ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Miekiej; Oeh, meis, wat spannend! Hihi, ik word er helemaal nerveus van:). Ik duim met je mee dat je over een paar dagen nog steeds positief test en dat het dus echt betekent dat je zwanger bent en je dus nier meer hoeft te twijfelen. Ik hoop het zo van harte voor jullie!!

@Unicorn; oef, dat was echt een pittig dagje voor jullie in DD. En inderdaad Dr. S. is niet van het gezellig kletsen en uitleggen. Gelukkig is hij wel echt kundig in zijn vak (en ook heel eerlijk), maar zodra er iets afwijkends is, is het helaas zo dat je met vaak met vele vraagtekens achterblijft. Terwijl het echt super belangrijk is voor iedereen natuurlijk die daar komt dat het juist heel erg duidelijk is.
    In ieder geval heel veel succes voor de tp!!! Al lekker snel, meis. Ik hoop en duim voor je dat het erg goed zal gaan!

@Ego; poeh, ik heb echt mega last van mijn been (knie) en rechter schouder. Gisteren op mijn heb ik mijn arm zo veel mogelijk (is bijna onmogelijk als secretaresse met veel typewerk en telefoneren) proberen te ontzien. Gelukkig heb ik dinsdag een afspraak met de ft, die ik al gemaakt had voor mijn val. Ik hoop dat er wat tegen de pijn gedaan kan worden......ik betwijfel het aangezien ik al 3x geopereerd ben geweest aan die schouder.

2. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend Miekiej!!! Ik hoop het voor je. Lijkt mij ook te duidelijk om nog van de pregnyl te zijn.

Vervelend Tassie....rust rust rust....

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Sorry even egoistisch maar moet het delen.. Dit kan toch niet meer vd pregnyl zijn.:$

Bijgevoegde bestanden:

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: nee, meis, dit is geen pregnyl... Hihi... Ik zeg gefeliciteerd!

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    #2445 Imke22, 29 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
    Super zeg, gefeliciteerd hoor !!!! ☺☺☺

Had jou ook klachten? Of had je het gevoel ongesteld te moeten worden?

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Miekiej; Wow, meis, dit is toch wel heel duidelijk een knaltest!!!
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Morgen maar lekker bellen naar DD voor een eerste echo-afspraak!

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt allemaal!!!
    Heeel blij maar het is ook zo spannend mag het dan nu na bijna 4jaar eindelijk goed gaan. Op naar een mooie echo inderdaad.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Je bent zwanger meid! Van harte gefeliciteerd.

9. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Gefeliciteerd Miekiej, was al heel benieuwd of het bij je gelukt was!

En echt wel een knaltest!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: snap je rollercoaster aan gevoelens. De blijdschap en toch ook de onzekerheid en angst. Je kan 'ons' zkh in ieder geval met mooi nieuws bellen! Of wil je een echo in DD?
    @Tassie: wat erg dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Zal natuurlijk wel flink beurs zijn en zal nog wel een tijdje aanhouden, ben ik bang. Hopelijk kan de fysio wat verlichting geven.

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    #2451 Miekiej88, 29 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
    Bedankt allemaal!!

@sneeuwmees, 1e echo doen we in DD dat willen ze ook werd er laatst aangegeven. Merk na laatste paar keer toch wat weerstand naar ons ziekenhuis. Vraag me af of ze wel echo doen want mij werd de laatste keer duidelijk gemeld dat ik hun patient niet meer was.

@Tassie flink balen dat je nog zo'n pijn hebt. Dat je nou net op je schouder moet vallen waar je al 3 keer aan geopereerd ben. Ik hoop dat het met rust en fysiotherapie gauw verbeterd.

@Unicorn hoe is het met je?? Morgen hele spannende dag voor jou!! Je hebt er in ieder geval een heel aantal mooie eicellen klaarliggen. Ik snap wat je bedoel met Dr.S dat heb ik ook en als ik even kon kiezen koos ik ook voor Dr.C omdat hij toch wat meer aandacht voor je heeft en is persoonlijker. Zal voor je duimen morgen. Op een mooie oogst!

@Imke, hoe is het net jou meid? Morgen je officiele testdag, spannend!

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk nieuws miekiej!!

Tassie, beterschap met je arm!

