ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gaat vandaag weer beter hier, mede dankzij jullie dames! Thanx..
    Weltruste en alle dames doe morgen naar dd moeten, veel succes!

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Om 10.10 Sneeuwmees

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Bij ons was het 600 euro en met geslachtsbepaling + de extra testen 700 euro.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: succes straks met de tp! En natuurlijk met de spannende dagen daarna. Je had het gisteren over de pregnyl na de tp. Ik werd bij mijn twee eerste pogingen al op dag 8/9 door de utro heen ongesteld. Had dr. S. toen gevraagd of dat pregnyl naspuiten iets zou kunnen zijn. Volgens hem niet, want dat was een ouderwetse methode en hij ging er verder niet op in. Maar toen ik het telefoontje kreeg met de afspraak voor de tp, heb ik het nogmaals gevraagd en toen 's middags belde de assistente me terug dat dr. S. het goed vond dat ik het ging gebruiken. Dus het is mij niet altijd even duidelijk waarom hij eerst zoveel weerstand had (terwijl hij het bij anderen hier wel voorschreef) en dat ik het daarna toch zonder problemen alsnog ook kreeg. Heb je een korte lf waarvoor jij het krijgt?
    @Ddees: jij ook succes met je eerste infuus! Hopelijk valt het mee, want het zal een lange zit zijn!
    @Loontje: alles goed met jou? Nog een beetje vol te houden? Had je vandaag de herkansing van jullie pretecho?
    @Salcia: ben benieuwd naar je fm morgen. Op zich een goed teken dat je wat meer voelt, dan lijkt er toch wat te gebeuren daar binnen.
    @Klaproos: hoop dat je trouwgasten straks sponsor zijn geweest van jullie kindje! Dat zou nog eens een bijzonder huwelijkscadeau zijn.;)

Hier mijn vrije dag en duik straks maar weer de babykamer in. Schrik er af en toe van hoe snel de tijd gaat, dus moet nu toch echt vaart maken. Ik was eerst niet zo blij met de gordijntjes (maar kon ook niets anders vinden), maar sinds we afgelopen weekend toevallig bij de prenatal leuke accessoires hebben gevonden die er bij passen, zie ik het toch weer zitten. Straks dus even zien hoe groot mijn creatieve talent is.;)

5. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @ Ploon en @ Ddees succes vandaag...

6. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Loontje wat raar jij bent toch ook in Brussel geweest? Ik weet dat Antwerpen duurder is...
    @ Sneeuwmees lekker vandaag weer even tutten op het baby kamertje veel plezier ben heel benieuwd hoe het wordt....

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Succes Ploon! Heb jij ook tp Ddees? In dat geval ook heel veel succes voor jou.

Suprefact en pregnyl worden beiden ingezet na tp om samen met utrogestan de lf te verlengen. Ik had de suprefact.
    In de cryo pogingen gebruik ik alleen progynova en utrogestan omdat de progynova echt je cyclus helemaal plat legt.

Over een paar dagen ga ik starten met de progynova, nu eerst wachten op mijn menstruatie....

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Botala: inderdaad raar, want wij zijn ook in Brussel geweest. Maar ja het is niet anders ! Misschien hebben ze het goedkoper gemaakt :)

@Sneeuwmees: ja het gaat hard he. Moet er nog veel in de babykamer gebeuren ?
    Wij moeten nog beginnen .....

Vanmiddag is de herkansing van de pretecho en hopelijk werkt ze dit keer wel mee :D.
    Op zich gaat het wel, wordt wel steeds zwaarder en zwaarder. T.ygo moet ook nog veel getild worden en dat voel je wel natuurlijk. Sinds het weekend had ik opeens overal jeuk, dus vandaag even extra bij de gyn geweest. Moest bloedprikken voor m'n lever en heb tabletjes gekregen.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @meiden die naar DD moeten: heel veel succes !

10. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Even snel vanuit de auto.
    drie van de vier hebben het niet gehaald (tot 8-cellig).
    Een vroege blasto terug geplaatst gekregen. Dus niet zo best.
    Baal er enorm van.
    maar er kwam een laborante binnen en zij zei dat een blasto in een paar uur kan veranderen. Dus nu nog een vroege maar waren we vanmiddag dan misschien wel een verder ontwikkelde. Dat gaf me weer iets hoop.
    iemand misschien eerder iets gehoord over een vroege blastocyst?
    En maar goed dat we in DD waren. Want in NL hadden we op dag 3 of 4 vast die 8-cellige teruggeplaatst gekregen.

