@Stiertje; ik hoop dat je nu nog steeds op je roze wolk zit......en dat je dus een positief bericht hebt gekregen n.a.v. je bloedtest. @Sneeuwmees; och meis, wat lijkt mij dat pijnlijk, zeg.....ik hoop zo dat je snel van de pijn af bent. En eigenlijk moet ik wel een beetje lachen om je verhaal over de fotoshoot. Wat een familie, hihi. Uiteraard hoop ik dat er wel hele mooie foto's tussen zitten.
HCG was 240, ik moet er dus voor nu maar gerust op zijn dat het goed is. Morgen vroeg nog een digitale CB-test doen en als die positief is, bellen voor de eerste echo.
Wat fijn stiertje! Hier zo richting Düsseldorf en morgen ons evaluatie gesprek. Ben benieuwd. Zwaait naar iedereen!
Fijn stiertje! Blijft toch spannend he... Sneeuwmees, zet je ook een mooie foto straks in je album? Ik vond het ook een beetje een soap met al die verwondingen... Ach en anders maar beetje fotoshoppen.. Tassie. Komt goed met die boterhammen! Moekiej, pfoe dure tas ja! En dan gooi je de inhoud op den duur nog allemaal weg... Unicorn, succes in dusseldorf! Onze controle vandaag was helemaal goed. Bloed goed, kindje niet in stuit, genoeg vruchtwater. Ook nog ff op eigen verzoek een echo gehad.. Ben helemaal happy dus!
@Lets Superrr, goed te horen.. Lekker volop genieten nu! @Moekie, zuur is dat he zo'n dure tas, krijg jij het ook niet vergoed?? Alles voor het goede doel!! Succes hopelijk mag ik ook gauw starten. @Sneeuwmees, toch doorgegaan ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's. Wat een gezeur met je gebit wat naar is dat.. Hopelijk gauw hersteld. Beterschap!! @Stiertje, wat fijn! Mooi hcg. Op naar de eerste mooie echo! @Unicorn, succes morgen. Hoop dat je een prettig gesprek zult hebben. Ego; Helaas word mijn medicatie niet vergoed op de manier dat DD mij aanrade (via Geertgenapotheek) . Naja had dr al wel beetje op gerekend en moet het ook maar loslaten..zucht.. Gister een downdag, zo bang voor altijd met lege handen te blijven staan en nooit moeder te worden. En de ene na de andere in mijn omgeving word maar zo zwanger..
@Stiertje: wow, mooie (hoge) score! Nu niet meer twijfelen, hè! @Unicorn: veel succes morgen in DD. Ben benieuwd wat er evt. veranderd gaat worden voor een volgende poging. Succes! @Miekiej: ach, meis, het is ook zo oneerlijk. Sommigen lijken van de lucht zwanger te worden en jij moet er zoveel moeite voor doen. Ik hoop van harte dat jou dat geluk ook dit jaar gegund zal zijn. @Eline: wat een gedoe altijd met al die verwijzingen die je overal voor nodig hebt. Laat je die onderzoeken in NL doen of in DD? @Lets: fijn dat alles goed gaat met je kleine uk. Altijd weer een geruststelling (vond ik). Ook fijn dat je nog even een echo hebt gehad. Laat je nog een pretecho (3D) maken? Vond ik toen ook wel bijzonder. Toen kreeg mijn kindje voor het eerst een gezichtje en drong het mij door dat ik echt zwanger was. Ik krijg de foto's binnenkort toegestuurd. Krijg een link waar ik foto's kan selecteren die dan bewerkt gaan worden voor aflevering. Ben dus heel benieuwd. Wel jammer dat die cakesmash in het water is gevallen. Ons zoontje is altijd zo'n kliederkont, dat ik hoge verwachtingen had dat hij die cake lekker uit elkaar zou trekken en onder de blauwe creme zou komen. Helaas, was dat niet zo. Als ze toonbaar zijn (tenminste als ik er fatsoenlijk op sta, wat meestal niet zo is), dan zal ik er een (of een paar) in mijn album plaatsen.
Ik vind net gewoon echt supergemeen dat jullie de medicatie niet vergoed krijgen! Zou t ook ff aangeven bij freya trouwens, misschien kunnen zij daar in de toekomst iets mee.. Kun je al bijna beginnen miekiej, of is het nog wachten op de ongesteldheid..? Superconfronterend he dat iedereen zomaar zwanger kijkt te raken...
