ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, daar gaan we weer, dames! Dat de 'oude' traditie maar weer z'n werk mag doen, en er daarna nog vele zwangerschappen mogen volgen! Vooral voor die meisjes die nog steeds met lege handen staan ...
     
  2. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.072
    573
    113
    groningen
    Mooie intro Stiertje! Sluit mij er volledig bij aan. Heb nog wel weer een vraag bij het oude topic gesteld. Wellicht dat jullie mij hier nog antwoordt op kunnen geven.
     
  3. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zie nog het oude deel. Scholtes is het gewend hoor, om zulke formulieren in te vullen, kijkt daar echt niet van op. Ik ben ook door niemand doorverwezen naar DD, wij zijn daar naartoe gegaan onder het mom van second opinion. Dat mag altijd.
     
  4. Vlinderrr

    Vlinderrr Actief lid

    21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik reageer morgen uitgebreider, maar wbt de verzekering, ik zit ook bij menzis. Mariska bij mij hebben ze precies hetzelfde gezegd. Ik ga zeer waarschijnlijk ook overstappen in dec mocht deze poging niets worden.
     
  5. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.072
    573
    113
    groningen
    Ok bedankt allemaal voor jullie reacties. Er komt een hoop op me af momenteel. Ons huis is verkocht onder voorbehoud en de kopers willen er half december in. Dus er moet nog een hoop geregeld worden. Wel heel blij mee overigens:Doverigens
     
  6. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej, gevonden!
     
  7. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: dat onze traditie maar snel voortgezet mag worden. Bij het vorige deel kwam ik er een dag later achter dat ik zwanger was. Dat hoeft bij dit deel niet meer in mijn geval...hihi.. Maar hoop op veel spontane en mooie verrassingen dit deel!
    @Mariska: ik had ook al 2 pogingen gehad toen ik naar PNO ging. Nooit problemen gehad. Ook niet toen ik voor de 4e poging toestemming vroeg. Dr. S. had toen een hele verklaring geschreven (uitgebreider dan ik gedacht had dat hij zou doen) en die toestemming was toen snel geregeld. Gefeliciteerd met de (bijna) verkoop van jullie huis.
     
  8. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    Gevonden!!

    Dat de traditie maar voortgezet mag worden!! Op heel veel mooie en goede zwangerschappen met natuurlijk vele gezonde baby's!

    Verder allemaal even snel een zwaai!!
     
  9. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ntp fijn dat slles goed was meid!

    En jeeeej weer een nieuw topic gaat hard ;)
    Dat er maar weer veel zwangerschappen. Mogen ontstaan
    In dit topic! En veel gezonde geboortes :D
     
  10. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: jij zal in ieder geval de eerste zijn die in dit deel gaat bevallen. Hoe bijzonder!
     
  11. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wow deel 5 alweer !
     
  12. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi nou dan hoop ik dat ik dan in dit deel wel zwanger blijf;)
    Wat een kletsmiepen zijn we toch he!
     
  13. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    @Lets; dat hoop ik ook zo!!

    Weet iemand eigenlijk hoe het met Botala is? Ik heb haar een hele tijd terug een pb gestuurd, maar geen reactie gehad. Ik ben zo bang dat het helemaal mis is.......Maar ik hoop dat ze het gewoon te druk heeft met haar tweeling.......en dat het met haar zoontje ondanks zijn forse hartafwijking toch goed gaat.
     
  14. Knorretje 85

    Knorretje 85 Fanatiek lid

    21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gaat snel hoor, deel 5 alweer.

    Gister een infoavond over de bevalling gehad. Een leuke en informatieve avond.
    Vanmiddag weer naar de vk. 32 weken alweer . Dit had ik een jaar geleden nooit durven dromen.
     
  15. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: dit deel is inderdaad bedoeld om zwanger te worden en blijven. Gaat jou wel lukken deze keer. Hoe voel je je?
    @Knorretje: jij gaat ook als een speer. Je had nu toch ook al bijna verlof? Hoe is het met je tandvlees?
     
  16. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    @Knorretje; jee, jij gaat inderdaad supersnel! Ongelooflijk hè, als je terugdenkt aan de tijd van voor de zwangerschap. Ik vind het soms nu nog onwerkelijk dat ik moeder ben. Al zo lang over aan het fantaseren geweest en nu het dan eindelijk zo ver is, is het zo onwerkelijk, echt een wonder zo bijzonder. Ik moet nog regelmatig een traantje wegpinken als ik naar ons meisje kijk. Ze is zo welkom.

    @Stiertje; ik wilde je nog vragen hoe het met het vliegen ging met jullie meisje. Heeft ze zich rustig gehouden tijdens de vlucht? Ze was van tevoren ziekjes, was dat toen jullie weggingen al (grotendeels) over? En hoe ging het slapen daar? Sorry voor de vragen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig:D.

