ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Crienatje: hoe is het tot nu toe gegaan. Hopelijk nog steeds geen rood gespot?

2. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @sneeuwmees, lief dat je ernaar vraagt :).
    Nog geen rood gespot gelukkig, voel heel lichtjes zeuren.
    Oftewel weer piekeren, is dit een goed teken of juist niet??

Hoe is het met jou nu? En de kids?

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Sneeuwmees, ik hoop echt dat de ellende snel achter de rug is. Afgezien van het financiele gedoe, is het natuurlijk verschrikkelijk om zoveel pijn te hebben en zo'n pijnlijke behandeling te moeten ondergaan (4e!!! Wortelkanaalbehandeling?! pfff)

Sterkte!!!!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Crienatje: fijn dat er geen rood gespot is. Hopelijk blijft het nu 9 maanden weg. En vervelend al die andere dingen die je voelt waarvan je niet weet of het goed of slecht is. Laten we positief denken en ervan uitgaan dat het iets positiefs is en je embryootje lekker aan het innestelen is.
    @Unicorn: angsthaas die ik ben voor een tandart, reken ik altijd maar zo dat ik het over een uurtje waarschijnlijk weer achter de rug heb.:)

Ben vanmorgen met mijn oudste even naar school geweest. Er nam een juffrouw afscheid die een zieke juf heeft vervangen. Er werd iets georganiseerd en mijn zoontje wilde daar toch even naar toe.
    Hij heeft geen last meer van de waterpokken, behalve dat hij nog erg witjes, slapjes en snel moe is. Volgende week gaat hij weer naar school.

5. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @sneeuwmees, zo probeer ik inderdaad te denken. Zolang ik nog geen bloed zie....
    Pff, zeker als je ook nog eens bang bent voor de tandarts is dit al helemaal een drama. Ben zelf ook een angsthaas en een wortelkanaalbehandeling??!! Laat staan 4!
    Gelukkig knapt de kleine man al op, zo sneu hè? Als die kleintjes ziek zijn.
    En de jongste? Vooralsnog gespaard?

6. Moekie

Moekie Niet meer actief

Crienatje, geen bloed is goed! Duim duim duim.

Miekiej, fijn dat je mag starten. Eindelijk! Wel spannend hoor :)

Sneeuwmees, pff, wat een gekwakkel zeg! Nog een keer goed die tand uitboren en alles weghalen en dan weer zonder gedoe vooruit :).

Stiertje, al bijna de eerste echo, spannend!

Imke, al wat meer nieuws?

Ladies, thanx voor de opbeurende woorden. Geloof dat het geholpen heeft. Er zijn er sowieso nu 4 groot genoeg, tussen 17,5 en 20,5 mm. Een van bijna 16 mm en een van 13.5mm. Zaterdag om 9.00 uur punctie en hopelijk doet die van bijna 16 ook nog mee in de race :). Zo down als ik me maandag voelde, zo happy ben ik vandaag. ( Ze weten toch wel wat ze doen daaro in DD;):p )

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Moekie: fijn dat je weer in de positieve vibe zit. Het is zo'n stressvol gebeuren altijd. Bij mijn eerste poging ging ik vol goede moed naar de eerste fm en toen waren er 2 follikels te zien. Kon aan de arts al zien dat dat niet geheel was wat de bedoeling was. De assistente was na afloop ook zo tactisch om alvast te melden dat het ivf-verhaal hier wel voor mij op ging houden. Dus van geheel hoopvol aan de poging beginnen, ineens het gevoel krijgen 'uitbehandeld' te zijn. Compleet overstuur geweest voor een paar dagen, mezelf rot gegoogled en was al van plan voor te stellen om een escape iui te laten doen om geen poging kwijt te zijn. Ik ging dus met het lood in mijn schoenen naar de volgende fm en toen waren er ineens 4-5 te zien (wat voor een oudje als ik heel netjes was:);)). Ik zat nog steeds in de modus dat het hier zou eindigen en vroeg dus wanneer we een escape iui konden gaan doen. Maar de arts was ineens een stuk positiever en verrast en dacht zeker niet aan afbreken. Dus met dank aan de assistente een paar k*t dagen gehad. De twee pogingen daarna was ik dus ook niet zo snel meer in de stress als bij de eerste fm nog weinig activiteit was.

8. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees wat een ellende daar bij jou. Hoe is de behandeling vandaag gegaan bij de tandarts? Hoop dat je gauw pijnvrij zult zijn. Fijn dat je zoon weer de goede kant op gaat. Sterkte in ieder geval!

@Crienatje, wat een spanning he. Wanneer ga je precies testen?? Ik duim voor je!!

