ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    thanks voor het duimen :) We zullen het zien, ik vind deze 5 dagen spannender bijna dan die dagen erná. Nog even geduld ;)

Ben ook wel benieuwd Miekiej of je al wat ervaart? Is het nieuws een beetje ingedaald ondertussen? :) Vind het zo gaaf voor je/jullie!!

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Unicorn nog heel even geduld.... Zaterdag een mooie blasto daar gaan we voor ;)

Hier blijft het nog moeilijk te bevatten. Vanochtend nog de laatste testjes gedaan en zagen dr erg mooi uit. Het is gewoon zo! weinig kwaaltjes.. Voel me borsten wel maar heb ik al tijden van de utro. Maakt me ook wel onzeker moet ik zeggen.. Heb wel wat last van die onrust vooral s'nachts dan slaap ik nauwelijks en maakt me hoofd overuren. Hopelijk wordt ik gauw iets rustiger.. Ook na de MA 1,5jr geleden waar ik dus niks van gemerkt heb maakt het extra spannend..

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Het is ook zo spannend allemaal.. de strijd is nog lang niet gestreden en iedere stap is weer een 'horde' die je moet nemen. Ik kan wel begrijpen dat je na de MA onzeker bent.

Volgens mij hoort piekeren ook bij dit proces ;) ik slaap ook erg slecht sinds vorige week, blijf maar piekeren en draaien. Je doet er verder ook niet zo veel aan behalve 'gezond zijn' en 'gezond leven' wat nogal breed definieerbaar is haha.

Ben super blij voor je!!

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Miekiej, ik hoop dat je snel kwaaltjes krijgt! :D Snap het wel hoor, 't is allemaal zo spannend! En eenmaal zwanger, leef je ook weer van het ene spannende moment naar het andere.
    Bij mij beginnen m'n boobs nu pas een beetje te groeien. Was wel meteen misselijk vanaf de officiële testdatum. Moet zeggen: daar heb je snel genoeg van hoor! Gelukkig is dat nu weer grotendeels weg. Nu alleen nog MOE!!! Sta echt in de overleefstand momenteel. Maar dat gaat ook wel weer over.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: ik vond die 12 wkn ook killing na een MA. Heb mijn borsten dagelijks fijngeknepen om maar bevestiging te hebben dat ze nog wel pijnlijk waren.:) Ik leefde ook van echo naar echo en was blij die eerste 12 wkn doorgekomen te zijn. Hopelijk krijg je na de eerste echo er een beetje meer vertrouwen in.
    @Stiertje: jij gaat ook als een speer richting de eerste mijlpaal. Binnenkort nog een echo gepland?

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Afgelopen dinsdag nog gehad. Nu 'pas' weer op 17 april, de nekplooimeting.

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt dames, bij jullie is het ook goed gegaan of gaat het goed dus dan moet vertrouwen hebben, bedankt dames.

@Stiertje wat heerlijk weer een goede echo. Heb je foto?? Mogen we nu samen aftellen tot 17 april ;)

@Unicorn trek je het nog een beetje??

@Sneeuwmees hoe is het met jou verder???

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: met mij gaat alles z'n gangetje. Het is allemaal wat hectisch en druk. Mijn man werkt onregelmatig, om mijn 3 daagse werkweek om. Dus daardoor zijn de 'vrije' momenten vaak erg druk, om de oudste op tijd naar school te krijgen. De jongste die minder slaapt, en als hij wakker is enorm actief is. En dan moet je ook tussen alle bedrijven door proberen boodschappen en het huishouden te doen. De jongste meldt zich vaak nog een keer per nacht. En de laatste tijd is dat vaak vroeg in de ochtend. Te vroeg om op te staan, maar te kort om nog echt lekker te kunnen doorslapen. Dus dat is best slopend als je heel kort, heel diep in slaap valt en de wekker gaat. Mijn man werkt nu weer en het huis lijkt ontploft te zijn. Even geen idee waar ik moet beginnen. Verder heeft mijn oudste morgen speelgoedochtend op school. En de juffrouwen waren zo leuk om ook aan te bieden dat de kinderen ook met hun fiets naar school mochten. Dus moet zo ook nog zijn fiets in de auto zien te krijgen. :cool: Maar we klagen niet, hoor. Luxe problemen, zullen we maar zeggen.;)
    Mijn man belde net op. Hij had in mei een paar dagen vrij gevraagd en had nu 'groen' licht van zijn baas gekregen dat het akkoord was. We kunnen nu dus een weekendje weg boeken. We willen gaan kamperen bij de boer (in zo'n luxe tent). De oudste kan dan (hopelijk) leuk met andere kinderen de boer mee helpen en hij krijgt dan een echt knechten-diploma. Dus hopelijk vindt hij het leuk (en hebben we ook nog mooi weer). Leuk vooruitzicht dus.;)

9. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lekker vooruitzicht SM!!
    Stiertje, spannend de nekplooimeting. Nu nog regelmatig een echo, straks duurt het echt veel langer (als je tenminste 'normaal' bij de vk loopt). Ik heb 13 weken geleden de laatste echo gehad.... Voordeel is dat je dan de baby goed voelt.
    En jij ook je eerste echo gepland Miekiej! Hopelijk vliegen de dagen wat snel voorbij.

