Monatoetje, wat een heftige bevalling nog, maar van harte gefeliciteerd!! Was je toch begonnen met de keukenkastjes? Fireangel, wat fijn om te horen, duim voor je dat het maandag doorgaat! Ik vind het overigens wel fijn om te lezen dat er van een heel aantal meiden waarvan het heel moeilijk was, nu toch zwanger zijn, you go girls, de aanhouder wint! Thanx dames voor alle succeswensen, is vanmiddag pas, dus nog ff te gaan!
Lets succes vandaag! Mona proficiat!!! Dus toch een ks geworden pfff balen je was er bijna... Gaat alles goed met jou en je mannetje? Fireangel wat een geweldig nieuws! Op naar een brusje Tientje wat fijn dat J. Het zo goed doet! Zo te horen/lezen ben je er ontzettend van aan het genieten! Super! En idd jaren geleden hadden we dit niet kunnen dromen! Ik nu nog steeds niet bij mezelf eerlijk gezegd... Maar hopelijk komt dat nog! Arie wat een heftig verhaal. Jij hebt dus echt een hele erge gradatie endo ! Hoe zijn ze er achter gekomen? Ook dmv een kijkoperatie? Bij mij wel maar was zeer minim gelukkig! Wat is dat andere voor afwijking waar je het over had? En wat balen van je amh.. Zo oud ben jij geloof ik nog niet toch? ( niet dat dat persee wat uitmaakt helaas... ) slik jij ook dhea ?
Monatoetje, gefeliciteerd daar was de kleine man dan eindelijk. Geniet en rust lekker uit. Lets, succes vandaag..... Tassie, je bent goed voorbereidt. Veel succes. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. Fireangel. Dat is goed nieuws. Ik ga duimen voor een goede ontdooiing. Toch wel spannend.
@Mona: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Eindelijk is hij daar! Jammer dat het van een gehoopte thuisbevalling, uiteindelijk een keizersnee moest worden. Maar je hebt je kleine mannetje in je armen! Geniet ervan, meid! @Tassie: veel succes vandaag! Hopelijk gaat het allemaal wat sneller dan verwacht. @Arie: jammer dat er niets te zien was. Bij mij was er juist Menopur voor nodig om mijn bejaarde eierstokken op te porren, maar iedere vrouw reageert weer anders op verschillende hormonen. Maar je hebt gelijk, beter afbreken, dan met een slecht resultaat doorgaan. @Fireangel: nou, je eitje heeft zich goed en lang kunnen verstoppen, maar eindelijk kunnen jullie weer verder. Spannend, hoor, volgende week weer een tp (met hopelijk weer zo'n mooi resultaat). Hier sinds gisteren last van de bekende kraamtranen. Je denkt altijd, mij overkomt het niet, maar dan zijn ze daar toch. Ons zoontje blijft nog steeds last houden van krampjes, dus het is pittig. Ik moet hem om de 3 uur voeden en de krampjes komen een uur na de voeding en houden soms wel 1,5 uur aan. Soms slaapt hij net een half uur voordat ik hem al bijna weer moet voeden. En als hij krampjes heeft is er bijna niets mee te beginnen. Allereerst voor het arme kind heel zielig, maar ook voor jezelf, want je kan niet meer doen dan troosten en masseren (wat niet lukt). Dus we overwegen toch maar wat te gaan halen van druppels. Zometeen ook weer wegen, dus spannend. Gisteren was hij 9% afgevallen (van de max. 10%). Dus nog binnen de marges, maar er moet vanaf nu wel wat gaan gebeuren. Vandaar gisteren om de 3 uur aangelegd, ook 's nachts. Dus zien of dat effect heeft gehad. Zodadelijk komen ze ook nog voor de hielprik en de gehoortest en ook nog van het kraambureau. Zomaar een drukke dag dus.
@Monatoetje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje ! Heel veel geluk en geniet ervan ! @Tassie: succes vandaag ! @Sneeuwmees: zo zielig die krampjes . Hopelijk werkt het om hem elke 3 uur aan te leggen. T.ygo zat rond de 10% en daarom moesten we een nachtje langer blijven in het ziekenhuis. @Fireangel: spannend, ik ga voor je duimen ! @ego: morgen begint officieel mijn verlof, maar ben al heerlijk de hele week vrij. Vandaag de kleine op het kinderdagverblijf, dus een dagje voor mijzelf ! Mijn suikers gaan trouwens redelijk Bbibi. Staat nog wel wat hoog, maar reageer wel weer op de insuline. Buikje van ons meisje loopt op dit moment 3 weken voor. Volgende week weer een groeiecho.
Sneeuwmees, sterkte met de kraamtranen! Lijkt me ook vreselijk zon klein manneke te zien huilen hoor! Loontje, geniet van je verlof, Ik zit nog even in dilemma...een of twee terug laten plaatsen? Hadden een goede, een iets mindere en twee waarvan ze tot morgen afwachten of ze ze invriezen die delen langzamer. Ik ben bang als we twee terugplaatsen we geen reserves hebben...maar dan vraag ik me wel weer af...Heb je met twee tp ook twee keer zoveel kans of hoe zit dat nou precies? Vast wel iemand van jullie die weet hoe dat zit...
@lets: met 2 heb je meer kans op innesteling, maar het is volgens mij niet 2x zoveel. Ik zou voor 2 kiezen !
