Bbibi, herkenbaar! Het schijnt allemaal goed te komen, al snap ik dat het voor jou nog gevoeliger is met hoe je je de afgelopen maanden voelde. Vlinder, jouw dag vandaag! Geniet ervan, ontspan met inbrengen van je embryootje en kijk een lekkere comedie vandaag en de komende dagen. Lachen en ontspannen doet altijd goed!
@ntp hahaha jij ook zo een man dus Tja die proberen ook maar mee te wuiven met onze hormonen natuurlijk! Zij snappen niks ervan hoe het voelt zwanger te zijn, maar mijn vent wordt wel vaak toegesproken door andere moeders hoe hij daarmee om moet gaan hahaha hoop da het tijdens de bevalling ook goed komt En voor jou dochtertje wordt het echt een megs verassing dis straks opeens een kindje wat blijft logeren en niet meer weg gaat hihi ben benieuwd hoe ze het vind @ klaasje voor jou begint nu dus ook een beetje de twijfels en angsten? Lijkt me met 2 kindjes ook wel heeeel erg spannend! Weet jij al of je wordt ingeleid of keizersnee of een natuurlijke bevalling gaat krijgen? Vlinder nogmaals succes vandaag!
Het is allemaal goed gegaan!!! Er is een blasto teruggeplaatst, hij was al uit zijn schil aan het kruipen en dr S vond dat erg positief! Ben dus helemaal blij
Vlinder, wat goed nieuws. Ik heb ook een tp van 1 verse blasto gehad, en zie het resultaat. Nu die vervelende wachtweken....succes Wanneer mag je testen ? Bbibi, ik heb dat ook wel hoor, het gevoel dat het nu wel heel dichtbij komt en dat het ook echt is. Dat we echt een kindje krijgen waar wij voor moeten zorgen en verrantwoordelijk voor zijn . En waar wij ontzettend veel van houden . Maar ik ben er van overtuigd dat het allemaal goed komt.
Nog even een vraagje aan de moeders hier. Ik pas nu nog steeds mijn gewone bh's. Als dat in de laatste weken nog verranderd kan ik nog wel een nieuwe halen (voedings bh ) Maar ik heb hier en daar ook wel gelezen dat je borsten na de bevalling ook nog wel eens best veel groter kunnen worden. Dus wat is wijsheid..... Want een bh op de groei kopen lijkt mij ook niet handig. Iemand nog tips voor mij ???
@Knorretje; Even heel snel....ik had een meegroei-borstvoedingsbeha gekocht bij de Bonprix. Heel handig, want ahum, ze groeiden inderdaad nog best veel..... @Vlinderrr; wow, dat klinkt heel erg positief! Heel veel succes met broeden. En vandaag nog even lekker rustig aan doen. Wat super spannend om weer te wachten tot de testdatum! Mijn duimen draaien voor jullie.
Toevallig knorretje hier ook nog de normale bh" s aan! Borsten zijn wel wat voller geworden in de loop van de zwangerschsp maar niet noemswaardig groter... Wil jij straks borstvoeding even of flesvoeding? En voor jou dat gevoel dus ook zo herkenbaar? @vlinder wat een geweldig nieuws!!! Deze topper moet gewoon lekker 8,5 mnd bij je blijven zitten!
Ik was 2 cups gegroeid tijdens de zwangerschap (van A naar C). Na de bevalling flinke stuwing, dus toen waren ze nog groter. Kon ik er ook bijna niks aan verdragen. Maar na een paar weken stabiliseerde het zich weer tot C. Toen ook een paar echte borstvoedingsbh's gekocht. En helaas: een week na het stoppen met de bv (na 11 maanden) waren het weer A'tjes ...
Zo nu en dan lees ik een beetje mee, zie net de vraag van Knorretje; ik heb laatste maand van mijn zwangerschap 1 voedings BH gekocht, die is nu 2 maten te klein gelukkig maar 1 gekocht dus. 1 week na bevalling heb ik online dezelfde BH gekocht, 2 maten groter en nog een andere. Vond het wel prettig 1 voorbeeld te hebben zodat ik goed kon gokken welke maat ik nodig was. Ik had echt geen zin gehad om de eerste twee weken naar de winkel te gaan voor een BH! Misschien kan je nu alvast passen, maat en merk opschrijven en zeggen dat je man dan d BH op kan halen() zodat je hem vlak na de bevalling kan bestellen. @ Lets, heb jouw verhaal ook een beetje meegekregen, jeetje wat een spanning zeg!!! Ik zit helemaal mee te leven! Hoop zo dat het alsnog helemaal goed zit! Ik duim ook voor je!! Sterkte met wachten!!
oh ja, wel alleen als je borstvoeding wil gaan geven natuurlijk.... Ik mag vast geen reclame maken, ik pb wel even de site!
Dank je Jippiejee voor de tips en je pb. Ik wil wel borstvoeding geven. Ik heb vandaag van een buurvrouw haar cursus map met info over bv gekregen. Ook krijg ik in de zwangerschapscursus een avond over bv, maar dat is de laatste avond en dan ben ik inmiddels 39 weken. Dus we zullen zien of ik er nog heen kan.
Wat mooi Vlinder! Ik ga heel, heel hard voor je duimen. Knappende blasto is een fantastisch resultaat. Nog in je eigen bh's passen??? Wow, ik ben inmiddels aanbeland bij de tweede ronde nieuwe maat. Maar goed, ik ben inmiddels in zijn geheel een walvis, wel een heel gelukkige walvis 😉. Bbibi, zoals het er nu voorstaat kan ik natuurlijk bevallen zover ik zelf gezond blijf ( geen zwangerschaps vergiftiging ontwikkel), kindjes liggen in dubbele hoofdligging.
