ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mariska: yep, ik haal alles altijd in de UMCG-apotheek. Moet je eerst wel voorschieten, maar de rekening kun je gewoon indienen bij PNO.

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je stiertje. Dan ga ik dat ook doen. Dan heb ik nog een vraag hebben jullie een idee wat betreft de dagen dat je naar Düsseldorf moet. We gaan 1 april dus naar dd. Dan denk ik dat ik ga starten met de medicatie. In UMCG had ik daarna dan eerst een echo Is dat in dd ook het geval en na hoeveel dagen echo na starten medicatie? Hoe lang daarna hadden jullie dan ongeveer de punctie? Is natuurlijk bij ieder niet gelijk maar even voor de beeldvorming omdat ze gezegd hebben dat het een verkort protocol is. En ivm vrije dagen nemen van het werk.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hangt ervan af hoe je dan in je cyclus zit. Ze maken het liefst een echo aan het eind of helemaal aan het begin vd cyclus. Ik begon dan met spuiten op dag 3 vd cyclus en dan de eerste echo op dag 8. Daarna hangt het ervan af hoe de boel groeit daarbinnen. Ik had deze keer geloof ik nog een echo op dag 11 en toen al de punctie op ik meen dag 13. Maar heb ook weleens echo's gehad op dag 8, 10 en 12 en dan de punctie op dag 14.

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Moekie wat een klap.. Hoop dat een andere aanpak wel resultaten geeft. En voel je niet schuldig hoor naar ons wij weten als geen ander dat je met tijden al genoeg heb aan jezelf. Dikke knuffel!!!

@Mariska, spannend voor jou schiet het dus ook al op. Wel een gedoe he met de zorgverzekeraar. Qua bezoekjes is het wat Stiertje zegt wisselt per cyclus en persoon. In mijn geval ging het snel dit keer was 1e echo(uitgangsecho) week voor menstruatie dan 1e echo dag 8, 2e echo dag 11, punctie dag 14.
    Succes!!

@Stiertje, voor jou ook spannende dag morgen. Succes maar vooral veel plezier. Zit vast goed!!

Ego;
    Hier op terugreis van lekker nachtje weg met collega's. De Spanning loopt op.. Morgen punctie wel eng vind ik het. Als het goed is belt de anesthesist vandaag nog. Klopt het dat je daar al moet afrekenen voor de narcose of is dat niet meer zo want ze hebben er niks over gezegd en hoeveel zijn de kosten dan?

Hoe is het met de andere dames???

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Miekiej: thanx!
    Voor de narcose hoef je tegenwoordig niet meer contant te dokken. Je krijgt er keurig een rekening voor thuisgestuurd. Naast alle andere rekeningen :$ Kosten zijn rond de 200 euro meen ik.
    Sterkte!!

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Moekie; sterkte meid. Wat een nieuws. Weet nog zo goed dat wij vorig jaar ook in zon zwart gat lagen. Wat een vreselijk gevoel! Hoop voor je dat dr scholtes nog met een goed plan komt wat bij jullie werkt! Dikke knuffel!

Miekje88; succes morgen. Hopelijk een hele mooie opbrengst.

Stiertje; succes morgen met de eerste echo!

Hoe is het met de rest?

Ego; wij zijn inmiddels 30 weken op weg. Die kleine maakt het erg goed gelukkig alleen mijn baarmoederhalslengte is behoorlijk wat ingekort. We kregen gisteren indruk van de arts dat we blij moeten zijn dat we 34 weken halen. Gisteren waren we redelijk overstuur. Vanochtend weer een meting gehad en die blijkt nu voor het moment stabiel te zijn dus hopelijk blijft het zo. Vorige week al een nacht in het AMC doorgebracht en nu met veel rust thuis op de bank. Hopelijk blijft die kleine nog minstens 4 weken zitten liever nog 6/7 weken.

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Gein.... Hopelijk helpt de rust goed. Het gaat nu snel hé. Hier ook 30 weken alweer. Baby ligt in stuit...hoop dat het nog draait uit zichzelf.

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt meiden voor de reacties, ging me meer beetje om idee te krijgen, weet uit ervaring in het umcg dat iedere poging weer anders loopt.

NTP en Gein, leuk jullie lopen gelijk op. Hoop voor je Gein dat de kleine idd nog even blijft zitten. Kalm aan meid!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: het blijft spannend voor jullie! Maar 30 wkn alweer! Hopelijk lukt het met rust de kleine nog even binnen boord te houden. Sterkte!
    @NTP: ja, jullie maken het wel spannend over een weekje of 10. Jij al alles klaar (kamertje, namen?)
    @Stiertje: succes morgen bij de echo! Hoop dat er al een mooi knipperlichtje (of 2) te zien is.

