ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, zo dat is idd een lange afspraak. Je mag ook wel lunch meenemen.
    Ik heb bij mijn aller eerste afspraak bij de gyn , de co-assistent afgewezen. Ik moest voor het eerst uit de kleren en het was een jong ventje.
    Oké hij moest het ook leren, maar toch.
    Nu vind ik het niet zo erg meer.
    Ik hoop dat de internist je verder kan helpen.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    688
    113
    Utrecht
    Oh ja, Knorretje, dat is inderdaad niet erg prettig. Ik hoop dat mij een uitgebreid lichamelijk onderzoek bespaard blijft.
    Ik heb eenmaal voor een schouderoperatie ook een lichamelijk onderzoek gehad door een co. Dat ging wel erg ver. Hij wilde mij ook inwendig onderzoeken. Ik heb dat dus echt geweigerd. Ik kwam notabene voor een schouderoperatie!!! Zo raar. Als ik er nu nog aan denk.
    Hoe voel je je eigenlijk? Gaat het alweer wat beter met je buik?

Ik vind het trouwens spannend dat Monatoetje niet meer reageert. Ik hoop dat het goed gaat met haar.

3. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, het gaat al weer wat beter met mij. Deze week blijf ik nog thuis van mijn werk.
    Ik heb een baan waar je de hele dag moet staan, lopen en tillen. Dus deze week nog rustig herstellen.
    Ik heb ook een keer een co gehad bij het bloedprikken. Wat een drama. Eerst mijn ader niet kunnen vinden, en vervolgens kwam er maar drie druppen uit. Dus de andere arm was ook aan de beurt. Ik had twee dikke blauwe armen. Net een junkie.

Monatoetje waar ben je ?

4. *Gaap*

Moeten er nog meer meiden naar DD vandaag?

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Succes Shaddixxx, ga heel hard duimen !

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    688
    113
    Utrecht
    Shaddixxx; waarschijnlijk te laat, maar HEEL VEEL SUCCES!!!!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi meisjes hoe gaatie hier met iedereen?
    Ik kwam even heeeeeeel voorzichtig ( bang en onzeker ) vertellen dat ik zwanger ben. Gister een echo gehad wn daar een mooi klein babytje gezien met kloppend hartje! We zijn voorzichtig blij!
    Laatste terugplaatsing niet meer verwacht en toch is dit embryootje blijven plakken! Zo bijzonder <3

Sneeuwmees proficiat met de geboorte van je zoontje!

Mona je houd het wel spannend... ;)

Loontje hoe gaatie met je suikers?

Tassie hoe issie met de zwangerschap? Voel je je alweer wat beter ?

Dees hoe issie met jou? Knuf... Denken jullie alweer een beetje vooruit toevallig? Of nog even rust..

Lets hoe gaatie met de icsi behandelingen?

Voor de rest iedereen een dikke knuf en zwaai zwaai ...

*breekt weer uit*

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, wat een fantastisch nieuws! Heb niet zo heel lang tegelijk met je geschreven hier, maar ik weet wel dat je echt ontzettend lang heb moeten wachten op dit grote wonder. Ik duim dat alles goed gaat en wens jullie dan ontzettend veel geluk!

Tassie, succes in het ziekenhuis..pff wat moet je lang daar zijn!

Knorretje, beterschap!

Shadixx, waarsch te laat maar toch veel succes! Ik moet morgen weer naar dusseldorf...
    We weten de weg zelfs al zonder navigatie haha.

Monatoetje?? Hopelijk snel goed nieuws van je?

