ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,332
    688
    113
    Utrecht
    Hallo allemaal! Wat wordt er veel gekletst, zeg!! Hartstikke fijn.
    Ik hou het even heel kort, omdat ik mij echt erg beroerd voel.
    Ik zwaai even naar iedereen (heel onpersoonlijk), maar ik bedoel het echt goed!
    Liefs.......:)

2. Tassie, dat begrijpen we toch allemaal? Knuffel!

3. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    1,268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, geeft niet hoor. Je hebt genoeg aan jezelf.

Lets, hoe is het gegaan ?

4. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey,

Ja alles was oke, rechts een stuk of zes,zeven follikels, links drie. De dosis gonal is nog wat omhoog gegaan nu, naar 150. Vanaf vanavond ook beginnen met orgalutran, dinsdag weer echo en waarsch donderdag of vrijdag de punctie. Gaat sneller als de vorige keer qua aantal dagen...
    Komen we toch nog heel dicht bij elkaar uit knorretje!!

Shadixx, hopelijk is het nog gelukt met je medicatie, ik neem liever niks zo voor anderen mee, maar had er vandaag ook geen tijd voor gehad..moesten daarna ook nog ergens zijn vandaar...

Tassie, niks onpersoonlijk hoor, dat begrijpen we hier en zwaai terug!

5. Knorretje 85

Nov 21, 2010
    1,268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, bij jou gaat het wat sneller, bij mij wat langzamer.
    Dan komen we idd dicht bij elkaar uit. En beide op roze.....;)

6. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daar gaan we vanuit knorretje!!;) we zijn steeds net om en om daar haha... Waren trouwens veel nederlanders vond ik vandaag.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Lets en Knorretje: grappig dat jullie zo gelijk op lopen! Ik vind het een goede deal om ook samen 9 maanden zwanger te zijn.

Hier dag zoveel van de verbouwing. Gisteren even de nodige traantjes gehad, omdat het me even teveel werd. Maar nog even doorbijten en dan hebben we die ellende ook weer gehad (en heb ik hopelijk nog wat tijd over voor mezelf en voor de laatste baby-dingetjes voor ik naar het zkh moet).
    Gisteren ook een nieuwe camera gekocht. Dus dat kan in ieder geval van het to-do lijstje af en geen zorgen dat we straks niet alles vast kunnen leggen. ;)
    Langzaamaan komen we er wel. :cool:

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets en Knorretje wat gaan jullie mooi gelijk op. Zou leuk zijn als jullie elkaar nog eens zouden zien.
    Sneeuwmees nog ff doorbijten. Ik hoop voor je dat het gauw klaar is.
    Tassie beterschap. Iets anders kan ik er niet van maken. Sterkte
    Shadixxx nog steeds zwanger?
    Mikka fijn dat alles goed was. Niertje komt misschien wel goed en anders moet je even contact opnemen met Stiertje.

Dikke knuffel voor iedereen.

Ego. Snot verkouden en een beetje koorts.

9. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, beterschap! En een dikke knuffel...

Knorretje, succes morgen!

Sneeuwmees, mooie camera? Fijn dat het lijstje korter wordt..nu hopelijk de verbouwing snel voorbij!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: oh, meid, dat klinkt niet best. Hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb ook een fikse verkoudheid gehad en ben er toch wel 2 weken mee zoet geweest. Hopelijk jij wat korter.
    @Lets: inderdaad een hele fijne camera. Bijna een geluk bij een ongeluk dat ik de vorige heb laten vallen.;) En wat een mooi aantal follikels. Het wordt dus een spannende week voor jou!
    @Knorretje: jullie doen goed jullie best elkaar net te ontlopen. Wie weet straks toch samen op de uitslaapkamer met Lets.;)

