ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou ik sta in spamstand...

sorry knorretje ik had nog helemaal niet op jou gereageerd...

Hoe is het nu met jou en je man?
    Die mannen van ons hebben het zwaar te voorduren..zelfs als we nog niet aan de hormonen zitten he...
    Herkenbaar hoor! Gelukkig kunnen ze vaak wel wat hebben...en als hij daarna evengoed nog zo lief reageert..dan weet je ook wel dat hij veel van je houdt toch!

Die van mij vindt het steeds erger om mij verdrietig te zien dat dat het niet lukt...hij weet niet meer hoe hij me moet troosten soms..wel erg lief gelukkig..

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Knorretje weer goed gemaakt ?
    Klaproos als je te vroeg test zou je wel eens vals negatief kunnen testen. En te vroeg met de urto gaan stoppen. Die 10-11 dagen is al erg vroeg testen hoor.
    Sneewmees wat heb jij een nare middag achter de rug. Hopelijk kan je nu tot rust komen en is de verbouwing niet te veel. Als ik dichter bij zou wonen zou je bij mij mogen komen. . . :) Rustig aan doen en alleen maar leuke dingen.
    Boboke volgens mij is dat hetzelfde, maar ik kan me vergissen.
    Stiertje gaat het nog steeds goed met jullie meisje?
    Botala leuk een pret echo. En speciaal dat je en nog een jongen en nog een meisje krijgt. Voel je je inmiddels beter?
    Lets fijn dat je vriendinnen met je meevoelen. Het gaat wel wennen denk ik. Het heeft z'n tijd nodig. . . Bijna al weer beginnen. .
    Ego. Vandaag wel emotioneel. De eerste huilbui is een feit. Is het ook een "kwaaltje" ?

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Zo,ik kom even lomp binnenvallen maar heb een klacht ingediend bij de geschillencommissie over mijn verzekering. Mijn medicatie gaan ze namelijk niet betalen omdat zij beweren dat ik daarvoor niet verzekerd ben. Heel apart want ik heb een brief gekregen waarin staat dat ik dus wel verzekerd ben. Het zou kunnen dat ze vergoeden tot 2050 euro wat in mijn brief staat en mijn ICSI kost al 2300,dan heb ik de medicatie er niet eens bij en ik ben aanvullend verzekerd!!!! Oh ja en de uitslagen van dr P waren al 1000 euro bij elkaar. Jammer dat ik niet kan overstappen naar een andere verzekering :(

Dees, ik ben gelukkig nog niet gestopt met de utro maar ga toch maar de 27e testen ;) Die enge krampen zijn nu ook minder. Ik denk dat je huilbui bij het zwanger zijn hoort,wel een goed teken;)

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos: Dat is echt belachelijk zeg van je verzekering.. Volgensmij valt de medicatie onder basisverz. Ik heb een zelfbetaalde poging gedaan, maar de medicijnen zijn via apotheek gewoon bij de verz gedeclareerd en heb ze gewoon helemaal (op eigen risico na) vergoed gekregen...

Ik mocht trouwens ook op dag 10 na tp testen en had op dag 6 na tp al positieve test...

X

5. Klaproos

Wow mona,dat is vroeg! Ik ben zo handig geweest om vandaag te testen maar hartstikke negatief :( Heb ook geen innesteling gevoeld ahoewel dat misschien niet altijd zo hoeft te zijn maar dat maakt het vertrouwen wel minder :(

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: wat een mooie combi. Een jongen en een meid. Meer soorten zijn er niet. En je kan van alles wat shoppen.
    @Lets: de voorstellen verschilden van een dierentuin tot een pretpark. Nu alleen wat gedronken en een pannenkoek gegeten en dat was voor mij spannend genoeg.
    @Ddees: lief aanbod van je. En de eerste huilbui. Het zal zeker niet de eerste maar zeker ook niet de laatste zijn. Als ik zwanger ben komt alles harder binnen. Dus zelfs een grappig bedoelde opmerking van mijn man kan me al in huilen uit laten barsten. Laat staan iets zieligs op tv.

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos, is ook nog veel te vroeg om te testen....
    Houd moed!

t is wat met die verzekeringen...
    ik heb gisteren uit boosheid aan de tel. gezegd; "ik dacht dat jullie een ZORG verzekering waren, nou hier is weinig ZORG aan"

8. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos: ja ik was heel vroeg! Maar kan nog alle kanten op hoor meis! Niet iedereen test zo vroeg positief... ik heb de innestelling ook niet gevoeld en wasver echt van overtuigd dat ik ongesteld ging worden... hou hoop meis! Ik duim...

X

9. Klaproos

Botala,geweldig een jongen en een meisje!

Mees,maar goed dat je klaar bent met werken. Idd geen dag te vroeg als ik het zo lees. \

Lets,ik denk dat ik ook maandag jankend aan de foon hang bij de verzekering :( Ik weet wel dat ze natuurlijk alleen op hun eigen winst uit zijn maar toch..Wat erg dat je bij PNO zo moeilijk doen,had dat niet verwacht.

