ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Hallo,
    mag ik hier meeschrijven?
    Ik was hier al eerder geweest om wat info te vragen,maar er was toen geen mogelijkheid om naar DD te gaan ivm met leeftijd. Dankzij een hel lieve DD ganger die inmiddels zwanger is , en waarvan ik de afspraak in maart heb mogen overnemen, kan ik nu nog 1 poging in DD doen voordat ik 43 ben. Helemaal gelukkig met het gevoel dat ik echt alles eruit ga halen wat mogelijk is !

Boboke, ik lees net je verhaal: sterkte !!!

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    San tuurlijk mag je hier meeschrijven. Veel succes met je poging.
    Fireangel fijn dat je kan gaan beginnen.
    Sneeuwmees waar ben je? Alles goed?

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom san! Wat fijn dat je nog een poging kunt doen!

Fireangel, wordt dus ook weer spannend voor je.. Mijn dokter heeft gelukkig meestal iets meer tijd dan die van jou daar...

Thanx dames voor alle reacties...
    Overigens vind ik het een probleem van pno en niet van mij als ik netjes online declareer, maar goed als het goed is krijg ik morgen bericht van ze...
    Ben benieuwd..;)
    Ga toch even bellen voor acupunctuur, baadt het niet...dan schaadt het niet natuurlijk...

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: hier ben ik! Had vandaag al een paar keer gekeken, maar de puf ontbrak me even om te reageren. Fijn te horen dat je geen roze verlies meer hebt gehad en al weer een dagje dichterbij je echo! @San: fijn dat je de afspraak hebt kunnen overnemen en nu toch een poging in DD kan doen. Het had zo blijkbaar moeten zijn, blijkbaar, dus wie weet wat het lot voor je in petto heeft.
    @Arie: fijn dat je eindelijk de clue hebt voor de PNO-problemen. Zal voor veel PNO-gangers een hoop rust geven nu ze weten hoe ze het het beste kunnen indienen.
    @Fireangel: klinkt weer erg als dr. S., zoals je het beschrijft. Ik heb op hem ook een keer een vragenvuur losgelaten toen hij na 2 min. fm er tussenuit wilde knijpen. En spannend dat je over 2 weken al kunt bellen. Ik hoop dat het een mooi cadeautje voor je moeders verjaardag mag gaan worden.
    @Boboke: hoop dat je NL gyn mee wil denken over een ander behandelplan. Jammer dat het door verzekeringsgedoe in DD voor jullie ophoudt. Hoop dat je ons nog wel op de hoogte wilt houden hoe het met je gaat.

Hier even een off day gehad. Slaap al zeker 2 weken slecht. Eerst doordat mijn man verkouden was en nu omdat ik zelf ook een vlaag verkoudheid heb meegekregen. 's Nachts moet ik omhoog liggen vanwege het maagzuur, maar dan moet ik halverwege de nacht hoesten en lig je natuurlijk verkeerd met je rug. Dus vannacht iets te veel gehoest en vanmorgen zowel met pijn in mijn rug, bekken en buik wakker geworden, na dus een gebroken nacht met ook nog eens 3 plaspauzes.
    Vanmorgen naar de fysio geweest die er ook nog eens over begon hoe belangrijk het was om vooral te blijven bewegen en ik moest maar vooral gaan zwemmen.
    Toen ik thuiskwam, kwamen na een tijdje de tranen. Ik weet dat ze gelijk heeft en dat ik inderdaad meer moet bewegen, maar ze heeft niet echt door hoe ik me voel op dit moment. Ik ben zo ontzettend moe van de pijn, van alles wat in de weg zit, van het slechte slapen enz. Zelfs een boodschap doen is voor mij een hele opgave. Laat staan dat ik vooral maar 'lekker' ga bewegen. Als ik het had gekund, had ik het gedaan, maar ben al blij dat ik zo de dag door kom.
    Merk dat ik ook nu ik gestopt ben met werken er een soort van moeheid uitkomt, dus iedere dag val ik overdag in slaap.
    Mijn man stelde voor om een paar dagen weg te gaan, maar zelfs daar moet ik op dit moment gewoon niet aan denken.
    De verbouwing is ook nog niet klaar, dus echt 'vrij' in je eigen huis ben je ook niet en zonder douche ook behoorlijk onthand. Er moet nog zoveel gebeuren in huis en ik wil nog van alles schoonmaken en in orde maken. Maar ja, zo lang het niet klaar is, ga ik nergens aan beginnen. En ook dat maakt me weer onrustig. Nog een paar dagen doorbijten. En als ik weer wat beter slaap, zal de wereld er ook weer beter uitzien.;)