Vandaag een beetje te druk geweest. Omdat het ergste stof achter de rug is, gisteren flink alles af gesopt, spullen opgeruimd, die vanwege de stof nog overal en nergens lagen.
    Daarna 's middags nog naar een autoshow geweest met ons zoontje. Het was z'n laatste dag van zijn vakantie (ook zijn laatste vakantie dat hij nog alleen is) en we wilden nog iets doen met hem. Wil ook niet hebben dat hij straks op school alleen maar verhalen kon vertellen dat we alleen maar verbouwd hebben of in het zkh gezeten hebben.
    Maar ja, voor mij, zeker na zo'n (te) drukke ochtend was dat net iets te veel van het goede, maar mijn man vond het toch wel leuk als ik mee zou gaan. Dus ja, tandjes maar even op elkaar en meegegaan. Nu weer een belabberde nacht. Gisterenavond zo moe dat ik maar redelijk op tijd naar bed ben gegaan, maar vervolgens weer vaak wakker, moe zijn, maar niet kunnen slapen (ook door de pijn) en nu net voor de 3e of 4e keer wezen plassen. Wat kan een nacht dan lang duren.:(

11. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn uitgetelde datum :-D:-D maar volgensmij heeft ons ukkie er nog geen zin in.....

X

12. Arme Mona.. Ik weet wel dat er op 19 maart héle mooie kindjes geboren worden.. :p Haha, nee hoor.. Ik hoop ontzettend dat jullie kleintje echt snel komt!

13. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Monatoetje, hoop dat het kindje snel komt!
    Sneeuwmees, wat een nachtelijke tijdstippen voor het forum;) rust goed uit en denk ook wat vaker aan jezelf hoor!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Mona: ach, meid... wat kan het lang duren, hè? Een zekerheid is dat je nu nog 'maar' max. 14 dgn (zeer waarschijnlijk veel minder) hoeft en dat het aftellen nu echt begonnen is. Sterkte met wachten. We wachten met je mee.;)
    @Lets: ja, het uitrusten 's nachts gaat nog niet erg. Maar val overdag of 's avonds vroeg nog wel eens in slaap, dus mag niet helemaal klagen. Maar wat ik overdag slaap, mis ik dan op de een of andere manier 's nachts weer. Straks even lekker buiten in het zonnetje gezeten met een kopje koffie erbij. Dus moet zeggen dat ik met dit weer goed voor mezelf zorg.;):)
    @Shadixx: hoe voel je je? Beginnen de kwaaltjes al te komen?

15. Knorretje 85

Nov 21, 2010
    1,268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mona, wat duurt het lang als je er op zit te wachten. Hopelijk komt de kleine snel.

Ddees, beterschap en een knuffel.

Sneeuwmees, vervelend dat je snachts niet lekker kan slapen. Wel heerlijk dit weer, lekker buiten met een bak koffie. Genieten.

Lets, we treffen elkaar denk ik niet in DD. Jij moet morgen toch weer op controle ?

Mijn punctie is gepland op woensdag om 9:00. En op half 9 moeten we er al zijn.
    Dat word vroeg opstaan dus. Vanavond spuit ik trouwens geen pregnyl, maar twee decapeptyl. Dit is beter ter voorkoming van overstinulatie.
    Aan de ene kant zaten er nu een stuk of 7 en aan de andere kant ongeveer 10 follikels.
    Ik vind het nu wel weer erg spannend worden.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Twee decapeptyl, wist niet dat dat ook kon. Is idd beter, want in pregnyl zit HCG en dat triggert overstimulatie.