Pff ik voel me alleen en kan de hele dag wel janken. Man is al een week op vakantie en ik heb geen zin om mensen op te gaan zoeken.

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, lekker gaan genieten van je verlof. Voor je het weet is het al zover.
    En zo te lezen was je er ook echt aan toe.

Wat een gedoe zeg met die verzekeringen. Je kunt je dan net zo goed niet verzekeren en het geld zo opsparen. Wat een grote onzin allemaal. We ondergaan dit niet voor de lol. Wat denken ze wel...

Lets, wel fijn dat je vriendinnen je goed opvangen.

Ddees, volgens mij een kwaaltje. Maar ach... volgens mij heb je dat er graag voor over.

Toen mijn man gister thuis kwam had hij een groot boeket bloemen en een doos merci chocolade voor mij meegenomen. En ja hoor dat was weer janken natuurlijk.
    Hij is zo lief voor mij... en natuurlijk heb ik het weer goed gemaakt.

Vandaag met een groepje collega's de huishoudbeurs onveilig gemaakt.
    Heerlijk even zo'n dagje. Even ontspannen...

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Knorretje; Ach, wel erg lief van je man!

@Klaproos; Gatsie, al de hele week alleen thuis. Dat is wel erg vervelend precies op dit moment. De 2e wachtweek is echt vreselijk en dan heb je ook nog negatief getest. Maar meid, het hoeft nog helemaal niets te zeggen en wie weet over een paar dagen!!

@Botala; gefeliciteerd!! Een jongen en een meisje, wat leuk! Inderdaad ook erg leuk met winkelen. En wat leuk dat je kinderen mee waren geweest naar de echo.

@Sneeuwmees; jee, wat heb jij een zware dag gehad gisteren! Inderdaad een perfecte timing om te stoppen met werken. En dan vandaag ook nog even weggeweest! Rust je wel goed uit? Hoe is het met je hoofd? Ik heb wel echt met je te doen, hoor! Wat een pech en wat een dramatisch einde van je laatste werkdag.

@Lets; jij ook al zo'n pech met je verzekering. Tjonge, ze hebben echt veel te veel macht gekregen. Ik begrijp er ook niets van. Wij hebben ook nog steeds niets gehoord van onze verzekering. Verschrikkelijk zootje daar!

@Ddees; het zal zeker niet je laatste huilbui zijn geweest! Ik ben ook zo emotioneel als wat en normaal gesproken ben ik al een softie eersteklas.

@ego; vanmorgen zijn we naar het werk van mijn man geweest en hebben onze eigen pretecho gemaakt. Zo leuk om de baby weer te zien en wat is hij/zij gegroeid, zeg! Het is zo intiem om dat met z'n 2-en te doen.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: wat een luxe jullie eigen pretecho maken. Inderdaad heel bijzonder als je dat zo samen kunt doen. En ja, met 14 wkn is het al een heel mini-mensje, hoor met alles er op en eraan en vollop in beweging.
    @Klaproos: snap dat je baalt van je negatieve test, maar het is nog te vroeg. Lekker wachten tot manlief thuis is en dan samen nog een keer testen. Niet leuk dat je net nu in zo'n spannende tijd alleen zit. Wanneer komt hij weer thuis?
    @Knorretje: wat lief van je man! Het is gewoon allemaal zenuwslopend en dan is het fijn als je een man hebt die je begrijpt en troost/steunt als het nodig is.

Hier na thuiskomst veel op de bank gehangen en gelegen. Merk wel dat de bekkenpijn een stuk minder is. Dus rust lijkt toch wel het sleutelwoord te zijn.
    Mijn man en ik zijn nog wel snotverkouden en hoesten ons de longen uit het lijf. Heb ook een hele gevoelige onderbuik. Of het nu nog is van de misstap die ik gisteren gemaakt heb en dat het een soort spierpijn is, of dat het van het hoesten is. Want ook daar heeft de buik nogal van te lijden.
    Morgen nog even snel naar het werk voor de laatste losse eindjes en dan wil ik 4 maanden niet meer aan werk denken. Wil dan gelijk even langs de zkh-apotheek rijden die daar in de buurt is, zodat ik gelijk even hoestdrank kan halen. Je mag als zwangere niet alle hoestdranken hebben, dus laat dat liever aan het advies van een apotheek over, dan dat ik zelf wat bij een drogist of KV haal.

13. Maya30

Maya30 Lid

14 feb 2011
    55
    0
    0
    Beste meiden,

@ iedereen Bedankt voor het succes wensen.
    Ik ben al een tijdje lid van deze pagina. Alleen reageer ik zelden. Op dit forum is het een heerlijke klankbord. Wat fijn voelt. Vooral de ervaringen uitwisselen van dezelfde kliniek.
    Aan de zwangere vrouwen juist interessant om te lezen hoe jullie het ervaren. Ik ben een dromer dus lees graag jullie reacties terug.

@ Lets jou dag komt ook. Ik herken het als geen ander. In mijn directe omgeving 8 vriendinnen zwanger. Vanaf maart tot augustus babyboom. Bij elk gelegenheid wordt ik geconfronteerd met hun buik en verhalen. Kortom babyboom.
    Ze weten dat ik een kinderwens heb maar niet de medisch molen.

