Wat lief dat jullie het zo vragen maar het was inderdaad een gekke dag! Slecht geslapen ook van alle opwinding. Hoort er vast bij! Heb nog steeds alleen maar dat ene testje gedaan, ik zal deze week er nog wel een doen. Vandaag wel een afspraak gemaakt voor een echo op 14 april. Gewoon op 3 minuten van m'n huis en niet in DD, uiteraard heb ik ze wel gebeld en die lieve Claudia was zo enthousiast aan de telefoon. Lets ik vind je ook een knapperd dat je morgen weer in gesprek gaat in DD. Laat je weten waarmee ze komt?
Och Arie, wat afschuwelijk dat je zo'n verschrikkelijke pijn hebt en dat eigenlijk continu. Ik hoop dat je snel onderzocht wordt en word je dan ook meteen behandeld? Bah, meid, wat lijkt mij dit echt een afschuwelijke aandoening. Het woekert toch ook? Ik bedoel dat het echt op allerlei organen kan gaan zitten, toch? Heel veel sterkte!
Merci tassie. Ja kan heerlijk woekeren..kan zelfs door je lichaam wandelen zeg maar. Ik ben ook benieuwd of er wat gezien wordt en tja behandeling indien mogelijk zou ivf weer platleggen dus dit is de laatste keuze.. alhoewel liever gezond..Dit is iig niet te harden.
@Klaasje: knap dat je het nog maar bij een testje hebt gelaten. En fijn dat je al een echo afspraak hebt gemaakt. Dat niet slapen herken ik wel. Na mijn positieve test was ik ook klaar wakker...hihi @Stiertje: ik weet wel zeker dat jouw meisje boven de gemiddelde lijn zit. Wat een heerlijk hollands welvaren is jouw meisje, toch? @Arie: oh, wat heftig is dat? Ik ken het zelf niet. Alleen van naam. Maar hoe is het te behandelen? Antibiotica-kuur? Sterkte, meid!
Arie, sterkte! Verschrikkelijk dat het zo'n pijn doet. De pil schijnt wel te helpen he bij endo? Al snap ik ook heel goed dat je niet wil slikken. Dat staat mentaal zo tegen!
Sneeuwmees. Helaas niet zo simpel. Bijna niemand weet wat het is hoor..wist ik ook niet totdat ik ging googlen omdat ik zon pijn had. Wat klaasje zegt klopt gedeeltelijk..pil zou moeten voorkomen dat het niet erger wordt of platleggers en dan kom je in de overgang. Kortgezegd bms verlaat niet helemaal mijn lichaam bij ongi. Het treedt er ook buiten en zet zich af op organen in mijn buik. Dar bloedt dan ook mee bij ongi maar kan nergens heen dus wordt steeds erger. Verschillend per persoon hoe erg en hoeveel pijn. Bij mij zit het helemaal vol met verklevingen helaas. Elke ongi brengt risico op erger met zich mee en ook hormonen wakkeren het aan..is dus constant..platleggen (bij mij dan) en dan ivf . Dus elke mislukte poging brengt bij mij weer een hoop ellende met zich mee. Donderdag kan ik voor echo. Pijn is gelukkig wat afgezakt. Heb een nacht kunnen slapen gelukkig
@sneeuwmees ohh is dat hij het consultatiebureau. Is dat wel bij je in de buurt? @tassie ik hoop het meis! hoe voel je je vandaag! @stiertje bedankt! Jij lekker vroeg onder de wol gekropen? @arie oh meid vind het zo erg voor je! Ik heb een tijd lang ook zoooo verschrikkelijk veel pijn gehad! Ik kon er gewoon niet van slapen! De pijn in mijn bekken was juist ondragelijk en bij nij wS het juist erger nog van de pcos door het groeien van de eitjes toen in net van de pil af was ... Ik dacht dat ik kapot ging zoooon onmenselijke pijn Bij nij js het gelukkig vanaf dat ik hormoonbehandelingen ging doen beter geworden! En nu zo goed als geen last ... Je bent zo machteloos want spotaan zwanger worden is voor jou gewoon niet te doen omdat je uiteraard niet zolang zonder pil kan ... Verschrikkelijk *knuf* @ lets succes vandaag met je gesprek! Ona en dames heb morgen aaf pas echo hoor niet vanaaf al helaas
