ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Dank je:p

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hier idd ook opeens regen bah!

Lets je bent nu 7 dagen na tp? Maar je had blastos toch? Dus zeg maar 12dpo nu? Lijkt me vreemd als je nu al ongi wordt zeler omdat je utro gebruikt... Zal misschien idd een beetje zijn van het inbrengen van de bolletjes! Duim nog even door voor je!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geloof dat ik de zon verstuurd heb, wordt bewolkt nu...
    ja 7 dagen na tp is wel erg vroeg voor ongesteld toch?
    vorige keer was ik 2 dagen na TESTdatum pas ongesteld...dus dat zou pas over een week moeten zijn...
    maar maak me nu weer zoveel zorgen..hoe houden jullie t allemaal vol...?

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hoe ik het vol hield tijdens die wachtweken. Ehm, nou moeilijk, maar toch eigenlijk uitzitten. Meer kan je ook niet doen. Ik had eerlijk gezegd ook geen idee of verwachtingen aangezien het voor mij de eerste tp was. Ik was eigenlijk alweer bezig in mijn hoofd met de volgende keer.........Ook niet heel leuk. Ik dacht zelf dat die eerste keer een uitprobeersel was om de keer erna wat anders te proberen qua aanpak/medicatie. Maar ondanks dat bleef ik wel hoop houden.
    Lieve Lets ik hoop echt dat je over een straks een positieve test hebt.
    Heel veel sterkte nogmaals met het afwachten......

Enneh, bedankt voor de zon, het begint hier al wat op te klaren, heel voorzichtig.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hier komt het met bakken eruit gezeken :(

Hoe hielden jullie het vol? Vind het zo grappig iedereen had altijd moeite met die ww... Ik totaaaal niet! Waarom niet? Heel ergmomdst deze pessimist er toch niet in geloofde! Nooit niet geen enkele keer! Dus was ik met allerlei andere dingen bezig en niet met zwanger worden want dat kon ik toch niet! ( al blijkt nu dus van wel en was mijn gedachten dus op totaal geen feiten gebaseerd!) maar nu nu ik zwanger ben overleven tot aan de 12 weken man schei uit! Pffff ik ga eraan onderdoor hahHa! Ff de tijd vooruitspoelen lets??!

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Haha Bbibi, vreselijk he die onzekerheid! Ik leefde in het begin echt van week naar week en van echo naar echo. Ik heb zo vaak gedacht dat het over was, dat hij/zij niet meer leefde of zo. Vreselijk. En nu, nu ben ik zo blij dat ik het kindje al voel, dat is zo geruststellend. Maar ja, 7 april heb ik de 20 weken echo en ik ben toch weer zenuwachtig voor wat er te zien is. Ze gaan echt op zoek naar afwijkingen. Brrrr......Maar, we krijgen ook te horen of het een jongen of een meisje is. Daar heb ik zo'n in!!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is goed bibi, de tijd vooruitspoelen...ik wou altijd dat ze die narcose bij de punctie 2 wk aanhielden hihi. En dat je daarna wakker wordt en zwanger bent.
    Maar als ik jullie hoor is het dan nog keer op keer spannend...

Iig geen bloed meer gespot de laatste 3 wc bezoeken in een uur haha..dus dat stelt me iets gerust..

Vind trouwens de medewerkers van dd echt heel lief aan de telefoon! Had nu een duitse die maar een beetje nederlands kon dus was wel een bijzonder gesprek, ik in hakkelend duits (mijn duits wordt veel slechter naarmate ik emotioneler word en woorden voor ongesteldheid, slijm e.d. Zitten ook niet echt in mijn duitse vocabulaire..) zij in hakkelend nederlands, alles door elkaar maar we begrepen elkaar iig.

Tassie, spannend bijna 20 wk echo! Lijkt me heel bijzonder!

Hier nog steeds geen regen maar in het dorp hierlangs wel...

Thanx voor jullie lieve reacties, ben blij dat ik het hier kwijt kan!

