ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: we gaan weer naar Frankrijk, maar dan naar Bretagne. Maar we gaan pas 1e week van augustus, dus moet nog even doorbijten. Wij huren eigenlijk de laatste jaren altijd zo'n stacaravan op een camping. Dan heb je toch de luxe van een eigen wc/douche en veranda, maar toch ook het 'campinggevoel'. Vind het nu ook wel spannend hoe het met de jongste gaat. Die kan dan lopen als het goed is, dus zal best druk worden met een ontdekkende lopende peuter.

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Meiden, ik moet bloed laten prikken in DD (dhea). Nu wil ik samen met een vriendin gaan, zodat we er een gezellig uitje van kunnen maken. Over de dag twijfelen we. Weet iemand van jullie of je ook op zaterdag kan laten prikken of zijn het dan enkel punties/tp's?

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wat betreft de poes dat was absoluut niet de bedoeling. Heb 1x eerder een nest gehad bij haar met een echte maine coon kater, daar wwaren drie prachtige rode kittens uitgekomen. Ben benieuwd wat voor mix hier uit komt:$ Na de bevalling maar met haar naar de dierenarts om haar te laten helpen.

Hoe is het met jullie kat nu Sneeuwmees, is hij al weer wat de oude met de pijnstilling?

Jij hebt ook katten lees ik Tassie. Hoeveel heb je er? Leuk alle voorbereidingen voor de vakantie.

Ik wil donderdag gaan testen. Heb vandaag al zitten huilen. Heb er geen goed gevoel over. Heb meer negatieve gevoelens dat het niet gelukt is dan hoop dat het goed gaat:( Als ik naar mijn meisje kijk wordt ik zo verdrietig, we wilden er zo graag nog eentje bij niet alleen voor ons zelf maar vooral voor ons meisje. Speelt ook mee dat dit onze laatste vergoede poging is. Als het mislukt wilden we zelf nog 1 betalen. Maar lukt het dan wel...... ik heb het geld er zeker voor over als ik de garantie heb dat het lukt maar ja die krijg je niet en dan.....waar houdt het op.......zucht.
    Nog maar even afwachten tot donderdag en proberen positief te blijven maar het valt me niet mee.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kiekske: volgens mij zijn ze alleen zaterdagochtend open voor puncties en fm. Denk dat je het beste even kan bellen om een afspraak te maken, dan heb je zekerheid dat je niet voor niets komt.
    @Mariska: je gevoelens zijn zo herkenbaar. Hadden we maar een glazen bol. Overigens waren velen hier in zak en as en overstuur omdat ze er van overtuigd waren dat het niet gelukt was en bleken toch zwanger. Hopelijk hoor jij ook straks in die categorie. Ik blijf voor je duimen.

5. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariska.. snap je gevoel helemaal! Ook ik was in 2013 heilig overtuigd dat onze eigen betaalde poging ook weer niet gelukt was... ik deed een test 4 dagen voor de officiele testdag om mezelf ervan te overtuigen dat t weer niet was geluk.. en tot mijn verbazing was ie positief! Dus houdt moed meis.. hoe moeilijk t soms ook is...

Dikke knuffel

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Kiekske: volgens mij idd alleen puncties en tp's. Maar vraag het voor de zekerheid toch maar even na.
    @Mariska: meis, hou vol. Dit is zo herkenbaar. Ik zat de laatste keer ook alweer te balen. Maar toch gelukt. Sterkte met de laatste loodjes!

Qua weer was het een heerlijk dagje he! Wij hebben vanochtend heerlijk gefietst. Vanmiddag in de tuin gerommeld en mijn ouders met neefje op bezoek gehad. En tot slot lekker gebarbecued.

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi, hier vanmorgen wakker met knallende hoofdpijn en iets bruinige afscheiding net een stipje helder rood in mijn inlegkruisje. Vrijdag is mijn officiele testdag................hmmmmm

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik zal nog even kort van me laten horen.
    Sinds maandag zijn wij eindelijk thuis met ons lief zoontje.
    Weer even flink wennen maar kregen uiteindelijk van pno nog 20u couveuse nazorg! Ze hadden t zelf nergens duidelijk staan hoeveel dit mocht zijn en dit werd uiteindelijk met de kraamzorg besproken.