Klaasje en? Is het al tot je doorgedrongen hihi Bbibi nog ff tandenbijten komt morgen helemaal goed bij je.. Thanks knuf terug. Zo zie je wat het bij jou al deed..rotziekte blegh. Precies je kan niet eens zelf proberen..hele charme van kindje creeeren was al snel weg maar ja dat kennen jullie allemaal helaas. Hoe laat mogen jullie morgen? Lets succes vandaag
Arie, jee wat heftig zeg...en het hele traject krijg je er dan nog een bij. Blegh.. Sterkte en fijn dat de pijn wat afgezakt is. Succes donderdag. Zo over een uurtje weer op naar dd. Het is gelukkig mooi weer. En vanavond lekker even uiteten. Doen we eigenlijk nooit...maar beetje qualititytime mag wel even. Dus jullie horen vanavond waarschijnlijk pas weer van me
@Lets: veel succes weer! Quality time is inderdaad erg belangrijk, zeker tijdens zo'n heel traject. Wij moesten wel eens heel vroeg in DD zijn en hebben dan een lekker hotel geboekt en ons lekker laten verwennen met wat luxe, een lekker dinertje en ontbijt. Je moet jezelf soms een beetje kietelen. Geniet van elkaar! @Arie: oh, dat is vreselijk, zeg! Ik dacht dat je dan ontstekingen in je lichaam kreeg, maar wist niet dat het zo heftig was. Gelukkig is de pijn wat afgezakt en heb je kunnen slapen. Knuffel en sterkte! @Klaasje: die banner staat je goed!! @Bbibi: ik woon in een dorp, dus alles is redelijk dichtbij. Zeker met dit mooie weer is het heerlijk om even naar het bureau te wandelen. Oh, sorry, ik dacht dat je je echo vandaag had. Nog een dagje in de zenuwen zitten voor jou. Maar komt goed, meid! Gisteren een whatsapp gehad van een (leuke) collega dat ze langs wilde komen. Dat wilde ze al langer en leek me leuk haar een keer alleen op visite hier bij me thuis te hebben. Maar nu had ze het in de groep gegooid wie van de collega's ook mee wilden. Ja, als er dan een het voorstelt, gaan ze wel mee. Dus nu krijg ik zo waar bezoek van mijn werk vanmiddag en de rest die nu niet kon, komt donderdag. Het wordt nog druk....hihi..
@sneeuwmees ohh nu komt dus toch de hele bups langs van je werk! Zat je daar nu nog wel op te wachten hihi? Wel lief dat zij iig het iniatief neemt om langs te willen komen! Succes vanmiddag! @ arie ja heel heftg en ik heb maar amper plekjes! Maar bij mij was de pijn vermoedelijk meer van de pcos! Dus voor mij haast niet voor te stellen wat jij moet mee maken! Verschrikkelijk gewoon @ lets fijn meid lekker genieten! Vandaag gewoon van de verplichting gewoon een gezellige dag proberen te maken! En lekker hapje eten is altijd goed! Veel plezier!
@Bbibi: zie er wel een beetje tegen op. Vooral omdat er uit mijn collega's geen enkel eigen initiatief kwam om eens iets te laten horen en ik hoorde dat mijn baas gepikeerd was omdat ik haar niet zelf gebeld heb om te vertellen dat ik bevallen was. Dan kost het me wel wat moeite om al deze mensen straks op visite te krijgen. Maar zoals meestal het geval is, zal het ook nu wel weer meevallen achteraf.
Bbibi..nou jij bent ook niet echt gezegend met aandoeningen. Pfff. Ook kleine plekjes kunnen veel pijn geven hoor en vv. Hoop voor jou dat je snel kunt gaan genieten. Sneeuwmees. Je zit er niet naast hoor..uiteindelijk zijn dat wel een soort ontstekingen. Bij mij is daardoor mijn crp ook steeds lichtelijk verhoogd. Als het ware vecht je lichaam daar een beetje tegen en dus ook wat moeier. Maarre snap het wel dat je het een beetje ongemakkelijk vind.maar idd meestal vLt het mee en ik zou zeggen ga lekker trots je zoontje laten zien.
