ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super Lets!! Ik duim!!

X

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Mooie opbrengst Lets
    Monatoetje nog alles rustig?

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @Lets: Fijn dat het grootste deel nog bevrucht is. Nu duimen voor goede ontwikkelingen in die embryoscoop.

@ monatoetje: jouw geduld wordt ook echt op de proef gesteld!

Hier gisteren telefoontje van Düsseldorf gehad. In het bloed is niks geks te zien, dus moet gewoon doorgaan met ovulatietesten. Als ik dinsdag nog geen positieve test heb moet ik weer terugbellen...

4. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier rommelt het wel een beetje... sinds vannacht zo'n zeurderig gevoel in onderbuik alsof ik ongesteld moet worden... af en toe een flinke kramp maar nog geen patroon ofzo in te ontdekken... dus kunnen ook voorweeen zijn...
    Kindje is ook heel druk hier binnen.. krijg ze flink geschopt dus miss is de kramp wel een reactie op de beweging v de baby...
    Sinds gisteren last van bruinige afscheiding...
    We wachten maar af.. hopelijk zet het nu snel door...

X

5. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Monatoetje, ik hoop dat het doorzet. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht.

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames! Ben nog steeds erg blij en opgelucht!

Monatoetje, ik hoop op snel babynieuws hier!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Lieve meiden, jullie wilden babynieuws.... Dus bij deze.:p (sorry Mona).

Vanochtend ben ik geheel onverwachts, eerder dan gepland en verwacht, bevallen van een zoon. Zijn naam is M.orris!
    Vannacht om 5 uur voelde ik iets knappen onderin mijn buik en toen bleken mijn vliezen gebroken te zijn. Hele bed nat, dikke paniek. Ziekenhuis gebeld en we moesten natuurlijk komen. Om een uur of 6 waren we daar en toen voelde ik al lichte weeën-activiteit opkomen. In verband met de wisseling van de ploegen, moest ik tot 8 uur wachten. Dus tot die tijd weeën wegpuffen die steeds heftiger werden. Om 8 uur zou de overdracht plaatsvinden en dat duurde maar en duurde maar. Ik kon het bijna niet meer volhouden. Om half 9 kwam dan eindelijk de gynaecoloog. Ze zei dat ik aangemeld zou worden voor de keizersnee en dat we daarop moesten wachten. Ineens, terwijl de gyn nog naast mij bed stond, riep ik dat ik persdrang kreeg. Toen gingen ze mij toucheren en bleek ik 9,5 cm ontsluiting te hebben.:$ De gynaecoloog zei toen dat ik 'gewoon' moest gaan bevallen. Ik was helemaal in paniek en gilde en huilde dat ik dat niet kon en dat ik dat niet wilde.
    Maar ze zei dat ze in mijn toestand echt geen keizersnee meer kon doen, omdat dat te veel risico op complicaties zou geven. Ik was helemaal over de rooie van angst. Maar ze was onverbiddelijk en ik had zoveel persdrang dat ik, of ik het wilde of niet, eraan moest geloven.
    Uiteindelijk was met 15-20 min. en 4 persweeën ons zoontje geboren. Wel wat ingescheurd en heb nu hechtingen, maar alles is verder prima. Vanmiddag zijn we thuisgekomen.
    Nu dus wat onwennig ineens thuis met een kindje erbij. Even schakelen omdat het zo'n turbobevalling is geweest en ik nu al weer thuis ben. Maar ik voel me goed, op de pijn van de hechtingen na.
    De kraamhulp is nu net weg, dus even bijkomen. Ik zal zo snel mogelijk wat foto's in mijn album zetten.

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had al zo'n vermoeden sneeuwmees, de hele dag al niet online;)

Maar GEFELICITEERD!!! Goed nieuws!!! Leuke naam!! Geniet er lekker van he!!

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Sneeuwmees super gefeliciteerd en ook wel lekker alweer thuis te zijn!!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dank jullie wel meiden! Had vandaag al een paar keer gespiekt, maar wilde wachten met echt een bericht posten tot ik thuis was ipv typen op mijn telefoon (en dat liep nogal uit).