Vandaag heeft punctie plaats gevonden. Maandag wordt ik terug gebeld als er een terugplaatsing plaats vindt. Ik betwijfel het. Er Waren twee etijes. Dr Scholtes gaf aan dat ze 1 hebben die ze kunnen bevruchten.
    Hoop doet leven.

Correctie op medicijnen €720 euro was voor 30 ampullen.
    Moest er intotaal 60 ophalen.

Ik gebruik menopur en dit x 425 ipv 300.
    1 eicel links en 1 eicel rechts.
    Sommige hebben er 8 komt dat ook door dezelfde medicijnen of gebruiken zij hogere dosis.
    Amh waarde is 4,2 zegt mij niks maar laag heb ik begrepen.

Succes iedereen met waar je bezig bent.
    Think positive!!!!

Lieve groet,
    Maya

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Maya amh waarde klinkt best hoog, maar is laag als je 20 bent, dus het hangt samen met je leeftijd. Mijn amh is geloof ik 3,9 en ik ben 39 jaar ( goed voor mijn leeftijd). Ik heb eerst 2x 225 menopur gedaan. Daar kwamer best veel eitjes 8 of 11, maar er waren er altijd maar 4 bevrucht ( 5 rijpe eitjes) De laatdte keer had ik 300 menopur en 150 puregon. De opbrengst was gelijk, maar de kwaliteit beter.
    Hopelijk wordt die ene de ware. Succes.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maya: ik ben een zogeheten low responder met een amh van 0,34 die in DD ook aan de 2 x 225 IE Menopur moest. Ik had hier een betere respons op dan in NL, waar ik altijd 1 x 225 IE Puregon moest spuiten. Ik had nu 6 follikels (voor mijn doen veel), waar ze 5 eitjes uitgehaald hebben. Ik ging ervan uit dat als je maar 2 follikels had, dat de poging dan afgeblazen zou worden. Heeft dr. S. een verklaring waarom je met zo'n hoog amh, toch een lagere respons hebt (dan je zou mogen verwachten)? We gaan gewoon hard duimen dat die ene bevruchtte, de Lucky one gaat worden.

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maya: ik ben 29jr en mijn amh was 1,51 en dat was volgens Dr S aan de lage kant.. met 150e puregon en 150e menopur had ik 17 eitjes waarvan er 8 bevrucht waren...
    Succes meis met het telefoontje maandag! Duim voor je!

Pfffff ik kan niet slapen! Wordt er gek van!! En dan ligt er ook big een nan baast me die snotverkouden is en snurkt!!!

X

17. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben 28 en heb een amh van 7,63. Best hoog dus. En hiermee is de kans op overstimulatie aanwezig. Hoe zou je het noemen ? High responder ?
    Toch hoop blijven houden. Je hebt er immers maar 1 nodig om zwanger te kunnen worden.

18. Klaproos

Hoi Maya,ik ben 37 en mijn amh is 1,9 (vrij laag) en toch ben ik heel makkelijk te stimuleren met medicatie en heb met weinig medicatie altijd veel eitjes. Ik snap daar trouwens zowieso niets van dus wie weet mag het zeggen hoe het zit met amh ;)

Dees,wow wat heb je een prachtig hoog amh!

Knorretje,van jou zeg ik dan maar niets!:$

Tassie,leuk zeg met zn tweetjes beeb kijken. Mijn man is leraar dus mocht ik zwanger zijn gaat em dat niet worden:D

mona,oordopjes? hier een man die altijd verkouden/allergisch is dus ik slaap altijd met oordopjes in. Nou ja vaak.

Ik mis hem...*snik* Toch een beetje spijt dat ik niet ben meegegaan.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: als we dichterbij elkaar hadden gewoond, hadden we vannacht koffie kunnen drinken met elkaar. Ook hier een tijd wakker gelegen. Ook hier een snurkende en verkouden man.
    @Klaproos: sterkte nog even met je eenzame dagen. Misschien vanmiddag toch even een frisse neus proberen te halen of toch maar even ergens met een vriendin afspreken.
    En het is blijkbaar niet alleen een kwestie van amh, maar een combi van meerdere dingen. Veel POF-vrouwen hebben bijv. een laag amh, maar ook een laag dhea (en moeten dan vaak dhea slikken). Ik had weliswaar een laag amh, maar mijn dhea was weer wel heel goed. Dat verklaarde volgens dr. S. waarom ik (voor mijn doen dan) zo goed op de medicatie had gereageerd. Maar ben het met je eens dat het vrouwelijk lichaam daarnaast nog veel mysteries heeft, waar we nooit achter zullen komen.

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sorry mijn AMH was 2,19. Schreef het gisteren uit mijn hoofd.

-25 jaar: 2,5 – 5,5 ng/mL
    25 – 30 jaar: 1,5 – 3 ng/mL
    30 – 35 jaar: 1 – 2,5 ng/mL
    +35 jaar: 0,25 – 1,5 ng/mL

Fertility Associates - Information for GPs

Deel Deze Pagina