ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @San: wij wonen ook net op zo'n grens van vakantie-zones. Er zit amper 5 km tussen, maar het komt wel eens voor dat gezinnen kinderen in beide regio's op school hebben en dat kost toch wat hoofdbrekens wat vakanties betreft. En welke behandelingen ze voorstellen is mij soms ook een raadsel. Toen ik op mijn 40ste me in het zkh meldde of er mogelijk wat beschadigd of mis kon zijn met mij, had ik erop gerekend dat ze misschien als hulpmiddel IUI voor zouden stellen. Maar toen werd me gezegd dat ze in ons zkh boven de 38 geen IUI meer deden, maar gelijk ivf. Terwijl ik hier in verschillende topics al vrouwen tegengekomen ben die boven de 40 zonder problemen IUI's krijgen en bijna moeten smeken om over te kunnen stappen naar ivf. Heb je in maart de intake in DD? Je zou kunnen overwegen om alvast 2 wkn van tevoren bloed te laten prikken, zodat de uitslagen al gelijk bekend zijn bij de intake. Ik heb dat ook gedaan, ook om alvast de route een keer gereden te hebben. Mijn amh was in NL ook 0,1 en toen ik het in DD had laten prikken 0,34. Nog niet om over naar huis te schrijven, maar klonk toch iets anders dan die 0,1 uit NL. Bovendien prikt hij ook gelijk op dhea e.d. Dat zijn waardes waar hij dr. S. nogal waarde aan hecht.

2. Jemig, hebben ze bij jou ook ICSI gedaan in plaats van IVF? Een MMM-vriendinnetje vertelde mij laatst al wel dat ze dat van iemand gehoord had, dat ze ICSI doen en declareren, terwijl IVF prima kan, maar blijkbaar gebeurt het dus veel vaker.. Kan me nog steeds zó pissig maken om die kliniek. Bah!

Ik hoop ontzettend dat je in DD goed geholpen kunt worden! Voor mij was DD echt een verademing!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx: Je banner staaaaat geweldig :-D:-D:-D

X

4. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @shadixxx, sorry ik heb helemaal niks van je verhaal meegekregen. Heb een periode een heel stuk minder hier gelezen en heb het blijkbaar gemist! Sorry!

En wat lees ik nu in je banner!! Super gefeliciteerd!!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooie bannerrrrrr! :D:D:D

6. Hahaha, dank jullie wel! Ik heb het op ZP ook nog niet écht verteld, maar ik ben dus inderdaad zwanger.. Bi-zar (hoe vaak ik dat vandaag al niet gezegd heb).. Kan zelf nog niet echt wennen aan de banner. Als ik m'n eigen berichten opzoek, scroll ik er elke keer voorbij ;) Ben zo blij dat hij er eindelijk mag staan!

7. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Shaddixxx ik heb voornamelijk stiekem meegelezen ook je blog grotendeels gelezen en zie nu staan zwanger!! Jeetje meid na de lange weg is dit je zo gegund.
    Wilde ik dus even zeggen tegen. Gefeliciteerd en geniet ervan!

8. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Breekt even in voor Shadixxx. Meid ik vind het zo heerlijk voor je. Toen ik het las kreeg ik gewoon kippevel!!! Na zo'n lange weg met al die tegenslagen is het eindelijk gelukt! Het is je zo gegund!
    Geniet er lekker van!

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Shaddixxx: Die banner staat je geweldig !!!

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Shadixx staat je goed die banner. Ik heb het zelfde als je naar je eigen banner kijkt zo onwerkelijk. Gefeliciteerd.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: van harte gefeliciteerd, meid! En zulk soort banners kun je niet vaak genoeg voorbij zien komen. Ik wens je een mooie zwangerschap toe!
    @Ddees: zelfs ik schrik af en toe nog steeds van mijn eigen banner. Het blijft een wonderbaarlijk iets. Zeker als je er zo lang op hebt moeten wachten, dan kan ik me voorstellen dat het maar moeilijk door wil dringen.;)

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    Whaaa!!! Shaddixxx, ja!!! Gefeliciteerd, meid!! Staat je goed, hoor!

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixxx, gefeliciteerd. Super hoor :D

Ddees, morgen is de grote dag.... spannend

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Het is vreselijk spannend. Vanmorgen nog wat bruine afscheiding. De rest van de dag schoon. Met een collega gepraat en zij had ook veel bruin en roze gehad. Ook vertelde zij dat na de 6e week haar borsten ook niet meer zeer deden. Wel zijn de tepels nog gevoelig. En een andere collega had ook rond deze periode flink bloed verlies en zat elke week voor een echo in het ZKH, en heeft ook 2 gezonde kinderen.

Dus ZEN ! ! ! ! Relax ! ! ! Niet druk maken ! ! ! ! Als je het maar vaak genoeg herhaald ga je het vanzelf wel geloven. . . . ;)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: that's the spirit, meid! Fijn dat je het even met je collega's kon bespreken en dat zij 'ervaringsdeskundigen' zijn met dubbel goede afloop. We duimen voor een mooie echo morgen!!

Hier vandaag weer wat misselijk geweest. Heb daar de laatste dagen wat meer last van. Vanmiddag toch even het zkh gebeld, of hun dit bekend voorkwam. Maar die 'doos' die ik aan de lijn had, leek niet erg meewerkend.
    Ze zou het navragen en toen ze de arts niet te pakken kreeg, een briefje bij die arts neerleggen en als die het nodig vond, zou die me wel terugbellen. Hoorde dus niets en had het ook niet meer verwacht, omdat die assistente er erg op aan zat te sturen dat ik toch woensdag al voor controle moest.
    Maar geheel onverwacht om 7 uur belde de gyn toch zelf even terug. Was dus aangenaam verrast. Ze kon geen logische verklaring vinden, behalve dat de baby af en toe de maag wat kon verdrukken. Daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar wilde toch liever even bevestiging. Kan het gewoon aanzien tot woensdag en bij twijfel altijd eerder bellen. Dat klonk al meer meelevend dan die assistente van vanmiddag.

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw shadixx, wat een geweldig nieuws! Het is je zo gegund!!! Van harte gefeliciteerd!!! (Zal toch wel een beetje dubbel zijn ook, maar je hebt het zo verdiend...geniet er maar lekker van)

Sneeuwmees, hopelijk snel wat beter..zijn nu echt de laatste loodjes voor je he...beterschap..

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    WHAAAAT?? Zie ineens superbanner voorbij komen!! Wat geweldig nieuws zeg!!! :D:D:D

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Ddees, zit alvast te duimen voor een goeie echo voor je morgen, ik had ook bloedverlies in het begin. Heb toen zelfs Dr S nog gebeld, hij zei dat het rond deze tijd (dezelfde tijd als jij nu dus) kon komen van het aanleggen van de placenta! Hoop op goed nieuws morgen! En die borsten zeggen volgens mij echt niks, heb nog steeds niet echt last... (en met behandelingen zijn ze wel es bijna ontploft:cool:;))

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, succes morgen! Duim voor een goede echo!

Klaproos, hoe is het met jou? Lang niks gehoord?

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Ddees: succes met de echo ! Ga voor je duimen !!

Deel Deze Pagina