Salcia Ik zie dat Ploon al antwoord op je vraag gegeven heeft.Garden Hotel Düsseldorf | Het ontbijt zag er goed uit. Wij hebben geen broodjes meegevraagd. Mijn man heeft smakelijk gegeten. De punctie ging weer goed. Ze hebben 8 eitjes gevonden. Morgen tussen 10.00 en 12.00 worden we gebeld. Als we bevruchtingen hebben dan gaan we donderdag voor het lipid infuus. Ze zei wel dat ik rustig aan moest doen omdat ze recht toch wel veel hebben aangeprikt. Ploon dan zien we elkaar wel weer. Het infuus wordt om ongeveer 8.00 al gegeven en duurt 1-1,5 uur. Gefeliciteerd met je mooie bevruchtingen. Klaproos ik heb de foto's op fb bekeken. Erg mooi hoor je jurk, ik had al eens een beetje mogen spieken, maar nu hij afwas. Hij stond je erg mooi.
Mooi aantal ddees, fijn dat alles goed is gegaan!! En ploon, wauw mooi aantal bevruchtingen, hopen op een topper!! Ga voor jullie beiden duimen hoor! Klaproos begonnen met prikken? Heeft de amh waarde eigenlijk iets van doen met het aantal eitjes wat je kunt produceren ofzo? Ik snap nl. Nog steeds niet waarom wij 5 eitjes hadden. Had wel lage dosering vd medicatie ivm grotere kans op overstimulatie, dus wellicht dat het daar aan ligt. Hoe houden jullie de wachtweken vol? Ik haal me echt vanalles in mijn hoofd gek word ik er van... Voel af en toe ook steekjes maar weet ook niet of dat positief of negatief is, zal voor iedereen verschillen natuurlijk. En stel dat het niet gelukt is, hoelang moet je dan eigenlijk weer wachten voor een nieuwe poging? Cyclussen gaan voor mij niet op dus ik zal dan ook weer aan de pil moeten vrees ik.. En hoeveel dagen na de tp of punctie hebben jullie getest? Wat een vragen haha.. Dat ze daar ook geen foldertje van maken ofzo een faq-list Zo nu ga k maar eens aan de wandel, afleiding zoeken...
Lets ik vond de 2e week erger dan de 1e week. Ik heb altijd netjes pas getest als het mocht. Je wordt langzaam gillend gek.
Moet jij nie gaan slapen ddees? Gillend gek, ja herkenbaar! Aaaaaargh... Ik koop ook gewoon van digitale testen want ik ga geen streepjes turen...gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger
@Ddees: fijn dat er 8 eitjes gevonden zijn. Hopelijk goed nieuws morgen. Ik duim ervoor! @Lets: die eerste week ging nog wel, maar rond het begin van de tweede week begon ik toch van alles te voelen (en vooral te denken). We slepen je wel door die ellendige wachtweken heen. @Ploon: grappig dat je donderdag weer een date met Ddees hebt. Zo heb je elkaar nooit gezien en zo voor de 3e keer. Hopelijk mogen jullie deze maand allebei zwanger afsluiten.
Oh leuk Ddees. Donderdag weer een date Mooie score hoor.... Moet wat worden! Nu nog ergens last van? Lets, wat ik heb begrepen mag je met een cryo direct door, met een nieuwe poging een maand rust. Ik heb ook gewacht tot de datum dat het mocht. Foldertje is helemaal geen slecht idee. Want dergelijke vragen heeft bijna iedereen. Misschien iets voor de ideeënbus in Dusseldorf Inderdaad Sneeuwmees. Ik hoop het ook trouwens.
Zojuist even alle kosten op een rijtje gezet van de eerste ivf-poging. Jeetje dan ben ik echt blij dat ik overgestapt ben naar PNO. Jeetje, wat moet je veel zelf betalen. Ik kreeg maar 1241,69 terug van Interpolis. bloed prikken 5-9-2013 477,72 vergoed tel. Consult Dr.S. 19-9-2013 10,72 vergoed apotheek DD DHEA 19-9-2013 128,20 niet vergoed - niet gereg.geneesm. anestesie 20-11-2013 230,76 vergoed IVF 20-11-2013 1.300 457,08 vergoed 842,92 niet vergoed (over limiet heen vanaf hier) apotheek DD DHEA 12-12-2013 128,20 niet vergoed - niet gereg.geneesm. bloed prikken 16-11-2013 83,12 niet vergoed bloed prikken 16-11-2013 63,68 niet vergoed bloed prikken 1-11-2013 74,90 niet vergoed embryoscope 25-11-2013 350,00 niet vergoed Totaal 1671,- niet vergoed. Wat een klap geld he.
