ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Eline wat afschuwelijk... Ik heb wel eens gehoord dat bij PGD gemiddeld zo'n 75% van de embryo's aangetast zijn. Zo treurig dat het bij jullie hier gestopt is na zo'n hoopvol begin...

Stiertje, wanneer is het testdag voor jou?

Moekie, jij hebt zeker ook een laag amh aan je stimulatieschema te zien? Hoe laag zit je en hoe oud ben je?

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @klaasje: officieel dinsdag. Maar misschien doe ik zondag al een testje. Vind het niet zo relaxt op een werkdag.

3. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Eline; wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte!

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hier ook 2x gedaan en daarna was ik eigenlijk niet in staat om te werken. Wel gegaan uiteraard maar het is zo nutteloos. Voelde me dan echt een depressieve zombie.

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Nee Eline wat een domper zeg bah!! Sterkte!

Stiertje ik probeer ook altijd op een vrije dag te testen al is 8dgn ook wel vroeg..

Moekie woww jij moet veel spuiten. Ik in eerste instantie 150eh naar ba de echo toch 175eh. Heb altijd goed gereageerd. Spannend.
    Dat calciumbadje waar jullie het over hebben krijgen wij ook kan er op internet niet echt iets over vinden. Daarnaast gaan wij over van IVF naar ICSI.

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Eline; jemig, meis, wat een onverwacht tegenvallend bericht! Wanneer heb je weer een gesprek in DD? Ik vind het echt heel erg voor jullie.
    Sterkte!

@Stiertje; spannend voor jullie weer! Ik kan mij voorstellen dat je liever test op je vrije dag.

@ego; ons meisje was gisteren precies 6 maanden en had een afspraak bij het CB. Ze is helemaal goedgekeurd. Ze weegt nu 7.3 kg en is 65 cm lang. We doen het eigenlijk helemaal prima. Ze drinkt genoeg melk dus we hoeven daar niet over te stressen. Verder gaan we vanaf volgende week beginnen met brood.
    Oh ja, zijn er meer die een babyschaal hebben? Ik kan ze alleen op internet vinden, maar ik wil ze liever even voelen op comfort. Ik had er namelijk één besteld, maar die is echt keihard ondanks dat er een zacht omhulsel omheen zit. Het is voor in de fietskar. Ik zoek dus een winkel die ze ook verkopen, dus niet via een webwinkel.

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Miekiej: bij mijn dochter had ik een positieve test 8 dagen na tp. Wel een lichte, maar dus wel een streepje.
    @Tassie: goed zo van je meisje! Ons meisje zat ongeveer op dezelfde waarden. Grappig. Met zo'n babyschaal heb ik geen ervaring.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Moekie: die reistijd valt altijd tegen. Je denkt ruim op tijd te zijn, maar de minuten tikken maar zo weg door even tanken, of langzaam rijdend verkeer. Overigens hebben wij het nog gepresteerd om in een hotel op 5 min. afstand te verblijven en dan nog 3 min. te laat te komen :) (verkeerde afslag, te ver doorgereden). Ben benieuwd hoe je reageert op de medicatie. Ik spoot ook de max, alleen 450 ie Menopur en had ook suprefact. Met Synarel ben ik niet bekend.
    @Stiertje: spannend dat je bijna al weer mag testen. Ik zou dat ook niet doen als je daarna nog naar het werk moest. Ik heb dat bij mijn jongste wel gedaan, omdat ik niet verwachtte zwanger te zijn en het even 'uit wilde sluiten'. Na dat lichte tweede streepje kwam er van werken vervolgens helemaal niets meer.:)
    @Tassie: fijn dat de kleine meid het goed doet en toch genoeg binnen krijgt. Mijn man heeft wel een fietskar achter zijn fiets en we hebben ook over een fietsschaal gedacht, maar die fietskar was zo'n onbekend merk, dat we er geen geschikte schaal bij konden vinden. Ik kan je helaas niet helpen daarmee.
    @Eline: hoe is het met je, meid? Gaan jullie, als jullie er aan toe zijn, nog een gesprek aan met DD, hoe nu verder...? Knuffel!

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mieke, ipv calciumbadje even google'n op eicelactivatie of geassisteerde eicelactivatie. Gent doet dit ook veel

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Kijk, niet kunnen werken na een positieve test zou ik nog kunnen handelen, maar na een negatieve test ... :$

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Jeetje Eline wat een domper. Knuffel voor jou meid!

Klaasje, 34 en amh 1.26. Niet te laag dus, maar bij beide vorige pogingen wel een lage oogst. en naar nu blijkt is mijn rechtereileider niet volgroeid, dus daar groeit niet zoveel aan :(.

Stiertje, spannend! Zou ook in het weekend testen. Klinkt wel goed dat calciumbadje. Ik grijp alles aan wat ze in Nederland niet doen om onze kansen te vergroten. ( Mits het niets schaadt natuurlijk!;))

Lichaam heeft geluisterd, eerste spotting is een feit. Dus hopelijk binnen een dag of 3/4 echt ongi. Meds net besteld en morgen ophalen. Ik ben er klaar voor :D

Miek, waarom over van ivf naar icsi? Fijn dat je altijd zo goed reageert!

