Kan me helemaal in je verwoording vinden Stiertje! Het is idd een gedoe en gesleep he Boanan? Ik ben als patiënt erg tevreden in DD, en niet te vergeten de bonus is daar ook binnen gesleept voor ons. Hier zelfde protocol, ik gebruik 300 gonal, dag 8 cetrotide en na pregnyl utrogestan met Suprefact. Jij hebt waarschijnlijk menopur vanwege je leeftijd. Heb begrepen dat de 2 Cuypersen broer en zus zijn En Mona, zoals Stiertje doen idd. Je krijgt per cryo een vergoeding van 380 nl tarief, dat is dan voor tp, utro, progynova en pregnyl. Voor ivf is de NL vergoeding 2042, daarvan betaal je behandeling, pregnyl en utro. Alle stimulatie middelen als menopur, puregon en gonal moet je los van dat bedrag indienen voor vergoeding.
Klaasje, oh dat zou fijn zijn.. zal je in pb bericht wel even mijn mailadres geven.. Wat betreft de cryo's daar krijg ik niks van vergoed dus waarschijnlijk ook niet de medicatie.. ze zijn ontstaan uit onze zelfbetaalde poging. Stiertje, ik heb in 2013 de medicatie op t eigen risico na ook gewoon vergoed gekregen maar toen was al dat gedoe met medicatie nog niet zo... nu staat t ook op de site van t izz.. dat als ik de medicatie in mijn eigen apotheek haal ze t niet vergoeden. X
Gaan cryo tp altijd met medicatie? Niet in mijn eigen cyclus? Boannan: ik had ook 150menopur en 150 puregon.. ik had alleen geen cetrotide maar synarell neusspray.. na tp had ik alleen utro... Dus als ik t goed begrijp zijn er nu 3 NL artsen? X
Bij mij ging het heel gek. Ik kreeg uit DD een rekening van 180 euro per cryo (bij mij zijn ze als dag 5 embryo ingevroren, dus nu geen rekening voor embryoscoop oid). Ze zijn ingevroren in 2014, maar teruggeplaatst in 2015. Ik dacht dus: opnieuw eigen risico betalen. Maar wat schetst mijn verbazing: keurig 2x180 euro terug van PNO. Dat was dan weer echt een meevaller!
Gisteren medicatie gehaald uit Nij Geertgen, DD had recept vooraf gefaxt. Sinds maart jl wordt er nu rechtstreeks gedeclareerd bij UMC zorgver. Hoefde helememaal niets voor te schieten. Nij Geerten heeft een contract gesloten met alles wat onder coöperatie VGZ valt. Positieve ontwikkeling v.w.b. medicatie vergoeding
Zo daar lig ik al op de kraamafdeling, nog niet bevallen hoor.. Maar met beginnende zwangerschapsvergiftiging. Bloeddruk was te hoog en eiwitten in urine dus ik moet nu blijven ter observatie enzo. De ctg enzo was wel goed verder. Met kindje ging t ook goed das het belangrijkste! Moet iig vannacht nog blijven, en ben benieuwd wat me vandaag nog te wachten staat... We zijn gelukkig al ver in de zwangerschap en ik voel me verder prima dus dat scheelt...
Oh dat is schrikken Lets! Sterkte Danimaxim: oh dat is heel fijn zeg... Volgensmij is IZZ ook een onderdeel van het VGZ.. Stiertje: ik heb normaal een regelmatige cyclus van 28 dagen dus dan zou t prima in eigen cyclus kunnen neem ik aan.. Ben benieuwd wat DD zegt als ik bel...maar eerst lekker op vakantie! 😊
Ahhh, heerlijk, vakantie! Wij gaan vandaag een weekendje weg met mijn ouders, broers en zussen. Zal wel een dolle boel worden met 2 kleintjes erbij (mijn dochter + neefje van 3 weken ouder), die gaan heerlijk achter elkaar aan rennen. Wat gaan jullie doen? Ik heb ook een goede cyclus van mezelf, maar vond het fijner/controleerbaarder met progynova. Maar hun eerste insteek was toen: eigen cyclus. Gister een brief van het ziekenhuis gekregen. Wij hebben de 20-wekenecho (GUO, ivm ICSI) op 12 juni. Nog 6 weken wachten en we weten wat het gaat worden. Duurt nog zooooo lang! Hoezo ongeduldig?
Oh Lets dat heb ik ook gehad maar dan twee weken eerder. . Gelukkig ben je al 36 weken!! Succes met de laatste loodjes!
@Lets: dat is niet fijn. Gelukkig ben je in goede handen. Sterkte en een knuffel! Hier ook onderweg voor ons weekend weg. We gaan kamperen bij de boer. Ben erg benieuwd hoe het met de kleine man gaat. Is al drie nachten op rij aan het spoken geweest. Hopelijk straks niet het hele veld 's nachts wakker door onze kleine man.
Stiertje... wij gaan 8 daagjes naar de canarische eilanden... Hoe werkt t dan als je met hormonen een cryo laat tp? X
Jeetje Lets wat schrikken meid. Sterkte hoor!! Monatoetje, fijne vakantie gewenst!! Stiertje, fijn weekend en succes met wachten Sneeuwmees, jullie ook een fijn weekend weg. Hier de vlag uit!!! Cyclus is begonnen, dusseldorf gemaild, zondag eerste spuit erin
Jeetje Lets, spannend. Het kindje is iig groot genoeg stel dat ht eventueel gehaald moet worden. Dat is toch wel een fijne gedachte. Hier alles nog rustig. Wel veel harde buiken 's nachts.
Spannend, Lets. Sterkte! Ik ga gelijk met jou op, Mariska. Hier ook bloed dus ik start ook zondag met prikken. Even een vraagje. Drinken jullie alcohol tijdens de behandeling? Ik ben al een week alcoholvrij maar heb morgen een BBQ feestje. Zou het kwaad kunnen als ik een rosetje meedrink?
Boannan dat is wel heel toevallig. Ik had vanavond een feestje ik heb geen alcohol gehad. Voelde voor mezelf fijner om dit niet te doen. Kan misschien geen kwaad. Goed weekend iedereen
Boanan, in het begin van de behandelingen dronk ik niets. Maar hoe langer het duurt.... Na de TP dronk ik niets meer, maar daarvoor wel af en toe een wijntje of biertje. Als het natuurlijk zou gaan, doe je het ook toch.