ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Dames, even een vraagje. Ik heb al heel lang niets meer gehoord/gelezen van Bbibi. Zelfs op pb-tjes reageert ze niet meer.
    Weet iemand van jullie meer? Je mag mij een pb sturen. Ik maak mij erg ongerust, omdat het met haar gezondheid niet zo goed ging.

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owja van Bibi heb ik ook al lang niks meer gehoord..ben ook benieuwd..hoop maar dat alles goed gaat!

Sneeuwmees, wij wonen vrij dichtbij arcen maar gaan daar nooit heen eigenlijk haha.

Miekiej, toen ik zo'n obstipatie had en buikpijn raadde de acupunturiste mij aan 's morgens twee eetlepels lijnzaadolie in te nemen. Hielp me wel iets geloof ik... En veel heldere soep te eten...

Onze uk lag er weer mooi bij op de echo. Groei blijft iets onder gemiddeld maar niet om me druk over te hoeven maken. Heeft wat korte beentjes in verhouding.

Liefs!

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik heb Bbibi even een seintje gegeven dat jullie nieuwsgierig zijn hoe het met haar gaat :)

Verder een zwaai naar iedereen.
    Ik lees nog wel mee, maar reageren komt er niet van. Ik hou jullie niet bij ;)

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Bbibi komt van de week even een update geven. Het is puur tijd gebrek. Met haar en de kleine meid gaat het goed.

5. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Loontje! Soms raakt iemand idd ineens uit het zicht. Zal mij straks ook wel zo vergaan, met al die drukte. Lief dat je je zorgen maakt Tassie. Ben benieuwd hoe het met haar gaat.

Lets, helemaal niet erg om er een iets kleiner kindje uit te moeten persen toch 😉. Wanneer krijg je verlof? Ik heb sinds vandaag verlof! Heerlijk!

6. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loontje, jullie jongste is alweer bijna jarig zie ik 😳. Wat gaat dat snel!

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    NTP, ja inderdaad, nog 1,5 week. Tijd is echt omgevlogen ! Jij schiet ook al aardig op :)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: gaat hard, hè? Kan me nog als de dag van gisteren jouw bevalling herinneren hier op zp.
    @NTP: lekker dat je nu verlof hebt. Vond dat zelf zo heerlijk om af te tellen tot mijn verlof. Lekker aantutten en nog even genieten van het getrappel. Voor je get weet is de kleine er al.
    @Lets: Hihi.. Herkenbaar. Toeristen hebben vaker meer dingen bezocht in een week dan ik in mijn hele leven. Terwijl we in NL overal zo dichtbij wonen. Wij wonen in een bosrijke omgeving en horen vaak van mensen dat wij zo boffen en dat we zo heerlijk wonen, maar moet zeggen dat wij dat al helemaal niet meer zien of opmerken. Fijn dat alles goed was met de kleine. Blijf jouw zwangerschap (vooral het begin) nog steeds de meest opmerkelijke van hier vinden en nu toch al bijna uitgeteld.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @sneeuwmees: haha grappig dat je dat nog weet. Ik was het zelf al vergeten. Ik vind het jaar echt veel te snel gegaan hoor. Jou kleine man is alweer bijna een maand een dreumes :D

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: ja, vond het toen zo knap van jou dat je ons zo goed op de hoogte hield, zelfs tijdens de weeen. Deed ik je niet na. Dit eerste jaar is inderdaad veel te snel gegaan. Al wordt m'n zoontje ook wel steeds leuker. Je nadoen met geluiden, praten en als we zitten te bellen, is hij ook aan het 'bellen' met de afstandbediening. Aan de andere kant is het ook wel steeds vermoeiender nu hij meer wakker is. En als hij wakker is moet je continue alert op hem zijn.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hi lieve dames,

Allereerst excuus voor mijn afwezigheid!
    Het is goed dat loontje mij ff een berichtje gaf zou het anders zoooo vergten puur door drukte!
    Sommige dames spreek ik nl nog via facebook dus niet helemaal uit zicht ... maar daardoor vergeet ik min of meer jullie een beetje! sorry sorry sorry!

Ik heb het te druk om alles bij te houden sinds er zoveel nieuwe dames bij komen en ik met onze kleine meid druk bezig ben.. en vnd het ook niet leuk om alleen maar ego posten te plaatsen dus vandaar een beetje min of meer afwezig gebleven...

sorry dames!

Update hier: met gezondheid gaat het enorm slecht. Maar zal helaas vermoedelijk ook nooit meer beter worden... heel lastig en vooral omdat een kleintje energie vreet die er al weinig is...
    Gelukkig doet ons meiske het super! ze is zooo lief en zooo gezellig! Echt een vrolijke noot ;) ze weegt alweer over de 7 kilo inmiddels dus gaat goed :)

Hoe gaat het met jullie dames?

