ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames, ik wilde inderdaad nog wel een keer bloed laten prikken, schildklier is altijd goed geweest, maar kan n atuurlijk geen kwaad om at nog een keer te laten onderzoeken.
    Klaasje, heb je nog veel over dan? Wat gebruikte jij ook alweer?

2. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Tassie, Wat een geweldig nieuws zeg!!! Het blijft spannend, maar ga heel hard voor je duimen!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: wat een geweldig nieuws!! En wat een score vergeleken met de vorige poging! Ben heel blij voor je! Op naar de tp!
    @Stiertje: heb nog aan je gedacht deze week! Heel veel succes morgen en dan weet je ook eindelijk of je dochtertje een broertje of een zusje gaat krijgen. Spannend!! Heb je nog steeds een jongetje als voorgevoel?

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje: succes morgen met de 20w echo!! Duim voor je dat alles goed is!

Ik heb net nog f een ovutest gedaan en hij is positief!! Zal morgenvroeg er nog f 1 doen en dan bel ik DD.. Benieuwd wanneer de tp zal zijn... als ik tel dat morgen hij pos is dan heb ik zaterdag mijn eisprong.. tel ik die dag als dag 1 of is zondag dan dag 1...

X

5. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He lieve meiden....

Vandaag is de tweeling een jaar geworden en moest ik na een bewogen jaar heel erg aan jullie denken.
    Wat leuk om te zien dat vele van jullie nog zo actief zijn op dit forum...
    @Klaasje, tassie en monatoetje jullie zitten weer volop in de mm ik duim voor jullie...
    @Stiertje alweer 20 weken zwanger van harte meid succes met je 20 weken echo...
    @Sneeuwmees nog steeds trouw iedere dag hier te vinden super fijn voor alle meiden....
    en alle nieuwe meiden heel veel succes...
    Hier even een updat emijn kant
    Zoals ik al zei is de tweeling vandaag een jaar geworden.
    Het was een rare dag met een traan en een lach. De kleine meid genoot enorm van de aandacht en de slingers prachtig om te zien. Natuurlijk zijn we onze kleine man niet vergeten (alweer 8 mnd geleden dat hij overleed) zijn grafje hebben we versierd met slingers en we hebben een taartje neer gezet... Voor sommige is dit misschien vreemd maar voor ons voelt het goed. We noemen het ook altijd onze kermis attractie haha het staat er vol met knuffels autootjes en kleine kadootjes die we steeds meebrengen.
    de laatste maanden gaat het steeds beter... de kleine meid doet het goed en ook wij hebben de draad weer opgepakt. Toch zijn dit de dagen dat het net even iets meer pijn doet...
    Nou lieve meiden ik wens jullie allemaal heel veel succes en nogmaals bedankt voor al jullie steun gedurende de mm en de tijd daarna
    xxx

6. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    voor de liefhebbers een nieuwe foto geplaatst van de kleine meid naast het grafje... toch een beetje samen jarig :)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: van harte gefeliciteerd met jullie tweeling. Zal zeker een bewogen dag en dag met dubbel gevoel zijn geweest. Ontroerend die foto van je meisje bij het grafje. Heb nog vaak aan je gedacht en me afgevraagd hoe het met jullie was. Knap dat jullie de draad weer opgepakt hebben. Jullie mannetje zit toch voor altijd in jullie hart en gedachten! Gaat het met de andere kinderen ook goed?

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Botala: gefeliciteerd, en tegelijk ook een dikke knuf. Zo'n eerste verjaardag is onder 'normale' omstandigheden al een dag met emoties, laat staan bij jullie. Fijn dat het langzaam weer de goede kant op gaat.

@ego: over 2 uurtjes mogen we aantreden in het ziekenhuis. Spannend hoor. En ook zin in. Dubbel.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dikke knuffel voor jullie Botala, wat fijn dat de kleine dame zo goed gaat en wat een gemis dat de kleine held er niet meer is. Als mede tweeling mama durf je deze situatie niet in te denken.

Stiertje, op naar een prachtige echo!

Vlinder ik stuur je even een berichtje

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Botala: Gefeliciteerd meis en indd ook een dikke knuffel! Ontroerend de foto van jullie meisje bij het grafje. Knap dat jullie de draad weer opgepakt hebben, dat zal niet makkelijk zijn.. Maar indd wat sneeuwmees zegt, jullie prachtig mannetje zit voor altijd in jullie hart!