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, hopelijk weer een beetje bijgeslapen?
    Pff is ook nie niks met de verbouwing erbij...is het einde daarvan al in zicht?

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: Sterkte meis!! Nog f volhouden en dan is jullie wondertje er!!!

San: Welkom en heeeel veel succes..

X

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sneeuwmees Ik snap het hoor als je geen puf hebt om te reageren, maar als je zo consequent bent en ineens er niet meer bent ga je je toch zorgen maken. En tuurlijk kan je een dag geen tijd of zin hebben ;)
    Heel veel sterkte met je laatste loodjes, het zal geen pretje zijn die pijn en die verbouwing. Zou het niet iets zijn om een paar daagjes lekker in een hotel te gaan met bad en zwembad. Zodat je alleen maar naar het ontbijt moet, geen boodschappen lekker in bad, zwemmen, geen huishouden, geen rommel. En niet te ver reizen, maar gewoon in een dorp om de hoek. Je man die met je zoontje erop uit gaat.

Fijn dat de verzekeringen ellende opgelost lijkt te zijn.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    Hé dames, jee, er is een hoop gebeurd.

@Boboke; och nee meis, wat vind ik dit vreselijk voor jullie! Ik had nog zo gehoopt dat het goed zat. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind echt heel erg voor jullie. Ik begrijp natuurlijk dat je even afstand neemt om het een en ander op een rijtje te zetten en te verwerken. Heel veel sterkte samen!!

@Sneeuwmees; jeetje, dat klinkt niet goed! Je hebt echt keihard gewerkt die laatste maand en dan ook nog eens extra! Meid, probeer echt zoveel mogelijk te rusten overdag. Ik begrijp dat het erg lastig is met die drommelse verbouwing erbij! Denk goed om jezelf, hoor!! (wat klink ik streng, he?:)).

@Ddees; fijn te horen dat het goed met je gaat. Gelukkig heb je al snel de echo! Spannend!

@San; welkom! En wat ontzettend fijn voor jullie dat je een afspraak hebt in DD! Spannend.

Weet iemand eigenlijk hoe het met Shaddixxx is? Ik heb haar al een hele tijd terug een pb-tje gestuurd, maar niets meer vernomen. Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen:(

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: ik probeer altijd wel even te reageren, omdat ik me kan voorstellen dat anderen zich dan afvragen of er iets aan de hand is. Zie het niet als een verplichting, want reageer nu eenmaal graag en blijf graag op de hoogte van ieders wel en wee. Dat was ook het oorspronkelijke plan om naar een hotel hier in de buurt te gaan en dan inderdaad ons lekker te laten verwennen met een uitgebreid ontbijtbuffet en optimaal gebruik maken van de gemakken van een eigen badkamer. Maar toen begon mijn man weer door te draven in zijn enthousiasme dat we dan ook wel echt een paar dagen weg konden gaan en wat verder weg. Gisteren begon hij erover dat we binnenkort maar eens een dagje moesten gaan uitwaaien aan zee. Hoe leuk en lief ik dat ook vindt, maar op zulke momenten breekt de paniek me even uit van hoe ik dat allemaal vol moet houden en vooral, als er maar niets gebeurd als je zo ver van huis bent. Verder voelt hij niet de nesteldrang die ik wel duidelijk begin te voelen. Dus het zal (vrees ik) wel dichtbij huis blijven de komende tijd, zeker ook nu de zkh-bezoekjes gaan toenemen. Hoe is het met jou? Nog een beetje vol te houden tot aan dinsdag?
    @Mona: hoe voel jij je? Vallen jouw laatste loodjes een beetje mee? Spannend binnenkort weer een DD-baby erbij!
    @Tassie: hoe voel jij je nu? Al bij de bedrijfsarts geweest?