Dat klinkt heel goed Vlinder!! Ik duim voor je. Wanneer mag je testen? Dat kan al redelijk snel bij een blasto toch? Knorretje, hier hetzelfde verhaal als Stiertje. Van A naar C (tijdens de stuwing volgens mij wel F). Na 11 maanden BV een kleine A weer overgehouden. Ze groeien nu helaas ook nog niet. Ik heb zo'n zachte voedingstop gekocht, een beetje ruim. Na een week heb ik een aantal voedingsbh's besteld op internet. Zou dus even wachten. Valt vast mee met dat walvis formaat Klaasje 😉
Bbibi die onzekerheid lijkt me heel normaal hoor, het gaat je zeker lukken! Ik vind je juist zo sterk klinken! Nog heel even volhouden meid!
@klaasje ohh wat goed ze liggen er beide netjes voor dus! Ben heel benieuwd wanneer jij gaat bevallen hihi.. @vlinder wat lief! Nou dat ben ik niet hoor, sterk! Echt een emo muts sinds de zws en over slles onzeker! Vreselijk zo ben ik normaal niet! Jij vanaaf met sokken aan naar bed das een traditie in DD he en geeft bij vele goede resultaten op een zws hihi @knorretje geen borstvoedingscursus gevolgd?
Ik heb inderdaad heerlijk mn sokken aangehouden vannacht Wauw wat een mooi kamertje, net wat ik al dacht, tot in de details helemaal afgewerkt! Mooi hoor!!
@Vlinderr: klinkt heel goed!! Nu mag kan die zich lekker in graven in je baarmoeder en daar lekker 9 maanden blijven zitten. Goed dat je je sokken aan hebt gehouden. Alle beetjes helpen. @Bbibi: wat een prachtig en schattig kamertje! Je meisje zal zich erg welkom voelen! @Knorretje: mag je man ook nog mee puffen straks bij de cursus? Dat is toch meestal een onderdeel ervan? Hoe is het nu met je pijn aan je tandvlees? En ja, bh's... Ik heb mijn hele zwangerschap mijn eigen bh aangekund, ondanks dat mijn borsten wel wat groter waren. Ik heb nu een soort bh-hempje aan, dus die rekt lekker mee. Geen idee hoeveel groter mijn borsten nu zijn. Maar dat ze voller zijn dan normaal is een ding wat zeker is. @Klaasje: een walvis....hihi.. Ben je eigenlijk veel aangekomen met je tweelingzwangerschap? Hier gisteren een druk dagje gehad. We wilden in de herfstvakantie een dagje weggaan en hadden kortingskaartjes voor Madurodam. Mijn man zou zaterdagnacht moeten werken, maar zijn baas bleek ziek en ze vroegen hem of hij zondag een dagdienst kon werken. Dat was dus eigenlijk een onverwachts cadeautje, want normaal heb je bij een nachtdienst 2 gebroken dagen, waarop je allebei niets kan doen en nu dus ineens een hele dag 'vrij'. Omdat het zo'n lekker weer was, besloten we dus gisteren maar naar Madurodam te gaan. Onderweg helaas veel oponthoud gehad, omdat een stuk weg afgesloten was. Hierdoor hebben we er ruim 2 uur over gedaan, terwijl het maar 1 uur en een kwartier rijden is. Daar aangekomen bleek ook de parkeerplaats vol te zijn, waardoor we even moesten zoeken waar we dan wel konden parkeren. Maar uiteindelijk waren we daar. Het was wel vreselijk druk, maar we konden toch overal redelijk goed doorheen lopen. Om 5 uur waren we klaar en zijn we nog doorgereden naar Scheveningen. Onze oudste heeft heerlijk op het strand gerend en gespeeld en is zelfs nog even de zee in geweest (die gewoon lauw was). Daarna nog pizza gegeten op de boulevard en weer terug naar huis. Het was zo'n heerlijke dag. Het leek wel of we ergens in Spanje op vakantie waren. Moe maar voldaan zijn we thuisgekomen en niet veel later dan dat de kinderen er in lagen, ben ik zelf ook naar bed gegaan. Ik was helemaal total loss. Heb mijn man ook niet in bed horen komen en ook niet horen opstaan. De zeelucht heeft me blijkbaar goed gedaan.
@ vlinder hihi super lief bedankt zijn er zelf ook heel blij mee nu nog een baby in het bedje en dan ben ik helemaal happy Jij dus al goed liggen broeden Vanacht? Heb je een foto van je blasto meegekregen! @sneeuwmees klinkt als een heeeeerlijk dagje! Madurodam en daarna dus nog heeelijk naar scheveningen? Wat lekker zeg en voorsl met dat weer van gisteren! Heb jij nu lekker een weekje vrij met de herfstvakantie ? @ all fijne zondag!
Vlinder, wat fijn dat je terugplaatsing is geweest en je zo'n goede blasto had! Nu flink duimen en vreselijk lang wachten he.. Spannend! Lekker weer is het he? Hopelijk gaan er dadelijk wat mensen mee op een terrasje zitten, ik verveel me thuis, en zitten mag ik natuurlijk. Gelukkig heb ik veel verhalen gelezen over een hematoom met positieve afloop, maar toch knijp ik m ontzettend.... Nog twee nachtjes slapen maar weer.. Verlies nu alleen nog wat oude bruine bloedrestjes, dus hopelijk is dat goed..