ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Kan om 13.30 bellen naar dd , en ja Ddees gebruik synarel

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O en ja dr. De Wit

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Maar mees wat is niet veel bij 1e meting? En aan einde dan? Had met 75 puregon altijd al 2-4

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ddees wat super!

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Salcia, balen!! Hopelijk wordt het snel meer!

En ddees wat super!! Waarschijnlijk heb je dat wel eens verteld maar waarvoor is dat infuus?

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Linker eierstok was slecht te vinden is altijd zo. Laatste iui zag ze er eerst 1 en toen ineens 4

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: ik heb met 225 IE Puregon wel eens 2 follikels gehad bij de eerste meting. En uiteindelijk bij de punctie 5 follikels. Bij mij deed de linkereierstok in eerste instantie vaak ook niet mee, maar later kwam die toch 'tot bloei', alhoewel er nooit veel in mijn linkereierstok groeide. Misschien kun je wat Puregon bijspuiten vanaf nu. Ik roep maar wat. Ik hoop dat dr. S. nog wat weet om bij te sturen.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ze bellen vanmiddag terug. Kunnen ze recept ook nailen dan ofzo?

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Salcia Bij synarel kan het wel wat langzamer gaan met groeien. Mijn ervaring is in P.ur.merend dat dokter de W.i.t niet zo handig is met meten. Dokter B.ou.wmee.ster is wel handig net als de echoscopistes. Nog niet meteen wanhopen hoor. Je kan het recept naar jezelf laten mailen. Of laten faxen naar de apotheek.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: heb je al een afspraak voor een vervolgafspraak voor een volgende fm?

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
  12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Dd gebeld... Idd synarel vertraagt groei. Vrijdag weer echo afspraak maken in NL en foorgaan met 2x 150 menopur en synarel

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: fijn dat je duidelijkheid hebt. Succes bij de volgende fm en spreek die eierstokken van je nog maar even hartig toe.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Vrijdag 10 u weer echo en helaas weer bij de Wit

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Salcia jammer dat er nu nog niet zo veel groei te zien was, maar wie weet hoe t er vrijdag uitziet.
    Er is in Nl trouwens nooit onderzoek gedaan naar mijn miskramen aangezien ik er "maar" 2 heb gehad en je moet er minimaal 3 hebben. Wel is er vorige week in DD bloed afgenomen om te kijken of er bij mij misschien een imuunologisch probleem is. Uitslag krijg ik over ca 2 weken.

Klaproos wat goed dat je man het nog zo lang heeft volgehouden. Wel jammer dat hij nu zo ziek is. Hoe gaat t met spuiten? Nog puregon gekregen van de apotheek? Jouw amh is toch niet vrij laag voor jouw leeftijd? Volgens mij zit die gewoon goed.

Ploon wow wat een mooi aantal bevruchtingen! Zelfs al 1 in de vriezer. Alvast succes voor donderdag, dat je een mooie topemmy terug krijgt.
    Ja het was inderdaad een absurde situatie. Deed echt die test met het gevoel dat het daarna dan wel snel zal doorbreken ;)

Ddees wow jij ook al een mooi aantal eitjes en bevruchtingen. Gaan ze alledrie in de embryoscoop? Laat je er 2 terugplaatsen? voor jou ook alvast succes met de infusen en tp, want die moet er gewoon komen!

Lets na een verse tp (dus na een punctie) die mislukt is, zit 1 rustmaand. Bij cryo's kun je elke maand door. Succes nog even met de laatste loodjes. Dit weekend mag jij toch testen? Oh ik lees nu net dat Ploon je vraag ook al beantwoord had ;)

Klaasje welkom terug, ook al kennen wij elkaar ook nog niet. Een beetje laat om je nog succes te wensen met de hysteroscopie, maar hopelijk is alles goed verlopen.

Tassie super dat de kleine het zo goed doet. Gaat t ondertussen ook weer iets beter met jou?

Botala dat klinkt goed, zowel de (voorlopige) uitslag als ook de service en vriendelijkheid daar.

Shaddixx gecondoleerd meis :( en heel veel sterkte

Ego. Ik weet niet meer wie t allemaal vroegen, maar ik heb dan vandaag toch naar DD gebeld en ik hoef niks extra's te gebruiken. Dr. S is ook van mening dat aangezien het op natuurlijke wijze gebeurt is, mijn lichaam voldoende zou moeten aanmaken van alles. Het was wel een beetje een drempel om te bellen, aangezien ik dit in november ook al had met onze laatste cryo en een week later kon ik me weer aanmelden, omdat ik een miskraam had gehad.
    Ik kan gelukkig nog gewoon in het ziekenhuis terecht in Nl voor de eerste echo op 14 februari.

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ddees, wat een goed nieuws so far! Op naar een tp.

Boboke, van harte met je zwangerschap. Heel bijzonder zo voor de start van IVF. En nu inderdaad op durven vertrouwen dat je lichaam dit kan!

Vanmorgen zat de wachtkamer bomvol! Hysteroscopie ging goed, geen rare dingen gevonden. Geen bloedingen oid, gewoon keurig werk van S. Hij heeft ook een pipelle gezet, betekent dat we deze cyclus al aan de cryo's gaan beginnen. Blij!!

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Klaasje; goed nieuws en vooral fijn om aan de cryo's te beginnen!! Wat is eigenlijk een pipelle?

@Boboke; was het alvast maar 14 februari, toch? Spannend! Hoe voel je je?

@Salcia; het zou echt heel goed kunnen dat er nog van alles gaat groeien! Heel veel succes in ieder geval.