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Ploon: Kan mij voorstellen dat je er van baalt, maar we gaan heel hard duimen dat dit toppertje 9 maanden lang bij je blijft zitten.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ploon wat balen! Maar gaan er vanuit dat deze supersterk is

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Heb nog tm zaterdag menopur wret niet wat ik nu moet doen weet niet of dat genoeg is gezien langzame groei

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Salcia, probeer even bij een ziekenhuis in de buurt of ze je evt kunnen helpen aan menopur? Weet niet of je nog in DD komt, maar daar kun je evt ook om de hoek bij de kliniek wat extra medicatie kopen en declareren.

Ploon, voor nu zit er gewoon eentje aan boord hoor! Heel jammmer dat de andere drie het niet gered hebben maar de energie mag naar het blastootje. Zorg maar goed voor jezelf deze dagen.

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mees,wat een geweldige gedachte! Dat de gasten sponsor zouden zijn..Dat zou ik dan ook zo op facebook zetten haha :D Veel plezier en werk ze nog met het kamertje maar het is voornamelijk plezier denk ik he ;) Zoveel hoeft er niet meer te gebeuren?

Ploon,gadver wat balen!:x Ik hoop dat deze goed gaat en bij je blijft,ik duim!

Iedereen die vandaag naar DD gaat: heel veel succes!

Weer iets doms..Wilde eigenlijk echo's laten maken in eigen zkh. Ik krijg niet zomaar een echo,neee er moet weer een heel gesprek aan vooraf en ben al zeker een middag bezig geweest met ze te bereiken;) En het gesprek kon plaatsvinden op jawel 11 februari. Dan zit de IVF er hopelijk allang op! Dus maar naar DD voor de echo's zijn er meestal toch maar 2. Alleen ik kan dus pas dinsdag op dag 11 naar DD en moest eigenlijk dag 8. Hopelijk doen ze niet te moeilijk. Ik hoef nog maar een pil DHEA per 2 dagen dus dat is mooi!

Dames ik zoek effe de lijst op want ik vergeet zelfs wie zwanger is en wie niet:)

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik weet niet zeker of ik t nodig heb. Doet dd ook op zondag echos?

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nee, DD is op zondag dicht.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: kan me je teleurstelling voorstellen, maar we duimen voor een plakker. Heb ook geen ervaring met een vroege blasto. Ik heb er 2 teruggeplaatst gekregen en daar zat ook duidelijk verschil in (waarschijnlijk ook een vroege), maar het embryootje zit nu op de beste plek die het zich maar kan wensen en we duimen dat die daar de komende 9 maanden lekker blijft zitten.
    @Loontje: er hoeft niet veel meer te gebeuren in het kamertje. Alles staat er. Moet alleen nu nog allerlei kleertjes, lakentjes, matrashoesjes e.d. uitzoeken en straks allemaal uitwassen, en kijken of de kolf nog compleet is en het doet. Maar dat wil ik pas tijdens mijn verlof doen. Zag vanmorgen wel dat veel kleertjes toch wat meer afgewassen eruitzien als ik gedacht had. :( Dus moet toch nog even verplicht shoppen voor wat kleertjes.:D
    @Salcia: misschien dat je de zkh apotheek alvast kunt bellen om te vragen of ze evt. wat op voorraad hebben, omdat je vrijdag nog een fm hebt (en dat je mogelijk dan nog een recept meekrijgt). Mogelijk kunnen ze nu alvast een doosje wat bestellen.
    @Klaproos: blijkbaar hebben ze in jouw zkh niet goed begrepen hoe een ivf werkt, omdat ze met een tijdstip in februari aankomen. Hopelijk lukt het je toch op tijd terecht te kunnen.

19. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Klaproos.....welk regio woon je? Toevallig in Noord Holland...

Zo ja dan kun je bij de volgende echo praktijk een echo laten maken:

Echopraktijk Zuid Amsterdam

Een echo kost 50 euro!

Gr,

20. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat wordt hier veel geschreven!!:$.... kan het ff niet meer bijhouden wie nu waar/wat doet in DD.

@ploon, het is gewoon een goede blasto!! Die andere hebben het helaas niet gehaald, maar des te sterker is deze gewoon joh. Snap dat je baalt maar deze moet het gewoon worden!! Succes komende weken met wachten.

Wij vandaag weer controle gehad bij vk en het hartje luid en duidelijk gehoord. Kreeg weer spontaan tranen in mijn ogen.... Wat is dat toch mooi. Verder was alles goed, en meteen afspraak gemaakt voor 20 wk echo. Dan gaat het voor mijn gevoel ineens snel.

Ik had trouwens van onze vk vernomen dat er in Nederland al ziekenhuizen zijn die toch die nipt test al uitvoeren! Zij hadden het over Nijmegen en Amsterdam. Misschien moeite waard voor degene die het willen laten uitvoeren om daar in elk geval eens te informeren???

*zwaai zwaai**

Deel Deze Pagina