ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Rustig aan doen gaat niet. Ik ben aan het werk. Ik heb niet meer pijn/krampjes dan anders dus dat zal wel goed zijn.

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dees,hoop dat alles goed gaat verder. Ik wil je niet vervelen maar met de seks kun je soms ook wat bloed verliezen ;)

Mees,gadveerr tandarts! En ik kan me voorstellen dat je allemaal dingen wilt doen,het is voorjaar en je hebt nesteldrang neem ik aan? Gewoon nog lekker even genieten al kan ik me voorstellen dat je verder wilt omdat er nog veel werk is met verbouwen.

Ik heb mijn ondertekening maar zo laten staan. Mocht het wel raak zijn wat ik niet verwacht zet ik er een prachtige banner onder. Als het dan mis zou gaan heb ik in ieder geval van die korte tijd genoten. Ik heb trouwens ontzettende pijn in mn borsten van die utro,bah bah!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: als ik het zo hoor en het nu al weer gestopt is, klinkt het niet als iets verontrustends. Maar kan me voorstellen dat je even enorm geschrokken bent.
    @Klaproos: ik hoop dat je je banner snel aan mag passen naar eentje die 9 maanden mag blijven staan.

Hier vanmiddag even met mijn man een boodschap gedaan. Ben op zoek naar een waterdichte molton voor ons matras, maar kan er nergens een vinden. Toen ik even naar het toilet ging, ging mijn telefoon. Dacht nog dat mijn man het was, die op zoek was naar mij. Maar het bleek mijn collega van het werk te zijn. Heb niet teruggebeld. Voelde me er ook wat opgejaagd door. Op de terugweg nog een terrasje gepakt. Het leven is zo slecht nog niet. Even later zag ik weer een gemiste oproep van het werk en bij thuiskomst bleek er ook op de vaste lijn 2 keer gebeld te zijn. Ze missen me blijkbaar nogal. Ik bel niet terug. Ik heb tot de 36e week doorgewerkt en heb diverse malen aan iedereen gevraagd of ze goed na willen denken of er nog vragen of zaken zijn die ze met me wilden afstemmen. En dan weten ze niets, en je hebt amper je hielen gelicht of ze hijgen al weer in je nek.
    Mijn werk is ook niet zo schokkend dat er nu wereldrampen gaan gebeuren, dus ze mogen het even lekker zelf uitzoeken. Die laatste 4 weken zijn voor mezelf! ;)

4. Maya30

Maya30 Lid

Feb 14, 2011
    55
    0
    0
    Beste dames,

@ iedereen bedankt voor jullie lieve woorden.
    Ik heb mijn momenten. Soms kan ik zo zwak zijn en zoals nu vind ik t jammer maar wil dat het met alle goedheid komt.

Hoop is een lichtje in je hart,
    Dat vandaag moed geeft en morgen kracht.

@ sneeuwmees ik heb ooit gelezen dat tandvlees kan aangetast worden door zwangerschapshormonen. Niks ernstig maar wel vervelend goed bijhouden. Je krijgt er iets moois voor terug een prachtig wondertje en een mooi gebit hihihihi.
    Je hebt groot gelijk geniet van je verlof. Voordat je t weet bellen ze iedere dag.

Entire water of THE dea
    Can't sink a ship unless it gets inside the ship.
    Similary, negativitiy of the world can't put you down unless you allow it to get inside of you.

Life has many different chapters for us,
    One bad chapter doesn't mean the end of the book.

Liefs,

Maya de bij hihihhihihi

5. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi gesproken Maya...

Sneeuwmees, you go girl...hihi lekker niet opnemen, goed van je!!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Maya: mooie woorden en heel erg waar! Hou dat voor ogen en dan zul je zien dat jouw boek een keer een heel mooi happy eind krijgt. En het klopt dat je tandvlees zwaar te lijden heeft onder een zwangerschap. Ik heb in 2011 een miskraam gehad en toen ik enkele maanden nietsvermoedend naar de tandarts voor controle ging, bleek ik ineens paradontitis te hebben. Dat was blijkbaar 'getriggerd' door mijn zwangerschap en omdat ik niets doorhad was het dus behoorlijk uit de hand gelopen. Ernstig probleem en moest met 'grof' geschut aangepakt worden. Bleek dat je daardoor ook vroeggeboortes, miskramen kon krijgen en dus ook moeilijk zwanger kon worden. Dus het moest hoe dan ook behandeld worden. Ben toen enorm geschrokken. In de tijd dat ik behandeld werd en antibiotica moest slikken mocht ik ook niet zwanger worden ivm de bacteriën die zouden vrijkomen. Dus dat was een enorme domper. De tijd dringt en dan je kinderwens even 'on hold' moeten zetten. Sindsdien moet ik om de 3-4 maanden terug voor een reinigingsbehandeling. De paradontitis is gelukkig helemaal weg, maar als ik maar even iets ontstoken tandvlees voel, dan begint bij mij de paniek al weer toe te slaan, dus ik ga maar braaf.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: hoe is het nu met je?