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dankjewel lets! Dat jij ( en de andere dames) maar heel gauw mogen volgen :)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: sorry, ben even besef van dagen kwijt, maar je hebt vandaag een echo!! Heel veel succes en hoop snel wat van je te horen.
    @Bbibi: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hoe bijzonder je laatste embryootje. Dit had zo moeten zijn!
    @Knorretje: fijn dat je deze week nog thuis kunt blijven. Je lichaam heeft toch een behoorlijke 'opdonder' gehad. Hopelijk gaat het snel beter. Ik ben zelf ook lichtelijk 'allergisch' voor co-assistenten. Bij mijn zoontjes zwangerschap ging er bij iedere handeling waar een co bij nodig was, wat mis. Zelfs op de dag van de keizersnee, presteerde het eentje om dikke paniek te veroorzaken omdat ze geen enkel hartje kon vinden zo vlak voor de operatie. Toen kwam de gyn er zelf bij, zet het apparaat in een keer op mijn buik en gelijk een hartslag. Deze keer 'gelukkig' alleen echte artsen om mij heen.
    @Tassie: wat lief van je baas! (kan die van mij nog een voorbeeld aan nemen). Ik heb van haar, sinds mijn verlof 0,0 gehoord. Ik heb de geboorte van m'n zoontje op Facebook aangekondigd, omdat dat de snelste manier was om zoveel mogelijk vrienden/kennissen te bereiken (ook in het buitenland). Heb 2 collega's op fb zitten en die hebben het natuurlijk op deze manier gelezen (en me gefeliciteerd). Een van die collega's had het gisteren ook bij het afdelingsoverleg verteld. Had dus eerlijk gezegd wel een telefoontje verwacht gisteren. Maar blijkbaar is ze gepikeerd dat ik niet zelf continue aan de telefoon hang en haar als eerste gebeld heb. Nou ja, prima. Die collega waar ik al lang mee werk, belde me gisteren gelukkig wel heel lief op en komt snel langs.
    @Ddees: hoe is het nu met jou? Mag iets minder reageren, maar weet dat ik wel aan je denk, hoor!

Hier een onrustige nacht gehad. Ja, het hoort erbij, je weet het, en toch hakt het erin. Ons zoontje heeft last van krampjes en die ontstaan dan een uur na de voeding. Dus heb heel wat uurtjes voorbij zien komen vannacht. Uiteindelijk maar tussen ons in op het voedingskussen en toen toch nog een paar uurtjes kunnen pakken. Nou ja, we hoeven nergens heen en we hebben geen haast, dus we proberen maar zoveel mogelijk de rust te pakken waar mogelijk.
    Zometeen een spannend moment, want m'n zoontje moet gewogen worden. Baby's mogen max. 10% van hun geboortegewicht afvallen en moeten dan weer gaan aankomen. Als ze teveel afvallen moet er ingegrepen worden (met bijvoeding of vaker aanleggen e.d.). Ons zoontje zat gisteren op ruim 7% afgevallen. Dus al bijna het kritieke punt bereikt om in te grijpen. Normaal gesproken gaat vanaf dag 3 de bv meer op gang komen en compenseert dat elkaar allemaal. Maar goed, dat moet natuurlijk wel gebeuren. Hij oogt tevreden, poept en plast (dus dan komt er toch wat binnen zou je zeggen), maar de vraag is, is het genoeg? Dus nu lichtelijk gespannen voor het weegmoment.

11. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1231 Knorretje 85, 18 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
    Bibi, gefeliciteerd het blijft spannend . Maar probeer te genieten.

Shaddixxx, veel succes.

Lets, spannend nog 1 dagje wachten....

Monatoetje, je houdt ons wel in spanning.

Sneeuwmees, vervelend dat jullie zoontje last heeft van krampjes. Ik vind dat zo zielig bij die kleintjes. Nu maar hopen dat hij niet te veel is afgevallen.
    Weer een spannend moment. Wanneer mag je nu 'gewoon' genieten.

Net nog even met DD gebeld. Die blasto die gister niet is teruggeplaatst, zit nu in de vriezer. Die andere die nog in de scoop zat, is gestopt met delen.
    Wel jammer maar ik heb nu 11 dag 1 cryo's en 1 blasto cryo.
    Veel dames hier zouden er een moord voor plegen. Dus mij hoor je niet klagen.
    Mijn buik voelt ook alweer iets beter. :)

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    688
    113
    Utrecht
    @Bbibi; Wat ontzettend gaaf!!!! Van harte gefeliciteerd, meid!! Wow, wat een wonder, zo bij de laatste cryo!!! Hoe ver ben je, als ik vragen mag?
    Wat een super nieuws, ik ben zo blij voor jullie! Ik hoop dat de baby lekker blijft plakken en gezellig bij je blijft tot het volgroeid is!! Zo bijzonder!
    Heel veel geluk jullie!!

