@Tassie: kleertjes slijten hier nu ook hard. Van de oudste bewaar ik amper nog kleren, want die heeft continue zijn knieën overal uit en die kunnen rechtstreeks de klicko in. Ik had van de oudste als baby toen ook alle kleertjes bewaard, maar toen ik die bij de jongste (toen bleek dat het een jongetje was) weer tevoorschijn haalde, vond ik toch dat de kleertjes meer afgewassen waren, als ik ze in mijn geheugen ooit in die doos gedaan heb. Blijkbaar is, als je ze net opbergt, de emotie wat hoger dan dat je het een paar jaar later terugziet.
Ik ben gister bevallen van een meisje!! Het ging supersnel. 14.00 braken de vliezen, 16.00 weeen om de 3/4 minuten, om 17.00 6 cm ontsluiting en om 19.00 was ze er al. Geen hechtingen niks! Was wel pittig hoor dat het zo snel ging. Ze is prachtig 😍. Vannacht moest ze helaas veel spugen, dus bijna niet geslapen 😖. Ze heeft al goed bij me gedronken twee keer.
@NTP: gefeliciteerd met jullie dochtertje. Dat was zeker een snelle bevalling. Nu lekker bijkomen en genieten. Mogen we weten hoe ze heet ?
Wow, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Echt een supersnelle bevalling, zeg. Nu lekker bijkomen en vooral heel veel genieten van je kleine meisje. Veel geluk!!
@NTP van harte gefeliciteerd met jullie meisje, veel geluk met jullie kleine prinses. @Stiertje, och wat een tegenslag voor jullie en jullie meisje. En dan komt het allemaal ook net wat vervelend uit idd. Heel veel sterkte met jullie kleine meid. Hoop dat het dan na deze operatie helemaal klaar is.
NTP, van harte met jullie lieve meisje. Goed gedaan hoor! En meteen aan de borst, heerlijk! Stiertje voor jullie ook weer intense tijden in het ziekenhuis met de kleine dame. Sterkte! Dat ze nu al het goede doen dat ze er later geen last meer van hoeft te hebben. Mariska, zet 'm op met de tp. Hier eerste follikelmeting gehad, er zitten 10 goede en wat kleintjes. Super, super blij en dat met de vervroegde overgang op de hielen. Ik denk zaterdag punctie, kom maar op!
@NTP: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meisje! Ik zat er toevallig gisteren nog aan te denken... Zou ze al bevallen zijn...? Dus ook thuis geboren zoals je zo graag wilde? Nou, lekker genieten en ook ik ben nieuwsgierig naar de naam. @Klaasje: inderdaad een mega goede opbrengst. Is er iets aan je medicatie veranderd tov de vorige keer?
Eentje Stiertje, twee werkt Dr S bij mij niet meer aan mee Nee hoor Sneeuwmees, exact hetzelfde protocol als 1,5 jaar geleden. Toen verliep het hetzelfde rondom deze follikelmeting. Ik ben alleen blij verrast dat mijn amh nog niet verder zakt.
@Klaasje: kan me voorstellen dat dat een prettig gevoel geeft als je tegen de overgang aanhikt en dat je lichaam dan nog steeds na 1,5 jaar hetzelfde amh heeft en zo'n mooi aantal follikels heeft. Heb je nu zaterdag de punctie al? Of moet je nog een keer voor een follikelmeting?
Ntp; wat een geweldig nieuws en wat een snelle bevalling! Gefeliciteerd en geniet lekker van jullie meisje!
Stiertje, och hey arme meiske. Pittige tijd gaan jullie tegemoet. Hopelijk wel met goed resultaat! Wij genieten hier goed. Mw is nog wel onrustig, maar ja als je ook zo snel van een warm holletje in de koude wereld wordt gegooid.... Naam schrijf ik niet op fora. Succes dames met jullie pogingen. Ik houd het even allemaal niet meer bij....
Hoi meiden, even een vraag. Ik heb een nota ingediend bij PNO voor de kosten van de medicatie. Dit was een dikke 1000 euro. Nu heb ik maar 115euro terug gekregen van Pno. Ik heb even ingelogd en nu zie ik dat ik 875 euro eigen risico heb. Ik neem aan dat de rest van de behandeling nu wel vergoed wordt?????
Stiertje: ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vind. NTP: gefeliciteerd en fijn zo'n snelle bevalling! Veel geluk samen! Mariska: ik kom samen met je wachten. Gisteren 2 mooie blastocystes teruggeplaatst gekregen. Dus toch voor 2 gegaan. Van de 5 die er in de scope zijn gegaan is er 1 vrij snel gestopt, waren er 2 dus heel mooi volgens het boekje en liepen de andere 2 achter in groei. Die laten ze dus nog 1-2 dagen doorgroeien en dan als ze het blijven doen worden ze alsnog ingevroren. Maar kans is dus wel dat dit de enige terugplaatsing is. Ik heb nog echt best veel last van de punctie. Maar m'n eierstokken zagen erg niet abnormaal uit gelukkig. Volgende week vrijdag testen. Dag erna op vakantie. Spannend hoor! Wat is het verschil eigenlijk tussen een morula en een blastocyste?
Oh spannend Boannan! Hoop dat we samen een mooie positieve test in handen hebben. Heb gister wel wat buikpijn gehad en heb nu steeds een gevoel of ik spierpijn in mijn buik heb. Maar of dat nu spanning is. Ben er best wel mee bezig met alles wat ik voel. Probeer veel afleiding te zoeken. Gister mijn zusje op bezoek en te eten en vandaag met mijn andere zus de stad in. Maar kan moeilijk die knop even uitzetten.
Oh Mariska! Dat heb je dus zelf ingespeeld die 875 eigen risico. Dure en niet zo slimme fout. De rest krijg je wel vergoed. Mijn eigen risico ( wettelijke 375) is ook al verdampt. Boannan, succes! Verschil murola en blasto moet je maar eens google'n op beeld. De murola fase is echt de transformatie dat je de eicellen nog kan tellen naar ontelbaar. Gein, hoe gaat het met jullie? Gisteren DD gesproken, tweede follikelmeting as vrijdag. Punctie zou ook 2e pinksterdag kunnen zijn. Allemaal best!
@NTP, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! Wat een klein wondertje weer en een snelle bevalling zo te lezen. @Mariska, nu die spannende wachtweken weer door zien te komen, heel veel succes! @Klaasje, wat een mooie score al, hoop dat de rest van de behandeling net zo positief verloopt als de eerste keer . Rest even een zwaai!