ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @miekiej, mijn man kreeg die kosten ook gewoon vergoed. Tenminste, ging van zijn eigen risico af.
    Wat een stumperds zijn het daar ook af en toe hè?

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Crienatje, spannend hoor, geen bloed is een goed teken dua de duimen draaien nog steeds!

Miekiej; hoop op een positief bericht! Ook spannend.

Wij hebben op de dag van onze laatste fm voor de punctie bloed geprikt. De hiv/hepatitis test is dacht ik bij wet verplicht in DD en mag inderdaad niet ouder zijn dan 7 dagen. We hebben de rekening zelf betaald en ingediend bij de verzekering. Kosten kregen we vergoed.

Ego, ik ben vanaf morgen een weekje offline.. we gaan op vakantie! In de tussentijd slik ik provera, hopelijk na de vakantie snel ongesteld zodat ik ook weer van start kan :)

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Stiertje wat een prachtige test van 4 maart, wow!

Sneeuwmees Hoe gaat het met jou? Is de pijn in je kaak al minder?

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Imke, eindelijk! Nu weer aan de slag en hopelijk ook voor jou snel mooie eitjes :).

Sneeuwmees, wat een geld zeg voor de tandarts! Pff. Hopelijk is het dan ook echt goed voor lange tijd!
    Thanx voor je verhaal. Ik was zelf ook wel verbaasd over de groei van de andere eitjes, maar wel erg blij verrast. Gelukkig gaat het iedere keer anders met onze lichamen;).

Stiertje, mooi rijtje testen:D.

Mieiej, hoe laat ben jij er morgen? Wij mogen om 9.00 aanwezig zijn en we hebben het bloed daar laten doen. Mijn kliniek rekent het extra en dan moet ik alsnog indienen, geloof dat het qua kosten elkaar niet veel ontloopt. Succes morgen!

Crienatje, houd moed! Misschien zondag al testen? Nog in het weekend en niet op een werkdag. Duim duim duim.

Vandaag gebeld door de anesthesist, ik wil geen narcose, maar een roesje. Ging in Nederland ook altijd prima en ik reageer vaak slecht op volledige narcose. Ze vond het prima, klonk als een aardige vrouw.
    Ben wel wat zenuwachtig, maar hoopvol! Jullie horen morgen meer van me.

5. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @unicorn, ohh wat lekker. Ff de gedachten verzetten en als je terugbent er weer tegenaan.
    @moekie, spannend!! Veel succes morgen! Denk dat ik maandag test, ben dan nog vrij en doe het idd liever miet op een werkdag..

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat enorm spannend Moekie. Ik heb afspraak om 09.40. Ben benieuwd hoe je de punctie ervaart met roesje. Spreekt mij opzich ook wel aan heb de puncties namelijk nooit als extreem pijnlijk ervaren en slechte ervaring met narcose.
    Heeel veel succes!!! We gaan voor veel top kwaliteit embryo's!!

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn heeelleee fijne vakantie, even lekker eruit en heerlijk ontspannen!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Unicorn: hele fijne vakantie!!
    @narcose bij de punctie: ik zou nooit meer anders willen.
    Miekiej en Moekie: veel succes morgen.

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank jullie wel lieffies!!

Punctie met narcose was hemels, ik wil niet zonder!
    Moekie veeeeel succes morgen!
    Crienatje success maandag, ik hoop op goed nieuws!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: een hele fijne vakantie. Lekker genieten en de batterij weer opladen voor de volgende start! Met mijn tand gaat het beter nu (even afkloppen). Dus dit heb ik voorlopig even gehad.
    @Moekie: heel veel succes! Ik vond de narcose toen ook wel spannend, maar achteraf ook wel relaxed (en zo weer voorbij).
    @Miekiej: jij ook veel succes morgen!

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Janken, janken, janken. Geen eicellen gevonden. Poging kwijt en alles voor niets:$:(. Pff, hoe komen we hier weer bovenop. Teleurstelling op teleurstelling. Ik duik even een paar dagen onder de dekens.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nee!!! Hoe kan dit??? Dikke knuf!

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ohh neee Moekie wat een verschrikkelijk nieuws is dit.. Weet niet goed wat ik moet zeggen.. Dikke knuffel voor jou!!

14. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Moekie; wat vreselijk! Sterkte!!!

15. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Ohh nee Moekie, wat vreselijk! Zijn geen woorden voor.. Hoe kan dit? Sterkte meis...

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Moekie: ach nee....:$ ! Hoe kan dat inderdaad. Jemig, weet niet wat ik zeggen moet. Dikke knuffel en sterkte!

17. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moekie.....wat verschrikkelijk. Dikke knuffel.

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Lieve Moekie, hoe is het nu met je??

En hoe gaat het met de rest?? Fijn aan het genieten van het prachtige weer?
    Ik moet nog 1 uurtje werken en dan lekker naar buiten.

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahnee Moekie, wat vreselijk.... Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hoe kan zoiets nou toch weer??

Miekiej, hoe was jouw afspraak?

20. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Lief dat je vraagt. Afspraak ging opzich wel goed. Reageer wel beetje te goed op de hormonen zaten stuk of 20 eicellen. Feest daar binnen noemde Scholtes het haha. Zijn nog niet zo groot, denk de grootste 9mm. Viel me op dat hij alleen de grootste meet aan beide kanten en dan is het al klaar. Dosering van puregon gaat nu omlaag en dinsdag weer controle. Ben benieuwd..

Deel Deze Pagina