T is allemaal best even heftig geweest, mijn lichaam is er nie zo opgemaakt zwanger te zijn...
    Met 36 wk werd ik dus opgenomen in het ziekenhuis wegens pre-eclampsie. (Zwangerschapsvergiftiging) ik had zelf nergens last van maar bleek uit controle..
    1,5 dag later braken 's nachts spontaan mijn vliezen en in de ochtend werd al snel na een natuurlijke bevalling ons wondertje geboren. Helaas had de placenta nog geen zin om geboren te worden dus na heel wat geduw op mijn buik door de verloskundige en 2 gynaecologen besloten ze me toch naar de OK te brengen en daar onder volledige narcose de placenta te verwijderen. Daarbij 2 liter bloed verloren. En helaas van de eerste uren van ons kindje weinig meegekregen. Sowieso van de eerste dagen niet..
    Ons zoontje was 4 wk te vroeg en moest de couveuse in. Eerst kon hij zichzelf niet op temperatuur houden, was misselijk en de glucosewaarden waren niet goed. Maar al snel ging het beter, hij moest nog wel ff onder de lamp tegen het geelzien. Uiteindelijk was het grootste probleem dat hij niet Zelfstandig genoeg kon drinken en veel via de sonde ging.
    Gelukkig konden we na vier dagen bij hem op de kamer liggen, ik lag zelf nog op de kraamafdeling, vreselijk vond ik dat!
    Uiteindelijk was hij te goed voor de couveuseafdeling en werden we nog verplaatst naar de kinderafdeling, en daar ging het vlot vooruit met het leren drinken! Hij drinkt nu al ruim een week volledig aan de borst en groeit goed. Het is zo'n lief klein ventje!

Ik kom hier nog wel eens kijken maar op dit moment moet ik nog ff bijkomen van alles...

Succes voor iedereen die weer begonnen is, in de wachtweken zit en de spanning vd zwangeren!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: dat zou wel erg vroeg zijn, toch? Hoeveel dagen na tp zit je nu? Hoop toch dat het door de utro komt (of latere innesteling).

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: fijn dat jullie nu lekker met elkaar thuis zijn en dat je nu echt kunt genieten van je kraamtijd (met alles wat daarbij hoort). Logisch dat je alles nog een plekje moet geven. Je hebt de laatste 2-3 wkn nogal wat voor je kiezen gehad. Dus lekker bijkomen en vooral lekker genieten en knuffelen met elkaar!

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik zit op een week na terugplaatsing. Embryo was 5 dagen oud dus zit nu op 12 dpo.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    snelle post: weer thuis van de punctie van 14 eicellen!! Dat is echt shocking veel gezien mijn lage amh. Deze maand ook geen tp meer, daar voor zijn mijn eierstokken te onrustig.

Heel benieuwd naar het telefoontje van morgen.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: wow, mega goede score. Wordt toch nog een elftal?
    @Mariska: hoop toch dat het loos alarm was. Of zet het door?

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jeetje Lets wat een zware start voor jou en je mannetje. Gelukkig nu weer thuis en dat het genieten voor jullie nu eindelijk mag beginnen.

Jeej Klaasje mooie oogst zeg!! Nu dus eerst even tot rust komen en begrijp ik dan dat je de volgende ronde de terugplaatsing hebt?