Ik had een mail naar PNO gestuurd over vergoeding van medicijnen voor een behandeling in het buitenland, kreeg vanochtend een heel epistel terug.
    Menopur en puregon wordt apart van het ivf-potje vergoed. Gelukkig maar, want dat zijn de duurste medicijnen. Pregnyl en cetrotide gaan van het ivf-potje af. Nou, pregnyl is vrij goedkoop (tientjeswerk) en cetrotide zal voor 5 spuiten misschien eens 200-300 euro kosten, maar ik krijg toch max. 200% vergoed voor de ivf, omdat ik aanvullend verzekerd ben. Komt dus wel goed. En utrogestan gaat uit de basisverzekering.
    Voor menopur en puregon is wel een maximumvergoeding vastgesteld van resp. 22,10 en 20,07 per eenheid. Dan loont het dus de moeite om na te gaan waar je die medicijnen het beste kunt kopen: in NL of in DD. Schijnt dat sommige dingen juist in Belgie weer goedkoper zijn. Maar dat is voor ons qua afstand weer geen optie.
    In ieder geval wel nuttige informatie! En ze hebben me vast zo'n buitenlandformulier gestuurd. Ik ben dus voorbereid :D Nu nog wachten wanneer mijn cyclus er weer zin in gaat krijgen ...

17. @Sneeuwmees; Nog niet echt eigenlijk. Ik ben af en toe een heel klein beetje misselijk, maar dat is amper noemenswaardig.. De pijn in m'n borsten is juist verdwenen, in plaats van erger geworden. Wel nog steeds groeipijnen in m'n onderbuik en knaltesten, dus ik ben tevreden ;) Bij Damiën kwam ik er pas na 8 weken achter dat ik zwanger was, omdat ik toen over moest geven en dat doe ik anders nooit (echt nooit). Misschien dat het overgeven deze keer ook weer pas vanaf 8 weken begint?

Heerlijk hoor, dit weer tijdens je verlof.. Ze zeggen dat we volgende week weer kans hebben op sneeuw ;)

@Knorretje; Spannend! Veel succes woensdag!

@Stiertje; Zó leuk en spannend dat jullie voor een tweede willen gaan.. Willen jullie meteen beginnen als je cyclus netjes is, of dan eerst nog een paar maanden wachten?

18. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees ook hier nog een keer een dikke knuffel. Vindt t zo oneerlijk. Hoe gaat t nu met je?

Shaddixxx van harte gefeliciteerd! Het is jullie gegund na alle ellende die jullie hebben moeten doormaken.

Sneeuwmees eindelijk het einde van de verbouwing in zicht. Straks niet te veel doen in je haast om alles klaar te maken voor de komst van de kleine hè?!

Monatoetje alvast heel veel succes met de bevalling. Hopelijk komt de kleine snel

Lets en knorretje heel veel succes met de punctie en op naar een mooi resultaat

Tassie beterschap

Ik zal vast een aantal mensen vergeten zijn, sorry :)

Ook even een kleine update van mijn kant. Vandaag was op de echo te zien dat er helaas nog een behoorlijke hoeveelheid restweefsel zit. As donderdag dus alsnog een curretage.

Liefs Boboke

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Getver, boboke. Alsof het niet al genoeg ellende is zo.
    @shaddixxx: we laten de natuur gewoon z'n gang gaan; doen dus niets om een zwangerschap tegen te houden. Maar ja, als je in de MMM hebt gezeten, komen zwangerschappen meestal niet aanwaaien. Vind het wel een beetje lastig dat ik geen cyclus heb in die zin dat je voorafgaand aan een menstruatie natuurlijk wel vruchtbaar bent geweest. Dus, theoretisch gezien: als ik van m'n eerste eisprong zwanger zou raken, zou ik niet ongesteld worden. Maar hoe merk ik dan dat ik zwanger ben? Laatst dus een testje gedaan omdat ik me niet lekker voelde. Kansloos natuurlijk. Maar toch. Beetje gek is het wel.

20. Jemig Boboke, heb ik nou helemaal gemist dat jij een MA hebt gehad? :( Wat vreselijk.. Dikke knuffel!

Stiertje, toen ik nog vrijgezel was (en gewoon echt níét zwanger kon zijn) deed ik af en toe zelfs wel eens een test, als het ongesteld worden te lang duurde :) De afgelopen maanden ook regelmatig gedaan, terwijl het natuurlijk geen schijn van kans had.. Ik kan het dus wel begrijpen!

Share This Page