ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @sneeuwmees; wat een leuke foto's en wat heb je mooie zoontjes!
    Wat een leuke loopvliegtuig. Zo schattig!
    Ben jij al bijgekomen van het feest?
    Morgen wordt ons meisje alweer 7 maanden! Ze roept nu de hele tijd "Mamama" en ook "Mama" en dan gaat haar mondje ook echt zo op en neer (open en dicht). Zo grappig.

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Do, t is toch heftig he een miskraam...vooral na zo'n traject...dikke knuffel en knap dat je er straks weer voor gaat!

Tassie, oooh hoe lief dat ze al mama zegt!

Sneeuwmees, prachtige foto's van jullie kindjes! Wauwie! Die komen beiden vast met een hoop knappe dames thuis;)

In mijn album voor de liefhebber nog twee echofotootjes van vanmorgen. Kleine uk loopt nog steeds (al vanaf het begin) 6 daagjes achter qua groei. (Maarja met icsi stellen ze t ook niet bij) maar netjes binnen de marges dus verder geen probleem. Was een groeiecho maar best wel lekker uitgebreid, hebben een half uur mogen kijken! Heerlijk was dat en het bewoog ook erg veel dus dat was leuk om te zien.

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Lets, wat leuk weer even kijken en genieten. Fijn dat alles goed gaat met jullie kleintje!!

@Tassie, wat leuk! Geniet van jullie meisje.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wow, wat een mooie duidelijke echo's, zeg! Kan het niet laten toch altijd te proberen te ontdekken of het een jongetje of meisje is. Maar kan er niets van maken. Mijn gevoel zegt een jongetje (maar weet ook dat ik er meestal naast zit als ik ga gokken...hihi).
    @Miekiej: is het nog vol te houden de dagen tot tp. Ik vond het altijd zo spannend en schrok bij ieder telefoontje, bang dat ze vanuit DD zouden bellen. Voor jou dus ook weer een ritje naar DD deze week.
    @Tassie: ben weer aardig bijgekomen van de verjaardag, al zit ik de hele tijd al in een soort van bubble, lijkt het. Goh, jouw dochtertje al weer 7 maanden. De dag dat ze geboren ging worden, staat me ook nog zo helder voor de geest, maar ja, zie het bij mijn eigen zoontje dat de tijd echt snel voorbij vliegt. En de kleine meid begint je al te roepen. Schattig, hè. Mijn zoontje begint ook al meer karakter te krijgen en hij schatert en spartelt het uit als hij zijn grote broer ziet. En de katten zijn ook favoriet. Omgekeerd is de liefde niet wederzijds. Maar ze laten zijn 'blijk van liefde' tot nu toe nog wel steeds aanleunen. Lees: hardhandige massage met twee handjes.;)

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hee meiden,
    Ben weer terug van vakantie. Het was heerlijk! De week is voorbij gevlogen! Niks doen behalve eten, lezen, zwemmen en samen zijn. Erg nodig en erg lekker!

Hoe is het hier???
    @Sneeuwmees; van je kaak-ellende af? Gefeliciteerd met je zoontje!

Ik probeer je foto, samen met de foto's van Lets te bekijken maar zie niet hoe ik in jullie album kom :( kan iemand dit uitleggen? :)

Ik heb vrijdag de laatste provera geslikt dus nu wachten op menstruatie. Dan mag ik gaan prikken! Ben best benieuwd wat deze ronde op ons pad gaat komen!

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn, welkom terug. Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. Weer opgeladen en klaar voor een nieuwe ronde!

Ik had ook het probleem met de foto's maar nadat ik vriendjes was geworden kon ik ze wel zien.

@Sneeuwmees, wat een leuke foto's van jullie prachtige zoons!!

@Lets, wauw echo's blijven zo bijzonder! Een wonder!! Geniet ervan, je hebt het verdiend!

Morgen de TP voor mij. Niks gehoord dus zal vast goed komen.. Zie wel weer allerlei beren op de weg maar moet positief blijven. 7 is mijn lievelingsgetal en morgen is de 7e TP.

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Miekie!!!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekiej, ik heb nog nooit beren zien lopen op de snelweg naar dusseldorf;) haha nee grapje...flauw.
    Heeel veel succes morgen maar dat komt vast wel goed!
    Daarna gaan we flink duimen en kaarsjes stoken enzo!

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Unicorn, jij succes maar weer! Lekker ff zo'n vakantie tussendoor!

Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd dus hopelijk kun je nu wel kijken.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: veel succes morgen! 😀
    @Unicorn: we zijn vriendjes, dus be my guest. 😉

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Haha Lets ik kan het hebben hoor ;)

Bedankt allemaal!!

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Miekiej; even op de valreep....heel veel succes vandaag!!

@Unicornbaby; lekker bijgekomen dus tijdens je vakantie. Heerlijk, meid! Enneh, heel veel succes deze ronde!

