He boboke toch..logisch dat je geen zin hebt hier te reageren hoor..alle begrip! Pff heftig verhaal zeg..heel veel sterkte, en idd blijf volhouden!
@Boboke: heel veel sterkte, meid! Heb me de afgelopen week vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn en had nog een sprankje hoop. Maar helaas. Heftig, hoor! Veel sterkte met de verwerking en natuurlijk is 4 x scheepsrecht!
Verdorie boboke meid wat erg. Had het je zo gegund. Heel veel sterkte Dames breek weer even in. Geef straks ff emailadres enz door voor pno. Ook ik kreeg maar 300 euro meds vergoedt maar ik had gelukkig iemand die het op gaat lossen en ook de reden aangaf..geef straks ff door
Ow oke arie, thanx, ben benieuwd, voor mij zijn ze het ook aan het oplossen, krijg deze week bericht. Ze zeiden nog niks toe...zwaar irritant. Heb straks nog in de polisvoorwaarden gelezen maar naar mijn idee moeten ze het gewoon vergoeden... Ze werden geloof ik maandag een beetje moe van mijn telefoontjes maar als ik vrijdag nog niks heb dan hang ik weer aan de telefoon
Lets moest ff wachten op pauze hihi. Ja ik snap nu waarom jij maar 300 euro kreeg. Komt doordat je nu apart meds indient los van behandeling. In nl is nu natuurlijk die wetgeving ingegaan en daardoor is er 1 behandelcode voor behandeling incl meds etc. Dat missen wij nu door dd dus ze behandelen het als gewone meds onder potje buitenland maximale vergoeding aanvullende verzekering. Ik schrok pffff had een rekening van 300 euro. Alle rekeningen mbt ivf niet meer via app of mijn pno indienen dan krijg je dus dit maar mailen naar: sc@pnozorg.nl tav afd declaratie behandeling team 4 ovv je klantnr..van mijk wordt nu gelukkig gecorrigeerd terwijl ik nog niet eens goedkeuring heb. Al mijn rekeningen gaan nu dus zo Als je nog vragen hebt hoor ik ze wel van je. Heb ook naam opgeschreven die ik heb gesproken. Overigens of dit nu van potje vergoeding gaat? Maakt me ff nix uit.ik heb wel alle meds hier gekocht overigens maar dat moet niet uitmaken Succes ermee
Thanx voor je uitleg arie. Ik dacht al zoiets maar blijkbaar heb jij een iets actievere telefonist gehad. Heb je er lang op moeten wachten? Ik wacht inmiddels al meer dan een week op goedkeuring of uitleg terwijl ze er spoed achter gezet hebben... T erge is dat ik vooraf er ook nog voor gebeld heb hoe ik met de medicatie moest doen!!! Maar goed ben benieuwd of ik vandaag nog post van ze krijg... Ik heb om ze te matsen ook alle medicijnen hier met veel moeite gekocht, omdat ze hier goedkoper zijn. Even heel iets anders trouwens... Iemand ervaring met acupunctuur binnen dit traject?
Boboke Sterkte dikke knuffel. Neem goed de tijd voor jezelf. Hier vandaag geen roze. Wel wat kramp in mijn darmen. Heb in de ochtend een beetje weeïg gevoel, ik noem het niet misselijk, misschien verbeeld ik het me.
@Boboke, Wat erg voor jullie, kreeg toch nog weer ietsje hoop voor jullie en nu is het toch mis. Bah zo oneerlijk, heel veel sterkte en logisch dat je nu even genoeg aan je zelfs hebt.... Heel veel sterkte en goed dat jullie doorgaan, ik hoop dat je gauw blijvend zwanger mag zijn! lfs
Lets vandaag achtergekomen hoop op snelle betaling. Ik dacht meld het hier maar meteen we hebben al genoeg kopzorgen.. Goedkeuring vorige week ingediend. Gemiddeld 2 weken behandeltijd. Ik heb alles hier gekocht omdat ik de tijd had en kan nog meds overnemen. Maar heb ik bijv synarel nog nodig dan haal ik meteen in dd dat heeft me toch grijze haren hier gegeven. Pff ook dat heb ik hier uitgezocht.
@Boboke: sterkte en een dikke knuffel. Oneerlijk is het allemaal @fireangel: hoe was het in DD ? @ego: vanmorgen weer op controle geweest en alles was goed. Over 2 weken weer terug op controle en dan ook weer een groeiecho.
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden en steun . Het zal vast wel zwaar worden dit weekend, maar ook daar komen we wel weer doorheen. Omdat DD al mijn immunologische testen gedaan heeft, wordt er nu alleen nog gekeken naar stollingsfactoren. Dit kan wel pas 10 weken na de miskraam, maar gelukkig mogen we in de tussentijd wel weer beginnen met een ivf-poging. Ik weet ook nog niet of ik verder ga in DD ivm mijn verzekering. Eerst nog maar eens een gesprek aangaan met mijn NL gyn of ze open staan voor een ander behandelplan. Liefs Boboke
Boboke, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ben er stil van. Een hele dikke knuffel. Ik ben even kwijt wie nu bij welke verzekering zit, en moeilijk doet over de vergoedingen. Ik heb tot nu toe bij pno geen problemen gehad. Ik heb alle rekeningen van de kliniek en de bonnetjes van de apotheek gekopieerd en opgestuurd. En alles, op de eigen risico na, terug gekregen. Duurde ongeveer 8 dagen. Ik heb de meds bij de apotheek in DD gehaald. Ik stuur dus ook alles los van elkaar in. Maar wel via de post met een declaratie formulier. Tot nu toe komt het steeds goed.
Knorretje ik en lets maar ik heb nog geen toestemming en online gedeclareerd dat was het probleem zei men ook
@boboke: wat erg, stiekem had ik nog een beetje hoop voor je. Sterkte met het verwerken. @lets: Wij hebben accupunctuur gehad in de poging waarbij we onze dochter hebben gekregen. Wel gewoon in Nederland. En bij de tp kon geen accupunctuur omdat dit in het weekend viel. Of dit nu de doorslag heeft gegeven weet ik (baat het niet dan schaad het niet). Maar denk zelf eerder dat het die keer kwam doordat we IMSI hadden en embryoscoop en suprefact bij terugplaatsing. Voor deze cryo-tp heb ik er even over gedacht of ik accupunctuur wil bij de tp (valt nu waarschijnlijk door de weeks). Maar denk dat ik het niet doe. Uitgangsecho was vandaag goed. Assistente dacht dat ik toch cyclus moest ondersteunen met progynova? Zij vond mijn cyclus nog teveel wisselen. Maar omdat ik mijn ovulatie heel constant heb en goed kan bespeuren (doordat ik het voel en ovulatietesten) hoeft het van dr. S. zonder hormonen. Dr. S. was trouwens wel weer dr. S. Ik was blij dat ik mijn vragen van te voren even op een rijtje had. Want hij was er na de echo zo weer vandoor. Ik mag gelukkig weer suprefact gebruiken (had eerder bij mijn terugplaatsingen al heel snel bloedverlies na de tp). Moet bellen op dag van ovulatie. Dan wordt 5 dagen daarna onze blastocyst ontdooid en dezelfde dag teruggeplaatst. Dus nog twee weekjes wachten en dan mag ik waarschijnlijk op mijn moeders verjaardag bellen.....