@Arie: goh, wel heftig voor jou, zeg. Dus het enige wat je kan doen (als je niet bezig bent met zwanger worden) is je cyclus maar zoveel mogelijk onderdrukken. Kan me voorstellen dat je daar moe van wordt als je lichaam steeds een strijd levert. Ik laat de visite maar over me heen komen. M'n man is er ook en die kletst nogal makkelijk een eind weg. Weet alleen niet precies wanneer ze komen ivm de voeding. Ik geef niet graag bv als er visite bij is. Tenminste ik ben daar erg selectief in bij wie ik dat wel en niet doe. En ondanks dat het allemaal vrouwen zijn voel ik me niet zo op m'n gemak dat bij mijn baas te doen. En net als je het niet verwacht slaapt m'n zoontje voor de afwisseling eens lekker door.
Sneeuwmees. Jep zo zit helaas in elkaar. Maar nu dus afgebroken poging en niet aan de pil. 1 cyclus rust dus ik heb nog 2 oijnlijke ongis voor de boeg en het liefst niet vol met pijnstilling als je weer start. Haha ik geloof dat een baby zich noooooit laat plannen. Zou ik ook niet doen hoor waar collegas bijzijn maarre van de kant van kinderloze vrouwen gezien ook voor ons soms ongemakkelijk hihi dus dan maar ff apart toch? Je moet doen wat je goed vind..raar trouwens dat ze niet gezegd hebben hoe laat of gevraagd hebben hoe laat uitkomt?
Arie en Bibi, wat een nare aandoening. Zoveel pijn is niet menselijk meer. En als je op ivf of icsi aangewezen bent is al het spontane en zorgeloze er wel af. Sneeuwmees, ik snap wel dat je niet zomaar gaat voeden als je collega's en je baas er zijn. Zeker niet als je je er toch al wat ongemakkelijk bij voelt. En ik vind het ook een beetje raar dat er niet is gevraagd wat jullie het beste uitkomt. Lets, veel succes en lekker genieten van jullie uitje en etentje. Klaasje, ik zag dat je al een banner had gemaakt. Ik denk dat ik er nog even mee wacht. Ik heb 16 april de eerste echo. Wel in DD trouwens. Ik ga morgen de HA maar eens inlichten en zien of ik bij een gyn terecht kan. En Bibi, veel succes morgen. Het ziet er vast goed uit.
Zo visite weer weg en we hebben het overleefd. Mijn collega had alleen gevraagd of ze eind van de middag langs konden komen, maar geen tijd. Normaal is dat geen probleem, maar toen mijn zoontje dus langer sliep dan normaal, werd ik wat onrustig ivm voeden. Toen toch maar een berichtje gestuurd en toen een tijd door gekregen. Toen kon ik alsnog kolven en kon mijn man een flesje geven toen ze kwamen.
Hey dames, Fijn gesprek in dd gehad. Krijg over twee weken een hysteroscopie in dusseldorf. Ze dacht niet dat het nodig was, maar ze snapte wel dat het voor ons fijn was om een en ander uit te sluiten en omdat dit de laatst betaalde door de verzekering wordt. Verder krijg ik nog prednison, al weet ik nu even niet meer waarvoor dit is...weet iemand dit? Ook krijg ik nu suprefact. En 200gonal en 75 menopur, met wel een risico op overstimulatie maar dat moeten we maar nemen. Nu toch weer aan (een wat lichtere) pil. Hoop dat we na de hysteroscopie snel kunnen beginnen dan, maar geloof het wel. Liefs!
Lieve allemaal, Even snel een ego berichtje..... Bedankt voor alle lieve berichten... In het WKZ is opnieuw de diagnose gesteld het zit alleen aan de rechterkant dus HRHS Hypoplastisch rechter hart syndroom. Een hele zware hartafwijking... Wij moeten nu gaan beslissen of we hem laten opereren na de geboorte of niet... Dit neemt heel veel risico's met zich mee en hij zal altijd hartpatiënt blijven als hij de operaties goed door staat... We zitten er allebei even helemaal doorheen...
Botala, wat een verschrikkelijk bericht...wat is dat vreselijk moeilijk.. Heel veel sterkte en een dikke knuffel...