Hey ! Heb me een beetje afzijdig gehouden hier. Maar nog geen ongesteldheid te bekennen. Ik had sinds vrijdagavond bruinverlies en zaterdag ook nog een beetje, maar gister en vandaag niks meer. Dus vanmorgen contact met Dusseldorf gehad, moet woensdag ongesteld zijn, anders heen voor een echo om te kijken hoe dik mijn baarmoederslijmvlies is. Ik baal ontzettend, want ik loop inmiddels een maand achter .. Ik lees net dat jij vanmiddag een echo hebt, hopelijk ziet het er goed uit. Succes ..
@stiertje, zolang ik nog geen bloed zie geef ik nog niet op. Maar bah bah. Wat is dit zenuwslopend, voelt gewoon k... Hoe is het met jou nu? Hoe voel je je?
Gaat goed hoor. 's Ochtends een beetje misselijk, maar dat is ook wel soort van geruststellend. Verder vind ik het nog wel heel spannend allemaal. Eind volgende week eerste echo. Brr.
Stiertje, wat super!! Van harte gefeliciteerd. Ga snel alles ff terug lezen, nu druk druk druk maar kwam weer ff spieken.
Wat een teleurstelling, maar blijf moed houden dat de anderen ook nog mee gaan doen. We kunnen er helaas niks aan willen
Hoi allemaal! Ik had een mega drukke week dus heb me beetje afzijdig gehouden. Vakantie gaat helaas niet door, zojuist vernomen van ML, hij krijgt echt geen vrij (grrr daar gaat m'n zon momentje!) maar 'voordeel' is wel dat ik nu gewoon met de provera kan gaan starten, in de hoop dat het bloeden daarop volgt... Morgen worden mijn medicijnen geleverd, dan kan ik weer van start. Spannend, wat zal deze ronde ons brengen?!
Nog steeds niet pfff ik snap dat het balen is!! Goed dat je ev woensdag langs mag komen voor een echo (wat kunnen ze dan eigenlijk zien??) maar hoop dat dit niet eens nodig is!!
huh?? ok... wat verstaan zij onder 'goed' dan?? Jij kan er niks aan veranderen inderdaad maar misschien zij wel? Kan je dr. S. niet te spreken krijgen hierover? En anders woensdag aankaarten. Wel je gevoel uitspreken! Daar staan ze open voor gelukkig.
Zo is het; fijn dat het goed gaat! Meiden, wat gun ik iedereen hier hetzelfde! Unicorn, net een stukje van jouw blog gelezen. Heftig! Endometriose ben ik ook mee bekend, helaas, alleen niet met zoveel pijn. Wel veel verklevingen.
Oh meiden, wat allemaal een perikelen.... Ik hoop zo voor jullie allemaal op een goed resultaat. Stiertje, spannend die eerste onzekere weken. Hopelijk volgende week een goede echo, dat geeft al wat meer rust.
@Moekie, wat enorm balen is dat he. Ik weet hoe het voelt. En je wilt zo graag starten. Grrr rot lichaam denk ik dan. Hoop voor je dat het alsnog snel aandient. @Stiertje, wat enorm spannend de 1e echo komt dichterbij. Vast allemaal goed daar gaan we gewoon voor!!! @crienatje, ohhhh wat zijn die wachtweken toch zenuwslopend. Wat is goed wat is fout gek word je dr van. We kennen het allemaal wel. Hoop dat het goed afloopt!! Mijn duimen draaien nog steeds. @Unicorn, wat jammer dat de vakantie niet doorgaat omdat je man geen vrij kon krijgen.. Je gaat weer snel van start zo te lezen, hopelijk dit keer betere resultaten voor jou!! Al heb je er maar 1 nodig he Succes in ieder geval! Ego; Nouuu ik spring een gat in de lucht. We mogen beginnen Yess!! Echo gehad in mijn streekziekenhuis en daarop was te zien dat ik geen bms meer had om af te breken en de eierstokken ook niet actief waren, alles rustig en klaar om te starten. Uitslag doorgebeld naar DD en na overleg het verlossende woord. Hoe blij kun je zijn.. Zaterdag de 1e echo ben benieuwd... Alleen beetje jammer dat mijn man geen vrij meer kan krijgen zaterdag dus moet zonder hem. Ga waarschijnlijk met mijn moeder.
@stiertje, kan me voorstellen dat de misselijkheid ergens geruststellend is. Hopelijk volgende week een mooie echo, dan wordt het misschien wat 'echter'. @unicorn, wat balen dat de vakantie niet doorgaat. Gelukkig mag je wel snel starten, nieuwe ronden nieuwe kansen. @miekiej88, fijn dat je mag starten, logisch dat je blij bent . Wel vervelend dat je man niet meekan, ik zou dan ook mijn moeder meenemen hoor. Doe zoiets toch echt liever niet alleen.... Hier is het nu rustig. Nu even geen steekjes meer en (nog) geen bloed gespot. Hopelijk blijft dat zo, dan kan ik weer een beetje hopen. Fingers crossed.. Gek is dat, ip heeft mijn lichaam tot nog toe meegewerkt en had ik daar wel vertrouwen in. Sinds de laatste keer is dat toch wel weg......