@Unicorn; heel veel succes vandaag! @Miekiej; ach, meis, ik kan mij zo goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Ik begrijp die verzekeringen werkelijk niet. Alsof in de mmm zitten al niet erg genoeg is. En inderdaad sommigen worden lucht zwanger lijkt wel en dan zijn er ook nog eens genoeg die eigenlijk niet eens blij zijn met de zwangerschap. Even een knuffel voor jou! @Sneeuwmees; ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. Hoe gaat het eigenlijk met jou? Voel je je al wat beter? Slinkt het al? @Lets; jippie, weer een mooie echo en goede uitslagen. Wat heerlijk voor je, meis. Heb je een buikfoto? @Knorretje; hoe gaat het met jou? @Bbibi; hoe gaat het met jou? @Botala; hoe is het met jullie?
Hoi dames, mag ik meekletsen? 1e ICSI achter de rug voor een brusje, helaas niet goed afgelopen. 2 dagen na tp van een topblasto al ongesteld geworden, geen verklaring voor... Nu mits het ontdooien goed gaat zaterdag tp van een cryo (onze enige) en ondersteuning van suprefact en utro.
Bedankt lieve meiden voor de steun!! @Crienatje, welkom hier tuurlijk mag je meekletsen. Wat een domper 2 dgn na blasto al ongesteld. Hoop dat de volgende cryo blijft zitten.
@Welkom crienatje.....wat vreselijk zo snel al ongesteld geworden na de tp. Ik duim voor je mee dat de cryo goed ontdooid en dat je zaterdag een tp krijgt van een toppertje!!
Dank je . Heb nog niet alles bij kunnen lezen, is nogal wat , sorry als ik een vraag stel die ergens al beantwoord is... @tassie, dat is inderdaad even een klap in je gezicht, heeft even geduurd voor ik mezelf weer bij elkaar geraapt had. Maar op een gegeven moment moet je verder en probeer je weer de moed te verzamelen om het opnieuw te proberen. Moet eerlijk zeggen dat ik het lastig vind om te vertrouwen op een cryo. Buiten het feit dat ik het ontdooien doodeng vind. Begin jij ook weer binnenkort? @miekiej, hoe is het nu met je? Ik las dat je er ook even doorheen zit...
@Crienatje; Stel je vragen maar gerust, hoor. Het lijkt mij ook heel eng om al je hoop te vestigen op de laatste cryo. Maar, wie weet, gaat het wel goed en heb je inderdaad zaterdag de tp! Wij willen in juni weer gaan beginnen voor een 2e.
@crienatje: ik had ook heel weinig vertrouwen in cryo's. Was eigenlijk al vooruit aan het kijken naar de volgende verse poging. Maar zie hier: toch zwanger. Het kan! Is de cryo ingevroren na 5 dagen embryoscoop? Dan is ie echt wel sterk hoor.
@tassie, het was 'pas' de eerste poging dus we hebben nog kansen, maar toch. Ik denk dan misschien ver vooruit en negatief, maar het einde komt steeds meer in zicht. @stiertje, gefeliciteerd!! Super! Dat geeft de burger weer moed . Het mindere vertrouwen komt ook voort uit het feit dat er 2 cryo's uit de poging waaruit ons zoontje voort is gekomen, niet zijn blijven zitten.. Hij is inderdaad ingevroren na de embryoscoop, iets langer dan 5 dagen omdat deze qua deling iets achterliep in ontwikkeling dan de blasto die toen is teruggeplaatst. Uiteindelijk was ie wel goed genoeg dus om in te vriezen, maar het secretariaat kon toen niks zeggen over de kwaliteit..... Geen idee dus, al probeer ik tegen mezelf te zeggen dat het ie goed genoeg is, anders was ie niet ingevroren. Hoe gaat het nu met jou Stiertje? Gisteren moet ook killing voor je geweest zijn, kun/durf je er al een beetje op te vertrouwen?
Dank je wel, meis! Ja, gisteren was ik echt een beetje in mineur. Dacht dat het mis zou gaan. Maar het goede HCG-gehalte en de goede tests van vanmorgen geven mij voor nu wel voldoende vertrouwen. Ik was vanmorgen zelfs al een beetje misselijk! Onze cryo was ook geen topper hoor.
Ja, begrijpelijk, is ook eng natuurlijk. Goed dat je bloed hebt laten prikken, de goede uitslag i.c.m. mooie tests geven je dan toch de rust die je zoekt. Haha, dat je blij kunt worden van misselijkheid, mooi hè?