ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sneeuwmees succes met je laatste dag.
    Tassie fijn dat je goed terecht kunt bij je ha.
    Jippiiee gefeliciteerd met je 12 weken. Hopelijk kan je nu wat gaan genieten.

Vanmorgen nog maar een testje gedaan voor de bevestiging. Staat in mijn album

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: wow, een echte knaller. Donkerder kan niet. Zou nu maar niet meer testen, anders springt het beeldscherm uit elkaar. ;);)
    @Tassie: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je huisarts. Is heel wat waard als die meewerkt en meedenkt. Ik heb zelf ook een fijne huisarts (tenminste als je je eerst door de pitbulls van assistentes hebt kunnen worstelen).

Hier zit de halve dag er al weer op. Lekker mijn laatste lijstjes aan het afwerken. Wel leuk als ik nu nog mailtjes verstuur en aankondig dat ik er zelf vanaf vandaag niet meer ben ivm verlof, dat mensen zo spontaan en leuk/lief terug reageren.;)

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Ddees; heb je nog veel testjes over?:p. Geloof je het al een beetje?

@Sneeuwmees; Leuk die reacties van collega's op je afwezigheidsmelder. Besef je het ook echt of voelt het toch wat onwerkelijk dat dit echt de laatste dag is en dat je verlof straks ingaat?

@ego; ik heb echt een hele fijne ha. Ik heb wel vaker gezegd dat wanneer wij ooit zouden verhuizen, wij dan de ha ook meenemen! Ik heb namelijk hiervoor niet zulke hele fijne huisartsen gehad. Deze ha heeft ook bij mijn eerste afspraak die ik had een zeer uitgebreid bloedonderzoek laten doen waaruit bleek dat ik dus een trage schildklierfunctie heb. Hiermee heb ik echt jaren gelopen met allerlei "vage" klachten enz. En mijn darmproblemen werden ook bij deze ha echt serieus genomen. Kortom: ik bof enorm met hem.

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi meiden mag ik weer even een vraag stellen aan de ervaringsdeskundigen ;)?
    Ik heb vandaag de uitslag van het bloedonderzoek in DD gekregen, maar dit zegt me niet zo heel veel. Er zijn eigenlijk ook maar 2 waardes die eruit springen. Dit is IgE 274 en de regulatorische T-cellen 46,6. Kan iemand mij vertellen wat dit nu inhoud? Alvast bedankt :)

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Boboke ik lees dat IgE waarde met allergieen te maken heeft. Zie NVKC - Informatie over Immunoglobuline E
    Maar ik begrijp dat als je lichaam de eicel afstoot als lichaam vreemd je regultor t cellen hoger moeten zijn dan de referentie waardes. Bij mij was bij het eerste onderzoek 16,4 en na het eerste lipid-infuus 19,6 dus iets beter geworden. Ik zou zeggen bij die waarde van 46,6 dat dat goed moet zijn. Terwijl je IgE wel laat zien dat je allergisch bent en dus kans het op afstoting. Krijg je nog een gesprek met de immuunarts? Ik zou het dan vragen.
    Wat was het advies aan het einde? Ik hoop dat het iets duidelijker is.

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees dank je wel voor t beantwoorden. Ik heb ook een notenallergie, maar ik weet niet of dit hier ook mee gemeten wordt. Uit de conclusie ben ik niet veel wijzer geworden. Er staat: Verhoogde IgE waarde. Een allergie van sojaolie moet worden uitgesloten voor het geven van omega 3 infuus. Goede startwaarde van de reg. T cellen. Deze zorgen voor een goede implantatie van een eicel. Mogelijk een lichte verkoudheid ivm licht verhoogde waarde van de T helper cellen.

Ik ben nooit bij de immuunarts geweest, dit is door Dr. S aangevraagd. Ik heb nu in ieder geval ook maar de uitslagen naar mijn ziekenhuis in Nl gebracht, kijken wat zij ervan zeggen.

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Die notenallergie zou die IgE kunnen verklaren. En dan is allergie voor soja uitsluiten voor dat je een infuus zou krijgen niet verkeerd. Die reg. t cel. Zijn dus inderdaad goed.

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#748 Klaproos, 21 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2014
    Boboke,mamavanh weet ook veel van die dingen,ik kan je helaas zelf niet helpen :(

Effe een DV (domme vraag) maar als ik de punctie de 10e heb gehad,de tp de 15e,wanneer moet ik dan testen? Ik heb mega buikkrampen dus verwacht binnenkort wel bloed te zien. Vorige zw had ik dat niet.

Trouwens ik gebruik utro en suprafect maar word ik gewoon ongesteld door de utro heen?

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos ik mocht 10 dagen na tp (15 dagen na punctie) testen. Ik ben nog nooit door de utro heen ongi geworden, maar het kan wel. Doorgaan tot je officiële test met de medicijnen, want een bloeding kan ook altijd van de innesteling komen. Enne ongi krampen kunnen ook een goed teken zijn. Ik heb er ook nog last van al is het wel minder geworden.

