ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Stiertje, ik ga voor je duimen morgen!

Ik laat jullie uiteraard ook hier een kopie mail lezen van PNO, even wachten op de reactie dan maar... Ik heb nu een heel getouwtrek gehad over de vergoeding van de lactatiekundige maarrrr, gewonnen!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank je wel meis! Enne, ik ben ook zo'n vechtjas die altijd de strijd aangaat :)

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Schrik me de blubber hier, denk shit heb ik nu wel het goede pakket gekozen bij pno. Heb de basis met een budget, komt dit goed?
    Heb de verwijsbrief gestuurd hoop nu snel mijn goedkeuring binnen te hebben.

Voel me verder k*t ben het wachten zat en op het moment wordt iedereen in bosjes om mij heen zwanger:$ Net op verjaardag bij mijn zus geweest ook twee zwangeren aanwezig. Kon er niks aan doen maar had er zo de smoor in. Heb haast geen stom woord gezegd, kon wel janken:( Even klagen;)

4. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    PNO budget is voldoende Mariska!
    En ja vreselijk he al die zwangeren als het bij jou maar niet wil lukken. Ik vond dat ook altijd heel erg moeilijk..

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    oh gelukkig dank je Zon, kreeg het al even heel benauwd. Heb ook zoveel aan mijn hoofd momenteel. Dacht zul je zien dat ik ook nog het verkeerde pakket heb gekozen.

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Stiertje, heel veel succes (en plezier) morgen!!!

7. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ja stiertje! Morgen alweer tp! Spannend, dit moet m worden!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank jullie wel! Vanmiddag nog even acupunctuur gehad, dus ik ben er klaar voor. Morgen om 9 uur in de auto.

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes stiertje!!!

Ow en wat betreft al die zwangeren.lk moet eerlijk zeggen dat ik zelfs nu ik eindelijk zwanger ben nog steeds moeite heb met andere aankondigingen ed. Vraag me af of dat ooit nog weggaat;)
    T is en blijft gewoon niet eerlijk...maarja..
    Wij worden er hopelijk dan maar supersterk van, ownee, wacht, zijn we al!!!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: heel veel succes! En als je zwanger raakt, heb je de jongensnaam al klaar (Valentijn ;))....hihi...
    @Mariska: wat een stress en onzekerheid. De schrik dat je misschien toch 'onderverzekerd' bent. Ik vind het zo verschrikkelijk dat vrouwen die in de mmm zitten ook nog over zulke dingen moeten nadenken, verzekeringen vergelijken wie de beste voorwaarden hebben voor dekking. En kan me voorstellen dat die zwangere buiken erin hakken. Dikke knuffel!
    @Unicorn: hoe is het met je? Nog vol te houden?

Hier drukke (vrije ;)) dag gehad. De oudste had carnaval op school, dus vanmorgen vroeg hem moeten verkleden en schminken. Jongste naar bed, met turbosnelheid alles opgeruimd en schoongemaakt, boodschappen gedaan. Naar de fysio, naar de logopedie, 's middags een verrassing opgehaald voor onze oudste (waar hij ons al weken om aan de kop zeurt).
    Vanavond de jongste naar bed gebracht, de oudste was op de bank in slaap gevallen. Toen werd de jongste weer wakker. Dus de oudste naar bed gebracht en de jongste weer mee naar beneden. Toen ik die even later naar bed gebracht, was de oudste weer wakker. :( Die zit nu (nog) naast me op de bank.;) Zal dus wel een latertje worden.

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; Ik wilde je nog succes wensen....:).

@Sneeuwmees; hoe is het met je man afgelopen gisteren? Sorry, meis, helemaal vergeten te vragen gisteren. Ik hoop dat hij goede uitslagen heeft gekregen.
    Hoe gaat het eigenlijk met je oudste en school? Gaat het goed met de logopedie?

@iedereen; even een hele snelle zwaai!!!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: drie bloedwaardes waren nog steeds licht verhoogd. Hij heeft afgelopen week ook een echo gehad van zijn lever en gal en daar kwam uit dat hij in lichte mate leververvetting heeft. Niets ernstigs en kan over gaan met afvallen en ander eetpatroon. Die leververvetting kan blijkbaar ook de waardes wat triggeren, dus hopelijk is dat het dan geweest.
    Met de oudste gaat het nu redelijk op school. Alleen heeft hij nu vakantie en de vorige keer had hij na de vakantie ineens weer moeite met school. Hopelijk verloopt de overgang na deze vakantie beter. We zijn gisteren weer naar logopedie geweest. Hij moest een oefening doen, waarbij hij rare bekken in een spiegel moest trekken. Dat durfde hij niet en sloeg weer als vanouds helemaal op slot. Ik moet zeggen dat ik dat ook moeilijk zou vinden om te moeten doen als anderen toe zitten te kijken, dus snapte hem wel, maar mocht dat natuurlijk niet laten blijken. We hebben nu dus huiswerk mee. Ook een hele vragenlijst die mijn man en ik moeten invullen. Dinsdag mag ik weer.
    @Stiertje: en...? Een mooie embryo on board?