@Sneeuwmees; hihi, dus jullie katten moeten het ook al ontgelden. Nou ja, bij ons laat één kat zich aaien door ons meisje. Die kat houdt ook wel van een beetje ruw:). De rest vindt het toch maar wat spannend zo'n kraaiende en graaiende baby. Gelukkig gaat ze nog niet achter de katten aan. Dat wordt nog wat straks.
    Trouwens, wat een ongelooflijk mooie foto's van je kindjes, zeg! Wow, ik kan mij voorstellen dat je die fotoshoot perse wilde laten doorgaan. Echt super mooi. Wat een mooie knulletjes hebben jullie.

@Lets; Jij hebt echt hele mooie echofoto's! Vooral die met dat voetje......zo schattig!

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ik zie jullie foto's nu, wat gaaf zeg!!! Sneeuwmees, wat een geweldige leuke kids heb je, prachtig! Lets, die echofoto met dat voetje... wat lief <3 en die andere (close-up).. wat mooi!

Bedankt voor jullie succeswensen voor de komende ronde :) Mijn menstruatie is begonnen dus ik mag de spuiten gaan klaarmaken :) en DD bellen.

Miekiej succes vandaag!!!!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: hopelijk inmiddels je embryo on board! Ben benieuwd hoeveel andere embryootjes het nog 'overleefd' hebben en nu in de vriezer zitten. Broedse, meid!!
    @Unicorn: yes, je mag dus ook weer beginnen. Spannende tijd weer met hopelijk deze keer 2 mooie streepjes als resultaat!
    @Stiertje: hoe is het met jou? Kwaaltjes nog steeds goed aanwezig? Wanneer had je de volgende echo nu ook al weer?
    @Tassie: ja, de katten hebben het zwaar. Ze hebben een soort van haat-liefde verhouding met mijn zoontje. Ze vinden hem wel interessant en laten het een tijdje over zich heen komen. Maar dan gaat hij vaak hard kraaien van plezier en een hardhandige massage gaat nog wel, maar harde geluiden daar houden ze niet zo van en dan zijn ze meestal snel weg.
    Baal er wel van, want laatst heeft een kat in huis geplast. Ik doe 's avonds altijd mijn 'oude' waterdichte moltonhoes over de nieuwe bank heen, omdat mijn katten altijd een voorliefde hebben om over te geven op plekken waar je het niet wil hebben. Maar laatst had de kat op de hoes geplast en dat was er toch een beetje doorheen gezweet. En net nu we een bank hebben die geen wasbare hoezen heeft. Heb speciaal spul besteld om het mee in te spuiten, dus hopelijk gaat de lucht er weer uit.
    Heb ook gelijk weer een rustgevende stekker in het stopcontact gedaan en gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen.
    Maar vermoed dat het komt door de onrust van mijn zoontje, een nieuwe bank, een hekje van de kamer naar de keuken en ook nog eens een traphekje bovenaan de trap. Denk dat die kat het even niet meer kon handlen. Dat is dan wel weer sneu en begrijp dat beestje dan wel. Alleen moet hij svp niet weer op de nieuwe bank gaan piesen.;):x

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Sneeuwmees: morgen weer een echo. Dan op 27 maart de intake bij de vk en op 31 maart de termijnecho. Vanochtend MvM op bezoek gehad. Mooie knaltest gehad en (weer) een omslagdoek.

16. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @SM, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie mooie manneke. 1 jaar alweer....pppffff.... t gaat zo snel!

**breek weer uit****:)

17. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn fijn dus je kan starten, succes deze ronde!!

@Sneeuwmees vervelend een kat die in huis plast helaas weet ik dr alles van. Ons tapijt inmiddels uit huis want dat was zijn favoriete plekje. Nu gaat het al een tijd goed maar zodra ik was op de grond ergens laat liggen zit het beestje erop.

@Stiertje goed bezig MVM!! Altijd weer leuk zo'n knaltest. Heerlijk morgen weer genieten van jullie kleintje.

Ego;
    We zijn weer terug met ons kindje aan boord. Mooie blasto!!
    Cryo's is nog even afwachten. 2 waren er gesneuveld en 2 liepen achter en lieten ze nog in de embryoscoop.. Hoop zo dat ze het nog redden. Wat is jullie ervaring??
    Hebben jullie ook altijd na een TP dat je beetje emo bent.? Ontlading van de afgelopen tijd denk ik..

Bijgevoegde bestanden:

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooie blasto, Miekiej! Bij ons was er eentje die achterbleef in groei. Die heeft het na een paar extra dagen in de scope niet gered.

19. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    *breekt even in*

Miekiej yes een mooie emmy aan boord :D
    En een mooie blasto nog wel!

Ik ga hard voor je duimen meis!

(Ps; datum tp handtekening klopt volgens mij niet?)

*breekt weer uit*

20. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Miekiej!! Ik was ook emo idd na TP. Vooral van de spanning of er überhaubt wel een TP zou zijn. Vanaf dat punt moet ke het loslaten en kun je er niks meer aan doen.

Deel Deze Pagina