@Crienatje: ga extra hard voor je duimen en aan je denken dat je morgen geen rood aan zult treffen. @Moekie: fijn dat je door kan, maar wel vreemd dat ze niet op een of andere manier nog iets bij kunnen sturen, zodat die grote wat afgeremd worden. Nou, we moeten er maar op vertrouwen dat ze weten waar ze over praten. @Stiertje: die eerste weken blijven een crime om door te komen. Kan me voorstellen dat de misselijkheid je steeds weer even een teken van bevestiging geven. @Miekiej: yes, wat fijn dat je door mag! DD schijnt een leuk centrum te hebben (nooit gezien, wel nog steeds ooit van plan). Dus wie weet een leuk dagje ervan maken met je moeder. Wel fijn dat je het met haar samen gaat. Mijn moeder moest daar toen allemaal niets van hebben. Hier mijn eerste werkdag na een week ziekte weer achter de rug. Ben total loss en heb eigenlijk alleen maar mijn ontplofte mailbox opgeschoond en bijgepraat met iedereen. Mijn tand begint ook weer gevoeliger te raken, dus vrees dat ik deze week weer een keer op de tandartsstoel zal belanden.
Hallo meiden, Allereerst wil ik de meiden feliciteren met hun zwangerschap en meiden in hun wachtweken heeeeeel veel succes wensen en een dikke knuffel voor de meiden waarbij de zwangerschap nog even op zich laat wachten! Zelf ben ik begonnen met ICSI in augustus via het Nijbarrahus en mijn punctie in DD laten doen. Is me ontzettend goed bevallen en had uiteindelijk ook 8 goede embryootjes. 7 Gingen de vriezer in. Erg ziek geweest na mijn punctie(lichtelijke overstimulatie ivm 20 eicellen) en door het niet verder delen van mijn eerste embryootje dus ook geen terugplaatsing gehad. Dat is nu 6 maanden geleden. Heb vorige week dinsdag mijn eerste terugplaatsing gehad van een cryo en nu zwaar in de zenuwen en vandaag dus al mijn eerste test gedaan.(ik heb totaal geen geduld en 2 weken duurt echt ontzettend lang!) Een heeeel licht streepje waarvoor ik super goed moest kijken, maar een streep is een streep dus dat is wel weer goed voor mijn gemoedstoestand. Ben van plan om donderdag op mijn 10e dag pas weer te testen, maar ergens durf ik het ook niet. Wel erg last van mijn borsten, dat is een goed teken toch? Liefs,
Dank je wel, patteke! Voor jou ook flink spannend dus. Maar een heel licht streepje een week na tp lijkt mij een heel goed begin. Je hebt geen pregnyl gebruikt waarvan het streepje kan komen? Sterkte met verder wachten!
Hoi stiertje, Ja heb ik wel gehad maar dat was 12 dagen geleden. Pregnyl 5000 dus het zou binnen 10 dagen uit mijn lichaam moeten zijn. Daar had ik wel al rekening mee gehouden hihi. Liefs,
Wat leuk dat je een stukje hebt gelezen Ja, endometriose is vreselijk, voor iedereen anders maar het blijft rot. Er zitten bij mij altijd 2 a 3 dagen tussen dat ik echt verga van de pijn. Paar keer in ziekenhuis beland slapen vind ik dan heerlijk, even die pijn niet voelen. Zwanger worden is de beste remedie volgens DD dus daar ga ik voor haha.
Hee Miekiej, wat heerlijk dat je mag gaan starten, wooohooo!! Jammer dat je man geen vrij kan krijgen toch minder om er 'alleen' heen te moeten. Zo stom dat bazen hun werknemers geen vrij willen geven maar ja.. in ieder geval fijn dat je van start kan crienatje ik duim voor je!!!! Sneeuwmees; oohh nee niet weer naar de tandarts!! hoop dat je je snel beter voelt! patteke, wat spannend, dat biedt perspectief!!! Duimen draaien voor je! ML heeft het voor elkaar gekregen om een paar dagen uit de week vrij te krijgen. Helaas gaat de zonvakantie dus nog steeds niet door maar we gaan wel naar een huisje in de bossen, zodat we toch even kunnen ontspannen in een andere omgeving en hij eventueel tussendoor naar werk kan. Ik start wel vandaag met de provera. Vandaag worden ook mijn meds geleverd. Yes
@Unicornbaby: fijn dat je man toch nog wat heeft kunnen regelen. Hopelijk wordt het een zonnige vakantie in het bos. Fijn dat je je medicijnen weer in huis hebt en weer van start kan gaan. Hier mag ik morgen weer naar de tandarts voor de 4e wortelkanaalbehandeling. Hij zou eerst gaan 'afvullen', maar heb nog steeds klachten en er zit nog steeds een dikke schijf in mijn wang, dus toch nog een restje ontsteking. Dus vermoed weer een behandeling en weer een nieuwe afspraak. Vandaag ook al de eerste 2 (van de 3) rekeningen ontvangen en mag nu al ruim 300 euro afrekenen voor die twee bezoekjes. Ben maar voor 250 verzekerd, dus moet nu al bijbetalen. En dan komt die van vorige week en morgen er nog bij (en wie weet wat nog meer). En dat was dan alleen nog maar tand 1, waar hij wat aan gedaan heeft. En volgens hem moest er nog het nodige gebeuren. Verder voor de tweede dag barstende koppijn en rugpijn. Ik weet eigenlijk niet hoe ik in mijn cyclus zit en of er een menstruatie aan zit te komen of dat het weer een griepvlaag is, want heb ook wat keelpijn. Vroeger kon ik mijn NOD, mijn eisprongdatum wel dromen en was mijn leven globaal ingedeeld in de periode voor en na de eisprong. Maar heel apart, ik ben het compleet kwijt en wist laatst zelfs niet hoe ik nu de eisprong ook al weer moest uitrekenen. Neem me steeds voor de laatste menstruatie op te schrijven, maar ben dat weer vergeten en ik weet echt niet meer wanneer de vorige keer was. Afwachten maar of het weer een griep is, of toch een aankomende ongi.