@Moekie, wat fijn!!! Helemaal blij voor jou, zie je wel het kan wel. Hoop dat ze allemaal meedoen en er toppers uitkomen!!

Ego;
    Hier op spuitdag 3. Nog geen last van de hormonen al wel wat snel emo maar zowieso laatste tijd beetje labiel.. Vanochtend acupunctuur gehad ben benieuwd of het gaat werken is voor mij eerste keer. Mijn declaratie is wederom afgewezen bij de zorgverzekeraar. Heb ze weer opgebeld en kreeg te horen dat ik een klacht moet indienen. Zucht... Wordt niet goed van die zorgverzekeraar, bureaucratie is het..bahh. Als ik aan de telefoon hang ben ik ook niet zo mondig en gauw overdonderd vervelend is dat. Ik zei dat ik er niet over te spreken was hoe ze met mensen omgaan en dan schiet ik al vol.. Naja nu deze dagen brief(klacht) opstellen. Eigenlijk wil ik hier helemaal niet bezig zijn maar weet dat ik in me recht sta en dan kan ik het ook niet loslaten..

9. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @moekie, jeetje wat goed! Wat kan het dan snel ineens zo anders zijn, helemaal top!
    @miekiej88, ik mag ip dinsdag testen. Benieuwd of ik dat ga halen. De hele dag al af en aan een zeurderig gevoel. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken en vinden maar maakt me wel bang. Ga zo met mijn man wat eten, proberen m'n gedachten even te verzetten.
    Wat een drama met die verzekering hè?
    Wij zitten hetzelfde, moeten ook een klacht indienen bij het SKGZ?
    Vraag me af wat daar uit gaat komen maar ben er bang voor...

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: wat vervelend dat de verzekering zo moeilijk doet. Ook nog eens een klacht indienen. Of je al niet genoeg aan je hoofd hebt tijdens zo'n traject. Bah!

Ik heb gisteren een uur in de tandartsstoel gelegen voor de 4e en laatste wortelkanaalbehandeling. Dit is dus afgerond. Ben alleen wel waarschijnlijk bijna 600 euro armer.
    Ook had de tandarts gelijk al twee begrotingen klaargemaakt voor zaken die nog moesten. Eentje op korte termijn (vullingen vervangen) à 285 euro en eentje die op de lange termijn 'mocht' à 625 euro ongeveer. Ik weet dus weer waar ik voor werk dit jaar, want ik ben al door mijn verzekeringspotje heen van de aanvullende verzekering.

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja ik ben gisteren eindelijk ongesteld geworden. Dus start morgen met spuiten.

Jij succes zaterdag, hopelijk mooie, rijpe eicellen.

12. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @sneeuwmees, pfff, ik moet er niet aan denken. Rib uit je lijf en nog pijnlijk ook nog.....

Ik moet even wat kwijt dames. Zit er even doorheen :(. Menstruatieachtig gevoel in mn buik,
    Nog niks te zien, maar vraag me dan toch af, kan dit nog goed komen?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Crienatje: bij twee (van de 3) zwangerschappen heb ik dagen voor mijn menstruatie al ongi-krampen gehad (had de voordeelverpakking maandverband al in huis gehaald), maar bleek toch zwanger. Volgens mij had Stiertje dat nu ook, dat ze er al rekening mee hield dat ze ongesteld ging worden (en ook zwanger was). Hoe vervelend het ook aanvoelt, en hoe onzeker je er ook van kan worden. Het hoeft dus niets slechts te betekenen.
    @Imke: fijn dat je ongesteld geworden bent en dat je nu eindelijk van start kunt gaan! Succes!

14. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Dank je sneeuwmees, toch fijn om te horen dat het niets hoeft te zeggen ☺️.
    Hopen dat de menstruatie wegblijft, dat zal ook al schelen.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Crienatje: JA, het kan! Je wordt er gek van, want het lijkt op 'poging mislukt', maar zo kan een zwangerschap dus ook voelen. Sterkte met wachten!

16. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @Stiertje, ja zo lijkt het inderdaad.
    Dank je, ik weet dat jullie ook niks kunnen zeggen hierover maar toch doen dit soort reacties me goed.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Je heb hier veel ervaringsdeskundigen om je heen, die allemaal weten hoe moeilijk dat wachten is.

18. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    DAt is idd ook zo.
    Heb er dit keer meer moeite mee dan de andere keren.
    Er gebeurd in ieder geval duidelijk iets, maar wat is nog afwachten.
    Nog geen bloed gespot, dat is alvast iets :).

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik had trouwens 8 dagen na tp al een positieve test ...

20. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Zo snel al ja? Duidelijk of heel licht? Ik mag dinsdag testen maar vraag me af of ik dat red...
    Zie er ergens ook weer tegenop.

Deel Deze Pagina