Tassie dit waren de laatste ;). Dinsdag nog wel mvm. Toch had ik het wel ff nodig die bevestiging. Zo door de week heen wordt je wel onzeker als je klachtjes soms minder zijn.

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, enorm ego bericht.
    Ik ben nog niet eens met de hormonen begonnen en het is al raak.
    Mijn man belde om zes uur dat hij veel later thuis zou komen van zijn werk.
    Hij zit in de kunststof kozijnen. Dus als je een kozijn er uit haalt, kun je de klant niet laten zitten met een groot gat in de muur.
    Normaal gesproken vind ik dat niet erg. Wel jammer en soms iritant omdat het eten dan staat te verpieteren.
    Maar vandaag....... ik werd erg boos, begon te huilen en vertelde hem dat ik beter alleen kon gaan wonen.
    De tranen zijn ook niet te stoppen. Eigelijk ben ik niet boos op hem.
    En ik schaam me voor wat ik tegen hem heb gezegd.
    Hij stuurde net al allemaal lieve smsjes. Als hij strakt thuis komt krijgt hij een hele dikke knuffel.
    Zo dat lucht wel op zeg.

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dees,dank voor je antwoord! Ik denk ook niet dat ik ongi word maar wel als ik stop met de utro. Pff moet tot maandag wachten maar ik test zondag wel. Hebben we dat ook gehad ;) Ik duim zo op een mooie echo voor je. Met carnaval nog wel haha :D

Knorretje,ik reageer ook vaak zo tegen manlief. Schaam me er best voor maar die MMM is niet niets. Mijn man snapt het denk ik ook niet altijd.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik werd altijd door de utro heen ongesteld. Behalve als ik er ook nog progynova bij gebruikte, dan niet.
    Volgens mij kun je 2 weken na de punctie testen.
    @Knorretje: herkenbaarrrrrr :$

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Boboke: ik kan je helaas niet helpen, maar gelukkig heeft Ddees je al uitgebreid hoe en wat. Toch fijn dat er zoveel ervaringsdeskundigen hier zijn (al is het ook triest dat we ons daarmee bezig moeten houden). Heb je veel last van kwaaltjes?
    @Knorretje: geef je man inderdaad maar een dikke knuffel. Ik merkte zelf ook wel dat als je weer tegen de start van een poging zat, ik zelf ook meer gespannen (en dus niet zo gezellig) was. Het doet toch allemaal veel met je, en dat zelfs al zonder hormonen.
    @Klaproos: ik hoop dat alles wat je voelt toch een goede reden heeft. Je zult nog eventjes geduld moeten hebben.

Hier is het verlof bijna ingetreden. Moet dit weekend nog eventjes terug voor wat kleine dingetjes. De dag vloog onverwacht snel voorbij en had nog even wat kleine puntjes op de i willen zetten. Maar we zouden gaan borrelen eind van de middag en moesten op tijd weg, omdat enkele collega's niet te veel tijd hadden.
    Had vannacht niet zo goed geslapen door de verkoudheid, was snotterig en moest steeds hoesten. Dus al niet fit aan de laatste werkdag begonnen. Maar het ging redelijk.
    Door het vele vocht wat ik vasthoud, bleek mijn schoen kapot gegaan te zijn. Had een paar maanden geleden een paar goedkope schoenen gekocht met wat elastiek erin voor als ik dikkere voeten zou krijgen. Maar zelfs dit elastiek was niet tegen zoveel geweld bestand. Dat wordt nog wat de komende 4 wkn.
    In de haast voor het weggaan vanmiddag nog een paar printjes willen maken. Voor de tweede keer deze zwangerschap struikelde ik al weer bijna over een ventilatorrooster bij ons op het werk, die een paar centimeter hoog uitsteekt. Dus een misstap gemaakt, wat gelijk een pijnscheut in mijn schaambot/bekken opleverde, maar ook in mijn buik.
    Het borrelen was gezellig, maar ik merkte dat ik erg moe en lamlendig was. Ook een beetje klam zweet, van de verkoudheid.
    Achteraf toch later dan gepland naar huis gegaan. Mijn collega bood aan om me met haar auto naar mijn auto te brengen, omdat ik door het lange zitten toch wat moeizaam liep. Ook merkte ik dat mijn onderbuik wat gevoelig was, blijkbaar door de misstap en de spieren van mijn buik die daarop reageerde. Ik ging dus enigszins 'gehavend' met haar naar haar auto.
    Toen ik wilde instappen, kreeg ik ineens een pijnscheut door mijn bil (bekken) heen waardoor ik in de autostoel viel, maar daarbij enorm mijn hoofd stootte tegen het portier.
    Ik voelde me aan alle kanten zo ellendig dat ik in huilen uitbarstte. Wat een afgang om zo aan je verlof te moeten beginnen. Onderweg naar huis nog een flinke huilbui gehad en thuis nog wat na zitten snotteren.
    Nu dus op de bank met warmtekussentje aan het bijkomen. Het moge duidelijk zijn dat het geen dag langer had moeten duren.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Sorry meiden, ben op het moment even erg weinig actief.
    Iedereen die het kan gebruiken Dikke knuffel !

