ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: ga inderdaad overleggen voor de fotoshoot. Tot overmaat van ramp trok mijn zoontje net wat omver, wat hij tegen zijn hoofd kreeg. Dikke blauwe bult op z'n voorhoofd. Hoe verzin je het 😭

Nu bij de tandarts in de wachtkamer. Kreeg toch meer pijn en kon nu bij een vervanger terecht. Lekker begin van het weekend 😬

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; och, wat een narigheid. Pijn aan je gebit is echt vreselijk! Toch wel fijn dat je nu voor het weekend nog terecht kunt. Sterkte.
    En oh jee, ik denk dat je de fotoshoot maar even moet uitstellen.
    En inderdaad als die kleintjes gaan kruipen, staan en lopen dan gebruiken ze zoveel energie zodat de groei even kan stagneren.

@Grenzen verleggen; ook hier.....al heel lang een kinderwens. Mijn man pas later tegengekomen (ik was al ruim 30). Toen eerst adoptietraject, toen pleegzorgtraject met uiteindelijk 2 pleegkindjes. Daarna in 2011 een eigen kinderwens wat niet lukte. In 2013 naar DD en toen bij de eerste IVF al zwanger van maar één bevrucht eitje. Wat een mazzel was dat.
    Ook ik had nooit gedacht überhaupt in de MMM te komen, laat staan in DD! Maar oh wat ben ik blij dat ik dit groepje had ontdekt en zo dus naar DD ben gegaan.

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees, ohhnnee wat een pech! Is het nog gelukt met de shoot te verschuiven??

@Tassie, mooi verhaal!! Heb je nog steeds pleegkindjes?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Weer terug van de tandarts. Uur in de stoel gelegen en vreselijk gebeuld. Zei gelijk al dat hij volgens mij niet genoeg en ver genoeg verdoofd had, maar dat was niet zo. Toen ik op een gegeven moment de tranen over mijn wangen had lopen, toch een prik erbij. Maar ook dat was niet helemaal afdoende. Volgens hem blijft het nog een aantal dagen pijnlijk. Heb ook een ab-kuurtje meegekregen, die is mijn man nu ophalen.
    Ben nog in overleg voor de shoot. Heb net een foto van mijn zoontje per app verstuurd.
    En, of alles nog niet genoeg was, viel mijn oudste met de kin op tafel toen hij gek aan het doen was. En had hij ook een dikke lip. Ik zal nog eens een afspraak maken voor een mooie foto shoot.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; och, meis, het zit ook niet mee. Wat een pech toch!
    Ik hoop zo dat de pijn snel verdwijnt en niet meer terugkomt. Heb je goede pijnstillers gekregen? Veel sterkte!

@Miekiej; het blijft best een apart verhaal wat veel vragen oproept.
    De pleegkindjes (ze waren bij plaatsing bijna 3 en net 6 maanden) zijn 5 maanden bij ons gebleven. Ze gingen ineens (3 weken van tevoren gehoord) bij een familielid wonen terwijl het een langdurige plaatsing betrof. Wij staan in de wacht op dit moment, omdat wij sowieso voor een eigen gezinnetje willen gaan. Heel misschien willen wij later wel weer een pleegkindje.

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees, och wat een ellende. Nu is het wel klaar met die pech.. Hoop op een rustig weekend voor jullie. Beterschap in ieder geval!!

@Tassie dat lijkt me best heftig weer afscheid moeten nemen van de pleegkindjes. Al weet je dat het altijd kan gebeuren ook al is het langdurig. Je hecht je toch aan die kleintjes. Hebben jullie nog wel contact met ze? Wij hebben ons ook verdiept in pleegzorg en stonden op het punt om er voor te gaan. Maar toch bleef die eigen kinderwens sterk aanwezig en hebben we pleegzorg nog even uitgesteld. Ik vind het iets heel moois en heb er veel bewondering voor.

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst!!

