@Ddees: Wat een mooie opbrengst. Ik duim voor veel en goede bevruchtingen. Spannende dag voor jullie vandaag, ik hoop dat ze jullie niet al te lang laten wachten in spanning.
@Klaproos top dat je een geweldige dag hebt gehad ben ook heel benieuwd naar je jurk @Ploon wat een mooi aantal daar zit echt wel een mooie tussen die gaat het gewoon worden Ddees wauw 8 eitjes ik hoop voor je dat je heel snel gebeld word... @Salcia succes vandaag bij je 1e fm @Klaasje welkom terug wens je heel veel succes @Tassie heerlijk gevoel he als je weer even hebt mogen spieken en ziet dat alles nog ok is.... geniet ervan meis Gisteren in Brussel geweest voor de NIPT test. Dat was een hele ervaring. Niet de test op zich maar wel het terrein waar we waren. het is een soort ziekenhuis maar dan verdeeld over allemaal gebouwen. Stonden wel 12 of meer gebouwen op dat terrein duurde dus even voordat we het goede gebouw gevonden hadden.... En ik spreek geen woord Frans dus vragen ging ook niet Prof Jani is een super aardige man die alles nog eens goed uitlegde.. Tevens bood hij aan om gelijk even een nekplooi meting te doen (zonder kosten) waar vind je dat nog... Dus we hebben heerlijk naar onze 2 spartelende kids gekeken.... de vrouw die de echo maakte heeft gelijk alles nagekeken dus niet alleen de nekplooi. Het ene kindje is helemaal ok kans 1:1200 de andere had een iets verdikte nekplooi kans 1:400 maar de rest was allemaal ok. Maar prof Jani zei ook dat we gewoon de test moeten afwachten... Ik zelf begrijp het niet zo goed want op basis van mijn leeftijd is de kans al 1:100 dus dan is het alleen maar heel goed toch???? kwam ik pas in de auto achter dus kon het niet meer vragen... Ach we wachten het af mijn gevoel zegt dat het goed zit. Nu nog een dag of negen wachten en dan belt hij ons persoonlijk op met de uitslag zelfs op zondag als het nodig is... niks dan lof over deze man....
@Botala: fijn dat alles er goed uitzag en wat een service inderdaad. Daar kunnen ze in NL nog wat van leren. En prima scores inderdaad. Die NIPT onderzoekt op meerdere chromosoomafwijkingen, dus misschien dat hij daarom dat zei (omdat jullie per slot van rekening daarvoor kwamen), maar de nekplooi op zich is dun genoeg. Dus dat is al een hele geruststelling op zich.
Zo. Ik ben weer bijgelezen in een fijn nieuw topic. Boboke gefeliciteerd! Sneeuwmees gaf al een het voorbeeld, en nu ook bij jou! Wonderen bestaan. Zolang het kan... Kan het dus ook echt! Wauw! Ik duim dat het goed blijft gaan! Ddees en ploon de punctie achter de rug. Op naar de tp en de wachtweken. Spannend hoor!!! Duimduim
Botala,ik hoop dat je snel de uitslag krijgt en alles goed is! Maar ik vind de kansen heel goed klinken eigenlijk hoor. Hoop dat je je niet te druk maakt. Dees,ik duim ook voor je!!Ik hoop dat ze allemaal bevrucht zijn! Salcia,ik ben echt dom maar als je eicelvoorraad aan het opraken is en je hebt nog een paar eitjes kun je met IVF toch mazzel hebben of zegt het ook iets over de kwaliteit? ik ga eens effe googelen Mees,alles goed met je? Wow wat ben je al ver en je hebt een prachtige bevaldatum. Als de narcissen en krokussen gaan bloeien en het voorjaar word! (Eindelijk.)
Dames,ik lees net pas dat Misha overleden is..Wat afschuwelijk. Ik ben er kapot van Voor wie het niet wist dat is het dochtertje van Micchan en nichtje van Shaddixx. Heel veel sterkte..
Ze belde vanmorgen om 9.30 al. 5 rijpe eitjes, waarvan 3 bevrucht. Donderdag het lipid infuus en zaterdag de tp. en dan maandag weer een infuus.
@Ddees: wat fijn dat er 3 bevruchtingen zijn! Nu extra duimen dat de infuzen dat laatste zetje tot een zwangerschap gaan geven!
@Botala: Fijn dat de echo er goed uit zag. Ik vond de tijd best snel voorbij gaan. Wij kregen de uitslag 10 dagen na het consult. Krijgen jullie ook het geslacht te horen ? @Ddees: Wat fijn dat er 3 bevruchtingen zijn, ik ga heel hard voor jullie duimen meid !!
@botala, ja, die professor Jani is idd heel aardig. Ik heb daar toen naartoe gebeld voor informatie en hij belde mij toen persoonlijk terug. En nam alle tijd voor al mijn vragen. Uiteindelijk hebben wij de test toen niet gedaan, maar dat lag zeker niet aan hem. @Ddees: fijn zeg, en nu duimen voor een mooie zwangerschap!
Salcia gebruik je superfact of synarel erbij? Dan kan het zijn dat het wat langzamer gaat. Had je dokter de W.i.t. ?
@Salcia: bij mijn eerste fm was ook nooit veel te zien. Is het een optie dat de Menopur verhoogd kan worden? Ik neem aan dat je de scores door moet bellen naar DD. Je zou kunnen vragen of dat zinvol is.