Niet als je nu maar 1 spuit per dag hebt toch? Wat gebruik jij dan nu? Heb jij je echo's gewoon in DD?
Nee, nu niet maar als ik met de cetrotide begin dan moet ik daar dus ook om denken. Ja ik doe alle echo's gewoon in dd. Wel heel gevlieg maar dit voelt beter. Vrijdag gaan we weer heen. Ik verwacht dan maandag weer een echo. dan gaan we het combineren met een weekje weg. Hebben een huisje geboekt in zuid limburg hoeven dan maar een uurtje te rijden ipv 4 uur.
Met de cetrotide erbij had ik 3 spuiten op een dag. Ik deed dan 's ochtends vroeg de puregon (6 uur), 's avonds rond 18 uur de menopur en rond 22 uur de cetrotide.
Volgens mij was het het advies om het zo te doen. Maar voor de zekerheid kun je natuurlijk altijd even naar DD bellen.
Stiertje: Bedankt voor je uitleg!! Boannan: Ik spoot ook puregon en menopur.. Ik deed ook smorgens (6u) de menopur (ivm met mijn onregelmatig werken) en om 18u de puregon! Beste is geloof ik 12u er tussen maar het komt zich niet op een half uur hoor.. Liefs
Hallo dames, Ik heb even een vraagje over mijn zorgverzekeraar: ik ben verzekerd bij umc en heb halvewege maart de nota van de icsi behandeling gedeclareerd en heb nog steeds het geld niet terug. Vaak achteraan gebeld, maar iedere keer een ander excuus. 1 achterstand met buitenlandse declaraties, 2 nota was niet duidelijk, dus opnieuw gescand, 3 nota is te semir. Gisteren met dusseldorf overlegd, maar hun maken geen uitgebreidere specificaties. Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing?
Yes Lets, eindelijk ben je een mama. Rust goed uit en geniet !!! 😊😊😊 Vlinder, wat een nare periode zeg. Ik hoop dat Dusseldorf een uitkomst kan bieden. Mariska, veel succes .. Ikzelf heb donderdag de punctie, spannend weer.
Imke: wat vervelend dat ze zo moeilijk doen over de nota. Een ICSI-behandeling is toch een ICSI-behandeling, wat is daar onduidelijk aan, zou je zeggen. Ik zit zelf bij PNO. Behalve dat hun betaalsnelheid wat mij betreft ook drastisch omhoog zou mogen, hebben ze nooit geklaagd dat de nota te summier zou zijn. Maar 4 weken wachten komt mij helaas ook bekend voor. Nog een keer achteraan bellen? Of een klacht indienen?
Nou precies, 1 bedrag staat er voor en klaar. Als hun geld van ons moeten hebben, hebben ze ook niet zoveel 'geduld'. Morgenochtend bel ik zeker weer .. Pno vind ik de service ook aanzienlijk slechter dan vorig jaar. 6 weken moeten wachten op het geld van de tese behandeling. Jeejj je bent alweer 14 weken zwanger, wat gaat het snel. Hoe voel je je? Morgen de punctie inderdaad, spannend. 😊
@Imke: spannend overmorgen de punctie!! En belachelijk dat de verzekering zo moeilijk doet. Volgens mij stond op mijn factuur toen inderdaad alleen ivf of iets eenvoudigs en een bedrag van 1300 euro en dat werd zo betaald. Was wel bij PNO en niet UMC. Hoe moeilijk willen ze het hebben, want het zijn gewoon standaard behandelingen en bedragen. Dus zou niet weten hoe je het nog meer moet specificeren. Kun je niet nog een keer terug bellen en je dom houden? Blijkbaar verschilt de reden van het niet uitbetalen ook per persoon die je aan de telefoon hebt. En wie weet wat ze nu zeggen als je nog een keer belt waar je geld blijft. @Stiertje: zie bij jou de 20 wkn afspraak al weer staan. Wat gaat het snel bij jou, zeg. Hoe voel je je verder? We zijn sinds gisteren weer terug van ons weekendje weg. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ook de kleine man liet geen moment onbenut onder de tentdoek door te kruipen en het op turbo-kruipen richting het veldje te zetten. Gelukkig was alles kind-proof en autovrij. Dus geen stress. Zaterdag heerlijk weer gehad, dus met een luie stoel in het zonnetje de kleine man in de gaten houden was geen straf. Nu weer thuis. Wasmachine draait weer en net weer boodschappen gehaald. De kleine man heeft sinds gisterenavond alleen bijna 39 graden koorts. Hij is met vlagen iets hangeriger, maar lijkt er geen last van te hebben. Weet dus eigenlijk ook niet wat nu de oorzaak is.
Ja, het gaat echt snel! Ik ben nagenoeg klachtenvrij. Moet alleen uitkijken met zware dingen tillen (vriendlief mag de boodschappen uit de auto in huis tillen) en ik merk dat ik na zo'n druk familieweekend als afgelopen weekend echt wel even moet bijkomen. Maar verder gaat het prima. Op 12 juni dus de 20-wekenecho. Ben zó benieuwd wat het zal zijn!
Imke.. wat vervelend zeg dat ze zo moeilijk doen!! Indd misschien nog eens een keer bellen? Ik heb nog geen ervaring met indienen van nota's. En 7mei de punctie.. heel veel succes.. Xx
Sneeuwmees.. oh heerlijk zeg een weekendje weg! En wat fijn dat de kids zich zo vermaakt hebbem.. Lars heeft ook zo'n hangerige/zeurderige periode.. gelukkig geen koorts... Liefs
Stiertje.. je gaat snel zeg! Fijn dat je klachtenvrij bent... heerlijk genieten van t wondertje in je buik.. Gaan jullie t geslacht delen of hou je t geheim 😆?
Mooi dat je je goed voelt Stiertje .. Ik heb net weer gebeld, maar niks mee opgeschoten. Ik moet een gespecificeerde nota hebben, anders geen betaling .. ik voel me zo machteloos .. ik heb hier toch ook niet om gevraagd ..