@Lets: wilde de hele dag al zeggen dat ik heel blij voor je ben met de mooie opbrengst!
    @Mona: ben je ook al bezig! Samen op een dag bevallen kan nog, hè?;)

11. Hahaha, ik vond het ook al zo opvallend stil bij Sneeuwmees!

Lieverd, wat fantastisch! Ik kan me voorstellen dat dit je enorm overvallen heeft, maar wat fijn dat M.orris net is gekomen toen alles klaar was. Alsof hij echt heeft gewacht tot alles af was.. Ik werd van de foto van je twee zonen gewoon een beetje emotioneel.. Zo ontzettend lief! Wat heerlijk! Ga lekker genieten meissie!

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jaaaa, sneeuwmees!! Gefeliciteerd meid. Zie je wel, je hebt keukenkastjes gesopt he! :D:D Ik snap dat je enorm in de stress schoot dat je 'gewoon' moest bevallen, maar na afloop is dit natuurlijk veel fijner. Mooie naam trouwens. Lieverd, geniet ervan (nadat je van de schrik bekomen bent). Dikke kus. Ik ga snel foto's spieken.

En nu Mona nog!!

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneewmees. Gefeliciteerd ik had je hier ook al gemist. Blij dat alles goed is gegaan. Mooie naam trouwens. Geniet er lekker van.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: wen er maar vast aan. In november verwacht ik ook een duo-foto van jouw knapperd met de kleine!
    @Stiertje: ja, en dat met 'slechts' 3 keukenkastjes...hihi..:D Ik was nog niet eens klaar.:D
    @Knorretje: ik was de hele tijd al van plan iets te posten, want ik dacht nog...straks wordt Opsporing verzocht nog ingeschakeld. En zo'n dag verloopt dan toch steeds anders dan je gepland had. (over planning gesproken).;)

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx sneeuwmees, vind het wel een mooi idee dat ze bevrucht zijn op de dag dat jouw kindje geboren is;) ga nu de foto zoeken!!

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    Jaaaaah!!! Gefeliciteerd Sneeuwmees, man en zoon met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!!! Jee, wat is dat snel gegaan, zeg! En dan ook nog een natuurlijke bevalling. Goh, wat moet dat spannend zijn geweest voor je.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    Jaaaaah!!! Gefeliciteerd Sneeuwmees, man en zoon met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!!! Jee, wat is dat snel gegaan, zeg! En dan ook nog een natuurlijke bevalling. Goh, wat moet dat spannend zijn geweest voor je. En wat een leuke naam! Nou meid, rust lekker uit en ik wens jullie heel veel geluk met z'n viertjes!!

Liefs.

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Sneeuwmees.
    Mona toch de keukenkastjes gaan doen ;)

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    @Lets; meid, wat een mooi aantal bevruchtingen. Wat zal dat een opluchting zijn voor je. Nu hopen dat ze mooi delen. Spannend voor jullie!

@ego; vandaag zijn we even langs mijn oma geweest om te vertellen dat wij een kindje verwachten. We hadden een fotolijstje gegeven met daarin een gedichtje wat over de zwangerschap gaat. Ze was erg emotioneel en hoopt de geboorte nog mee te maken. Ze zal dan, als alles goed is, 94 jaar zijn. Mijn oma woont in een verpleeghuis en ik wilde het pas vertellen wanneer we sowieso voorbij de 12 weken zijn. Door mijn gezondheid konden we niet eerder....... Ik ben zo blij dat we geweest zijn.
    Verder hebben mijn man en ik weer een eigen pretecho gemaakt op zijn werk. De kleine rakker was druk aan het bewegen. Het was ontzettend leuk om te zien en ook weer een soort van geruststelling.
    Het was een drukke dag, mijn oma woont 1,5 uur bij ons vandaan, maar ik ben ontzettend blij dat het haar eindelijk hebben verteld.

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: wauw dat klinkt als een super bevalling!! Gefeliciteerd meis!! Dezelfde datum gaat het niet worden ben ik bang....

Geniet ervan meis! Je hebt het verdiend!!

X

Deel Deze Pagina