ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Stiertje wat super, lekker broeden!

Helaas negatief getest vanochtend. Niet eens een tuur streepje, echt he-le-maal niks. Volledig wit vlak. Morgenochtend dus met DD contact opnemen of ik met de utro kan stoppen en de pauze kan gaan inlassen. ML heeft er meer moeite mee dan ik, is zwaar gefrustreerd met als resultaat net een knallende ruzie :-/ zucht....

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Unicornbaby; och, meis, wat een zware teleurstelling voor jullie weer.
    Knuffel voor jullie!

@Is het nog gelukt het filmen van de "gekke" gezichten? Hihi, ik zie het al voor me....jullie met z'n allen, inclusief de jongste, gekken "bekken" trekken naar elkaar. Had je wel uit voorzorg de gordijnen dichtgedaan:D?
    En jeetje, jullie jongste alweer 11 maanden! Wat is dat snel gegaan.

@Bbibi; hoe is het met jullie? Ben je carnaval aan het vieren met je meisje? Ik weet niet wat ze bij jullie zeggen....maar in het Krabbegat (Bergen op Zoom) zeggen ze: Agge mar leut et!! (met je duim aan je neus)

@ego; Had ik het laatst over mijn oma en dat het niet zo goed ging.......nu is mijn broer deze week geweest (3 dagen later) en ze zat te bingo-en met een boerenzakdoek om d'r hals, ondertussen carnavalsliedjes meezingend en praatjes voor 10. Hihi, mijn broer was door de verhalen van ons en onze ouders op het ergste voorbereid....maar dit had hij uiteraard totaal niet verwacht.
    Ik weet niet wat er gebeurd is in de tussentijd, maar blijkbaar gaat het weer een heel stuk beter, gelukkig maar. Ze noemt zichzelf ook een ouwe taaie:D.
    Morgen is mijn moeder jarig en ik ga met ons meisje lopend naar mijn ouders toe morgenmiddag. Dat is toch zeker een half uur lopen. Ik laad de wagen maar lekker vol met allerlei spullen en ik zie wel. Mijn man komt vanuit zijn werk met de auto die kant op.....oh ja, dan moet hij nog wel straks de maxicosi in de auto zetten alvast anders kan ons meisje niet mee terug;).

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ahhh shit unicorn! Ik had zulke goede hoop voor jou!

4. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klote Unicorn...... En dan ook nog ruzie. Laat deze dag maar snel voorbij zijn voor je.

5. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Tassie, ik zie het helemaal voor me. Gezellige dag morgen!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: ach meis, wat een teleurstelling. Dikke knuffel. Hopelijk is jullie ruzie inmiddels bijgelegd. Laat het even bezinken en maak binnenkort eens een afspraak met dr S. Misschien dat jullie daar weer moed van krijgen om nog een poging te wagen. Zo'n eerste poging is al een soort van maatwerk en nu dr S. Heeft gezien hoe je op alles gereageerd hebt, kan hij het een volgende keer nog meer fine tunen.

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn, wat een domper.. Dikke knuffel!!

@Tassie, van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag en een fijne dag!

@ego. Morgen gaan we weer richting DD en horen we het behandelplan. Spannend weer kan niet wachten om te starten. En dan s'avonds gaan we heerlijk naar de sauna om te ontspannen.

8. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow unicorn wat klote!
    Maar eens met wat sneeuwmees zegt..
    Doe rustig meis en wees extra lief voor jezelf!

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Unicornbaby, heel veel sterkte om deze klap te boven te komen. Het zag er zo prachtig uit en dan is het toch niet zo...

Eline succes met je aanstaande punctie en Mieke jij ook met de as behandeling!

Heb je al een echo gehad zon?

10. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ja dinsdag had ik echo! Vruchtje liep 1 dag voor op groei en prachtig kloppend hartje. Morgen intake bij de verloskundige en dan ook weer een echo..

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat vond ik echt het allermooiste moment Zon. Geniet ervan want ook de bibber buien komen vaak om de hoek in deze periode.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Unicorn, wat jammer en wat een teleurstelling weer....dikke knuffel...

Stiertje, spannend weer!

Sneeuwmees, wat fijn om te horen van je man dat het niks ernstigs was!

Tassie, hihi ik zie het helemaal voor me zo'n oud omaatje die zich helemaal inleeft in de carnaval;)

Zon, wauw wat fijn zo'n goede echo!

Eline, succes met de punctie.,

Miekiej, jij ook succes morgen in dd!

13. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee, Unicorn, verschrikkelijk! Veel sterkte meid!

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Miekiej; heel veel succes vandaag! Ik ben benieuwd naar wat dr. S. te zeggen heeft.

@Unicornbaby; hoe gaat het met je? Nog even een knuffel van mij!

@Zon; wat ga je hard, meis!

@Lets; hoe voel je je? Heb je al een buikfoto?
    Enneh, ja, mijn oma is altijd al helemaal losgegaan met carnaval. Ze ging dan wel niet meer mee stappen, maar wel een beetje verkleed voor de optocht (hoedje op en gerdijnen (=vitrage) om). Mijn oma houdt echt van gezelligheid. Ik vond het altijd heel erg leuk om naar haar toe te gaan.

