ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: hij drinkt gelukkig wel steeds beter uit de fles, dus dat is een geruststelling. Wel alleen fv-melk, want 'gewoon' drinken houdt hij niet zo van. Dat maakt het voor mij praktisch gezien wel makkelijker te accepteren dat ik tussen de middag hem niet hoef te voeden. Maar mis hierdoor wel 'mijn momentje' met hem.

2. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    VAndaag heb ik de punctie gehad. Mooie score van 14 eicellen. Ben nog wel beurs, had ik eigenlijk niet verwacht. Maar ik doe lekker rustig aan. Vl is nog lekker naar de carnaval, nu mag ie eindelijk drinken, hihi.
    Morgen bellen ze voor de uitslag van de bevruchting en dan van de week nog of we nog gezonde embryo's hebben. Hopelijk is dan zaterdag de TP.

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Mooie score Eline83 !! Ik heb vandaag een kuurtje gekregen voor 10 dagen. Hopelijk daarna ongesteld.

4. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Imke, had het al in het andere topic gelezen. Nu kun jij ook snel beginnen. Dat wachten is echt niks.

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Imke wat fijn!! Kun je eindelijk uitkijken maar de start!!

Eline; wow meid wat een te gekke score! Heel spannend nu. Hoop op veel bevruchtingen!! Doe rustig aan en veel drinken!!

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Eline, wat een mooie score nu hopelijk veel mooie bevruchtingen. Doe het maar rustig aan komende dagen.

@Imke, hopelijk dient de menstruatie zich dan snel aan.

EGO:
    Hier ook weer reisje naar DD erop zitten. Prettig gesprek gehad met Dokter Cuypers. Lieve en begripvolle man! Terugweg eerst langs Lets voor nog wat overgebleven medicatie. Top meid!! Was gezellig even ;) en daarna door naar Geertgen voor rest van de medicatie. Nu verstrekken ze de medicatie via de apotheek van Geertgen op die manier schijnen er minder problemen te zijn met de vergoeding dus ben benieuwd of ik het terug ga krijgen.
    Nu is het alleen nog maar wachten op mijn menstruatie. Pleasse lichaam werk mee ik wil beginnen...

Terug zijn we nog lekker naar Veluwse Bron(sauna) geweest heerlijk ontspannen...

Toi toi toi meiden!!!

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Eline, goeie score! Ik duim voor een mooie tp zaterdag.

Imke, op naar de menstruatie!

Miekjje, wat een druk maar goed dagje. Wat leuk dat jij en Lets elkaar nu gezien hebben. Fijn dat je elkaar zo kunt helpen. Veluwse Bron is heerlijk! Krijg er zin in.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Eline: inderdaad mooie score. Inderdaad nu even bijkomen en je weer opladen voor het volgende spannende moment, het telefoontje. Gelijk heeft je man dat hij het er nu even van neemt.
    @Miekiej: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Ik duim dat je lichaam netjes meewerkt.
    @Tassie: hoe was het op het cb?
    @Unicorn: hopelijk de ruzie weer bijgelegd inmiddels?

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooie score Eline! Nu hopen op gezonde embryootjes en een tp op zaterdag!

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Unicorn, balen meid!

Stiertje, duim duim duim!

Sneeuwmees, gelukkig geen hele rare dingen met je man. Hopelijk met wat eet aanpassingen snel weer de goede kant op!

Eline, mooie score. ( Wil ik straks ook wel;)) Spannende dagen weer.

Miek, ik had vanochtend ook Cuypers. Fijn van Geertgen. Is voor ons uit de richting en ik probeer het gewoon vergoed te krijgen en heb nog wat liggen thuis.

Imke, hopelijk na die kuur eindelijk van start!

Ego: goed gesprek vandaag. 225 menopur en 225 puregon, Synarel op dag 1 en voor de 2e fase suprefact en utrogestan. En hj had het over een calcium iets voor de embryo`s. ( Ga zo even opzoeken wat het is;)). Kom maar op met die menstruatie!:D
    ( En om 9 uur daar zijn is wel een uitdaging. 45 minuten extra reistijd uitgetrokken en om 2 voor 9 liepen we binnen:cool:)

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Een calciumbadje bedoel je. Hierdoor heb je kans op meer bevruchtingen. Hebben ze bij ons ook gedaan. Van de 5 eitjes 4 bevrucht dmv ICSI.
    Pittige hoeveelheid hormonen krijg je ... Ik hoop dat ze wat gaan doen!

12. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hallo Ladies,

Hele tijd niet online geweest en wat is er veel geschreven!! Heb zoveel mogelijk teruggelezen maar onmogelijk om op iedereen te reageren.

Afgelopen dagen heerlijk carnaval gevierd met een lekkere borrel! Is er de afgelopen jaren toch niet helemaal van gekomen omdat je continu met het traject bezig bent en toch beetje wilt opletten, nu dus heerlijk "los" kunnen gaan... haha....

Ik las hier iets terug over de medicatie en Geertgen? Ik zou op zich best opnieuw willen gaan voor een brusje maar manlief ziet het voorlopig nog even niet zitten :x. We hebben nog een blastocryo maar het liefst wil ik het eerst weer een paar maanden zelf proberen voordat we eventueel weer een stap richting DD zouden maken. Maar ik begrijp dus als je je medicatie gewoon bij de apotheek haalt je ze niet vergoedt krijgt en via een ziekenhuisapotheek wel? En die werken daar niet aan mee als je daar niet onder behandeling bent? Wat krom allemaal zeg! Maar daar ga ik me de komende tijd nog maar niet druk over maken.

Met onze kleine man gaat het super goed, hij groeit echt als kool! Het gaat zo snel. Hij heeft inmiddels al 2 tandjes, zo schattig.

En ook vind vindt het nog steeds "lastig" als mensen aankondigen dat ze (weer) zwanger zijn. Weet niet waarom maar dat gevoel blijft soort van knagen. Het lijkt voor iedereen zo vanzelfsprekend allemaal.... Maar ik denk dat dat gevoel nooit helemaal weg gaat.

Digitale knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Calciumbadje, krijgen wij ook deze ronde. Ben erg benieuwd ...

14. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slecht nieuws vandaag. Van de 14 waren er 9 bevrucht dmv icsi en imsi. 6 hadden zich netjes doorgedeeld. Helaas waren er 5 met afwijkingen gevonden en over de laatste konden ze geen uitspraak doen. Kortom, niks, nada, noppes, njente.
    Geen TP. Nu weet ik het ook niet meer, al had er maar 1 goede bij gezeten!

15. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Och jeetje dat is wel heel erg klote zeg Eline..
    Potverdorie, weer gewoon niet wat ik zeggen moet!
    Sterkte meid..

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Eline: jemig, meid. Weet ook niet wat ik moet zeggen. Kunnen ze over die laatste nog niets zeggen, of durven ze er geen garantie op te geven. Heel veel sterkte!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Och jeetje wat een zuur bericht .. 😑 heel veel sterkte met deze domper .. 🌼

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jemig Eline wat een enorme teleurstelling zeg! Heel veel sterkte met deze zware klap.

19. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk nieuws...... Jeetje, dat had ik niet zien aankomen na je positieve bericht eerder. Dikke knuffel.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Eline: dikke knuf voor jou! In mijn omgeving ken ik een paar mensen in een pgd-traject. Van hen weet ik dat het heel verschillend kan zijn: de ene keer veel goede emmy's, de andere keer niks. Heel zuur zit. Veel sterkte meis!

Deel Deze Pagina