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie lief dat je naar me vraagt. Ik lees en leef nog steeds met jullie mee hoor, maar kan jullie geklets niet bijhouden :D. Ook heb ik zelf voorlopig nog geen behandeling dus niet echt veel te melden.
    Vandaag wel nog een echo gehad, omdat ik nog steeds wat bloedverlies heb na de curettage, maar het zag er goed uit. Nog een klein restje bloed, maar dat was niet erg, komt er bij de volgende menstruatie wel mee uit. Verder wel al een groeiend ei gespot dus er komt weer leven in mijn cyclus! Waarschijnlijk begin mei weer starten met ivf (tenzij we voor de tweede keer kunnen verrassen met een spontaan wondertje ;))
    Succes met de 20-weken echo!

Knorretje, Lets en Fireangel de duimen draaien hier nog volop voor jullie

Bbibi hier ook nog een keer gefeliciteerd!

Shaddixxx gelukkig toch een goede echo ondanks je slechte voorgevoel. En ik denk dat je dat stukje van mijn MA inderdaad even gemist hebt, maar ik schrijf hier niet zo heel veel dus dat kan ik me wel voorstellen.

Voor de rest even een zwaai en een knuffel. Is te veel om op iedereen persoonlijk te reageren :)

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hé Boboke! Ja, er wordt hier ontzettend veel gekletst:D.
    Wat fijn dat het weer beter met je gaat. Ik hoop ook met je mee dat snel weer kan beginnen met een nieuwe poging, maar meer nog dat het niet nodig is:). Sneeuwmees is ook tussendoor zwanger geraakt.
    Heel veel succes, meid! Enneh, leuk weer wat van je te horen.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hi lieve boboke! Ik ben ook weer blij wat van je te horen! Wist niet dat je nog "stiekum" mee las. Kan me voorstellen dat de afgelopen echo dubbel voor je was! Liever een levende echo gehad natuurlijk maar voor nu "fijn" dat je er iig weer
    Goed uitziet zodat jullie hopelijk weer snel verder kunnen!
    Een spontaan wondertje zou wel nogmaals erg welkom voor jullie zijn ! Maar dan graag dit keer een die 9 maanden bij je blijft! Het is je zo gigantisch gegund meid! X

Tassie jeetje jij gaat zo ontzettend hard! De 20 weken echo alweer 7 april ! Ik heb die week ( 11 april) mijn 10 weken echo! Dus jij bent dubbel zo ver als ik! Kunnen we niet ruilen? Hihi

Lets wat fijn dat de vrouw uit dd aan de tel zo lief was! Samen zijn jullie er dus wel uitgekomen begrijp ik? Ik zeg laat dat bloed maar een maand of 9 achterwegen!

Dees en klaproos meiden voor jullie nog even een extra dikke knuffel!

Hie gaatie met de rest vd dames? :)

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Dank voor de knuffels. Jullie zijn lief. Heb ff geen puf om te reageren. Heb erg last van het gebrek aan hormonen. Het valt me zwaarder dan gedacht.

Zwangere geniet ervan.

Zwaai en knuffel aan iedereen

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Ach, Ddees, ik begrijp dat je er even helemaal geen puf voor hebt. Dat komt vast wel weer terug. Neem de tijd en doe rustig aan, meis. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Een hele dikke knuffel!! Liefs.

@Bbibi; ja, gaat hard, he!? Jij ook alweer je 10 weken echo dan! Jij gaat ook als een speer, hoor!!!! Door al het rusten de afgelopen tijd heb ik al best een buik gekregen. Ik heb zelfs een buikband nu. Hihi, het zit wel een stuk beter zo. Ook in bed, want bij het op mijn zij liggen had ik echt last van mijn buik die opzij hangt. hihi!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wooow heb je al zon grote buik tassie? Maar voornamelijk je darmen dan ? Want de beeb is nog helemaal niet zo groot toch ofwel ? Plaats eens een foto in je album! Ben zo benieuwd!

Dees logisch meid ! Je lijf went aan die hevige hormonen! Ik voelde me ook opeens zo anders zonder de hormonen! In het begin ook helemaal niet fijn! Plus war jij hebt moeten mee maken is ook niet jiks ! Nogmaals dikke knuf! X

@all goodnight!

