ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Moekie: moet ook al de hele tijd aan je denken en vroeg me ook af hoe het nu met je gaat. Weet dat er aan je gedacht wordt.
    @Miekiej: volgens mij heeft dr. S. heel getrainde ogen. Bij mij gingen die fm ook zo razendsnel. Ik vroeg me ook wel eens af hoe hij ze opgemeten kon hebben, want in 'ons' zkh, namen ze daar echt de tijd voor. Maar jemig, meid, wat een aantal! Ben benieuwd hoe het er dinsdag uitziet!

Hier een dagje naar de Efteling geweest. Het was heerlijk weer. Wel compleet gesloopt van zo'n dagje, dus we gaan maar eens op tijd naar bed voor de afwisseling.

2. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @miekiej, 20 stuks 😳. Heb je er geen last van?

Hier is het ook over, negatief getest... Hakt er behoorlijk in, had er best een goed gevoel over en dat heb ik miet eerder gehad.
    Nu mezelf maar weer bij elkaar zien te rapen.
    De moed ff kwijt

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ik heb een tijdje niet meer gereageerd, maar jeetje wat een narigheid lees ik bij Moekie en Crienatje:(.

@Moekie; wat een verschrikkelijk slecht nieuws, meis. Wat een vreselijke teleurstelling voor jullie. Heel veel sterkte met het verwerken. Knuffel!

@Crienatje; och jee, meis, wat een verschrikkelijke tegenvaller met een omo-witte test. Ben je vroeg geweest met testen of was vandaag echt de testdag? Voor jullie ook veel sterkte en een knuffel!

@Miekiej; jeetje, wat een gezelligheid bij jou van binnen:) met al die eitjes. Ik hoop dat een mooi aantal echt tot rijping komt zodat er een mooi aantal gepuncteerd kan worden. Veel succes!

@Stiertje; hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Deze week heb je toch je eerste echo?

4. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    @tassie, morgen is de officiële testdag, maar die is morgen niet ineens positief.
    Het is lastig om nog vertrouwen te houden in een goede afloop, bij mijn zoontje was de eerste keer meteen raak, waarom lukt het nu dan niet? Wat zou er de volgende keer anders zijn? Wordt de kans steeds kleiner?
    Dat zijn de vragen die nu door m'n hoofd spoken..

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ach Crienatje, dat lijkt mij ook sterk....dat je morgen alsnog positief zou testen. Ik kan mij voorstellen dat je met heel veel vragen zit. Heb je DD al gebeld? In ieder geval lijkt mij een goed gesprek op zijn plaats.
    Nogmaals veel sterkte.

6. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Nee nog niet gebeld, ga er vanuit dat ze toch zullen zeggen dat we morgen nog even moeten afwachten, heb ze wel een mail gestuurd.
    Nog een beetje teveel van slag ook.
    Gesprek over verandering van aanpak bedoel je?

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Crienatje: dikke knuf voor jou!! Ik had het anders voor je gehoopt!
    Tassie: gaat best goed hier hoor. Vorige week af en toe best wel naar gevoeld (misselijk) en moe. Laatste paar dagen gaat het wel weer. En dat vind ik dan ook wel weer spannend. Stom he. Zal blij zijn als het vrijdag is en we een mooi knipperlichtje kunnen zien.
    Hoe is het met jou en je mooie meisje?

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Crienatje; Ik bedoel in ieder geval een gesprek waarin jij je vragen kunt stellen en ook je ongerustheid kwijt kunt. Ik weet niet wat voor soort medicatie/behandelingen je tot nu toe gehad hebt. Belangrijk is denk ik om erachter te komen, indien mogelijk, hoe het komt dat het nu weer mislukt is. Is het pure pech of is er iets meer aan de hand?
    Ik kan mij voorstellen dat je nu nog niet zo ver bent......eerst deze giga teleurstelling weer verwerken:(.

@Stiertje; Oeh, misselijkheid is zo niet leuk! Aan de ene kant fijn dat je je weer wat beter voelt en aan de andere kant inderdaad ook beangstigend. Was het maar alvast vrijdag!