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Sneeuwmees: Moet toch goed voelen dat ze je nu al missen ;) Geniet lekker van je verlof, je hebt het zeker weten verdient !
    Brrrrr krijg helemaal kippenvel van je tandarts verhaal, ben echt een schijterd voor de tandarts.

@Botala: Wauw wat geweldig een jongen en een meid !

@Jippiejee: Slaap je daarna nog wel ?

@Maya: Wat een teleurstelling :(, dikke knuffel !

@Ddees: Hoe gaat het nu ? Kan me voorstellen dat je schrikt. Nog een weekje en dan je eerste echo, zo spannend.

@Klaproos: Hoe gaat ie ? Nog getest ?
    Wat een gedoe met de verzekering zeg :x

@Ploon: Weet je al of je voor de embryoscope gaat ? Een cryo zit er sowieso minder lang in volgens mij. Wij hebben 2x cryo's erin gehad, maar weet gewoon niet meer voor hoeveel dagen. Persoonlijk zou ik er wel voor kiezen.

@Tassie: Wat heerlijk dat jullie op het werk van je man een pretecho kunnen laten maken. Ideaal zeg :D

@Monatoetje: Wow alweer 38 weken, gaat nu echt opschieten. Kan natuurlijk elk moment gebeuren.

@ego: Hier gaat alles zijn gangetje. Als alles mee zit ga ik volgende week 2 dagen thuis werken, want kan 's avonds amper lopen van de pijn in mijn bekken. Scheelt me toch 2 dagen reizen met het OV.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Loontje: fijn dat je twee dagen thuis mag werken. Dat zal inderdaad een hoop pijn schelen (en ook wat meer rust geven). Jij bent ook al weer toe aan de laatste 10 weekjes... Gaat snel, hè? Tot hoe lang wil jij doorwerken? Wil het allemaal lukken met het babykamertje?

Dag 2 van mijn verlof en hopelijk laten ze me nu met rust.;) Ze gaan vandaag ook weer verder met onze douche en vanaf nu zou het alleen maar in 'opbouw' moeten zijn, dus niet zoveel meer stofhappen en hopelijk per dag verbetering te zien. Vandaag gaan m'n man en ik even snel kijken naar een andere babyfoon. We hebben er nog steeds eentje staan op de kamer van ons zoontje en ondanks dat hij al 4 is, vinden we het persoonlijk toch nog steeds wel fijn om die daar nog te houden, omdat hij nog wel eens van die avonden heeft dat hij aan het spoken is. Zo proberen we iedere dag maar wat te doen. Om 5 uur naar het zkh voor de liggingsecho.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Sneeuwmees: Het zal hopelijk wel wat schelen. Ja het gaat echt ontzettend snel. Nog een week of 7 en dan zullen we onze meid al in onze armen hebben, zo een raar idee. Ik werk door tot 34 weken, vind ik lang zat :D
    Het schilderwerk is grotendeels gedaan. Alleen het kozijn moet nog even overnieuw, want dat is wat verkleurd.

Fijn dat het opbouwen nu gaat beginnen. Ben nog steeds heel nieuwsgierig hoe het gaat worden. Weet je al wat voor babyfoon je wil ? Ik heb die van ons amper gebruikt, werd helemaal gek en onrustig van al die geluidjes. Wel hebben we een camera hangen, waar ik af en toe even op kijk om te zien of hij wakker is. Veel plezier vandaag en nog even een echo is ook altijd leuk !

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Mona: mijn man wil deze keer er ook eentje met een camera en hij had al wat dingen opgezocht. En nu willen we er eentje gaan kopen. Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Hoop dat ik niet continue met mijn neus voor de camera sta om te zien wat hij/zij aan het uitspoken is.:) Lekker dat je nog maar 4 weekjes hoeft. In jouw geval is dat ook zeker lang genoeg. Heb nu wel meer als ik wat pijntjes in mijn buik voel, dat ik met angst en beven denk dat de kleine toch echt maar even moet blijven zitten. Maar ja, moet zelf ook nog schakelen dat het over 3-4 wkn al echt zo is.
    Die zwangerschap is zo voorbij gevlogen dat ik de komende weken echt nog even nodig heb om te beseffen dat er echt een kleintje gaat komen.
    Jammer dat het kozijn nog een keer over moet. Maar beter nu, want als de kleine er eenmaal is, doe je zoiets ook niet meer. Ik wil aankomend weekend een begin gaan maken met alles wassen en uitzoeken. Dan de laatste dingen van zolder halen en dan heb ik, wat dat betreft, wat meer rust.
    En ja, ben wel benieuwd hoe de kleine er nu bij ligt. Af en toe krijg ik steken helemaal onderin bij het lopen en denk ik dat de uk aan het indalen is, maar vervolgens voel ik het weer links en rechts vrij hoog. Dus ben zelf wel erg benieuwd wat de kleine nu allemaal aan het uitspoken is. Helaas zit er in ons zkh niets 'romantisch' aan de echo's die ze maken. Het zijn voornamelijk (oudere) mannen die als een razende met dat echo-apparaat over je buik sjeezen, dat je amper met je ogen kan knipperen of ze hebben het al gezien. Heb wel eens gehad, dat ik letterlijk een handdoek toegeworpen kreeg om mijn buik schoon te maken, terwijl de gyn al weer achter zijn bureau zat. Dus de illusie dat we even 'rustig' naar onze kleine uk kunnen kijken, heb ik helaas niet, maar ben wel benieuwd of we nu al meer te weten komen of het zkh voor een keizersnee of natuurlijke bevalling wil gaan.