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hihi, Bbibi, ik zal eens kijken of ik morgen een foto kan plaatsen. Het zijn niet meer alleen mijn darmen. Dat had ik zeker in het begin wel. Toen waren die helemaal opgezwollen. Nu is het echt van de baarmoeder.
    Fijne avond!!

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Ik denk dat het hier weer niet gelukt is.. Begin wel echt ongesteld te worden. Dadelijk ff dusseldorf weer bellen. Zucht.......

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Ach nee, Lets, wat afschuwelijk voor je. Heb je nog meer bloedverlies en krampen? Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en natuurlijk een knuffel!! Liefs.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Lets kun je niet toch voor de zekerheid een testje doen? Er zijn veel dames die zwanger zijn en wat bloedverlies hebben! Of je laat even je bloed prikken op hcg? ( of had jij daar nou geen goede ervaring mee ?) knuffel!

Tassie ben heel erg benieuwd meid! Let us see! ;)
    Maar dat kan natuurlijk ook ze zeggen dat je bij de eerste idd vanaf week 20 het ongeveer gaat zien! Bij de een iets sneller als bij de ander!
    Ik vandaag 8 weken maar je ziet echt nog totaal geen verschil hoor! :( jammer

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Dat komt nog wel Bbibi. Bij mij begon het al heel snel met mijn darmen die opgezwollen waren. Daarna werden ze rustiger en toen kwam ik thuis te zitten. Door het niets doen is mijn buik echt (snel) gegroeid. Ik had met 12 weken al zwangerschapsbroeken aan, omdat mijn eigen broeken knelden bij mijn buik. Toen zaten de zwangerschapsbroeken wel los, maar nu niet meer.
    Ik hoop dat het lukt om een foto in mijn fotoalbum te zetten. Ik laat het je weten zodra het gelukt is. Hihi... Ik heb nog helemaal geen foto gemaakt van mijn buik tot nu toe.

Lets, ik sluit mij bij Bbibi aan. Weet je echt heel zeker dat het voorbij is? Ik weet natuurlijk niet wat er precies aan de hand is, maar misschien nog wachten tot later vandaag of morgen? Ik vind het in ieder geval super erg voor jullie als het inderdaad voorbij is....:(

19. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje, ff een paar dagen niet online geweest en echt iets van 10 pagina's terug moeten lezen:$!! haha....
    Kan niet zo snel terug lezen wie waar nu in het traject zit maar doe mijn best:
    @Lets, ik hoop echt dat het geen ongesteldheid is maar dat je "gewoon" wat bloed verliest, hoor/lees heel vaak dat veel dames wat bloed verliezen en toch zwanger zijn.
    @Bibi & Shadixxx, weer gefeliciteerd met een mooie echo, zo speciaal he om te zien, hoop dat jullie ook kunnen gaan genieten!
    @Loontje, begint voor jou nu ook al echt op te schieten, nog een paar weekjes en dan heb je jullie dochtertje in je armen. Weet nog als de dag van gister dat wij contact hebben gehad om de afspraak te verzetten.
    @sneeuwmees, laat die collega's inderdaad lekker in de .... zakken. Ik ben blij met mijn collega's en werkgever. Altijd ontzettend veel belangstelling getoond, mijn baas zei van de week nog: Ja, voor jou gaat de hoofdprijs (we hadden het over een loterij) nog komen!! Daar heeft hij helemaal gelijk in. Lekker van je mannetjes genieten en hopelijk van het mooie weer aankomend weekend.

Voor de rest weet ik ff niet meer hoe/wat maar wil niemand voor het hoofd stoten dus allemaal hele dikke knuffel!!!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou ben benieuwd tassie! Show me the picture :)
    Hihihi

Mikka jij gaat ook als een speer zeg! 23 weken alweer! Sorry ik heb heel veel gemist omdat ik een tijd niet heb meegeschreven maar weet je inmiddels al het geslacht?

Deel Deze Pagina