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees, ik word al moe als ik het verhaal lees haha wat een drukte... Denk ook om je eigen rust he door evt hulptroepen in de schakelen ;) Wel heerlijk dat jullie vakantie in het verschiet hebben. Volgens mij allemaal wel aan toe na die hectische tijd.

@NTP 13weken is inderdaad al eventjes geleden. Pretecho geen idee? Of vind je het wel goed zo? Lijkt me inderdaad erg prettig dat de kleine zich regelmatig meld. Je schiet al op.

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn ik ben helemaal vergeten je succes te wensen voor vandaag en zal nu wel te laat zijn...

Ben benieuwd hoe het is gegaan dus laat maar gauw weten ;)

@Iedereen een heel fijn paasweekend toegewenst!!

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Unicornbaby; Heel veel succes vandaag!!! Ik ben benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt.

@Iedereen: hele fijne Paasdagen!!!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: veel succes vandaag en lekker broeden met de pasen!! Hopelijk ook goed nieuws over de overige cryo's.

Jullie ook fijne paasdagen met hopelijk mooi weer!!

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank je wel Miekiej en andere meiden!

Had om 11 uur de transfer. 1 was een blasto, 1 had het niet overleefd en de andere 3 lopen achter. Ze denken niet dat deze het gaan halen maar ik moet dinsdag bellen om het zeker te weten :(

Gemengde gevoelens. Blij dat er 1 teruggeplaatst is. Verdrietig dat de rest het weer niet gehaald heeft :(

Fijne paasdagen!
    Xxx

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aah unicorn, wat jammer dat de rest het niet gehaald heeft...
    Gelukkig maar dat er een is teruggeplaatst! Hopelijk is dat gewoon genoeg!!

Hier gaat alles goed hoor... Ben alleen een behoorlijke luilak aan het worden, of gewoon moe ik weet t niet. Ik moet vaak echt overdag ook gewoon een uur slapen. Maarja. Zolang het kan geniet ik daar maar gewoon van!
    Dinsdag hebben we weer een groeiecho. Stiekem vind ik het helemaal niet zo heel verkeerd bij de gynaecoloog te zitten, we hebben echt veel echo's gehad! Niet altijd om goede redenen, maar vanaf januari zijn het wel allemaal leuke geplande echo's geweest. De vorige groeiecho duurde wel een half uur, was echt genieten! (Geloof ook omdat er een stagiaire bij was die moest oefenen;) ideaal)

Sneeuwmees, lekker straks op vakantie! Goed vooruitzicht na alle drukte.

Miekiej, ik ben nog steeds zo blij voor jullie!

En alle anderen wens ik bij deze hele fijne zonnige vrolijke paasdagen met veel (bevruchte) eitjes natuurlijk;)

16. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie Unicorn, een mooie blasto aan boord!! Dit wordt em gewoon. Hopelijk trekken de andere emmy's nog een sprintje.

Lets, geniet nog maar lekker van het lui zijn. Fijn al die echo's. Mijn laatste was al 14 weken geleden. Maar......misschien binnenkort toch weer een echo omdat de baby in stuit ligt helaas.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: dat vond ik ook het voordeel van een gyn dat ze bij ieder bezoek een echo maakten. Alleen had ik altijd mannelijke gyn's die duidelijk al heel wat jaartjes meedraaien, dus die gingen vaak in turbo-snelheid met dat echo-apparaat over de buik heen en voor je rustig van de aanblik kon genieten, kreeg je al een handdoek toegeworpen, waarmee je je buik mocht schoonmaken.
    @Unicorn: focus je op het mooie embryootje in je buik. Jammer dat de rest het niet gehaald heeft, maar het is een enorme afvalrace in die embryoscope. Geniet van je pasen! En hopelijk mag je Stiertje en Miekiej snel gezelschap houden.
    @NTP: als de kleine in stuit ligt en je komt onder behandeling van een gyn, dan zal jouw gemiddelde aan echo's ook snel toenemen. Maar wie weet heeft de kleine zich wel bedacht...