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    Sneeuwmees; ik begrijp je, hoor, dat je nu het liefste thuis blijft. Ik hoop alleen dat je wat tot rust kunt komen.
    Ik heb dinsdagmiddag de afspraak bij de bedrijfsarts. Ik vind het best spannend. Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar ik moet zijn (ja ergens op mijn werk) en bij wie?? Verder vind ik het best tegenvallen van mijn collega's dat ik echt helemaal niets heb gehoord van ze. Geen sms-je, geen kaartje. Terwijl ik juist wel zo ben. Ik ben meestal één van de eerste die een berichtje stuurt of een kaartje stuurt. Bah.
    Ik heb afgelopen dinsdagmiddag mijn bloeduitslagen gekregen (telefonisch contact met mijn huisarts). Mijn Hb is iets verder gedaald, maar omdat mijn ijzervoorraad te hoog is (komt door de zwangerschapsvitaminen) durft de huisarts mij geen staalpillen voor te schrijven. Ik ben iom met hem gestopt met de zwangerschapspillen en hoop dat mijn ijzervoorraad snel daalt zodat ik eindelijk staalpillen kan krijgen. Mijn Hb zal tot die tijd uiteraard verder dalen. Ik heb er echt last van:(.
    Verder is mijn schildklierfunctie niet goed en aangezien ik niet onder behandeling ben van een internist (ik vroeg altijd aan een internist op mijn werk om advies), ben ik afhankelijk van mijn huisarts. Hij vind de waarden wel goed terwijl ik weet en dit ook op internet te lezen is, dat ik mijn medicatie moet aanpassen. Dit heb ik dan ook heel eigenwijs gedaan.
    Ondertussen gaat het met mij nog steeds hetzelfde. Gisteren met mijn man even de stad in geweest, cadeautje kopen voor mijn nichtje. Verschrikkelijk! Ik moet echt op hem steunen, omdat ik zo slap en duizelig ben. Ik was blij toen wij eindelijk een cadeautje gevonden hadden en we weer naar huis konden.
    Ik merk dat ik mij steeds neerslachtiger begin te voelen:(

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: vervelend dat je je nog zo naar en slap voelt. En je moet nog zo lang. Kun je zelf niet van die roosvicee ferro of Floradix (of zoiets) gaan innemen. Gewoon als een klein beetje ondersteuning alvast? En een goed teken dat je niet weet waar de bedrijfsarts zit, toch? Betekent dat je niet of niet vaak ziek geweest bent.;)
    En ja, collega's, herken het maar al te goed. Ik sta zelf ook altijd vooraan als iemand iets mankeert of een bloemetje verdient voor welke reden dan ook. Omgekeerd blijkt dat niet altijd zo vanzelfsprekend te zijn.
    Maandag had ik 4 gemiste oproepen, maar dat ging dus blijkbaar duidelijk om het werk omdat ze ergens niet uitkwamen. Maar even een keer een whatsappje hoe het gewoon met je gaat zit er niet bij. Ik kreeg vorige week een lief mailtje van een ex-collega en een collega die er pas heel kort werkt. Maar mensen waar je al 25 jaar mee werkt, hoor je dan niets van. Pijnlijk, maar waar. ;)

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @tassie, hopelijk knap je gauw weer wat op en heb je een bedrijfsarts die je een serieus neemt.
    Tsjee dames, van je collega's moet je het hebben zeg....pff..

Hier nog geen einde aan het pnoverhaal, natuurlijk deze week niks gehoord dus net maar weer gebeld. Nog steeds kon niemand me iets bevestigen...degene die mijn beoordeling deed was er niet.
    Heb nu dus maar mijn hele verhaal en trammelant over de medicatie naar freya gestuurd, hopelijk kunnen ze er wat mee en kan andere mensen het hele gedoe bespaard blijven straks.