We zijn net wezen lunchen voor Valentijnsdag. Omdat mijn man vanavond moet werken, zit er helaas geen dinertje in.
    We zijn naar het hotel gegaan waar hij me exact 6 jaar geleden ten huwelijk had gevraagd. Alleen is het het hotel helemaal overnieuw opgebouwd nu en zaten er ook 2 kinderen extra aan tafel. Er kan een hoop veranderen in 6 jaar.

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Goed om te weten dat het gevoel niet overgaat ;) kan ik me vast voorbereiden haha. Fijn dat je dit deelt. Weet niet waarom maar het raakte me en heeft me goed gedaan!

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Yep, Emmy aan boord!

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Goed zo Stiertje!

Herkenbaar Lets, bij mij gaat het ook maar moeilijk over. Vooral als van doe kanslozen zwanger zijn. Dan denk ik altijd weer, er zijn zoveel betere papa's en mama's te vinden op deze wereldbol.

16. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Stiertje, en nu laten plakken!

Ik heb vanavond mijn laatste Cetrotide en dan zondag de pregnyl. Dinsdag staat de punctie gepland. Zeer spannend allemaal. Schiet lekker op!

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; yeah, nu lekker broeden, meis.

@Eline; spannend voor jullie! Nog een paar spuitjes en dan dinsdag de tp. Ik duim voor mooie rijpe eitjes!

@Sneeuwmees; Gelukkig geen naar bericht wat betreft de gezondheid van je man.
    En wat je oudste zoon betreft....ik kan mij heel goed voorstellen dat hij het moeilijk vond om die "opdracht" voor een publiek te volbrengen.
    Het maakt je toch kwetsbaar om gek te doen waar anderen bijzitten. Zeker voor jouw zoontje is dat volgens mij een hele hoge drempel.
    En nu moeten jullie thuis oefenen?
    Wat gezellig trouwens dat jullie met het gezin uit eten zijn geweest vandaag. Inderdaad wanneer je dan terugkijkt naar de voorgaande jaren.....en ziet dat jullie diepste wens uiteindelijk in vervulling is gegaan......dat is pure rijkdom, meis!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #2038 Sneeuwmees, 15 feb 2015
    Laatst bewerkt: 15 feb 2015
    @Stiertje: het broedseizoen is weer geopend! Heel veel succes weer en zal nog harder dan normaal duimen dat dit dé lucky one zal zijn.
    @Tassie: ja, voor een extreem verlegen kind, waren dit soort oefeningen bijna een soort van ongewenste intimiteit. Ik denk dat de oefeningen meer bedoeld waren om te zien of er wat aan zijn mondspieren mankeerde, maar hij was zo bang dat hij niets van dat alles wilde laten zien. Dus wij moeten nu die oefeningen zelf met hem doen (en bij voorkeur proberen te filmen). Maar weet niet of dat lukt.

De jongste is vandaag 11 maanden. De laatste maand tot zijn 1e verjaardag is ingegaan. Sta er zo versteld van, vergeleken van toen met de oudste, hoe snel dit jaar voorbij gevlogen is.
    Ook leuk om te zien dat de oudste en de jongste al echt een beetje samen spelen. Als de oudste iets aan het doen is, is de kleine man er als de kippen bij. En hij begint nu ook de oudste te roepen, maar kan de eerste letter nog niet zeggen, dus roept vaak hard 'Dees'. Het begint al een echt mannetje met karakter te worden. Erg druk, want het is een mannetje met een pittig karaktertje en eigen willetje.
    Op de school van mijn oudste heerst waterpokken. Dus ben benieuwd of dat hier ook zal komen. De oudste heeft het ook nog niet gehad. Zag net een bultje bij mijn jongste, maar twijfel of dat gewoon even een plekje van stoten of krabben is, of dat dat een beginnende waterpok is. Eind deze week moet hij nl. naar het cb voor controle en een prik en als hij waterpokken heeft, mag hij daar niet komen. Dus even goed in de gaten houden de komende dagen.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @waterpokken: hier ook nog niet gehad. Maar m'n neefje wel en die zat er echt helemaal onder. Dus als je oudste het heeft, merk je het snel genoeg. Dan heb je een 'krentenbolletje' in huis :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: klopt inderdaad. Mijn neefje en nichtje hebben het gehad en waren inderdaad net twee dalmatiërs :D. Dus als het uitbreekt, merken we het snel genoeg, maar ik begreep dat het ook voor de uitbraak al besmettelijk is, dus vandaar dat ik er wel bovenop zit, omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben straks ermee naar het cb te gaan. Het schijnt voor pasgeborenen niet zo goed te zijn nl. Ik las dat waterpokken vaak of meestal begint met verkoudheidsachtige klachten en de oudste is verkouden en de jongste hoest ook weer. Dus twijfel of het een 'gewone' verkoudheid is of een begin van.... We kunnen niet meer dan afwachten. Bij twijfel bel ik anders het cb even en overleg ik het.

Deel Deze Pagina