@Do: de cyclus na een mk kan helaas wat van slag zijn. Misschien toch nog een restje wat eruit moet. Zou maar zo kunnen dat je ineens weer even wat heftiger gaat vloeien. Hier dachten we er na een kaakontsteking en het hele gezin met buikgriep vanaf te zijn, maar vanmorgen kwam de oudste naar beneden onder de bultjes. Waterpokken 😱. Het houdt niet op. De jongste heeft nog niets, maar dat is een kwestie van tijd. Een geluk dat we dat vorige week bij de shoot nog niet hadden.😉 Hopelijk is de kleine, als hij het krijgt, wel er snel doorheen. Over twee weken wordt hij 1 en het zou sneu zijn als hij onder de bultjes zit op zo'n bijzondere dag!
@sneeuwmees, wat een ellende zo zeg! Houdt idd niet op. Hopelijk zijn ze er idd snel doorheen. Maar binnen 2 weken zal toch wel? Of kan dat zo lang duren? Wij hebben vanmorgen onze cryo teruggeplaatst gekregen. Hield er eigenlijk rekening mee dat hij het ontdooien niet zou overleven wn in her beste geval een vroege blasto zou zijn. Maar tot mijn verbazing was het een 4bb!! Volgens dr. S was dat heel goed. 😊. Nu mezelf bedwingen om niet te gaan Googlen want bij elk negatief iets dat ik lees schiet ik in de stress. Sinds de laatste keer dat ik zo vroeg ging bloeden merk ik wel dat ik iedere keer bang wordt als ik iets voel en check steeds als ik naar de wc ga if ik iets roze spot... Worden weer 10 lange dagen....
@Crienatje: yes, een mooie emmy on board! Hopelijk word je nu de komende 9 maanden niet meer ongesteld. Goed je buik warm houden en sokken aan in bed. Veel van ons dronken ook nog dagelijks granaatappelsap (maar daar moet je van houden). Succes de komende 10 dagen en inderdaad jezelf een google-verbod opleggen. Ik herken het van mezelf, ieder kwaaltje googlen, wanneer nestelt het in, wat moet je dan wel of niet voelen, kwaaltjes per dag enz. Je kan je zelf helemaal gek maken als je wil met dat internet...hihi...
@sneeuwmees, granaatappelsap al in huis hihi. Niet echt lekker, maar ja. 😊 Sokken aan in bed ja? Die is nieuw voor mij, vannacht maar doen dan. Hoe is het nu bij jou thuis?
@Crienatje: granaatappelsap moet je leren drinken, blijkbaar. Ik dronk het ook tijdens mijn poging en zat bij ieder glas te gruwelen. Maar gaanderweg begon ik aan de smaak te wennen en ben het toen eigenlijk blijven drinken tussen de pogingen in en toen ben ik toch spontaan zwanger geraakt. Ik heb het achteraf tot een week of 7-8 van mijn zwangerschap gedronken. De oudste heeft nog steeds veel jeuk, maar heeft geen koorts meer. Eten wil nog niet erg, maar zal een combi zijn van de buikgriep van vorige week en de waterpokken van nu. De kleine man heeft nog nergens last van, maar de incubatietijd is best lang. Vanmiddag maar eens een beetje rondsnuffelen voor een leuk verjaardagscadeau voor de kleine man. Zou er bijna bij in schieten. We hebben natuurlijk nog veel speelgoed van de oudste, maar op zo'n bijzonder moment als een eerste verjaardag hoort toch een echt nieuw cadeau... Maar ja... wat...?
Hooi dames, Iedereen goed weekend gehad?? @ Crienatje weer een spannende tijd voor jou. Ik ga hard duimen dat deze prachtige cryo blijft plakken. Zoek maar lekker veel ontspanning/afleiding @ Sneeuwmees, bah bah het houdt niet over bij jou thuis. Wat een ellende.. Gelukkig heeft de oudste geen koorts meer en steekt hij niet de jongste aan.. Alweer bijna 1 jaar wat leuk, lijkt me inderdaad lastig een cadeau te bedenken aangezien ze ook al zoveel krijgen van iedereen... Ego; Hier vandaag verdrietige dag want helaas nog steeds geen bloedverlies te bekennen. Bruinverlies blijft licht maar niet noemenswaardig.. Nu al 4 dgn. Ben bang dat dit het blijft en niet door zal zetten.. Of heeft hier iemand ervaring met zoveel dagen bruin verlies alvorens de menstruatie doorbrak..?? Dikke pech!! Het was ons nu zo goed uitgekomen ivm veel drukte in de maanden die na maart volgen... Zucht.. Wat raden jullie mij aan te doen??
Bah sneeuwmees, schiet ook niet op. Misschien heb he geluk en blijft de jongste bespaard? @miekiej88, heel spannend idd. Vind het wel lastig hoor, kan m'n gedachten nog niet verzetten, wordt er gek van. Ieder kramphe, ieder toiletbezoek, wil om de haverklap in m'n inlegkruisje kijken of ik wat roze/rood spot... Zucht. Wat frustrerend dat het niet doorzet!! Ik zou gewoon bellen morgenochtend, de situatie voorleggen. Misschien kunnen ze wat doen? Met provera een menstruatie opwekken misschien?