Ego:
    Ik had vanmorgen een positieve test! Eigelijk gisteravond al, maar ze hebben gezegt dat je maar 1x per dag moet testen, dus ik hou maar gewoon vanmorgen aan.. Als ik de test gisterenavond niet gedaan had had ik het ook niet geweten!
    Net DD gebeld, na lang wachten eindelijk er iemand aan, maar ze had het eigelijk te druk met andere dingen, ze moest naar het lab ofzo, dus ze belt me straks als ze het wat rustiger had even terug..
    Hoop wel dat ze me snel belt, mijn kleine man ligt nu in bed en ik moet vanmiddag werken...

Liefs

11. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Botala; gefeliciteerd met jullie twee mooie kindjes. Hopelijk hebben jullie gisteren kunnen genieten. Logan is altijd bij jullie! Ik weet hoe ontzettend zwaar het is. Op sommige momenten gaat het goed en andere weer wat minder. Wij hebben ontzettend veel plezier aan onze tweede zoon maar er zijn momenten dat je denkt hoe was het geweest als onze eerste hier ook had rond gelopen. Het gemis blijft maar goed dat moet ook. Dikke knuffel!

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Super Mona, heerlijk dat het bijna zover is!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: fijn dat je ei opgespoord is. Hebben ze al teruggebeld? Heb I. zelf ook wel eens aan de lijn gehad, die het duidelijk over de schoenen liep. Gaf niet echt vertrouwen dat ze dingen goed zou onthouden. Anders zelf nog maar even bellen voor je gaat werken. Wachten op een telefoontje is ook zo vervelend.
    @Stiertje: hopelijk heb je een mooie echo achter de rug (en vooral met een goede uitslag)!

Ik had even een vraagje. Mijn zoontje is gek van treinen en nu leek het ons leuk een keer naar DD met de trein te gaan. Gewoon om DD even 'anders' te zien dan alleen maar de kliniek. We namen ons altijd voor even het centrum in te gaan, maar eigenlijk hebben we dat nooit gedaan. Zijn op zondag eigenlijk de winkels open in het centrum van DD?

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze hebben me net terug gebeld en als alles goed gaat heb ik donderdag om 14.15 een tp...
    Zondag halen ze onze 2 bevruchtte eicellen eruit en gaan ze in de embryoscoop ..

X

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Super Mona, was het alvast maar donderdag!

Dusseldorf centrum is erg leuk, veel parken en je hebt wat hippe wijkjes met koffie tentjes etc. Op zondag is alles wel gesloten!

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: DD centrum is leuk! Wij liepen vaak vanuit de kliniek erheen na een afspraak...
    Ik had niet I. aan de lijn maar J... ik had deze nog nooit eraan gehad dus miss wel een nieuwe.. overigs wel heel aardig hoor..

Klaasje ja indd was t maar donderdagmiddag.. hoop zo dat er 1 t overleefd...

X

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Positief zijn hoor, kijk even naar je knappe kereltje!

Er zitten tegenwoordig wel 4 NL assistentes in DD, ik had in 2013 ook een beetje de ervaring van Sneeuwmees maar nu, mede dankzij de email service is het echt super service gericht.

Ik twijfel hier heel erg. Zal ik nu nog eens voor een echo gaan en kijken hoe het ervoor staat en evt met Duphaston toch aan de gang of gewoon het lichaam zelf laten bekomen en misschien zelfs pas in sept weer aan de gang. Ook vanwege vakantie die er dan tussendoor komt...

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    De echo was helemaal goed, gelukkig! En we krijgen nog een meisje! Helemaal leuk!

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje: ons kereltje is van een verse tp... ik heb uberhaupt nog nooit cryo's gehad dus vind t extra spannend nu haha

Stiertje: Geweldig meis dat alles goed met jullie kleine meisje is!!!

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.326
    676
    113
    Utrecht
    @Botala; Wat fijn om een berichtje van je te lezen. Wat is het hard gegaan, zeg! Alweer 1 jaar. Heel mooi om je dochter te zien opgroeien en tegelijkertijd ook een enorm gemis om je lieve zoontje. Ik ga zo even kijken naar de foto. Knuffel!

@Monatoetje; wat spannend voor je! Op naar een mooie tp.

@Stiertje; Geweldig nieuws! Wat ontzettend fijn dat de echo goed is. En ook erg leuk dat jullie weer een dochtertje verwachten. Wat gezellig!

Deel Deze Pagina