@Ego; het gaat met mij sinds een aantal dagen weer een stuk beter. Ik voel mij in ieder geval weer wat fitter en heb weer zin in allerlei gekkigheidjes:). Mijn bloeddruk was gisteren nog weer wat lager bij het meten in het ziekenhuis (onderdruk 55 mmHg). Ik eet meer zout dan normaal (niet heel veel, maar gewoon af en toe een dropje of een bouillon). Ik ben in ieder geval zeer blij dat ik weer mijzelf ben.

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Botala; wij willen ook de NIPT-test laten doen. Mag ik je vragen hoeveel dat kost? Je mag mij uiteraard ook een pb-tje sturen. Heb je gewoon gebeld naar Brussel om de afspraak te maken? Sorry hoor, maar ik ben alvast wat aan het nadenken. Wij hebben over 2 weken (10 februari) de combinatietest waarvoor ik de uitslag van het bloedonderzoek dan krijg en ook de nekplooimeting.
    Ik hoor het wel van je. In ieder geval klinkt het wel erg fijn hoe het er daar aan toe gaat.

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje wat goed dat er geen bijzonderheden te vinden waren en nog beter dat jullie gelijk kunnen starten met de cryo's deze cyclus. Weet je al wanneer dat zal zijn? Krijg je ze terug in een natuurlijke cyclus?

Tassie gelukkig gaat t weer beter met je en voel je je weer fit.
    Ik zou graag wat meer kwaaltjes hebben :). Voel af en toe wat gespannen borsten of een gevoel alsof mijn baarmoeder op spanning staat, maar dat is alles en dan ook maar zo af en toe. Niet misselijk oid. Ik ben natuurlijk ook nog maar op net 4 weken dus dat kan nog komen, maar tot de echo blijft het zenuwslopend.

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hé kletsmajoors :) Ik moet gewoon een pagina of 4 terug lezen (1,5 dag). Gezellig hoor.
    Klaasje, hoe ging de hystroscopie? Ik heb jou geloof ik ook niet eerder gezien. Maar zolang loop ik nog niet mee hier ;)
    Lees nu verder dat er gelukkig niets raars te zien was. Fijn! En wat super dat je deze maand al mag beginnen met je cryo's. Wanneer zal je ongeveer gaan beginnen?
    Ddees: hoe gaat het nu met je buik? Geen last meer?
    Tassie: wat fijn dat de echo weer goed was. Weer een goede bevestiging dat je echt zwanger bent. Je schrijft over de combinatietest. Ga jij niet de NIPT-test doen?
    Botala; ik vind het een super score eigenlijk. Helemaal omdat het gemiddeld 1:100 is. Maar nu nog even een positief resultaat van de test dan ben je helemaal gerustgesteld. Fijn hoor.
    Boboke: is het al een beetje gezakt? Het idee dat je zwanger bent? :) Al een afspraak gemaakt voor een echo?
    Lees nu verder en zie dat je op de dag van de liefde de 1e echo hebt. Dat moet toch goed gaan.
    Bij mij hebben ze na 2 miskramen wel onderzoeken gedaan. Toch vreemd dat dit verschilt per kliniek. Maar hier kwam bij mij niets uit (is meestal zo).
    Ben zo blij voor je.
    Klaproos: jullie zagen er prachtig uit op jullie dag. Een stralend bruidspaar. Mooi!
    Salcia, kan me je teleurstelling voorstellen. Maar ik had de 1e fm 3 zichtbare follikels van ong. 9mm. Dacht ook dat dit weinig is, maar inderdaad door de Synarel vertraagd het. Daarom hebben ze ook niet opgehoogd. En nu uiteindelijk dus 7 eitjes en 5 bevruchtingen. Ik spoot ook 300eh Menopor. Komt echt wel. We willen te snel te veel. Maar dat is logisch en heel menselijk. Vrijdag zul je zien dat het er al wat beter uitziet. Houd moed!
    Sneeuwmees: hoe is het op je werk? Vol te houden? En hoe gaat het met je zoontje op school nu? Alles weer rustig?
    Hier gaat het prima. Kaarsjes branden, dat de embryo's zich maar goed delen in de embryoscope. Merk nu net als in november dat ik al zere borsten heb van de Utrogestan. Toen dacht ik dat het een zwangerschap was, maar nu weet ik zeker dat het niet zo is ;)
    Ik heb een vraagje: Met de tp donderdag bepaalt dr.S. pas of ik nog 3x Pregnyl moet zetten (1500 ie). Maar weet iemand waarom het de ene keer wel en de andere keer niet hoeft. In november (1e ivf-poging) moest ik het wel spuiten. Ik snap het niet zo goed.
    En ik kreeg vandaag het akkoord van PNO voor deze ICSI-poging. Ongelofelijk wat je daar terugkrijgt. Helemaal vergeleken met Interpolis. Maar weet iemand dat.... Ik had namelijk deze ICSI-poging ook al bij Interpolis aangevraagd (omdat ik daar toen nog zat). Maar van hen zou ik maar ong. € 1450,- vergoed krijgen en van PNO ruim € 2000,- (en dan nog 1x € 2000,- vanwege het duurste pakket). Maar het verschil van € 1450,- en € 2000,- vind ik zo vreemd. Dit is toch een landelijk vastgesteld tarief. Nu betwijfel ik of ze het vorig jaar wel goed hebben gehad bij Interpolis. Omdat ik toen maar € 1250,- vergoed kreeg voor IVF. En aangezien het nu ook niet overeenkomt, vraag ik me af of dit tarief niet te laag is. Weet iemand waar ik dit kan vinden om dit te verifiëren? Of heeft iemand anders voor mij een tarief wat jij vergoed kreeg van je verzekering voor IVF in 2013? Heel graag. Want ik wil dit toch wel uitzoeken. Vind de verschillen te groot.

Deel Deze Pagina