ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: ik heb alleen maar dr. S. gekend, dus ik weet niet beter. ;) Die C. schijnt dus een stuk persoonlijker te zijn. Ja, dan kan ik me voorstellen dat het een shock was met S....hihi... Hoe laat mag je morgen?

Vanwege het slechte weer zijn we vanmiddag even gaan zwemmen. De oudste heeft nu 2 zwemlessen gehad en is veranderd in een ware waterrat. Eerst was haren wassen een drama als hij maar een druppel water in zijn gezicht kreeg. Maar sinds 2 wkn gaat hij vollop kopje onder en is hij niet meer te houden in het water.
    De jongste vond het in het begin maar niets. Het was erg druk en natuurlijk veel lawaai met gillende en spetterende kinderen, dus hij was wat huilerig van angst. Maar gelukkig ontdooide hij na een tijdje en heeft hij het toch nog naar zijn zin gehad. De kleine ligt nu even te slapen. Ik vond hem in het zwembad al wat warm. Nu bleek hij ook 37,8 te hebben. Geen idee of het nu van de verkoudheid is of van tandjes die weer op doorkomen staan. Zou handig zijn als je een gebruiksaanwijzing bij je kind krijgt.;) Nu maar weer eten gaan koken en dan is het weekend weer bijna voorbij.

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    sm, klinkt toch wel gezellig hoor dat zwemmen samen! Ik zie je waterrat zoontje al helemaal gaan, vol enthousiasme haha.. jammer van de verhoging van je jongste maar hopelijk is het snel weg!

Morgen om 11 uur ben ik aan de beurt, als ze tenminste niet uitlopen...

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Bedankt meiden, ik hoop het ontzettend.

Succes morgen unicornbaby !! Duimen draaien.

Voor de rest zwaai !

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: 11 uur is een mooie tijd. Ik moest toen om half 1 pas (en moest tot die tijd nuchter blijven). Een voordeel van een punctie is dat dat niet uit zal lopen. Ik was daar altijd wel blij mee, want ik had altijd zo'n ongerust gevoel in de tijd tot aan de punctie, bang dat ze al gesprongen waren. Dus had altijd wat 'haastgevoel' om die follikels zo snel mogelijk veilig te stellen. Gaan jullie morgenvroeg naar DD of pakken jullie vanavond al weer een hotelletje. Ik ga heel hard voor je duimen morgen!!
    @Imke: jij ook heel veel succes morgen! Ik hoop dat je ons morgen, net als Miekiej, ook met twee streepjes komt verrassen!! Ik denk aan je!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Unicorn: veel succes morgen met de punctie!
    En Imke: ik duim voor je!!

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank jullie wel meiden!

Sm, vorige keer moest ik om 8.30 uur maar dat liep toen al uit. Was pas rond 9 uur aan de beurt. Heb me suf geijsbeerd toen haha dus vandaar dat ik hoop dat dit niet weer gebeurt... ik ben nu ook (al) als de dood dat alles al vergaan is. Mijn punctie had het beste vandaag kunnen plaatsvinden maar zondag is dd natuurlijk dicht dus hopelijk is er niks in de tussentijd verloren gegaan... We zullen het zien, ik kan er nu weinig meer aan doen :)
    We zijn vanmiddag naar dd gereden, dus we zitten nu in het hotel :) we blijven hier tot dinsdag. Vorige keer was ik erg beroerd en wilde ik niet 3+ uur in de auto zitten dus nu op voorhand besloten te blijven.

Imke, veel succes morgen. Ik denk aan je 🍀🍀🍀

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Helaas meiden, weer maar 1 streep ..

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahmee Imke, wat jammer en verdrietig...:( heel veel sterkte... Dikke xx

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Imke: ach, meis. Het was je zo ontzettend gegund. Dikke knuffel!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Imke, wat een klote bericht. Sterkte lieve meid, het doet zo ontzettend zeer.

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ahh nee Imke had het voor jou ook zo gehoopt... Dikke knuffel!

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Imke; Och, meis, wat vind ik dit ontzettend rot voor jullie!

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee Imke dat meen je niet sterkte meis.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    He bah Imke! Ik leef met je mee!

15. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ah nee Imke :( het was jullie zo gegund ❤ sterkte en een hele dikke knuffel xx

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: en... hoe is het jou vergaan vandaag?

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Lief SM!
    Er zijn 20 follikels aangeprikt en 16 rijpe eicellen gevonden. Morgen word ik gebeld over het aantal bevruchtingen dus het blijft nog ff erg spannend! Mijn eierstokken waren goed dus bij een goede embryo krijg ik deze cyclus toch een tp!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: wat een mooi aantal! En ook fijn dat er een tp kan komen deze cyclus. Nu nog even afzien voor dat telefoontje van morgen. Hopelijk een mooi aantal bevrucht én een mooi aantal in de vriezer. Ik ga voor je duimen!

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Unicorn; wow, meis, wat een mooie opbrengst! Nu duimen voor een mooi telefoontje uit DD morgen. Spannend voor jullie!

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow unicorn, wat een fijn berichtje! Prachtig aantal zeg wauw! Nu spannend voor morgen! We duimen weer verder, fijn dat er nu een tp kan komen!

Deel Deze Pagina