ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hoi, helaas negatief. Veel verdriet maar vooral ongelofelijk veel pijn. Tramadol hielp niet en ik verga van de pijn. Zkh geweest, kon niet meer plassen. Verlies Veel bloed dus gelijk ijzer mee. Moet proberen wat te eten maar steeds als ik dat doe gooi ik het eruit. Kortom effe Veel ellende. Ff kortaf sorry xx

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: ach, meis. Een negatieve test en dan ook nog eens zoveel pijn (naast al het verdriet). Wat een ellende inderdaad. :( Heb zo met je te doen. Dikke knuffel, meis. Had het je zo gegund.
    @NTP: de moxa heeft dus nog geen effect gehad zo te horen. Moet je volgende week weer terug? Neem aan dat je nu wekelijkse controles hebt?

Hier kleine man weer aan de beterende hand, maar de oudste nu ziek thuis. Is ook sneu en zielig, maar bij hem kan je tenminste vragen wat hij voelt, of hij pijn heeft, misselijk is of wat wil eten of drinken. Hoe dan ook, morgen weer een dagje binnen zitten met de ziekenboeg. Nu blijft alleen mijn man nog over die nog niet aan de beurt geweest is.

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Unicorn: Sterkte meid, heel begrijpelijk dat je kortaf bent. Wat een verdriet, knuffel voor jou!

@sneeuwmees, zieke kindjes is idd niks aan, hoop dat ze snel weer de oude zijn.

@Bibi fijn dat alles goed met je gaat leuk om weer wat van je te lezen

@ Tassie, leuk om te lezen van je kleine meisje herken veel in ons meisje. Lang dun en lekker haha. Altijd op cb gezeur over haar gewicht. Ze eet altijd goed, maar ons meisje is ook heel beweeglijk dus dan verdoet ze ook heel veel. Zou me er niets van aantrekken.

Zal proberen nu wat vaker mee te schrijven ;)
    Dinsdag mogen we eindelijk los:D Dan gaan we naar DD voor uitgangsecho.

4. n3ssie

n3ssie Lid

16 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haiii allemaal,

Ik ben nieuw hier op de forum ik heb een vraag misschien dat jullie mij wijzer kunnen maken? 😊

5. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Unicorn......dikke knuffel. Hoop dat je snel minder pijn hebt.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @N3ssie: hopelijk kunnen we je helpen, maar wat is je vraag?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @N3ssie: hopelijk kunnen we je helpen, maar wat is je vraag?
    @Mariska: fijn dat het nu dan echt bijna gaat beginnen! En nu mag er niets meer tussen komen. Is je huis nu op orde?

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    679
    113
    Utrecht
    @Unicorn; och, nee, meis, wat ontzettend verdrietig voor jullie. En dan ook nog eens heel veel pijn. Ik kan mij voorstellen dat je nu geen zin of puf hebt om hier te reageren. Meis, een hele dikke knuffel voor jullie!

@Sneeuwmees; dus toch nu ook je oudste ziek. Het zit ook niet mee bij jullie. Beterschap!

@N3ssie; welkom hier.......wat wil je weten/vragen?

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: succes vandaag bij de nekplooi !!

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tnx! Goede uitslag gehad! Kans op down is 1:912, kans op trisomie 13 is kleiner dan 1:5000, kans op trisomie 18 is 1:2107. Veel beter dan verwacht (bij dochter was kans op down 1:46!), dus blij en opgelucht!! Twee handjes en twee voetjes gezien en kleintje was lekker aan het bewegen. Was nu 5,3 cm lang. Alles zag er prima uit.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: gefeliciteerd met de goede uitslag en mooie scores! Mijn scores van de tweede vielen ook zoveel beter uit dan het 'gemiddelde' voor mijn leeftijd. En dat voelt dan toch wel erg prettig om te horen. Nu lekker op de roze wolk verder zweven!

12. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Unicorn wat een flinke tegenvaller. Had je blog al gelezen. Hele dikke knuffel voor jou!!

@Stiertje, wat fijn dat alles zo goed gaat en zulke mooie scores, geniet ervan.