We zijn vandaag naar mijn schoonouders geweest. Door omstandigheden was het er al weken niet van gekomen. Ze wonen in brabant, dus een ruim uur rijden, vandaar dat je dat niet zo maar even tussendoor doet. Hun huis is niet echt kind-proof ingericht. Het zijn (natuurlijk) wat oudere mensen en die houden vaak van allerlei prullaria en potjes, vaasjes e.d. Vreesde al het ergste en ze hadden al wat aan de kant gezet, maar de tijd dat ik daar geweest ben, kon ik continue achter mijn zoontje aan vangen. Hem afleiden, dingen afpakken of uit zijn mond. :cool::( Was totall loss toen we naar huis gingen.
    Op de weg terug vloog er een auto van de invoegstrook, zo de eerste baan op en zonder om te kijken ook de tweede baan (waar wij reden). Mijn man moest vol op de rem en dacht echt een paar seconde dat we er tegen aan zouden gaan. Het was ook nog spannend omdat er achter ons ook een auto vol in de remmen moest (en voor het zelfde geld ook nog achterop geknald was). Het was dus een kwestie van enkele centimeters, maar mijn man en ik waren vreselijk geschrokken. Had de hele weg rillingen van de spanning en was misselijk van het idee van wat had kunnen gebeuren.
    Bijna bij huis belandden we in een file. Het duurde maar en het duurde maar en ook dan worden mensen een beetje gek in hun hoofd. Met een noodgang over de vluchtstrook rechts in halen, afsnijden. We zaten dichtbij de afslag naar de Mac en zijn toen maar even wat gaan eten. Gelukkig was na het eten de file opgelost.
    Thuisgekomen was mijn man nog even buiten en mijn zoontje ging nog even een rondje fietsen. Even later werd ons zoontje teruggebracht met de achterbuurman. Schrok me rot.
    Hij moet van ons altijd op de stoep rijden (omdat ze in onze straat als gekken rijden) en dat had hij keurig gedaan. Alleen was hij er aan komen fietsen en reed de achterbuurvrouw net naar achteren en had hem niet gezien. Dus ze had zijn fiets met de auto geraakt. Ze noemden het dat hij onder de auto was gekomen, maar dat bleek gelukkig niet zo letterlijk te zijn. Dus weer een hartverzakking erbij.
    De kinderen liggen nu in bed en hoop van harte dat we alle ellende nu voorlopig even gehad hebben. Het is duidelijk onze dag niet.:(

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Unicorn; Ik hoop zo dat je dinsdag goed nieuws krijgt vanuit DD.
    Maar......natuurlijk hoop ik vooral dat je straks een positieve test hebt.
    Meis, heel veel succes met de blasto on board!

@Lets; heerlijk is dat, he, die echo's. Ik heb ook best veel echo's gehad, ik was onder behandeling van de verloskundige in het ziekenhuis en kreeg ook regelmatig een echo. Altijd weer fijn om je kindje te zien én ook fijn om telkens weer een bevestiging te krijgen van het geslacht. Hihi ik was best bang dat het toch niet klopte......en dat wij dus heel veel spulletjes en kleertjes niet konden gebruiken. Tot het laatst vond ik het dus toch nog spannend.

@Sneeuwmees; jeetje, meid, wat een dag! Poeh, wat heb jij een aantal keren doodsangsten uitgestaan. Brrr. Ik vind het ook best vaak eng onderweg met de auto. En nu met een kindje.....
    En je zoontje dus bijna onder een auto. Vreselijk. Zelf was hij zeker niet geschrokken of onder de indruk? Of toch wel?
    Morgen lekker thuis? Heb je nog eieren verstopt?

@Ego; Ons meisje zit nu steeds vaker op handen en knieën en wiebelt dan heen en weer. Ook zet ze zich af met haar beentjes zodat ze op haar teentjes staat. Hihi, zo grappig. Met d'r kontje in de lucht.
    Ik ben benieuwd of ze binnenkort echt gaat kruipen. Tot nu toe rolt ze heen en weer en kan daarbij heel goed sturen met haar bovenlichaam.
    Toch rolt ze niet ver de woonkamer in. Ze blijft op het kleed en komt ook wel iets naast het kleed, maar verder niet.

19. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schattig is dat ja, dat heen en weer wiebelen. En dan ineens heeft ze het in de gaten en sjeest ze de wonkamer door.

SM, wat een rotdag.... Maar duidelijk een engelje op jullie schouders. Vandaag hoop ik beter!

Hoe gaat het unicorn? Al een beetje minder teleurgesteld? Positief denken nu hoor. Misschien gelpt het!

Fijne pasen allemaal!

20. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn, ik begrijp je teleurstelling. Gelukkig heb je wel een mooie blasto aan boord en hoop dat de andere 3 cryo's het alsnog redden. Bij mij liepen ze ook achter en konden ze uiteindelijk ook invriezen hopelijk voor jou ook!

@Lets, dank je wel! Wees maar lekker lui zou ik zeggen die rust heb je nodig ;).

@NTP, heb je al een datum voor de echo? Ben benieuwd hoe de kleine er dan bij ligt.

@Sneeuwmees, wat een avontuur... Lijkt me allemaal ook heel beangstigend gelukkig is alles goed afgelopen.

@Tassie, wat lijkt me dat heerlijk om zo naar je kleine meisje te kijken.. Geniet er maar van.

@Ego
    Even klagen hoor..
    Hier weer beroerde nacht.. Weet niet wat het is maar ben enorm gespannen.. Heb sinds vrijdag constant menstruatiekrampen wat me zorgen baat daarnaast af en toe flinke steken van mij darmen (ik denk vd zenuwen) en blijven mij eierstokken gevoelig. Gisteravond ontdekte ik een bult in de onderbuik heel laag in de schaamstreek zeg maar.. Dat maakt me dan beetje bang met al die buikpijnen en vervolgens doe ik weer geen oog dicht... Pff ik wil zo graag ontspannen.. Moet deze dagen maar ben kapot. :(

Deel Deze Pagina