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees nogmaals bedankt voor je antwoorden. Heb je wel eens gehoord van infusen met omega 3 vetzuren of is dit hetzelfde als de intralipid?

Sneeuwmees ja gelukkig en helaas veel ervaringsdeskundigen hier. Kwaaltjes heb ik nog steeds niet. Voor jou zit het er nu dan eindelijk (bijna) op en zo te lezen had t niet veel langer moeten duren. Hopelijk kun je nu gaan genieten van je verlof en stoort de verbouwing je niet al te veel.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Oei sneeuwmees, heftig dagje dus. Nu dan maar even extra rustig aan!! Ik had ook een paar heel heftige laatste weken ivm een grote deadline. Heb op mijn eerste paar verlofdagen ook nog een paar dingen zitten afronden. Maar dat gaf wel een goed gevoel toen dat af was, en toen heb ik het ook echt losgelaten.

17. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lieve allemaal

wat is er weer een hoop geschreven... Teveel om op iedereen te reageren

@Boboke wat een spanning zeg sterkte meid...
    @Sneeuwmees nu gaan genieten van je verlof en ik hoop voor je dat de verbouwing snel klaar is....
    Verder iedereen een dikke knuffel ik lees en leef nog steeds mee.

EGO
    Gisteren een pret echo gehad... We krijgen een jongen en een meisje. De 3 oudste kids waren mee dus dat was een heel bijzonder moment...

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: het wel of niet hebben van kwaaltjes hoeft gelukkig niets te zeggen of een zwangerschap wel of niet goed gaat. Wanneer heb je je volgende echo? Kun je het allemaal een beetje handlen?
    @Stiertje: die laatste puntjes op de i stellen niet veel voor en denk dat mijn vervangster het zonder dat ook allemaal wel gaat redden. Maar voor mijn gemoedsrust wil ik het gewoon nog even nagelopen hebben voordat ik me echt helemaal kan overgeven aan het verlof. Merk wel dat ik enorm moe ben. Net of er iets van me afgevallen is, nu het dan echt zover is en ik eraan toe mag geven.

We hebben straks met een vriendin van mijn man afgesproken. Zij wilde van alles ondernemen en stuurde steeds allerlei dingen door wat leuk was om te doen. Moet zeggen dat de moed me al in de schoenen zakte als ik van alles voorbij zag komen. Maar we gaan nu 'alleen' even lunchen en gezellig wat drinken. Dat moet wel vol te houden zijn. :cool:

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos, ik mocht na 11 dagen testen van dokter H.
    Spannend he meid..pff..

Sneeuwmees, wat fijn dat nu eindelijk verlof hebt! En nu niet teveel meer doen. Hoop dat je nu lekker op de bank zit met een dekentje ofzo;)

Loontje, knuffel terug!

Botala, wat leuk een jongen en een meisje! En zeker bijzonder dat de oudste kids mee waren! Super!!

Hier weer een beetje bekomen van het nieuws van mijn vriendin...Vind het nog steeds niet echt leuk, maar ik ben blij dat we er gewoon over hebben kunnen praten en dat ik gewoon eerlijk geweest ben. Een andere vriendin belde me later ook nog op hoe het met me ging, allemaal wel erg lief dus en het heeft ons tot nu toe eigenlijk alleen maar dichter bij elkaar gebracht dat ik het ze verteld heb..

Gisteren nog eens ff ontiegelijk boos geweest op PNO. Had weinig zin want ze moesten opnieuw beoordelen van welke potje de medicijnen afmoesten. Ik half huilend zeggen dat ik superveel stress er van had... ja dat begrepen ze wel maar ze konden het toch niet meteen zeggen...zucht.. zal nu wel in het systeem staan als 'huilende onder de hormonen zittende stresskip die haar zin wil' (en dat terwijl ik geen eens hormonen gebruik..)

Verder superveel hoofdpijn de laatste dagen, ik ben er van overtuigd dat dat komt door de pil...maar goed nog tot en met woensdag dat ding slikken en hopelijk ben ik er dan voorlopig echt vanaf..

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha sneeuwmees, zie ik dat iemand anders van alles wil gaan doen hihi...goed dat je nu alleen gaat lunchen..

Had ze nog wel leuke ideeën?? Ik zoek zelf nog iets leuks om te gaan doen haha..

Deel Deze Pagina