Sneeuwmees, inderdaad knap om dan nog te laat te komen:p. Ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat met deze maximale dosis. Probeer de hoop een beetje laag te houden. Voor ons zou het komen tot een bevruchting al heel wat zijn, een TP al helemaal.

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Neeee Eline :( Wat vreselijk! Dat is niet het nieuws dat je wilt hebben :( Hoe gaat het vandaag met je? Dikke digi knuff

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eline, jee wat een tegenvaller.....:( dikke knuffel!

Miekiej, ik vond net ook leuk je even te moeten, fijn dat ik je heb kunnen helpen!

De rest ff zwaai...ben beetje moe, hele leuke sociale dingen gedaan de laatste dagen haha. En dalijk nog ff vanavond,

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Moekie wat fijn dat jij zoals het er nu naar uit ziet gauw zult starten. Hopelijk volg ik jou dan snel ook. Waarom ze icsi doen heeft met de bevruchtingen te maken. Ik zat wat op het randje. Zoals de 1e ivf poging had ik 20 eicellen, 9 bevruchtingen, 4 goed bevonden en 3 tp-en. 2e ivf poging vergelijkbaar. Hij vond dat dat meer en beter kan vandaar de keuze voor ICSI. Ben benieuwd hoe ik dit keer ga reageren.

Lets, geniet lekker het is je gegund!

15. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat vandaag redelijk. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag met mijn oudste en 2 van mijn zus paardje wezen rijden.

Al had er maar 1 goede bij gezeten, weet je. Dan weet je dat het kan!
    Toen we hieraan begonnen dacht ik te stoppen na zo'n uitslag, maar nu neig ik toch meer naar nog een poging en misschien nog wel eiceldonatie. Wat een mens zijn grenzen kan verleggen.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Eline: dat grenzen verleggen komt bekend voor. Ik zou binnenkort een evaluatiegesprek met dr S. maken om zijn visie eens aan te horen. Knuffel!

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Eline, grenzen verleggen is zeer herkenbaar. Je wens is ook zo groot en je wilt geen spijt krijgen van dingen die je niet hebt gedaan... maar je moet ook je eigen grenzen goed bewaken anders ga je er onder door.. mja.. ik doe hetzelfde hoor :D

Lets, lekker genieten meis!!

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hier herken ik dat ook heel goed. Wie had ooit gedacht dat ik de stap richting Duitsland zou maken nou ik niet hoor.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: ik had dat de eerste keer ook toen ik in de wachtkamer van DD zat. Bedacht mezelf nog hoe ver ik toch gegaan was. Even paniek, van wil ik dit allemaal wel in een buitenlandse kliniek notabene. Eerst wilden wij absoluut niet de mmm in, had voor mezelf zelfs een leeftijdsgrens in gedachten, toen toch de stap naar het zkh, toen ivf 1, toen ivf 2 en toen zelfs naar DD, dus letterlijk landsgrenzen over en ook overschrijding van mijn eigen gestelde leeftijdsgrens.;) Niks zo veranderlijker als een vrouw met een kinderwens.

Hier vanmorgen weer naar het cb geweest. Was wat teleurgesteld dat ons zoontje minder was aangekomen dan ik gedacht had. De curve boog nu ook iets af. Komt op zich vaker voor rond deze periode, omdat ze dan gaan kruipen, staan en lopen. De arts deed er ook niet moeilijk over, maar we moeten wel meer calorierijker voeding gaan geven, dus meer brood (ipv pap) e.d. Nu dus even denken wat dan een schema kan per dag kan zijn.
    Verder ben ik woensdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Had vlak er na en gisteren geen last, maar het begint nu toch weer te zeuren. En ik moet pas over 1,5 week terug. Denk niet dat ik dat ga redden, dus zal volgende week wel een afspraak moeten zien te krijgen.
    Verder gaan we dit weekend foto's laten maken. Ik wil al langer een leuke gezinsfoto en omdat onze jongste bijna een jaar is, laten we cakesmash foto's maken (waarin hij lekker mag kliederen met taart). Maar nu is hij snotverkouden met grote groene snotneus en ik begin een koortslip te krijgen. Perfecte timing voor een fotoshoot. :x:(

20. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Nou inderdaad Sneeuwmees zo gaat dat, ik denk dat iedereen het hier wel herkend. Die wens is zo onwijs sterk..

Het zit je niet mee zeg..
    Vervelend dat de kleine niet aangekomen is.. Maar vertrouw op de arts, komt vast goed!
    Ohh bahh pijn aan de tanden en kiezen is echt verschrikkelijk hoop dat het afneemt en anders toch maar je afspraak vervroegen ja. Hoop dat de kleine gauw opknapt. Kan je de fotoshoot niet verschuiven??

Deel Deze Pagina