    @Imke; hoe is het met jou?

    @Arie; hoe gaat het met jullie? Hoe gaat het met je man? Ik hoop zo dat hij geen pijnaanvallen meer heeft gehad. Knuffel, meis!
     
  17. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @tassie: het vliegen ging redelijk goed. Alleen bij de daling tijdens de heenvlucht had ze wat last van haar oortjes. Maar ze wilde toen niet drinken, dus daar doe je dan weinig aan. Verder is het wel een lange zit hoor: bijna 3 uur vliegen. Zulke kleintjes hebben geen eigen stoel, dus ze moeten op schoot. En ze is een en al beweging, dus dat wordt op een gegeven moment wel wat lastig. En ze wilde niet slapen natuurlijk :) Kortom: ik was blij dat we er waren.
    Ze was alweer aan de beterende hand toen we vertrokken, had alleen nog wat ontstoken oogjes, maar dat was snel over gelukkig. Maar in de eerste vakantieweek waren vriendlief en ik aan de beurt: keelpijn, hoesten, snotteren. Ze had ons mooi aangestoken dus. Maar goed: liever dat zij gezond is en wij een beetje ziekjes dan andersom.
     
  18. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: dat heb ik ook nog vaak als ik naar mijn zoontje kijk. Een gevoel van ongeloof dat hij toch echt in ons leven erbij is gekomen. Ik knuffel hem ook vaak uitgebreid en noem hem ook echt ons 'cadeautje'. Jij weer een beetje opgeknapt na de heftige menstruatie? Geen idee hoe het met Botala is. Kan me voorstellen dat ze in zo'n roalercoaster zitten. Een druk gezin, met nog eens twee kleine baby's erbij, waarvoor ze ook nog regelmatig in het zkh moeten zijn. Hoop dus ook dat het allemaal voorlopig onder controle is en blijft.

    Hier vandaag mijn vrije dag. Alles liep een beetje anders dan anders. Vanmorgen al bijna verslapen. De jongste kwam heel laat in de nacht (of vroege ochtend) en had mijn wekker even een kwartiertje later gezet. Op de een of andere manier heb ik die uitgezet toen hij afging omdat ik dacht wel wakker te zijn en blijven. Blijkbaar toch weer even weggezakt.
    Gelukkig mijn zoontje op tijd op school kunnen krijgen. Toen ik thuis kwam bleek mijn jongste zich op de buik gedraaid te hebben in bed en in slaap gevallen. Ondanks dat er veel buikslapers zijn (en dit vroeger zelfs de verplichte houding was) vond ik het toch geen prettig idee. Gelukkig hebben we een babyfoon met camera, dus kon hem wel goed in de gaten houden. Gelukkig werd hij net wakker en heb ik hem gevoed en al weer terug in bed gelegd. Eens zien hoe lang hij het nu volhoudt, want meneer is zo de wereld aan het verkennen en als hij eenmaal het trucje doorheeft...
    Verder wil ik nog even naar de stad om weer wat kleren te kopen. Zag tot mijn schrik dat mijn oudste bijna geen broek meer heeft waarvan de knieën nog heel zijn, dus moet hoognodig wat broeken erbij kopen. En de jongste zit net tussen twee maten in, dus wordt ook weer tijd om weer wat nieuws erbij te kopen.
     
  19. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sneeuwmees hihi ik hoop het ook! ;) als alles goed gaat beval ik als eerste! Vooral omdat mijn kindje natuurlijk iets eerder gehaald wordt !
    Maar je weet het zomaar nooit want knorretje loopt maar 4 weekjes achter op mij ! En klaasje maar 4,5/5 en zij is uiteraard zwanger van een tweeling dus spannend hihi...
    Een ding is zeker, lang zal hwt niet meer duren :)
    Morgen laatste groeiecho! Ben weer zooooo benieuwd <3

    Hoe gaatie met jou mannen?

    Lets hoop het ook met heel mijn hart voor jou meid dat je dit topic dik zwanger blijft en wie weet ook nog bevalt in dit topic :) als ons vorige topic ietssss langer had bestaan had ik ook in 1 topic zwanger geworden en bevallen dus kan makkelijk hihi!

    Hoe gaatie voor de rest met iedereen?
     
  20. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @stiertje war goed dat jullie meisje het zo goed gedaan heeft in vliegtuig! Is idd een lange rit voor die kinders ( en voor jezelf ook zo in zon vliegtuig pfff) hihi ...

    @sneeuwmees wordt jullie jongste niet uit zichzelf wakker? Moet jij die echt wakker maken snachts voor de fles? Of bedoel je dat je sochtends door de wekker heen had geslapen?
    En vandaag dus heerlijk shoppen! Leuk! Het is uitverkoop bij h &m online miss kun je daar ook nog even op de site kijken?

    Tassie alles goed met de kleine meid?
     

Deel Deze Pagina