Met mijn meisje gaat het erg goed. Ze is erg vrolijk en lacht heel veel.
    Ze heeft een aantal dagen achterelkaar echt veel te weinig gedronken waarbij ze heel weinig plasluiers had. Sinds gisteren gaat het drinken gelukkig weer goed en heeft ze ook weer volle plasluiers. Een hele opluchting.
    Ze wil zo graag staan. Wanneer we haar op haar voetjes zetten (met ondersteuning) begint ze te kraaien en twinkelen haar oogjes van pret.
    Zo grappig.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Crienatje: ach, meis. Wat naar (zacht uitgedrukt). Zeker als je er zelf voorzichtig in begon te geloven. Ik weet hoe het voelt en dan komt het nog extra hard binnen. Inderdaad nu maar even laten bezinken en als je eraan toe bent een evaluatiegesprek inplannen. Knuffel
    @Tassie: fijn weer van je te horen en ook dat jullie meisje het zo lekker doet. Zo te horen een vlotte tante.

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; hoe gaat het met jou? Ben je weer helemaal opgeknapt van alles? En je gezinnetje ook?

@Stiertje en anderen in Groningen.......ik zag net dat de wolf in jullie provincie is gesignaleerd in een woonwijk. Ik moest meteen denken aan degenen met buitendieren.......Brrr. Niet prettig.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.....ik vind het ergens toch ook wel zielig voor die wolf.......er is naar mijn idee te weinig ruimte/natuur voor zulke dieren in ons land. En er ontstaat nu logischerwijze ophef, zeker nu hij/zij in een woonwijk is gesignaleerd.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: mijn tandprobleem is weer verholpen. Maar moet dus nog wel 3 vullingen laten vervangen de komende tijd. Verder zijn we alle 4 weer buikgriepvrij en de oudste is weer hersteld van de waterpokken. Nu is het wachten op de jongste, want het kan niet anders dan dat hij ook een dezer dagen de waterpokken krijgt. Bij voorkeur, als het moet, dan maar ergens vanaf volgende week maandag. Want zondag is hij jarig en het zou zonde zijn als hij dan niet fit is of onder de bultjes zit.
    Verder druk met huishouden en het werk. Blijft steeds een uitdaging. Net weer naar de fysio geweest. Ben nu al bijna door mijn 18 behandelingen heen, maar de klachten zijn nog niet over. Dus weer nadenken hoe nu verder (en dan is het pas maart).

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mijn vriend heeft gisteren onderweg naar het werk de wolf gezien! Liep doodgemoedereerd over een kruising. Klinkt niet als een normale wolf.

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Crienatje, ach nee wat een domper.. Dikke knuffel!!

@Tassie wat fijn dat je meisje het zo goed doet, geniet ervan.

@Sneeuwmees, wat fijn dat de rust weer wat terug is in huis, houden zo!!

@Stiertje, wat eng een wolf. Al vind ik het ook wel een groot spektakel allemaal want tja in andere landen lopen ze ook in de natuur zonder problemen. Al kom ik ze ook niet graag tegen hoor.

@Moekie, even een knuffel tussen door vind het zo rot voor je. Hopelijk gaat het al iets beter met je.

Ego;
    Vandaag 2e echo gehad. Eicellen waren allemaal mooi doorgegroeid tot grootte van +-16mm. Denk dat hij dhr stuk of 12 heeft gemeten van die grote en verder nog stuk of 10 kleintjes zitten. Ondanks de vele eicellen niet veel klachten gelukkig. Wel moet ik decapeptyl spuiten ipv pregnyl, iemand ervaring mee?? Vrijdag staat nu de punctie gepland vond het wel vlot normaal plannen ze die bij mij pas in als de eicellen +- 18/20 zijn is het niet te vroeg?? Dokter zelf zei van niet.. Vind het allemaal reuze spannend..

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: wat spannend, meid! Geen ervaring met Decapeptyl spuiten ipv pregnyl. Ook nog nooit van gehoord eigenlijk (wist zelfs niet dat dat kon). Eitjes groeien meestal 1-2 mm per dag en door de pregnyl krijgen ze vaak ook nog een zetje. Het zou dus net moeten kunnen. Ik weet nog wel dat ik het toen ook erg spannend vond en meerdere keren heb gevraagd of het niet te vroeg was. Maar dat was niet zo volgens dr. H. (die ik toen had bij de laatste fm) en ze had toch gelijk.
    @Stiertje: ik zie de wolf toch liever op een foto ipv in het echt. Zou me rot schrikken, denk ik.