Sneeuwmees hoe gaatie met je mannen?

NTP Gein & lets hoe gaatie met de zwangerschap meiden?

Tassie lief dat je om me vroeg meissie heb je gepbt

FA hoe gaat het met je zoontje!

Dees hoe gaatie met man en schoondochter?

Stiertje hoe is het met de zwangerschap meid? en met je dochtertje?

Loontje tja wij spreken mekaar nog geregeld maar toch even zwaai zwaai hihi

Vlinder hoe gaat hert nu nimiddels met je behandelingen meid?

En met alle andere dames? Weet niet wie er allemaal nog mee kletst hier? zo lang al niet meer online geweest! sorry!

Liefs voor jullie xxx

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Gein, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoop dat jullie snel naar huis mogen!

Tassie, spannend, een nieuwe poging. Hopelijk (snel) weer met een prachtig resultaat!

Lets, wat heerlijk om weer die echo te hebben gehad. Spannend, de laatste echo.. het gaat nu hard!!

Miekiej, hoe gaat het nu met je? Nog veel last/Pijn?

Bibi, fijn van je te horen!

SM, ben je nu op vakantie? Zo ja, geniet ervan :)

NTP; jij gaat ook hard :) Heb jij nog een echo tegoed of is het nu ook aftellen?

Hier een verdrietige dag gisteren gehad. Nieuws vanuit DD dat onze emmy's het weer niet tot cryo hebben gered. Vorige keer 2 uit de 3 (en de 3e van de TP uiteindelijk dus ook niet) en nu 4 uit de 5. Het is afwachten of nr. 5 nog wel iets gaat doen maar eerlijk gezegd geloof ik er na zoveel jaar niet meer in (ja, ik weet dat ik positief moet blijven ;) ). Ik wil eerst een goed gesprek hebben met dd wat er hier niet goed gaat en eventueel overstappen naar een ander zkh. Ik geloof zeker dat dd goed is maar wij voelen ons er vaak niet serieus genomen. Kijken of dit weggenomen kan worden volgende keer. Maar goed, eerst op naar de testdatum volgende week.

*zwaai*

13. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik lees hier ook nog mee, maar ook op moment gewoon te weinig tijd om uitgebreid mee te schrijven! Hier alles goed, kleine man groeit als kool! Morgen alweer 9 mnd. Hij is echt heel vrolijk lief en actief! Hij probeert wel beetje te kruipen maar kan alleen achteruit en ook nog niet op de knietjes komen. Hij kan al wel goed zitten, denk dat we binnenkort eens een rondje op de fiets gaan proberen. Weer een nieuwe mijlpaal.

Zwaai !!!

14. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Bbibi, fijn wat van je te horen. Hopelijk geniet je, ondanks je slechte gezondheid, volop van je kleine meid.

Unicorn....wat verdrietig. Eerst idd de testdatum maar afwachten. Wie weet!

Mikka, zo leuk om te gaan fietsen!

Ego: nog steeds een stuitligger.... Over twee weekjes liggingsecho en evt versie.....

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mikka: fietsen is zó leuk! Hopelijk wordt het snel mooi weer!

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat is het rustig hier...

Maar even een ego post van mijn kant;

Omdat de buikpijnklachten bleven aan houden toch DD gebeld en kon ik gisteren terecht voor een echo.
    Was gisteren precies 6 weken en de echo zag er voor het termijn goed uit. Zelfs al hartactie wat voor mij gevoel wel traag ging maar de arts zei dat het goed was voor het termijn dus gaan we dan maar vanuit. De pijn komt van de flink vergrote eierstokken en die bult is mijn rechtereierstok. Moet nu rustig aan doen en verder onder controle blijven van gynaecoloog in mijn eigen woonplaats. Komende nacht gaan we 5 dgn naar Valencia met me schoonouders en ze hebben al van alles gepland. Vind het moeilijk om daarin mijn grenzen aan te geven maar het is even niet anders en voor het goede doel

Hoe is het met de rest???

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: wat fijn dat de echo goed was en dat het hartje klopte. Het klopt inderdaad dat het hartje nu nog maar net klopt en daardoor ook nog traag klopt. Dus geen zorgen daarover. Zal bij de volgende echo al veel sneller kloppen. Hopelijk slinken de eierstokken snel zodat je minder pijn in je buik hebt.
    Weten je schoonouders dat je zwanger bent? In dat geval zou het toch 'makkelijker' zijn je grenzen aan te geven, want dan zullen ze het toch begrijpen? Misschien af en toe voor stellen ook iets met je man even alleen te doen (zodat je dan je rust kan pakken). Heel veel plezier en ik hoor graag hoe het geweest is, want zoals gezegd staat Valencia ooit ook nog op mijn verlanglijstje.