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; heel veel succes vandaag!!

@Gein; jeetje, wat een spanning! Ik hoop dat jullie kindje nog lekker blijft zitten. Enneh, jee, wat ga je snel! Hoe voel je je verder?

@NTP; bij jou schiet het ook al lekker op, zeg! Nu moet de baby nog even draaien.... Hoe voel jij je?

@Moekie; jeetje, ik weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen, meis. Wat een verdriet bij jullie. Wie weet heeft dr. S. wel dé oplossing voor jullie en wordt jullie diepste verlangen toch nog realiteit. Ik hoop het zo voor jullie. Veel sterkte en een knuffel!

@Lets; hoe is het met jou, meis?

@Do; hoe gaat het met jou?

@Knorretje; gaat het al wat beter met jou?

@Mariska; heel veel succes!!

@Miekiej; heel veel succes vandaag!! Ik hoop en duim voor je dat er een mooi aantal rijpe eicellen zijn!

@Sneeuwmees; hoe gaat het bij jullie?

11. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Voor de dames die volop bezig zijn, heel veel succes!

Ik heb een hele waslijst aan supplementen voorgeschreven gekregen. Iemand bekend met DHEA, Testosteron, Untersuchung mittels Ligandenassey en anti-Muelllerian Hormoon?

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zijn dat niet de dingen die ze bij je onderzocht hebben?
    @ego: vanochtend bij de echo een mooi knipperlichtje gezien. Blij!

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje, goed nieuws! Wat fijn zeg!

Miekiej, hoe ging het bij jou vandaag?

Tassie, lief dat je naar me vraagt!

Heb nie altijd de puf te reageren maar ik lees en leef wel met jullie mee hoor!

Gein en ntp, het schiet alweer op he?
    Hier ook :)

Heel veel liefs voor jullie allemaal!

14. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Goed nieuws Stiertje, gefeliciteerd! Geeft denk ik een heel gerust gevoel nu je weet dat de eerste echo goed is.

Ja dat hebben ze inderdaad onderzocht, maar daar had ik al een factuur van. Dit wordt nu opgestuurd van hun apotheek. Alleen de DHEA was besproken.

Misschien zijn er dames die er ervaring mee hebben...

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    geweldig nieuws Stiertje:D

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Stiertje wat een super nieuws!!! Fijn hoor..

Ego;
    Hier net thuis van de punctie.
    Vond het erg spannend maar omdat ik al van het ergste uitging viel het me allemaal gelukkig reuze mee. Wel naderhand veel buikpijn waar ik pijnstilling voor kreeg en extra zak vocht ivm lage bloeddruk..
    Resultaat: 12 eicellen gevonden, mooi resultaat.
    Alleen wat ik dan wel opvallend vind is dat ze dr 20 hebben aangeprikt en daarin maar 12 te vinden waren. Vorige 2 puncties (1x22 en 1x 13) waren er net zoveel follikels als eicellen. Hoe kan dat?? Vond ik iets teleurstellend maar begrijp me niet verkeerd met 12 eicellen mag ik niet klagen.
    Nu duik ik nog even me bedje in want vanavond hebben we met de familie een etentje waar toch wel heel erg graag bij wil zijn..

Fijn weekend allemaal!!!

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Miekiej: fijn dat de punctie achter de rug is! 12 is een mooi resultaat. In DD prikken ze alle follikels aan, tenminste die qua grootte enigszins in de buurt komen. Daar zit dan wel eens een onrijpe tussen. Vandaar het verschil.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi aantal miekiej! Nu op naar t spannende telefoontje morgen...
    Succes!
    Nog wel naar t etentje kunnen gaan?

19. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hoii 12 eicellen is zeker mooi ben benieuwd naar get resultaat. Nu weet ik het alleen niet meer moet ik morgen zelf bellen tussen 10 en 12 of bellen zij dan mij?

Ben nog wel naar etentje geweest weet alleen niet of ik er goed aan heb gedaan. Ben ook eerder afgehaakt. Heb verschrikkelijk buikpijn, kan alleen nog maar plat op me rug liggen op het moment. Vind het beetje eng want heb al 2x eerder punctie gehad maar dit ken ik niet.. Hopelijk slaap ik vannacht..

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Mooi resultaat miekje! Ik had meestal in umcg rond de 18 follikels. Daar bleef dan rond de 9 van over. Bij mij viel vaak de helft af. Spannend en heel veel succes! Doe je wel even kalm aan!!

Deel Deze Pagina