@Sneeuwmees; jee, heb je echt helemaal niets gehoord? Ze moest(en) zich schamen.
    Ik hoop dat zoontje niet teveel aan gewicht is verloren. Het lijkt mij trouwens zo naar om te zien dat je kleintje last heeft van krampjes.
    Gelukkig kan je rustig aan doen.

@Shaddixxx; hoe is het gegaan???

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: laat je niet te snel ompraten naar bijvoeden met kunstvoeding hoor! Als de bv nu goed op gang is, kan het gewicht ieder moment weer gaan stijgen. En of het nu 7, 8 of 9% is, tsja, 't is maar net hoe streng je de regels interpreteert. Je moet naar mijn idee ook altijd naar de omstandigheden kijken.
    Wat betreft de krampjes: ik heb gehoord dat het middel Infacol redelijk goed schijnt te werken. Dat moet je dan geven voorafgaand aan de voeding. Zelf geen ervaring mee trouwens.
    @Bbibi: meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een prachtig nieuws. Hoe ver ben je nu? Al 6+ weken denk ik, ivm het kloppende hartje?
    @shaddixxx: hopelijk jij ook goed nieuws vandaag.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Sneeuwmees spannend vandaag! Heel veel succes met het weegmoment! Ik ben wel heeeeel benieuwd eigenlijk naar je bevallingsverhaal.. Je zou een keizersnee krijgen en opeens ging je bevallen ... Vertel hihi..

Knorretje bedankt meid! En voor jou een prachtig aantal als ik zo lees!

Tassie ik ben nu 6 weken 5 dagen heel pril dus nog! Maar het moet ergens mee beginnen zullen we maar zeggen! Hopelijk blijft de beeb nog zon 7 maanden bij me zitten! Hoe gaatie met jou?

Stiertje zoals hierboven vermeld nu 6 wkn 5 dagen :)
    Hoe gaatie met jou? Wanneer willen jullie voor nummer 2 beginnen ?

Shaddixxx ik ben ook ergggg benieuwd! Mijn duimen blijven draaien ! X

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @sneeuwmees: hopelijk is het gewicht niet verder naar beneden gegaan. Infacol werkt inderdaad erg goed, tenminste wij hebben er goede ervaringen mee. Hoe voel jij je verder ?

@Bibi: gefeliciteerd met dit prachtige nieuws !!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Bbibi: gaat goed. De kleine dame groeit als kool (vorige week 7,2 kilo :D). Wij willen asap gaan voor een tweede, alleen heb ik nog geen cyclus omdat ik nog 100% borstvoeding geef. Mocht die er weer zijn, dan gaan we denk ik na de zomer weer naar DD.

17. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Breek weer even in..

Sneeuwmees gefeliciteerd met je zoontje..wat een snelle bevalling zeg.
    Gelukkig alles goed gegaan..

Bbibi gefeliciteerd,je kent me verder niet hoor maar ff nieuwsgierig. Had jij gisteren een echo in dd? Was daar gisteren ook nl. Ff nieuwsgierig of ik je ms wel gezien heb :)

18. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie, ik was gister ook in DD. Ik had de tp. Misschien heb ik jou ook wel gezien.
    Hoe is het nu met je ?

19. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Knorretje dacht dat ms een andere ruimte was? Ik had half 1 echo. Hoe laat was jij er?
    Bij mij helaas geen reactie op de menopur. Dus afgebroken. Had maar 1 follikel aan linkerkant. Nog nooit gehad. Nu pas in mei opnieuw beginnen..ms andere meds? Ben dus wel beetje down.
    Heb lekker met jou meegelezen en tot nu toe positief! Hoop dat deze embryo lekker bij je mag blijven en je geen cryos meer nodig hebt! Lief dat je het aan me vraagt.
    Hoe voel je je?

20. De meesten van jullie waren ruim op tijd (moest om 10 uur, maar 3,5 uur van tevoren weggegaan -en maar goed ook, want er was een meeega-file in DD!), bedankt voor het meeleven!

Wij hebben een kloppend hartje gezien! &#9829; Helemaal verliefd op ons kleine stipje!

Deel Deze Pagina