ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Tijdschriften, een boek, je telefoon, je camera, een lekker zittend shirt/pyjama, kleertjes voor de kleine, mutsje, maxicosi.

Ik hoop dat het nog begint voordat je naar het ziekenhuis moet, vooral omdat je graag thuis wil bevallen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: dat vroeg ik me ook af, want ik moet mijn vluchttasje ook nog klaarmaken.

@Shadixx: hoop dat je de puf kunt opbrengen die documenten aan te leveren en dan een dikke streep door dat vervelende hoofdstuk kunt zetten (met nu natuurlijk nu een heel mooi happy end voor jou). Hoe voel je je? Nog steeds zo moe?

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    @Knorretje; wow! Wat een mooie opbrengst. Ik duim voor goede delingen van de embryo's! Hoe voel je je eigenlijk? Ik kan mij zo voorstellen dat je echt wel pijn zult hebben (gehad) na de punctie.

@Do; nee, dat meen je niet! Wat een grof schandaal dat ze je al die tijd hebben voorgelogen. Ik zou mij ook zo besodemieterd voelen. Wat zonde van al die tijd:(

@Lets; heel veel succes!!! Ik duim voor mooie resultaten.

@Monatoetje; och meis, ik snap zo dat je je baby wilt zien en vasthouden! Ik hoop voor je dat de bevalling toch nog spontaan zal beginnen!

@Shaddixxx; jee, wat een toestand en gedoe met jullie verzekering en het tuchtcollege. Ik duim en hoop voor een goede afloop!

@Sneeuwmees; doe je rustig aan??? Laat je nog maar lekker verwennen, hoor! (als dat gaat tenminste). Gelukkig is de badkamer klaar! Joepie!

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets Succes

5. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Monatoetje, ik zou ook conditioner voor je haar meenemen. Mijn schoonzusje had tijdens de bevalling zo hard in het kussen liggen woelen dat ze allemaal knopen in haar haar had. Zij het had niet mee, en baalde daar echt van.
    Ze kreeg de knopen er bijna niet uit.
    Het is niet echt van levensbelang, maar wel handig om mee te nemen.
    En verder zijn er vast wel lijstjes te vinden net als Sneewmees al aangeeft.

Shaddixxx, documenten klaarmaken zijn idd niet het meest leuke om te doen, maar als het wat oplevert, ben je wel blij dat je het hebt gedaan. Even doorzetten.

Lets, veel succes vandaag.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Een muntje voor in de rolstoel (als je al bevallend binnenkomt)! Ik moest vol in de weeën het halve ziekenhuis door naar de verloskamer. Pfff.
    Opladers voor camera en mobiel.
    Niet 1 maar 2 setjes kleren voor jou en de kleine, stel dat je een nachtje moet blijven.
    In mijn ziekenhuis zit een winkelstraatje met o.a. een Etos waar je alle toiletartikelen kunt kopen.

7. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, ik voel me wel goed eigelijk. Ik doe het nog wel rustig aan hoor.
    Ik heb niet veel pijn nu. Alleen een beetje een beurs gevoel.
    Net na de punctie had ik best wel veel pijn maar ik kreeg een flinke dosis pijnstilling. Dat deed wonderen.

Vonden jullie de bedden in de uitslaapkamer ook zo hard ?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: dat van die conditioner klopt inderdaad. :D Ook ik had van die knopen inderdaad. Fijn dat de napijn meevalt. Maar doe voor de zekerheid toch maar rustig aan (moet je horen wie het zegt :);)).

En ik had voor ons zoontje ook meerdere kleertjes meegenomen. Maar goed ook, want ons zoontje lag in stuit en had de beentjes omhoog (en die wilden niet meer naar beneden). Dus het schattige pakje wat ik hem als eerste aan wilde doen, paste achteraf helemaal niet.

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, ben weer thuis. Helaas weer niet zoveel eitjes, 6 eicellen dit keer, de vorige keer waren het er dus 5. Valt tegen...nu weer flink duimen voor morgen want dan horen we hoeveel bevruchtingen er zijn.

10. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, ik duim voor 6 mooie bevruchtingen.
    En dan vraag ik mij af of 4 in de scoop niet wat weinig is, terwijl jij blij zal zijn dat er 4 zijn om in de scoop te doen.
    Rust lekker uit, en hopen op een positief bericht morgen.

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kunnen ze na de scoop eigenlijk ook nog in de vriezer? Zou zo graag een reserve hebben dit keer....

12. Kan me je teleurstelling wel voorstellen Lets, maar ik hoop op 100% bevruchting! Na de scope kunnen ze zeker de vriezer nog in!

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    Lets; Doe maar lekker rustig aan vandaag en ik hoop op een heel goed telefoontje morgen!!

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames!

Uiteindelijk toch mijn eigen arts, ze bleek er toch te zijn! Dat was wel fijn!

Had een andere mevrouw voor narcose, had het idee of ze veel meer deed, bloeddruk meten etc..vorige keer niet gehad of ik moet al weg zijn geweest.... Bloeddruk was ook te hoog, maar na de punctie gelukkig niet meer.. Spanning geweest dus..
    Pff vreselijk weer zo'n dag wachten op bevruchtingen...
    Mochten me wel even twee weken platspuiten haha;)

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, mijn bloeddruk was ook te hoog. Ze hebben het na de punctie nog 3 keer gemeten en bij de laatste keer was het goed. Spanningen denk ik ook.
    Ik zou ook het liefste slapen, en dan wakker gemaakt worden als ik 12 weken zwanger ben.
    Het is allemaal zenuwslopend. Hopen op genoeg eicellen. Wachten tot je hoort hoeveel bevruchtingen er zijn. Wachten tot, en of je de tp krijgt. En dan de wachtweken.
    En zelfs dan is de onzekerheid nog niet weg mocht je zwanger zijn. De onzekerheid of alles wel goed gaat. Dus doe mij ook maar een winter/lente slaap.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, als je er meer had verwacht, maar het is nog steeds een heel mooi aantal. Ik duim op goed nieuws morgen!!

17. Al een paar keer gekeken of er al nieuws is van Lets.. Ik heb gewoon last van plaatsvervangende zenuwen..

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, helemaal opgelucht hier! Toch vier bevruchtingen en ze zitten allemaal in de embryscoop, kunnen ze vast kennis maken met die van knorretje;)

Van de zes eitjes hadden ze er op vijf icsi gedaan en vier bevruchtingen dus ze hebben goed hun best gedaan!

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixx, lief!!

20. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, mijn emmy's zullen goed op die van jou passen.
    Hoe voel jij je ? Nog pijn gehad ?

Deel Deze Pagina