@Ego
    Bewogen week achter de rug. Zondag naar Valencia gegaan maar helaas zijn wij (ml&ik) 2dgn eerder naar huis gegaan. Ik had erg veel pijn en al week aan de diarree. Geen puf zo moe. Ik wou het wel uitzingen maar mijn man kon het niet meer aanzien en was als de dood dat mij in het buitenland wat zou overkomen.
    Rest vd week rustig aan gedaan maar wat ben ik moe..
    Maar nu het goede nieuws vandaag weer echo gehad en dat was genieten. Kleintje was mooi gegroeid en mooie hartactie te zien en horen. Zo fijn!! Dat maakt alles goed en alle kwaaltjes dubbel en dwars waard.

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Echo foto's

Bijgevoegde bestanden:

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: wat geweldig, meid! Fijn dat je een mooie echo hebt gehad en dat je wondertje het goed doet. Jammer dat je 2 dagen eerder naar huis bent gekomen, maar ziek in het buitenland ben ik zelf ook niet happig op. Nou, geniet van het mooie nieuws en hopelijk kunnen jullie de vakantie binnenkort nog eens dunnetjes overdoen. Hoe is het nu met je buikpijn?

Hier de hele dag al binnen. De oudste ligt de hele dag al op bed. Een week geleden begon ik zelf en inmiddels zijn we (op mijn man na) het kringetje rond geweest. Moet nog boodschappen doen, maar dat lukt nu even niet.

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees, dank je. Buikpijn(eierstokken) is nog niet weg helaas maar daar moet ik denk ik de komende weken mee dealen.

Wat sneu voor je oudste mannetje.. Dus jullie zaten/zitten allemaal weer in de lappenmand. Pff Beterschap!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: helaas al een hele week om de beurt in de lappenmand. Maar het is helaas niet anders. Jammer dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Lukt werken wel? Lijkt me in jouw beroep zwaar als je moet werken met buikpijn. Wanneer heb je de volgende echo weer?

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    679
    113
    Utrecht
    @Stiertje; Wat een opluchting voor jullie met die goede uitslagen! En je kleintje is weer lekker gegroeid. Hihi, zo leuk!

@Miekiej; Och, wat naar, zeg, dat je je zo rot voelt. Dan is het inderdaad toch veel prettiger om thuis te zijn dan in een vreemd land.
    Gelukkig had je weer een mooie echo! Onwerkelijk, hè?!

@Sneeuwmees; Wat sneu voor je zoontje....ik hoop dat hij snel opknapt. Ik heb wel met je te doen, want de ze volgen elkaar wel op en dan ben jij tussendoor ook al een aantal keer ziek geweest. Meis, beterschap voor je zoontje en duimen dat ook niet je man ziek wordt.

@ego; hier gaat het met mij niet zo lekker op het moment. Buiten mijn schouderklachten heb ik al maanden last van mijn buik (darmen). Ik krijg dinsdag een echo van mijn buik, omdat ik dus maanden obstipatie heb met overloop diarree:) (sorry, dames). Ik lijk wel weer zwanger ondertussen met mijn dikke buik. Ik ben er misselijk van en voel mij echt niet lekker.
    Verder moet ik maandag voor een mammografie ivm belaste familieanamnese voor borstkanker. Ook best spannend....maar het is een screeningsonderzoek en niet omdat ik wat voel of zo.
    Kortom: ik ben even niet zo lekker.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    IMG_20150417_151243.jpg

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hier is ons kleine frummeltje.

20. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Sneeuwmees, bah vervelend al die zieken het houdt niet over. Hopelijk gaat het gauw beter met iedereen.

Werken gaat inderdaad lastig dus heb me voor de komende dagen dan ook ziek gemeld. Vind dat knap vervelend. Hoop wel volgende week weer iets aan de betere hand te zijn en weer te kunnen werken.

@Tassie, bah wat vervelend dat je je zo voelt. Kan me goed voorstellen dat je dan knap ellendig voelt. Sterkte en succes met de onderzoeken. Hopelijk voel je je gauw beter.

Deel Deze Pagina