@Knorretje; hoe gaat het met jou? Zit je weer wat beter in je vel? Voor jou ook een knuffel!

@ego; Ik had gisteren echt een wagen volgeladen. Hij was echt zwaar. Ik had een zware luiertas mee, een groot speelkleed, een slaapzak, het cadeau voor mijn moeder, speelgoed en natuurlijk ook nog mijn meisje:D. Ik heb ruim 45 minuten gelopen.....ik ging ook nog even langs het winkelcentrum in de woonplaats van mijn ouders om hyacinten te kopen in een leuk mandje. Ik was ook erg blij dat we er waren.....het lopen op zich ging prima, het weer was heerlijk, maar al die stoepjes op en af.....vreselijk. Vooral in de stad waarin ik woon zijn de stoepen of te smal voor een kinderwagen:$ of er staat weer het een of ander geparkeerd op de stoep of er is helemaal geen stoep.
    Straks misschien toch maar met de fiets met fietskar. We moeten alleen nog een babyschaal aanschaffen en ik weet niet welke....
    Ons meisje drinkt trouwens erg weinig......Het lijkt wel alsof ze geen melk meer wilt sinds ze ook vast voedsel krijgt. Ik geef nu 's morgens ook maar een papfles wat er best goed in gaat. Morgen moet ze naar het CB, maar even kijken wat zij voor tip geven. Ik ben benieuwd hoe zwaar en lang ze is. Ze heeft nog steeds van kleertjes maat 62 aan.

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @eline; helemaal vergeten!! Heel veel succes vandaag!!!

@Ddees; hoe is het met jou? Hoe gaat het met jullie dochter?

@Stiertje; Hoe gaat het met jou?

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Eline: veel succes vandaag!!
    @Tassie: ik zie je al lopen, met je wagen vol geladen :D
    Met mij gaat het goed. Nog geen rare dingen te bekennen. Maar dat zal een dezer dagen wel beginnen denk ik.

17. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Eline succes!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Eline: veel succes vandaag! Hoop op een mooie score!
    @Stiertje: voor jou ook weer spannend de komende dagen. Voel ik wel wat, voel ik niets... Sterkte ermee!
    @Tassie: herken dat bepakt en bezakt ook wel. Ik nam altijd net iets teveel boodschappen mee. Toen mijn zoontje nog in zijn 'bak' lag, gebruikte ik dat ook altijd als verlengstuk van een boodschappentas. Dus lag hij tussen het brood en andere kleine dingen.
    Kan het niet zijn dat je dochtertje tandjes krijgt? Vaak hebben ze dan ook minder zin in de fles.

Bij mij heeft mijn zoontje al 3 nachten doorgeslapen. Voor mij wel lekker, maar ik vond het voor mijn gevoel altijd wel fijn om hem nog even wat te drinken te geven omdat ik soms wel eens het gevoel had dat hij weinig gedronken had overdag. Mag alleen volgende week nog naar huis tussen de middag om te voeden. Dus daar baal ik wel van, want dan betekent dat (als hij nu ook de nachten doorslaapt) dat ik hem alleen nog maar 's morgens en 's avonds kan voeden. En de vraag is of mijn productie dan niet helemaal in elkaar klapt.
    Besef het is een luxe probleem, maar toch...

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; spannend weer voor jullie, hoor! Mijn duimen draaien.
    Enneh, ik had eigenlijk een foto moeten maken van de wagen volgeladen. Gelukkig had mijn moeder de Deryan (campingbed) al meegenomen. Die had er niet meer bij gekund.

@Sneeuwmees; Ik begrijp je wel, hoor, met de bv. Wel vervelend dat het zo gelopen is met je werk en je deze week en volgende week dus voor het laatst tussen de middag nog mag voeden thuis. Het zijn toch speciale momenten met je kindje. Ikzelf heb dat gevoel niet gehad, maar ik kan mij voorstellen dat wanneer de bv goed loopt het erg mooi kan zijn.

Ons meisje een tandje? Tja, ik zie al ruim een maand een klein wit stipje zitten onderaan. Toen ik dit zag was ze erg aan het kwijlen en aan het sabbelen op haar onderlipje. Nu viel mij dat laatste gisteren ook weer op. Toch is er nog steeds alleen een wit stipje zichtbaar nog steeds. Misschien is het tandje wel verlegen:p. Ik heb eigenlijk het idee dat ze de melk niet meer zo lekker vindt. Ze is sowieso geen grote drinker geweest. Vanmorgen heeft ze voor haar doen veel op: papfles met in totaal 170 ml opgedronken. Gisteren had ze maar 450 ml aan flesvoeding op over een hele dag met daarbij een fruithapje van 75 mg en een avondmaaltijd van 120 mg en paar slokjes water (nog geen 10 ml).

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: bij mij ging dat nog wel hoor, 's ochtends en 's avonds. Is natuurlijk mooi verspreid over de dag. Wil de kleine man nog steeds niet uit de fles drinken? Misschien wel uit een beker? Anders toch proberen om tussen de middag (op het werk) te kolven?

Deel Deze Pagina