Haha, dat was ik alweer vergeten. Maar inderdaad: het principe werkt nog! Dank je wel meis. Hoe gaat het met jou/jullie?
Lets, hoe gaat het eigenlijk met jou? Heb je nog last van bloedingen? Of zijn ze helemaal weg. Druk me t de voorbereidingen? Stiertje, nogmaals gefeliciteerd!!
Bloedingen zijn vanaf eind december weg tot nu toe..hopelijk blijft t zo! De voorbereidingen, heerlijk! Niet druk mee gewoon lekker op ons gemak. Soms ff momentjes eenzaamheid omdat ik veel thuis zit ivm geen werk en je je vrienden ook wel leert kennen in de mmm..maar daardoor ook weer nieuwe mensen leren kennen wat ook mooi is vind ik! En als ik ukkie dan voel vind ik dat wel erg fijn en gezellig! Jullie hadden t er laatst al over maar ook ik ben zo blij geweest dat ik naar dd gegaan ben en ervan overtuigd dat ik in nl nog niet zwanger was geweest... En ik denk veel meer sores had meegemaakt, want ik heb nog altijd een heel positief gevoel over dusseldorf.. En jij ntp? Ook lekker de voorbereidingen? Stiertje, echt super! Hopelijk gaan er hier snel weer meer volgen!! Ik gun het jullie allemaal zo he!
Stiertje wow! Gefeliciteerd. Hopelijk volgen vele van ons je snel Lets, wat fijn dat het zo goed gaat en er geen bloedingen meer zijn. Sneeuwmees, het zit niet mee! Hopelijk voor de shoot allemaal wat beter te pas en minder blauw. Tassie, wat een mooi verhaal. Hopelijk snel uitbreiding van je eigen gezinnetje! Imke, doen de medicijnen al wat? Is de ongi begonnen? Hier vrijdag "even" voor 1700 euro een tas gekocht. Anderen kopen Prada, Gucci, Chanel, nee ik koop een tas vol menopur, puregon, pregnyl etc. Was wel even bizar toen ik afrekende. Zondag is de ongi begonnen, dus morgen wordt weer de 1e spuitdag. Zie er aan de ene kant tegenop, maar kan ook niet wachten om weer te beginnen.
Ai, dure tas, Moekie! Helaas geen Gucci of Prada, maar hopelijk straks iets onbetaalbaar ervoor terug. @ego: ff in het zkh voor hcg-bloedtest. De kruidvat-test van vanochtend was een stuk lichter dan gisteren. Dus stress. Hopelijk straks een goede bloeduitslag. Maar mocht het niet goed zijn, dan wil ik dat ook zsm weten, dan kan ik tenminste stoppen met de progynova en de utro. Anyway: nog een paar spannende uurtjes voor de boeg ...
@stiertje; ach jee, wat een zenuwslopende uren voor jullie! Ik hoop zo op een mooi hcg-gehalte. Knuffel voor jullie. @Moekie; Dat is inderdaad een hele dure tas! Wat een geld, hè?! Nou ja, als het maar een zwangerschap tot gevolg heeft. Heel succes deze ronde!! @ego; meisje is nu begonnen met boterham eten. Hihi, ik vind het doodeng, ben zo bang dat ze stikt. Ik snij echt hele kleine miniblokjes en stop ze in haar wangzak. Maar ja, ze begint elke keer te schateren en dan gaat d'r mond wagenwijd open zodat ik bang ben dat het stukje brood in d'r luchtpijp schiet. Verder is de Lactulose op sinds gisteren. Vandaag maar even nieuwe halen. Ze heeft de afgelopen dagen harde en droge ontlasting en vanmorgen zelfs keuteltjes. Net een konijntje. D'r buikje is ook opgezet vind ik. Ik herken het helaas van mijzelf. Dus zo maar even spul halen voor d'r darmen.
Tassie: kindjes stikken niet zomaar hoor Heb je wel eens van de Rapley-methode gehoord? Dan geef je je kindje 'stukjes' te eten. Wel rechtop zetten natuurlijk, of tegen je aan houden. Een kindje heeft een heel goede kokhalsreflex, dus als er iets dwars zit, is het er zomaar weer uit. Ik heb met 6 maanden een korstje brood geprobeerd, ging prima. Fijn als het iets harder is, dan kan ze er lekker op sabbelen. Zo'n heel zacht stukje brood is lastiger weg te krijgen.
@Moekie: inderdaad een dure tas!..Hihi...😂Hopelijk is de volgende tas een luiertas! 😀 Succes !!! @Stiertje: wat een onzekerheid. Hopelijk was het een maandagmorgen-doosje kv-testen en is de volgende gewoon weer lekker duidelijk ! @Tassie: ik heb ook wel eens gehoord dat ze er op zo'n jonge leeftijd niet in kunnen stikken, maar ook ik blijf het doodeng vinden. En vervelend dat het met de stoelgang van je meisje niet wil lukken. Bij die van mij zou het juist wel eens iets minder mogen. Want als het aan hem ligt zit hij twee keer per dag tot zijn schouders onder. Hier weer naar de tandarts geweest voor de derde keer. De rechterkant van mijn gezicht is helemaal opgezet en rood. Heb me vandaag ook ziekgemeld. Vanmorgen dus weer tot tranen toe gebeuld en nu weer afwachten. Fotoshoot is doorgegaan, alleen was de jongste het helemaal zat toen we de cake smash gingen doen. En daar ging het nu eigenlijk allemaal om. Maar hopelijk ook van ons vier viertjes en van de kinderen mooie foto's .
Stiertje heb je al uitslag van het ziekenhuis. Echt killing time. Hopelijk krijg je goed nieuws. Ziekenhuis gebeld voor erfelijkheidsonderzoek, maar moet je natuurlijk een verwijzing voor hebben. Vrijdag naar de huisarts. Ook Dusseldorf gemaild voor de resultaten van het onderzoek. Dus weer begonnen met nieuw project, hoewel ik liever iets anders zou doen, maar ja:x
Pff, nee, nog geen uitslag. Er komt geen klap uit mijn handen. Eline: dus jullie gaan toch nog meer dingen laten uitzoeken. Snap ik hoor, maar vervelend dat dat dan allemaal weer tijd kost. Het liefst wil je nu gewoon verder natuurlijk. Hoop dat je snel terecht kunt!