ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ah Nee Boannan, jij ook niet, jakkes weet precies hoe je je voelt. Ben ook ziek van verdriet. Lig de hele morgen al in bed te huilen. Heb me voor deze week ziek gemeld op het werk. Hoe nu verder.....ik weet het niet eerst dit proberen te verwerken. Alleen weet ik nog niet hoe.

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariska, wat een rot nieuws meis! Sterkte!

Boanan, wat shit meis! En ongelooflijk balen dat ze de overige embryo's niet hebben kunnen invriezen... heel veel sterkte!

Net in DD geweest! Wat een lieve Dr is de Mevr. C!! Legt alles super duidelijk uit. Alles ziet er goed uit! Komende cyclus ga ik starten.. vanaf dag 9 ovulatie testen doen.. bij pos test moet ik bellen endan gaan ze eerst de 2 bevruchte eicellen ontdooien.. Halen ze t allebei tot dag 5 dan krijg ik er 1 terug en 1 vriezen ze in.. Als ze t allebei niet halen zullen ze onze dag 5 embryo proberen te ontdooien.. spannend weer 😁

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Meiden, wat een verdriet! Ik leef met jullie mee. En ook voor jullie allebei de derde poging ook nog. Het is altijd zo'n rompslomp bij je verdriet: weer verder, kosten, verzekeraar, werk, je omgeving. Kon je maar even gewoon uithuilen en weer opkrabbelen.

Boanan, wat heftig ook met je zoontje. Sterkte voor hem met de as operatie.

Mona, ze is een leuke dame he? Haar broer is helemaal een geweldige man. Hij stelde me helemaal gerust tijdens de narcose, en ook op de uitslaap kamer was hij erg bezorgd. Ik blijf fan van Dr S maar samen zijn ze op empatisch vlak een leuke ying yang.

4. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje: ja echt een wereld van verschil met Dr S... daar was t ff gauw binnen lopen, echo erin en weg was ie... dan kon ik t verder met zijn assistente regelen.. dus dat was nu echt veel fijner..
    Stel dat ik weer opnieuw moet beginnen met een volledige ICSI zouden ze dan overleggen met Dr S over welke behandeling t beste voor ons is?
    Heb namelijk volle vertrouwen in de kunde van Dr S.. Hij heeft gezorgt dat wij t geluk hebben een prachtig wondertje te krijgen...

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dikke knuf voor Mariska en Boannan!

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja zeker Mona! Dr S heeft ook mijn behandelplan gemaakt afgelopen april.
    In 2013 heb ik Dr S ook alleen voor het behandelplan gehad en had ik daarna dr H doordat hij op vakantie was. Ook helemaal goed gekomen!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska en Boannan: dikke knuffel voor jullie allebei. Wat is het toch zwaar en oneerlijk. Inderdaad even lekker onder de dekens kruipen en flink uithuilen. Sterkte!

8. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sterkte meiden dikke knuffel!

9. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje: Top! Probeer ik mocht het nodig zijn Dr S de te krijgen voor mijn behandelplan en stap ik dan over naar de vriendelijke MW C haha!

Is het trouwens heel raar dat ze bij mij beginnen met de bevruchte eicellen te laten ontdooien ipv de dag 5 embryo?
    Hoorde net van iemand die ook in DD loopt dat dat bij haar destijds niet mocht...

X

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    The day after:(
    Gister de hele morgen in bed liggen huilen, ben nog steeds ziek van verdriet. Maar we moeten ons ook sterk houden voor ons meisje ze is bijna 4 en was gister morgen zelf ook van slag dat ze papa en mama zo verdrietig zag. We zijn allebei thuis gebleven van het werk en hebben haar wel naar de opvang gebracht zodat wij het even met zijn tweeen konden verwerken. Wel hebben we haar eerder opgehaald smiddag en hebben wat leuks gedaan om de dag voor haar weer een beetje positief af te sluiten.
    Zaterdag zou ik met vriendinnen naar de Toppers, maar ik heb afgezegd, ben niet in staat om er een gezellig weekend van te maken. Voel me zo verdrietig.

Vanmorgen dusseldorf gemaild met de uitslag van de test.

We willen toch graag verder met een nieuwe behandeling. Mijn man had het idee om deze afgelopen poging zelf te gaan bekostigen. We hebben de facturen nog niet ingediend bij PNO alleen die van de medicatie.
    Mijn man zegt dit was een "kleine" behandeling. Als we de volgende wel gaan indienen en daar komen wel cryo's uit voort dan moeten we meer betalen dan nu met deze ene embryo. En misschien wil Dr S nog wel wat extra onderzoeken doen, want ik vraag me oa af waarom ik na 9 tp s nog steeds niet zwanger ben.
    Denken jullie dat dit kan dat als we de afgelopen poging zelf betalen en niet declareren we bij de verzekeraar nog een behandeling open hebben staan die vergoed wordt?

