Sneeuwmees; jij hebt het ook lekker druk altijd. Ik heb vanmiddag idd een echo. Heb er vannacht helemaal over gedroomd en kan je zeggen het was niet een fijne droom. Het was een nachtmerrie dus ben er alweer teveel mee bezig! Lets; dat je ff onder een steen wilt kruipen snap ik maar goed als je werkgever niet reageert hoef jij toch ook deze week niet te reageren! Hoop dat deze week snel voorbij vliegt voor je.
Ow mariska, ik had t net al getypt..ik haal het bij de apotheek in het ziekenhuis, die konden het wel bestellen. Wel was vereiste dat ik alles zelf betaalde. Kreeg wel de rekening die ik dus bij de zorgverzekering declareerde.
Gein succes vanmiddag!! Laat je snel weten hoe het was?! Lets, vaak krijg je vanuit onverwachte hoek de liefste reacties. En van mensen waar je wat van verwacht....tja. Ik probeer tegenwoordig zo min mogelijk verwachtingen te hebben, dan valt het altijd mee. Maar dat is niet zo makkelijk... Hier gaat het stukken beter dan vorige week gelukkig. Morgen zelfs weer een halve dag werken. Ben benieuwd. Ben nog wel continu wat misselijk, maar braak maar heel weinig meer. Vrijdag alweer een echo, daarna over naar de VK.
@NTP: goh, jij al weer 9 wkn. Je gaat als een speer. Fijn dat je je iets beter voelt (of in ieder geval minder overgegeven hebt). Hopelijk voel je je met een weekje of 3 echt stukken beter! @Gein: oh, dat is naar zo'n droom. Maar ik heb tijdens mijn zwangerschap ook vaak dromen gehad over bloedverlies e.d. en dat was gelukkig ook alleen maar een droom. Dus dromen komen vaak ook niet uit. Zal aan je denken vanmiddag. @Mariska: ik ben nog uit het 'oude' tijdperk dat ik nog gewoon naar mijn eigen apotheek kon. Het lijkt me dat je dan het best naar de zkh apotheek kunt gaan. Maar wel even goed van tevoren te checken. Er is niets zo frustrerends als dat je startklaar bent en er is gedoe over je medicijnen. @Lets: ja, we zijn lekker op dreef. Jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen, anders hadden we er een lekker kopje koffie of thee bij kunnen drinken. Goed dat je een mail gestuurd hebt en de eerste reactie al binnen is. Ik heb toen ook alle collega's ineens gemailed, om geklets en verkeerde indianenverhalen te voorkomen.
@gein; heel veel succes vanmiddag! @NTP; jij gaat inderdaad al hard! Gelukkig gaat het met je gezondheid al de goed kant op, hoewel een enkele keer overgeven toch nog erg vervelend en vermoeiend kan zijn. Inderdaad, zou het veel leuker zijn om elkaar eens te kunnen zien. Helaas wonen we niet echt bij elkaar in de buurt. Hihi, zou wel wat zijn, heerlijk wat kletsen met elkaar, een kopje thee, chocolademelk of koffie met een gebakje erbij. Hihi, ik zie het zo voor me. Ik ben net even de deur uit geweest, een klein boodschapje wezen doen. Het is best warm buiten, ik had mij te warm aangekleed en zweet me een ongeluk. Ik geniet zo van het thuis zijn dat ik er best tegenop zie om weer aan het werk te moeten over een tijdje. Maar even niet aan denken, maar eerst maar eens even een latte macchiato caramel drinken. Hmmm.......Heerlijk!!!
@Tassie: er moet binnenkort toch echt maar eens een echte date komen! En jij had het ook al zo warm? Ik zweette me ook rot. Heb zelfs nog even getemperatuurd omdat ik dacht dat ik koorts had. Maar jij had het dus ook.
Dames dames, dat zijn toch echt de hormonen . De eerste maanden na de bevalling had ik het ook steeds zo warm. En ik had ineens stinkzweet (ja sorry...). Maar het is ook nog heerlijk weer, het weekend 21 graden!
@NTP: bij mijn oudste heb ik daar heel veel last van gehad. Dat mijn man af en toe liefdevol me even de deodorant aangaf. Deze keer had ik daar geen last van. Blijkbaar tot vandaag...hihi
Hey dames, wij hebben net een echo gehad en wij hebben een vanishing twin. Er is nu nog maar 1 kindje en in die andere vruchtzakken zit nog wel een heel inieminie vruchtje maar die is veelste klein dus we zijn nu zwanger van een eenling. Ik hoop nu alleen zo dat ik geen last van bloedingen krijg. Ti's nu heel dubbel aan de ene kant zijn wij heel blij maar tevens ook heel verdrietig dat die ander het niet gered heeft!
Jeetje Gein, dat was niet de verwachting... Wat verschrikkelijk dubbel, blij met het kindje wat in je buik groeit en verdriet om de ander. Sterkte!
@Gein: wat jammer en hoe dubbel. Snap goed dat je blij en verdrietig gelijk bent. Maar gelukkig gaat alles goed met de kleine uk! Dat is naast de teleurstelling toch fantastisch nieuws!
Ah gein, wat jammer zeg, t was zo mooi geweest een tweeling. Idd erg dubbel. Hopelijk was de andere wel allemaal goed? Pff blijft voor jou ook spannend zo... Hoop ook op geen bloedingen voor je, toch een stuk geruststellender als je niet bloedt... Dikke knuffel
Hey gein, wat een domper zeg! Kan me voorstellen dat jullie daar best van zijn geschrokken. Hoop voor jullie dat de kleine die er nog zit lekker door blijft groeien. Ontzettend jammer van het andere vruchtje. Knuffel!!