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Miekiej; Bij ons kwam de eigen kinderwens pas toen de pleegkinderen weg waren:). Helaas liep dat dus niet helemaal zoals gepland, maar wat ben ik ook ontzettend blij en dankbaar dat wij naar DD zijn gegaan.
    Ik weet echt bijna zeker dat het in NL niet gelukt zou zijn.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; heel veel succes morgen, ik hoop echt heel erg op een tweede streepje!!

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Oh sneeuwmees wat een ellende! Hopelijk heb je toch nog een leuk weekend (gehad).
    Hier alles ok. Ik kijk uit naar het evaluatiegesprek as dinsdag!

10. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Stiertje ga je morgen testen? Ik duim voor positief nieuws!!!
    Eline, hoe gaat het met je?

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zojuist getest. Ik ben zwanger!!!!! Kan het nog niet geloven. Pff.

12. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    WoW stiertje!! Gefeliciteerd meid!!
    Wat heerlijk ook, hoef je geen nieuwe punctie!
    Nou dat wordt dus Valentijn als t een jongetje is!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: wat geweldig! Gefeliciteerd! 😀 En net als bij je dochtertje had je er nog weinig vertrouwen in.. Geniet van het mooie nieuws, al zal het besef even duren.

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; Wow!!! Gefeliciteerd, meis! Wat een supermooi nieuws. Wat ben ik blij voor jullie. Kun je het een beetje geloven? Wat een heerlijke dag vandaag.

@Sneeuwmees; gaat de fotoshoot nog door? Hoe gaat het eigenlijk met je? Ik hoop dat je geen pijn meer hebt....en dat je goed hebt kunnen slapen.

@Bbibi; hoe gaat het met jou?

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jeeeejjj !!! Super goed zeg ... De pijlen waren dus inderdaad op jou gericht ! 😉😉😉 Gefeliciteerd hoor .. 🌼🌼🌼

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Stiertje! Van harte meid, een super duper cryo dus. En nu dansend door de kamer met z'n drietjes 😄

17. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Waauww stiertje wat super!!! Gefeliciteerd!:D

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: dat is al snel het evaluatiegesprek. Heb je zelf nog nagedacht wat je denkt dat anders zou kunnen. Wij kunnen ook altijd nog meedenken. Ervaring genoeg hier (helaas).
    @Tassie: ik laat de shoot maar doorgaan. Mijn vriendin weet van de blauwe plek van mijn zoontje en dacht dat wel te kunnen shoppen. Over mijn koortslip, mijn dikke wang en de dikkere lip van mijn zoontje heb ik het nog maar niet gehad. 😊😳. Ik zie wel hoe ze erover denkt als ze ons ziet. Mijn zoontje is over drie weken jarig, dus wil die Cakesmash wel door laten gaan voor het geval ik nog een uitnodigingskaartje ga versturen. Volgend weekend moet mijn man weer werken. En dan wordt het wel heel kort dag.
    Ik begin nu aan mijn tweede dag Ab. Mijn wang is dikker en warmer en als de paracetamol weer uitgewerkt is, is het ook weer gevoeliger en komt er meer druk op. Ik vrees dat ik nog wel een paar dagen zoet ermee ben. Morgen maar weer de tandarts bellen hoe nu verder.

19. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Stiertje wat fantastisch!! Gefeliciteerd!

Sneeuwmees wat een pech zeg, hopelijk is de pijn snel over en tegenwoordig kunnen ze veel photoshoppen, maar leuk is anders.

Ik heb wel meegelezen maar niet echt gereageerd, kon het even niet opbrengen.
    Ik heb afgelopen week een erg prettig evaluatiegesprek bij dr S gehad, we gaan er weer voor! Als het meezit as week de pipelle en daarna starten met poging 2. Hij nam alle tijd hebben terug gekeken op poging 1 en naar de miskramen, waar het steeds fout gaat. Het vertrouwen is weer een beetje terug gelukkig.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank je wel, lieve meisjes. Ik hoop dat dit ook snel is weggelegd voor iedereen die daar nu nog voor in de strijd is. Natuurlijk ben ik heel blij voor mezelf, maar ik draag jullie ook altijd in mijn gedachten.

Deel Deze Pagina