Boannan hoe gaat het?, jullie hebben het ook al zo zwaar met een kleine die nog heel wat te wachten staat. Dikke knuffel voor jou!

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariska,
    Denk zeker dat t kan dat je deze poging zelf betaald zodat je nog 1 vergoedde poging over hebt... Stel dat je de volgende keer wel cryo's hebt indd dan krijg je die wel vergoed! Opslag kosten zijn toch werr 151.- per 6mnd...
    Sterkte meis!

X

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Mariska en Boannan; wat ontzettend verdrietig! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet/kan zeggen. Heel veel sterkte en een knuffel voor jullie beide!

@Monatoetje; spannend, zeg! Je klinkt ook heel erg enthousiast:). Wat fijn dat dr. C (de vrouwelijke variant) ook zo aardig is. Mijn duimen draaien!!

Mijn man kon vanavond de caravan al ophalen. Dan kan hij morgen rustig aan inladen terwijl ik op op m'n werk zit. Zaterdagochtend vroeg vertrekken we naar de Eifel. Voor het eerst met z'n drietjes en ook nog eens voor de eerste IVF voor een 2e kindje. Ik ben zo benieuwd naar hoe de vakantie bevalt, maar ook naar hoe deze eerste poging zal gaan.

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie:
    Ja ik vond t echt een super fijne arts!
    Ben jij nu al begonnen met spuiten? Sorry ben t ff kwijt 😊.
    Mijn duimen draaien ook voor jullie!! Heel veel succes en fijne vakantie!

Xx

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Nee, nog niet begonnen. Ik wacht op mijn menstruatie:). Deze verwacht ik overmorgen.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tassie: fijne vakantie en veel succes met de poging!

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan lopen we waarschijnlijk gelijk op Tassie... Ik verwacht ook ergens t weekend mijn menstruatie..
    Succes meis en fijne vakantie...

Xx

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Oh, spannend, Monatoetje. Jij ook heel veel succes!

@Stiertje; dank je! Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden, ook vanwege alle spullen die mee moeten met vakantie.....en of ik geen belangrijke dingen vergeet, zoals de medicijnen en of de medicijnen niet te warm worden. We hebben tijdens het rijden de koelkast aan en tevens een koelbox in de auto, maar toch.....

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: het lijkt me ook dat dat te regelen moet zijn. Weet alleen niet hoe dat gaat met de medicijnen, omdat die al wel vergoed zijn. Maar ik zou het zeker vragen, nee, heb je, toch?
    En fijn dat jullie even samen zijn geweest. Ik werd bij mijn twee NL pogingen ook altijd heel snel na tp ongesteld. Bij mijn poging in DD was ik op dag 13 (dag voor de testdatum) nog niet ongesteld. Stiekem begon ik er in te geloven dat ik toch zeker wel zwanger moest zijn en begon ik al vollop te fantaseren en dromen van wanneer ik dan zou gaan testen. Tot ik die avond heel heftig ongesteld werd. Ik heb mijn zoontje, mijn tranen verbijtend, naar bed gebracht en toen ik de trap naar beneden liep, heb ik uren lang zitten janken. Mijn man was aan het werk en voelde zich zo machteloos. Even later belde hij op. Hij had zijn baas gesproken en die had gezegd dat hij naar huis moest (en dat is in zijn werk niet makkelijk, want hij is vrachtwagenchauffeur). De vrouw van zijn baas heeft 's nachts nog een collega opgetrommeld, die hem heeft afgelost en toen kon hij naar huis. Was ik achteraf wel héél blij mee. Heb ook twee dagen de ogen uit mijn kop gejankt en toen had ik mezelf weer herpakt.
    @Tassie: alvast een hele fijne vakantie. Die vakantiestress komt me bekend voor. Ik sleep ook altijd een hele volksverhuizing mee en ben nog altijd bang dat ik iets vergeten ben (alsof we naar onderontwikkelde landen gaan, waar niets te koop is). Gaat vast goedkomen. Zal zeker een bijzondere vakantie worden. De eerste met je gezinnetje en dan hopelijk ook nog het begin van een tweede kindje. Heel veel plezier!

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariska.. Ik zou t gewoon niet vermelden bij de verzekering... en gewoon straks de nieuwe poging indienen..
    Ik heb bij mijn eigen betaalde poging de medicijnen ook gewoon vergoed gekregen.
    En t kan ook gewoon zijn dat je poging is afgebroken. Dan heb je wel medicatie nodig gehad maar geen punctie en dan zouden ze dat ook niet weten.. snap je t nog haha..

Xx

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Eens met bovenstaande! Je moet mensen niet wijzer maken dan ze zijn. Anders gaan ze alleen maar meer vragen stellen.

Deel Deze Pagina