Lets, ik zou ook voor 2 gaan. Je kansen zijn dan idd groter. Met een cryo moet je ook nog afwachten of het ontdooien goed gaat, en de kans van slagen is bij een cryo ook lager. En met een beetje geluk het je morgen toch nog reserve(s) En nogmaals succes.
Ik zou ook voor 2 gaan. Bij onze geslaagde behandeling kreeg ik er ook 2 (de enige 2 die nog over waren). Eentje daarvan is ingenesteld, de andere niet.
Dacht dat onze dokter ook 2 beter vond, en we wilden het aan haar over laten dus ik denk dat we daar voor gaan...zien het straks...ben heel benieuwd..
Lets ik zou ook gaan voor 2 .. Ze zeggen idd dat beide embryos stofjes uitscheiden waardoor ze elkaar helpen in te nestelen! Je ziet het bij mij 2 terug laten plaatsen maar zwanger van 1 ... Maar denk toch dat de ander erbij geholpen heeft! Voor hetzelfde geld overleefs hij het bevriezen en ontdooien niet .. Dan is het helemaal zonde! Ik zou alles op alles zetten! @sneeuwmees knuffel... Ik denk dat het heel normaal is die kraamtranen! En dat je er inderdaad niet aan voorbij gaat! Goed dat je zoontje binnen de marges viel! Hoe voel je je verder? En is je man ook thuis en vrij? En voor je andere zoontje wennen nu hij een broeetje heeft? Loontje goed te horen dat het met je suikers beter gaat! Ik vraag me altijd af hoe kan het dat de buikjes en of het kindje door jou hogere suikerwaarde opeens zo sterk gaan groeien? @knorrerje wanneer heb jij tp?
Bibi, ik heb de tp afgelopen maandag gehad. Ik heb 1 blasto terug gekregen. Dokter S vond 2 te riskant omdat ik kans op overstimulatie heb, en ik toen ook vocht in mijn buik had, en last van mijn maag. Nu dus aan het broeden. Ik heb wel een foto in mijn album.
Oh sorry dat heb ik dan even gemist ! Toevallig had ik dat ook! Lichte overstimulatie! Mijn buik stond op klappen en deed kei veel zeer ook maagpijn idd! Kreeg er toen ook maar 1 terug omdat het anders heel gevaarlijk kan zijn! Succes met broeden ik duim voor je!
Volgens mij komt dat omdat als mijn suikers hoog staan het kindje ook veel suikers binnen krijgt. En door de vele suikers worden ze zwaarder. Tenminste zo is het hoe ik het begrijp
Fireangel Spannend ik ga voor je duimen. Monatoetje Ook hier gefeliciteerd. Geniet ervan. Knorretje gaat het goed met je? Loontje de laatste loodjes zijn begonnen. Geniet er nog even van. Hoe lang laten ze je door lopen? Sneeuwmees zielig hoor die krampjes. Dikke knuffel voor jou en de kleine. Hoop dat je er wat tegen kan geven/doen. Lets ik zou er 2 terug laten plaatsen. Als het al zo moeilijk gaat is de kans op 2 klein. (maar niet onmogelijk). En wat heb je besloten? Bbibi hoe voel je je al kwaaltjes in zicht? Tassie hoe is het geweest vandaag? Arie77 jammer dat de menopur weinig gedaan heeft, en net aan de verkeerde kant. Beter dit afbreken dan zo weinig opbrengst. Succes met de volgende poging. Ik heb het de eerste keer in NL gehad met gonal-f. Haai gaat het goed met je? Ego: Hier gaat het gewone leven weer verder. Maar al dat baby en zwanger nieuws doet wel een beetje pijn, maar ik gun het jullie van harte, jullie weten als geen ander hoe het voelt om met legen handen te staan. Jullie zijn wel allemaal lief voor me. Mijn man moet aan beide ogen staar operatie ondergaan dus daar zitten we op te wachten. Ik denk wel eens aan een nieuwe behandeling, maar ik zie er nu nog erg tegen op. Al dat reizen, opladen voor de behandeling, bang voor een nieuwe teleurstelling, want veel hoop dat het de volgende keer gaat lukken heb ik niet. En als we dat gaan doen is het echt de laatste keer. Maar eerst mijn man en dan zien we wel wanneer we er klaar voor zijn. Kan het dan nog voor de zomer vakantie eind juli of gaan we daarna fris weer beginnen.
Ddees, ik voel me elke dag een beetje beter. Mijn buik is al veel minder opgezet. Ik kan heel goed begrijpen dan het je pijn doet als je al dat geluk van anderen ziet. Het doet je veel verdriet. Ik was zo blij voor je toen je een positieve test had, en zo teleurgesteld toen op de echo niets te zien was. Ik kan niets anders voor je doen dan je veel sterkte wensen de komende tijd. Eerst de operaties van je man, en dan maar verder kijken. Het is ook een hele opgave om nog een behandeling te ondergaan. Ik vind het al bewonderingswaardig dat je het nog steeds volhield. Neem rustig de tijd. En niemand kan voor jullie beslissen of jullie verder gaan of een leven samen tegemoed gaan. Een dikke knuffel ♡
@dees respect voor jou! Dikke knuf... Jij hebt het ook zo zwaar gehad zoooo veel pogingen! Dan de een na laatste geen bevruchtingen, en dan nu de laatste zwanger en dan een miskraam! Vind het zo knap hoe je ermee om gaat! Tuurlijk gaat het gewone leven door maar dat wik niet zeggen zonder pijn! Hele hele dikke knuffel en ik duim dat de Volgende aller aller laatste gewoon goed blijft zitten xxx