@Lets: ik reageerde slecht op de hormonen en mijn gyn verklaarde dat dat inderdaad lag aan mijn lage amh (0,34). Alhoewel ik in DD met hogere dosering, menopur en suprefact wel iets beter reageerde. Volgens mij is het ook vaak de combi van diverse bloedwaardes (waaronder ook fsh) waardoor de een beter reageert dan de ander. Het vrouwenlichaam blijft wat dat betreft soms nog wat een mysterie. En mocht je vragen hebben, vraag het gerust hier. Helaas veel ervaringsdeskundigen, dus de meesten FAQ kunnen hier beantwoord worden. Al ben ik het met je eens dat ze daar best eens een foldertje voor mogen maken. Al is het maar dat het voor vrouwen herkenbaar is wat ze voelen, denken en meemaken. @Ploon: ik had ook al mijn facturen eerst opgespaard, omdat de toestemming bij PNO nog niet helemaal rond was. Toen ik dat allemaal in een declaratie ging opsturen, moet ik zeggen dat ik ook wel rode oortjes had van de enorme bedragen. Ben blij dat je tevreden bent bij PNO. Heb op eigen risico na alles vergoed gekregen.
Jeetje wat een geld ik ga er ff niet over nadenken nog Mooie opbrengst echt super!! Ben zo bang dat ik straks 0 eitjes heb. Morgen eerste fm
@Salcia: ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ben inmiddels 3 keer zwanger geweest (waarvan 1 mk), dus vermoedt dat het 5 jaar geleden ook al niet al te hoog moet zijn geweest en was bij mijn zoontje toch in ronde 1 zwanger en bij zwangerschap nr. 2 (2 jaar later) in ronde 4.
Meiden, ik lees en feliciteer wel bij maar was even on hold qua behandelingen. ( En van de lijst gegooid ). Ik ben morgen ook weer in DD te vinden voor hysteroscopie en dan eind feb mn laatste cryo's terug van IVF 1.
Sorry Klaasje dat ik je van de lijst heb gegooid Ik dacht nieuw deel even opruimen. Zet jezelf er maar weer gauw op. Succes met je hysteroscopie en de tp van de laatste cryo's. Is er nog wat uit je immuun onderzoek gekomen? Hier net ff klein half uurtje getukt. Wat gevoelig onderin mijn buik, maar ach dat hoort erbij.
Wat een mooie opbrengst Ddees, wow! Ik hoop zo voor je dat alle extra toeters en bellen mogen werken voor je. Morgen wordt, tegelijk met de hystero, het bloed voor immuun afgenomen en dan heb ik als het goed is alles compleet voor de tp eind feb/begin maart. De pauze ( door vakanties eigenlijk) is enerzijds goed bevallen. Ik zie er weer uit als een mens , maar nu ben ik ook helemaal klaar om te beginnen!
Wow sneeuwmees, bij je zoontje in ronde 1?! Dan kun je gewoon bijna niet geloven dat je daarna jaren in de MMM verblijft. Ongelooflijk!
Welkom back klaasje, ik ken je nog niet van voorheen geloof ik ofwel? Fijn dat de pauze je goed heeft gedaan en je weer klaar bent om te beginnen. Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een embryo, cryo blasto? En wat heb ik nu eigenlijk teruggekregen? Uit de embryoscoop na 5 dagen dus... Ik gooi die termen steeds door elkaar geloof ik...
@Lets: een dag 5 embryo noemen ze een blasto(cyste). Dit is een embryo die al verder doorgedeeld is. Een cryo is een embryo die ingevroren is. En een blasto cryo is dus een 5-daagse embryo (uit de embryoscope) die is ingevroren. Je leert het wel.
Hallo allemaal! Wat is het hier toch lekker gezellig! Allemaal dates in DD! @Salcia; succes morgen bij je eerste fm @Klaasje; welkom terug! Jij ook succes morgen! @Lets; hoe is het met jou? Rot, he, die wachtweken. Ik vond de 2e week eigenlijk waardeloos. Bij mij is trouwens een embryo teruggeplaatst, deze was 3 dagen oud. Vanaf 5 dagen is het een blastocyste. @Boboke; wow, meis, gefeliciteerd! Wat ontzettend goed nieuws. Hopen dat deze lekker blijft zitten bij je!! @Ddees; jee, dat is echt een mooie opbrengst. Super!! Zo, vandaag weer een echo gehad en een eerste controleafspraak bij de gyn. En.........ja, hij doet het nog! Ik ben zo gerustgesteld! Zo leuk en mooi om te zien. Precies goed qua termijn en hij lag al lekker te bewegen. Ik heb wederom bloed moeten prikken (8 buisjes). Over 2 weken (10 feb) moet ik weer terug voor de combinatietest. Dat wordt echt weer zenuwslopend. Maar voor nu zeg ik: joepie!!
Ploon,wat een goede score,wow! Loontje,dank je wel! Alles goed met je beeb in buik? Tassie,fijn dat alles goed is! als ik geweten had dat ik in Dusseldorf de medicatie meteen daar kon krijgen had ik het gedaan maar was zo een gans die het niet wist en was schijt dat verzekering ging zeiken. Maar goed,ik moet denk ik vrijdag toch want ik krijg een echo (dag 8) en moet getest worden. Trouwens over AMH,die schijnt niet alles te zeggen zei Scholtse. Ik vroeg me af waarom die van mij vrij laag is en ik er nauwelijks iets van merk en toch altijd veel eitjes had. Ik heb trouwens wel altijd last van die puregon. Krijg er onderhand steenpuisten van in m'n gezicht,zo afschuwelijk!