Het andere kindje is wel helemaal goed gekeurd bewoog al mooi! Hartje klopte goed en lag met de billen naar ons toe. Deed haar of zijn grote broer ook altijd haha. Ti's gewoon heel dubbel allemaal. Tuurlijk zijn we blij en dankbaar dat het met dit kindje goed gaat anderzijds balen we enorm dat het andere kindje het niet gered heeft! Duurt waarschijnlijk ff en hoop dat het zonder bloed goed blijft gaan met deze uk. Pfffff het kan ook nooit normaal bij ons gaan.
Heb je nu last van bloedverlies Gein? Van de vanishing twin hoef je dat niet perse te krijgen hoor, hoop dan ook dat het wegblijft. Wanneer mag je weer op controle? Lets hoe is het met jou? Vlinder, bijgekomen van de punctie? Do, super dat je van start bent meid, zet 'm op! Hier gaat alles ok, mits ik me rustig houd. Lig bijna de hele dag op bed of op de bank. Na inspanning als naar een vriendin oid ben ik de volgende dag meteen ziek alsin soort van griep. Goed luisteren maar m'n lijf. Hoop van harte het nog 5/6 weken vol te houden.
Tassie dank je wel, ik zal de volgende keer eens vragen waarom hij bij ons juist heeft gekozen voor de embryoscope ipv AH. Do27, spannend zeg voor jou gaat het nu ook beginnen. Heb je nog reactie gehad vanuit DD? Bbibi, Ik heb nog niks gehoord over de eicel kwaliteit oid, maar ga dat nog wel zeker navragen. Hopelijk kondigt je meisje je over niet al te lange tijd aan, wachten duurt altijd zoooo lang... en wij vrouwen zijn daar over het algemeen niet zo goed in. Klaasje, het zaad was wel goed volgens dr S. maar waarom er dan maar 1 bevruchting is, ik zou het niet weten. Hij zit nog in de embryoscope, is het normaal dat je tussendoor niets te horen krijgt over hoe het gaat en of hij nog aan het delen is? Ik krijg pas zaterdag wat te horen, op de dag van de terugplaatsing. Pfff dit is zo zenuwslopend. De punctie zelf is me heel erg meegevallen, heb eigenlijk geen lichamelijke klachten. Lets, het is niet makkelijk he met die werkgevers. Een beetje medeleven mag wel getoond worden, ook bij mij is dat soms ver te zoeken. Gein wat lijkt me dat dubbel zeg! Je hebt je al zo ingesteld op twee kindjes en dan blijkt het er toch 'maar' een te zijn. Kan me voorstellen dat dit tijd nodig heeft om het te verwerken. Maar toch ook super gefeliciteerd met het kindje in je buik! Dank je wel dat jullie voor me duimen! Ik ben hier ook de dagen voorbij aan het kijken tot zaterdag...
@Gein; Dat was niet wat je hoopte......en ik begrijp dat je het nu waarschijnlijk ook een heel stuk spannender vindt, nu er nog "maar" 1 over is. Inderdaad erg jammer en ook verdrietig dat de ander helaas weg is. Maar deze uk doet het dus erg goed en ligt mooi op schema. Dat is wel heel mooi en positief nieuws! @Do; spannend, meis! Eindelijk ga je van start. Ook wel weer spannend het prikken. Brr, ik ben er nooit aan gewend geraakt, hihi, ik zie mijzelf nog zitten met de spuit in de ene hand en met mijn buikvelletje in de andere hand. Zal ik of zal ik niet?? Hihi, ik zat soms wel 10 minuten zo. En nee, helaas werd dat niet beter naar het einde toe. Frustrerend was het. Ik kan mij niet voorstellen dat anderen dit ook zo hebben gehad (ik ben echt een watje) dus ik zeg tegen jou: Zet 'm op!! @Sneeuwmees; jij hebt het dus ook al zo warm. Daarstraks weer toen ik het centrum in was. Enneh, ik pak zeer regelmatig zelf de deo. En elkaar ontmoeten lijkt mij echt ontzettend leuk! Ik ben zo benieuwd naar iedereen. We delen immers zo veel met elkaar, lief en leed. Nou ja, wie weet.......binnenkort? @Klaasje; jeetje, meid, wat vervelend dat je nu niet zoveel kan/mag doen. Heb je last van een hoge bloeddruk? Daar kan je je namelijk ook niet lekker door voelen. Hou maar goed in de gaten in ieder geval en probeer voldoend rust te houden. Misschien nog series kijken of een leuk filmpje of zo? Of een legpuzzel maken? @Ego; De kleine meid is de laatste dagen zo aan het eind van de middag goed wakker zodat ik echt met haar kan "spelen". Zo leuk. Ik had haar daarstraks in het wippertje zitten en ze zat aan één stuk door te lachen naar mij. En ik werd natuurlijk weer een emotioneel tutje en moest een traantje wegpinken. Oh en over tranen gesproken......morgenmiddag moet ze naar het CB voor de eerste prikjes. Als ik er al aan denk.....vreselijk. Ik ga wel mee met mijn man. Ik ben echt bang dat ik daar ga huilen, want ik wil dat echt absoluut niet. Sinds ik moeder ben, ben ik zo week, echt niet normaal meer. Of het is nog het ontzwangeren.