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mees,behoorlijk ontfatsoenlijk vind ik dat eigenlijk van je zkh...Ahoewel bij mijn vorig zkh waren ze er ook goed in. Ben je van je eerste eigenlijk bevallen met keizersnee?

Loontje,fijn dat je 2 dagen thuis mag werken. Scheelt al veel dat je niet met dat ellendig openbaar vervoer hoeft ;)

Hier: test negatief. Maar dat wist ik eigenlijk al wel. Ik ben ook gestopt met neusspray en utro. Kan wel doorgaan maar dat heeft niet veel zin,ik zit al 11 dg na terugplaatsing,die test gaat niet positief worden. Krijg ook meer pukkels helaas.

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos wat jammer. Sterkte.
    Maya mooie woorden. Sterkte.
    Sneeuwmees vervelend dat je werk je niet met rust kan laten. Leuk hoor de laatste dingen regelen. Wat gaat het snel bij jou en Loontje en Monatoetje, terwijl ik het zo langzaam vind gaan . . .
    Ploon ik wist ook niet dat ze in de embryoscoop gingen. Had de eerste keer er 1 die na 2 dagen met AH terug kreeg en op de rekening zag ik dat die 2 dagen in de embryoscoop was geweest. Ik denk dat ze niks anders hebben. En de embryo's altijd in de embryoscoop gaan, alleen niet altijd 5 dagen.

Hier na de grote boodschap vandaag geen roze/bruin dus dat voelt wel geruster. Zo MvM. Is het normaal dat ik als ik een dag ingespannen heb zoveel pijn al heb in mijn onderbuik en bilspieren. Nu na een goede nachtrust is het gelukkig wel weer over. Is dit al pijn van het oprekken en slappe spieren?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: fijn dat je geen bruin/roze verlies meer hebt gehad. Kan me voorstellen dat dat een hele geruststelling is, want je blijft er toch op gefocused. Er gebeurd die eerste periode veel in je onderbuik. Je darmen worden met grof geweld opzij geduwd en je baarmoeder gaat uitzetten. Dus logisch dat dat af en toe met pijnklachten gepaard gaat. Je kan er evt. een warme kruik tegenaan leggen als het echt niet prettig voelt. Maar wel een goed teken dat er hard gewerkt wordt. Spannend zometeen MvM op bezoek. Hoop op nog een mooie knaltest!!

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    O, bah, Klaproos. Wat een teleurstelling! Sterkte ...
    Sneeuwmees: heb je zelf ook een voorkeur voor ofwel natuurlijke bevalling ofwel geplande keizersnee? Heb je daar uberhaupt een stem in? Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik dat ook wel een lastige keuze vinden ...

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Klaproos: Sterkte :( wat ontzettend balen zeg .... Dikke knuffel meid !

@Ddees: Ik vond mvm wel heel spannend, vooral die test die je moet doen haha. Succes en kom je hem wel showen :)

17. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Test van MvM. Vond het niet echt een knal test, maar een streep is een streep.

18. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos: Wat klote meis!! Sterkte!!

Ddees: ik had dat bij mezelf ook hoor dat ik het langzaam vond gaan... Zelfs nu mog de laatste 2w... ik ben er helemaal klaar voor.. maar ukkie geloof ik nog niet haha!

X

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees: wanneer mag je gaan starten met sparen van je urine? Bij mij werd er bij gezegt dat ik niet moest schrikken als het nog geen knalstreep was.. hun testen hebben veel hcg nodig geloof ik...

X

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    @Ddees: Streep is een streep. Ze hebben inderdaad meer hcg nodig. Zeiden ze dat zelf niet ? Je eigen test knalde van het weekend ! Ga je nu zelf ook nog testen of ga je het volhouden tot je echo ? Schijnt ook dat je hcg vanaf (ik dacht) 6 weken te hoog is om het te testen voor knal streepjes.

Share This Page