Ego, er gaat van alles door mijn hoofd. Hoop maar ook de angst en spanning van het mislukken.
    Vanaf vanmorgen dus flink hoofdpijn ben vanmiddag op bed gegaan en heb 3 uur gelegen, had het erg koud en duizelig. Mijn darmen lijken van slag deze borrelen als een gek. En sinds vanmiddag wat bloedverlies gehad wat op moment niet door lijkt te zetten. Heb ook geen last van menstruatiekrampen of vreetbuien die ik altijd voor mijn periode heb. Denk dat ik morgen alvast een kruidvat testje ga halen en woensdag alvast 1 doe. hou het niet meer vol;)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: snap dat je gek wordt van onzekerheid. Naast de angst voor het mislukken van deze poging, ook al de angst voor het onbekende hierna. Het klinkt, ondanks bloedverlies, toch nog steeds hoopvol. Probeer de moed erin te houden, hoe moeilijk ook.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Mariska: nogmaals heel veel sterkte met deze onmenselijk zware laatste dagen. Ik weet nog zo goed hoe het voelt.
    @Lets: eindelijk thuis! Hoop dat je alles snel achter je kunt laten en heerlijk kunt gaan genieten.
    @Klaasje: wow, onwaarschijnlijk hoog aantal! Nu hopen op veel mooie embryo's. En laat die stokkies maar even rusten idd.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; jeetje, meis, ik kan mij voorstellen dat je even een stap terug doet. Gelukkig is je mannetje lekker thuis en kan je echt gaan genieten nu. Doe rustig aan en ik wens je heel veel geluk met je zoontje!!

@Mariska; oeh, wat ongelooflijk spannend voor jullie. Ik begrijp dat je niet meer kunt/wilt wachten tot de officiële testdatum. Ik duim en hoop met je mee dat je straks een tweede streepje hebt!

@Klaasje; Tjee, wat een grote opbrengst, zeg! Kon je het geloven? Ik hoop dat je eierstokken snel tot rust kunnen komen, want dat zal vast ook wel pijnklachten geven. Wel jammer dat je moet wachten tot de volgende maand voor de tp, maar wel begrijpelijk als ik het zo lees.
    Nu duimen voor een heel goed bericht morgenochtend.

@Sneeuwmees; Gaat het alweer beter met je kat en met je zoontje?
    En wat heerlijk weer naar Frankrijk met vakantie. Hoe gaat het trouwens met je oudste zoontje met school? Weet hij inmiddels dat hij niet naar de volgende groep gaat? Dat lijkt mij zo pittig om te vertellen, ik weet nog, dat je 'm een tijdje terug voorzichtig wilde polsen en dat hij er vanuit ging om over te gaan.

@Gisteren heerlijk buiten geweest. We zijn gaan fietsen en ons meisje ging voor het eerst in het fietsstoeltje. Leuk, hoor! Ze genoot met volle teugen. We waren bij mijn ouders langsgeweest en hebben daar heerlijk buiten gezeten.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik vind samen fietsen ook geweldig!
    Heb mezelf ook even een mooie nieuwe banner gemaakt ... :D
    Vandaag een klusdagje. Meiske een dagje bij oma, en ik ben verder gegaan met het pimpen van een oud kastje voor straks op haar nieuwe kamer. Wordt leuk!

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Leuke banner Stiertje!

Lets, lief dat je even een berichtje achter laat. Ik hoop dat er nu ontspannen tijden voor jullie aankomen. Thuis zijn is al erg fijn.

Moeilijk he Mariska, het kan zoveel zijn. Ik hoop met je mee op 2 streepjes.

Klinkt erg leuk Tassie! Al klaar voor het nieuwe begin?

Ik vind het ontzettend jammer dat de verse tp er niet in zit. Morgen ga ik informeren wat ik wel mag en wanneer dat is. Moet nu vooral drinken en rusten. Heb geen vocht zitten, dat had dr C al gecontroleerd. Een ontzettend prettig man trouwens, al hou ik wel een plekje in m'n hart voor Dr S:D

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen, na een slechte nacht. Veel liggen piekeren;) gisteravond weer wat helderrood bloedverlies. Toch maar de utro gebruikt.nu vanmorgen weer wat helderrood bloed, maar zet niet door en heb geen bijbehorende menstruatie klachten, houdt de utro dit tegen? Wat moet ik nu?

Deel Deze Pagina