Unicorn, heel veel succes morgen!

Imke, succes morgen! Spannend!

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nou ik had gisteren iets bruinverlies. Daarna niet meer .. alleen ik heb steeds een ongesteldheids gevoel en dat zint me niet.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: had ik toen ook, hoor. Ik belde toen op dat ik spontaan zwanger was geraakt en een echo wilde inplannen. Werd me toen ook echt gezegd dat ik daarvoor maar naar DD moest. Ik nog in de verdediging waarom ik helemaal naar DD moest gaan voor een spontane zwangerschap. DD had daar ook verder niets mee te maken (al weet ik zeker dat als ik gebeld had, ik wel in DD welkom was geweest voor een echo). Na lang doorpraten kreeg ik zowaar een afspraak voor een echo. Maar voelde me er zo rot door dat ik er zo op aan moest dringen. Heb zelfs de dagen tot aan die echo nog overwogen hem af te zeggen. Toen ik kwam, werd ik door dr. C. geholpen en die was toen zo lief en die bood aan dat als ik bij haar onder behandeling wilde, dat dat altijd kon en als ik me zorgen maakte en een extra echo wilde, dat ik maar hoefde te bellen. Zo'n verschil met die assistente die ik toen aan de lijn had. Dus kan me voorstellen dat je naar DD wilt gaan voor die echo. Maar ik zou ons zkh binnenkort toch op z'n minst even het goede nieuws meedelen. ;):p
    @Imke: spannend voor je morgen. Helaas zeggen bruinverlies en ongesteldgheidsgevoel niets over de kans van slagen. Het voelt vaak wel zo dat het over en uit is, maar ongesteldheidskrampen kunnen ook juist een positief teken zijn (vraag maar aan Stiertje). ;) Ik ga mega-hard voor je duimen dat je ook bij Stiertje en Miekiej mag aansluiten. ;)

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Imke; heel veel succes, meis! Mijn duimen draaien en ik hoop echt dat ook jij een 2e streepje zult hebben! Dat wachten is vreselijk en maakt ook zo onzeker.....Meis, nogmaals heel veel succes morgen!

@Unicorn; ook jij heel veel succes morgen. Ik hoop dat je een mooie opbrengst hebt!

@Lets; jeetje, alweer over de 30 weken zwanger! Wow, wat gaat het hard. Ben je al klaar met de babykamer?

@Ego; dank jullie dames......ik heb helaas echt veel pijn. Ik zal wel zien of de ft überhaupt wat kan aan de pijn. Gelukkig is het al snel dinsdag.

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees, bij C wil ik wel langs maar als het dan al zo gaat denk ik zak erin haha. Laat het eerst even bezinken.

@Imke, het kan nog alle kanten op en wat ongesteldheidskrampen betreft die heb ik nu ook komt inderdaad veel voor begin vd zwangerschap hoor ik.

@Tassie, verschrikkelijk als je zo'n pijn hebt he.. Beterschap!!

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wij hebben de 1e echo in Heerenveen gedaan (maar zij hebben ook een officiële samenwerking met DD, da's natuurlijk anders).
    Imke, ik had absoluut ongesteldheidsgevoel. Liep al te balen dat de poging mislukt was. Maar toch was ik zwanger. Hoop dat jij straks ook zo'n verhaal kunt vertellen meis. Nog even sterkte met de laatste loodjes!!

18. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    YES Miekiej!! Gefeliciteerd!

19. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Miekiej wow wow wow wat te gek!!! De test is super duidelijk dus ik zeg gefeliciteerd :D !!!

Bedankt voor jullie woorden! Fijn om te herkennen dat dr. S. bij meer meiden zo is... ik geloof ook zeker dat hij kundig is, daar twijfel ik absoluut niet aan maar dr.C. is zo persoonlijk dat ik ff en shock kreeg haha. Ben ik al overheen hoor ;)

Tassie wat vreselijk vervelend van je schouder :( Ik hoop dat je er snel aan geholpen kunt worden op wat voor manier dan ook!

Imke jij ook veel succes morgen! Ik duim dat je je mag aansluiten bij de zwangeren!

20. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Miekiej; gefeliciteerd!! Op naar de eerste echo!

Deel Deze Pagina