@Miekiej: kun je niet om een kuurtje primolut vragen? Volgens mij kan daarmee een menstruatie opgewekt worden. Het heeft blijkbaar nog maar een klein zetje nodig. @NTP: een jaar is inderdaad zo voorbij. Zeker bij een tweede. Jouw zwangerschap vliegt ook snel voorbij. Volgens mij ben jij de eerstvolgende DD-baby hier! @Crienatje: ik werd altijd rond dag 8-9 al ongesteld. Als het weer rond die periode aankwam, durfde ik bijna niet meer naar de wc. 😊
Ego Heb gebeld met DD. Heb vanmiddag echo in streekziekenhuis en dan daarna uitslag even doorbellen naar DD voor verder beleid. Hoop dat de boel mooi schoon is dat we alsnog kunnen starten. Moekie en Imke hoe is het met jullie?? Volop aan het spuiten? Last vd hormonen??
Ik ga voor je duimen Mieke! Als je eenmaal in de startblokken staat om te starten is iedere dag teveel. Hoe is het inderdaad met de andere meisjes in behandeling? Ik had gisteren twee poffertjes vriendinnen ( topic voor meiden met laag amh hier op ZP) op bezoek. Heel trots om mijn kleintjes te mogen laten zien!
Crienatje, wat een mooie cryo! Hopelijk blijft het een heerlijke plakker! Sneeuwmees, het houdt maar niet op.... Sterkte en beterschap voor je mannetje. Miekiej, schiet maar niet op bij je . Ego, kan wel janken hiero. Net echo 1 gehad en er zitten aan beide kanten 1 dominante follikel van ruim 17mm. En aan beide kanten 2 kleintjes van rond de 10mm. Pff, niet het nieuws wat ik wilde. Had gehoopt op 4 gemiddelde eitjes die ongeveer gelijk op gingen. Frustrerend dat met de maximale dosis hormonen de score slechter is dan bij de voorgaande 2 pogingen. Wat nu? Ik wil toch op zijn minst 3 eitjes, 2 is echt te weinig. Moeten we deze poging afbreken? En dan weer op nieuw die dure medicijnen betalen? Pff....... ben ff een beetje down.
Ohh bah Moekie kan me je telleurstelling goed indenken... Wat zeggen ze zelf? Wel doorgaan en hebben ze de dosering aangepast. Als het goed is vanaf nu ook cetrotide erbij? Het kan dan prima dat die de grote wat in bedwang houden en de kleinere nog allemaal meedoen. Hoop het voor je meid!! Ik zou een volgende echo afwachten. Wanneer moet je weer??
@sneeuwmees, kan ik me heel goed voorstellen, durf nu al bijna niet meer naar de wc, doodeng. Dat terwijl ik alle keren daarvoor helemaal geen (vervroegd) bloedverlies had, laatste keer heeft er toch behoorlijk ingehakt. @miekiej88, spannend vanmiddag dus. Hoop dat je goed nieuws krijgt en snel mag starten. @moekie, hè bah. Dat is k.... zeg. Wat heeft DD hierover gezegd en wat is hun advies? Is er nog een kans dat die 2 kleinere follikels alsnog mee gaan doen? Hier vooralsnog rustig, morgen is de dag dat het vorige keer mis ging en voelt een beetje als een grens waar ik overheen moet. Weet nog niet zo goed hoe ik me onder deze poging voel, of ik vertrouwen heb of niet. Klinkt dat gek?
Meiden, wacht nog op bericht van DD. Heb gemaild en de assistente ging het met de arts bespreken, wacht in spanning af. Miekiej, ik heb synarel en ga geen cetrotide gebruiken. Crienatje, aan beide kanten 2 kleinere en ik hoop dat ze alle 4 nog wat gaan doen.
Net gebeld, ze zei dat het er goed uit zag. Woensdag 11.40 echo en dan maar eens verder kijken en aanhoren. Kan er nu toch niets meer aan veranderen en hoop dat de kleintjes een groeispurt gaan maken!
@moekie, ok. Niet veel wijzer van geworden dus. Je kunt als je wilt altijd een telefonische afspraak met dhr. S maken hè? Heb ik ook gedaan als het antwoord van het secretariaat niet bevredigend was. Maar volgens mij kan het nog zomaar dat de 2 kleintjes een groeispurtje maken. Ego, hier de zenuwen echt toegeslagen, heb wat steekjes in mn baarmoeder en als de dood dat dit een voorbode is voor bloedverlies. Zit op mn werk en kan wel janken nu, net naar de wc geweest maar (nog) niks te zien. Kan mn gedachten echt niet verzetten.....
Crienatje: meis, ik snap je helemaal. Steekjes kunnen ook een positief verhaal zijn, maar begrijp dat dat nu moeilijk te geloven is. Veel sterkte!!