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sneeuwmees ik begrijp het wel dat je niet ver weg wilt, stel er is iets. . . Mannen en vrouwen zijn erg anders, je man heeft denk ik zo iets van nu kan het nog ff. Doe lekker waar jij je goed bij voelt. :)
    Tassie ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen. Wordt er nog verder onderzoek gedaan na je hb en ijzer?
    Lets Vervelend dat die verzekering nog steeds moeilijk doet.
    Monatoetje hoe voel je je? Ben je er helemaal klaar voor?

Deze laatste wacht dagen tot aan de echo zijn net zo erg als de wacht weken voor dat je mag testen. Ik ben vreselijk onzeker. Gisteren hele zere borsten en vandaag weer helemaal niet. En sinds gisteren ook geen menstruatie achtige pijntjes meer. Ik word langzaam gek ;).

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dees: ik weet precies hoe je je voelt. Bij mij zaten er soms dagen tussen dat ik geen menstruatiepijntjes voelde en dan ineens was het er weer. Ik maakte in mijn hoofd altijd een lijstje met alles wat ik aan zwangerschapkwaaltjes had. Ik had een hele glimmende huid, of pijnlijke borsten of darmkrampen. Zo zijn er vaak veel kleine dingetjes die met een zwangerschap te maken hebben en zo lang ik nog iets van het lijstje voelde dan was ik weer gerust. Jij had hè het over moeheid en een weeig gevoel bijvoorbeeld. En zelfs al zou je geen klachten hebben wil het nog niet zeggen dat het niet goed zit. Wat dat betreft is het killing inderdaad die dagen. Maar we gaan voor een mooie echo dinsdag met kloppend hartje.

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Ddees, ik had ik het begin ook nauwelijks klachtjes hoor, heb nog steeds geen pijnlijke borsten en heb alleen de laatste paar weekjes wat steekjes gevoeld in de bm, dus het zegt allemaal niks!

16. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Ja ik ben er meeeer dan klaar voor maar geloof ons ukkie nog niet!! Begin het nu wel zat te worden.. de enorme buik, niet meer goed voorruit kunnen en slapen wat vreselijk gaat... nog f en dan is ons wondertje er eindelijk!! Kan niet wachten..
    Gelukkig geen last van pijnen zoals jouw sneeuwmees... op zich mag ik niet klagen...

X

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: klagen en het zat zijn mag altijd, hoor! Die laatste loodjes zijn hoe dan ook niet fijn. Zeker als alles in de weg zit en het slapen niet best gaat. Dus houd je niet in, hoor! Gelukkig is voor jou het einde in zicht. Spannend, of niet?

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oeh... Bijna weer twee DD wondertjes erbij!:D Kan me voorstellen dat jullie wel graag jullie moppies in de armen willen hebben, spannend! Sterkte nog even met die laatste loodjes!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: dank je! Ja, de spanning begint toe te nemen. Aan de ene kant de enorme nieuwsgierigheid en aan de andere kant ook het intieme momentje met je kleintje in je buik wat je ook weer niet wil missen. Maar denk dat de komende weken de nieuwsgierigheid het wel gaat overwinnen. Overigens is de 'mijne' niet helemaal een DD-baby, want die van ons is 'home-made'.;)

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Vanmorgen weer erg geschrokken. Om 5 uur wezen plassen en er was best veel bloed (lijkt altijd meer dan dat het is). Tampon er in gedaan en weer gaan "slapen". Geen buikkrampen of zo. Om 7 uur weer gaan plassen en toen was er alleen bruin op de tampon en dus niet meer gebloed. Inmiddels nog steeds geen bloed. Ik dacht vanmorgen vroeg nog zal ik de verloskundige bellen. Maar nu er toch geen bloed en krampen is kunnen zij ook niks voor mij doen denk ik.

Deel Deze Pagina