ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Zeker geen slapende honden wakker maken Mariska! Moet je de verzekeraar ook iets overhandigen als er zgn geen punctie is geweest? En zo krijg je de medicatie tenminste nog vergoed want Mona dat kan sinds 1-1-2014 niet meer hoe jij het had. Toen gaven de apothekers het medicijn nog uit en nu de behandelend ziekenhuizen.

Ik had net echo, eierstokken zijn weer normaal. Volgende week wordt ook mijn menstruatie verwacht en dan gaan we lekker beginnen! Cryo tp is toch vele malen relaxten dan spuiten.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: mee eens met de meiden. Ik bedoelde met navragen ook evt. overleggen met DD (ipv de verzekering), zodat ze dit buiten de boeken houden. Krijg je nog een evaluatiegesprek met dr. S.?
    @Tassie: nogmaals een hele fijne vakantie!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje.. fijn dat alles er weer normaal uitziet! Hoeveel dgn na punctie zit je nu?

X

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt voor de tips meiden. We wilden zelf ook geen slapende honden wakker maken, maar idd ws wel verstandig om dit met Düsseldorf te overleggen.

5. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariska: Denk dat t DD niks uitmaakt waar ze t geld van krijgen..

X

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag ongesteld geworden!! Dus hopelijk over 3 weken een tp van onze cryo....

X

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: en al ongesteld geworden, zodat je kan beginnen?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: hihi... je antwoord was er al voor ik de vraag had gesteld. Veel succes!!!

9. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha... telepathie sneeuwmees?

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Go Mona, soms kan een menstruatie een heerlijk gevoel geven!

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ongelooflijk he klaasje... ik was nu f bang dat mijn cyclus wat ontregeld was omdat ik voor ik op vakantie ging aan de pil ben gegaan om mijn menstruatie uit te stellen voor vakantie.. maar na 12dgn was ik nog ongesteld dus er maar mee gestopt...

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Was je even aan de pil, dapper hoor! Ik heb er zo'n aversie tegen. Ik zit vandaag op 5 dagen na punctie ( eigenlijk tp dag), menstruatie komt waarschijnlijk over 5 a 9 dagen...

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik ben sinds de bevalling de eerste dagen zo enorm ongi daar had ik op vakantie geen zin in.. Dus daarom de pil gevraagd.. die vanaf dag 1 gaan slikken maar op dag 12 nog steeds ongesteld. Dus toen ben ik er mee gestopt en net voor we op vakantie gingen was t gelukkig over 😀..
    Maar ik ga er ook echt niet meer aan beginnen...

X

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: hier sinds de bevalling ook andere menstruaties. Heb een spiraaltje, maar heb nu al een paar maanden in de week van de eisprong bloedverlies gehad (ovulatiebloeding). Moet zeggen dat na de keizersnee van mijn oudste mijn cyclus al snel en gelijk weer regelmatig (en hetzelfde als voorheen) op gang kwam. Maar nu toch wat anders. Krijg dinsdag een controle echo van mijn spiraaltje om eens te kijken of die wel goed zit. Maar overweeg ook andere anticonceptie, al weet ik ook niet goed wat.

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: ik had 7weken na mijn bevalling mijn eerste menstruatie weer en ook meteen weer regelmatig...
    Wel vervelend zeg dat je last hebt van tussentijds bloedverlies!
    Kan dat bij een spiraaltje horen? Ik ga echt niet meer aan de anticonceptie... de kans spontaan is toch heel klein bij ons en als onze kinderwens vervult is dan is manlief aan de beurt om er iets tegen te doen😜! Ik heb genoeg rommel in mijn lijf gespoten dacht ik zo...

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: volgens de huisarts kan dat erbij horen. In combinatie met de bv. Door het spiraaltje en de bv wordt het bms zo 'geïrriteerd' dat het tussentijds bloedverlies kan geven. Maar ze willen nu dus even met een echo kijken of het spiraaltje goed zit.
    Ik heb zelf ook overwogen niks meer te gebruiken. Zo van, de laatste eitjes die ik nog heb 'opmaken' en als het ons dan nog een keer gegeven mocht zijn, dat het dan meegenomen was. Maar merkte dat ik toch weer teveel op de eisprong ging letten en was bang dat ik er dan weer teveel mee bezig zou zijn (en dat was net wat ik niet meer wilde). Maar wacht even het gesprek met de gyn af en wie weet laat ik hem dan alsnog wel eruithalen (en zien hoe mijn cyclus dan is).

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, ohja dan kan ik t me voorstellen! Genoeg jaren rekening moeten houden met de eisprong, snap dat je dat echt niet meer wilt...
    Succes dinsdag..

Xx

18. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Dames, vraagje....ik moet vanavond Pregnyl spuiten. Ik heb 2 doosjes van 5000 gekregen. DD was de hele dag in gesprek en ze hebben aan mijn vriend het tijdstip van de pregnyl doorgegeven. Ik heb ze nog gemaild, maar geen reactie. Bij het VU kreeg ik een doosje Pregnyl extra. Maar ik twijfel nu hoeveel ik moet spuiten.

Wat moesten jullie spuiten? Gewoon 5000 is normaal toch?

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danimaxim.. ik moest gewoon 5000E spuiten.. denk dat er 1 reserve is mocht er iets fout gaan met klaar maken.Succes!
    X

20. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Ok thanks, doe ik dat gewoon, was in NL ook zo, maar dacht misschien hanteert DD andere regels.

Deel Deze Pagina