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Moekie: sterkte meid, wat een enorme tegenvaller.

Miekje: klinkt goed hoor! Spannend hoor! Heb wel ervaring met decapeptyl maar niet ter vervanging van de pregnyl.

Wolf, hij is vanmorgen gesignaleerd in de omgeving van mijn werk, heb hem niet gesignaleerd.

Crienatje, jammer meid, veel sterkte met deze domper.

Ego: heb gisteren eerst maar weer met pno gebeld. Heb bijna een maand geleden mijn verwijsbrief opgestuurd en nog steeds geen reactie. Ik dus bellen, bleek het bij een verkeerde afdeling te liggen. Zou zo spoedig mogelijk bericht krijgen, En gelukkig vandaag al de bevestiging per mail dus wij kunnen ook eindelijk los nu...;)
    Heb er thuis nog een bende van maar daar ga ik niet meer op wachten want voordat dat allemaal klaar is zijn we wel een jaar verder. Dus ik neem de bende voor lief. Heb dusseldorf gemaild voor een afspraak, ben net dit weekend ongesteld geworden dus als het goed is begint het voor ons over drie weken.:D Heb er gewoon zin in :$

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: fijn dat er nu toch ineens schot in gekomen is en je toch al redelijk snel kunt starten. Ik kon toen, gek genoeg, ook niet wachten om te kunnen beginnen. Is toch weer een lichtpuntje om naar uit te kijken. Niet naar de behandeling, maar meer de lang verwachte zwangerschap die je er hopelijk mee bereikt.

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ladies, even een reactie van mij. Dank jullie voor jullie lieve woorden en steun :).
    Hier hakt het er nog steeds in. Dr Scholtes heeft maandag gebeld met wat uitleg. Mijn eicellen zijn er gewoon erg slecht aan toe, ondanks dat er nog wel een redelijke voorraad is. Het wordt volgens hem een erg moeilijk verhaal en we zouden misschien toch aan eiceldonatie moeten denken.
    Er is nog een mogelijkheid die ze in DD kunnen doen met bepaalde pillen en een iets ander protocol, maar als dat niet aanslaat is het einde verhaal voor ons.
    We hebben beide niet de wens om eiceldonatie te gaan doen, iets staat ons tegen en het gaat voor ons een grens over.
    Nu even rust en dan gaan we over een paar maanden toch nog voor de optie die Dr S. aanbood, mocht dat niet lukken dan gaan we met zijn tweetjes door het leven.

Reageer van de week wel even op iedereen, nu even geen puf voor.
    Succes meiden met alles waar jullie mee bezig zijn, qua ziekte, kindjes perikelen, groeiende eicellen, negatieve testen etc....

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Moekie: dikke knuf voor jou. Zo'n bericht hakt er behoorlijk in. Heel veel sterkte.

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oeff Moekie, dat is een zware uitkomst. Kan me voorstellen dat je nu eerst de rust neemt om alles te gaan verwerken en dan gaat kijken naar evt andere opties en in hoever jullie daarin mee willen gaan. Heel veel sterkte!

@sneeuwmees, klopt precies zoals je het omschrijft. Het enigste wat telt is resultaat. Maar het voelt allemaal goed en heb weer hoop en dat geeft weer veel moed om door te gaan.

Ego: ik heb een afspraak kunnen maken in DD. 1 april gaan we heen voor een echo en krijgen we behandelschema met recepten mee.
    Nog even een vraag voor de meiden die pno verzekerd zijn, waar halen jullie je medicatie, maakt het wat uit waar je het weghaalt? En kan ik het ook gewoon in het Umcg halen? we willen dan die dag gelijk achter de medicatie aan.

20. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Moekie......wat een bittere werkelijkheid. Ik hoop echt dat de laatste optie van dokter S jullie droom waar maakt.

Deel Deze Pagina