Ik heb zelf ook niet veel te melden (gehad). Ik werd donderdag op mijn werk heel misselijk en dat ging maar niet over. Er waren al wat collega's onderuit gegaan door buikgriep en vreesde al weer het ergste. Maar er gebeurde niets, bleef alleen erg misselijk.
    Gisteren ook nog erg misselijk, dus het kostte me behoorlijk wat moeite om alles gedaan te krijgen. Was blij dat ik de jongste even op bed kon leggen, zodat ik even de tijd aan mezelf had. 's Middags heb ik nog 2,5 uur geslapen en later op de dag kreeg ik ineens last van mijn darmen. Nu nog wel brak, klamme zweet, maar het ergste misselijke gevoel is gelukkig weg.
    Baal wel, want gisteren was het heerlijk weer en lag ik voor apegapen op bed.
    Vanmorgen zijn we naar een boerderij in de buurt geweest omdat de koeien weer de wei in gingen. Net op het moment dat dat gepland stond begon het behoorlijk te regenen. Wat natuurlijk voor ons niet prettig was, maar ook een stukje blijdschap van de koeien wegnam. Nu weer lekker bij de verwarming aan het opwarmen. Kleine man slaapt weer en vanmiddag gaan we maar weer bedenken wat we dan weer kunnen doen.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, wat fijn om ff van je te horen en dat alles goed gaat met je meisje!
    Jammer dag het met jouw gezondheid wat slechter gaat, maar je bent een grote bikkel!!

Unicorn, wat verdrietig, weer geen cryo's... Blegh..wij hadden ze helaas ook nooit... Maar, zie mijn banner, probeer je daar maar aan vast te houden! Het kan evengoed!! Wanneer mag je testen? Alvast succes en een dikke knuffel!

Ntp, hopelijk gaat het kindje nog draaien! Het schiet nu op voor ons he!

Miekiej, hopelijk kun je toch een beetje genieten in valencia, het is een prachtige stad! Maar lekker rustig aan doen. Wat fijn dat er al hartactie was, goed teken toch? (Was bij ons bij 6wk nog niet hoor...)

Sneeuwmees, gelukkig niet ziek... Wat zijn jullie toch lekker leuk actief met de kindjes!

Hier gaat ook alles zijn gangetje.. Heb momenteel alleen veel last van mijn handen. (Volgens mij carpaaltunnelsyndroom) hele dag gevoel of de vingertoppen slapen, en snachts is het helemaal erg. Deed gewoon pijn. Heb vannacht net polsbechermers van de skates geslapen, had gelezen dat dat wel eens kon helpen omdat het in je polsen zit vaak. Had wel het idee dat het iets hielp, wel nog het slapende gevoel maar geen pijnlijk. Dus vannacht maar weer. Ziet er overigens nie uit met die dinger in bed liggen hahaha. Mijn vriend dacht al dat ik ging boksen met hem snachts hihi.
    Verder vorige week nog een fotoshoot gedaan, heb de foto's nog niet gezien maar wellicht zet ik er binnenkort een in mijn privealbum.

Fijn weekend allemaal!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Lets: wat vervelend joh, dat je zo'n last hebt van je polsen. Het schijnt een relatief vaak voorkomende zwangerschapsklacht te zijn. Hopelijk heb je niet gebokst in je slaap :D Ben benieuwd naar je foto's. Ik ben zelf ook van plan om een fotoshoot te gaan doen, zo rond de 35 weken. Heb ik vorige keer ook gedaan, is toen prachtig geworden. En ook een newbornshoot, toen meiske 3 weken was.
    @Miekiej: ik had mijn eerste echo met 6w4d, toen klopte het hartje ook nog wat traag. De keer erna, met 7w3d, klopte het op volle snelheid. Geen zorgen maken dus. Hoop dat het lukt je grenzen te bewaren komende dagen. Heb je ze al wel verteld dat je zwanger bent?
    @sneeuwmees: rustig aan! Even tijd voor jezelf nemen! 't Is hier nu ook flutweer. Vanochtend eerst nog wel wat zon gehad.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wat een vervelende kwaal is dat. Ik heb er vaker van gehoord, maar zelf nooit last van gehad. Mijn zus had ook veel last van tintelingen in haar vingers, maar die hield enorm veel vocht vast en had hele kussens op haar handen. Hopelijk lukt het de laatste weken nog redelijk pijnloos door te komen. Enne... fotoshoot? Leuk!! Hopelijk mogen we volgende week een beetje meegenieten.
    @Stiertje: inderdaad flutweer. Vanmiddag even droog, maar zo koud. Net even boodschappen gedaan bij de makro (gelukkig alles bij de hand en overdekt). Nu inderdaad lekker rustig aan doen. Voor jou een spannende week volgende week met de nekplooi. Gaan jullie het dan wereldkundig maken?

Deel Deze Pagina