ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; hihi, het viel mee met het bloedbad:D. Enneh, ja inderdaad genoeg afleiding nu. Hoewel, ik verveel mij ook wel een beetje...ik durf niet zo goed om mijn eigen gang te gaan. Normaal zing ik lekker mee met de muziek of zing liedjes voor ons meisje. Nu hou ik dus bewust rekening met het feit dat er "vreemden" mij kunnen horen. En erg jammer dat ik dus ook nog helemaal niet weg ben geweest de afgelopen week, behalve het afgelopen weekend dan.
    En nee, ik doe het je niet na met jullie immens grote verbouwing. Ik was al echt krankzinnig geworden denk ik:). Het is voor de katten ook niet echt heel gezellig, omdat ze gewend zijn om lekker door het huis te kunnen lopen/rennen en ook op het dakterras te komen op zolder. Nu moeten ze noodgedwongen beneden in de woonkamer blijven. Gelukkig ligt ons meisje nu al anderhalf uur te slapen zodat ook de katten nu rust hebben:). Ze hebben gelukkig nu allemaal een slaapplekje weten te vinden.
    En ik...ik ben ondertussen echt zenuwachtig over een mogelijke zwangerschap. Ik heb soms echte krampen die wat langer kunnen aanhouden en die ook weer verdwijnen. Dat had ik de vorige keer ook....toen dacht ik dat ik ongesteld ging worden en nu heb ik dat gevoel (nog) niet.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lijkt mij fantastisch Stiertje om een boerderij helemaal te renoveren, en dat kost idd veel tijd. Bouwen aan de toekomst :)

Tassie, je klinkt op het testvlak lekker relaxed. Goed zo! Laat de schilders maar snel vertrokken zijn.

Mona, wat stom dat die bloedingen er nu zijn. Laat het een slechte voorbode van een heel goed resultaat zijn!

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Het is ook fantastisch, Klaasje.
    Wij hebben gelukkig bijna nooit werklieden over de vloer, omdat mijn vriend en zijn vader bijna alles zelf doen. Nadeel daarvan is dus dat het wel lang duurt. En mijn schoonvader is er bijna iedere dag, dat is ook weleens iets minder fijn ivm de privacy.
    Maar: 3 nieuwe slaapkamertjes bijna klaar, plus nieuwe badkamer bijna klaar (zeker vóór de bevalling). Daarna bijkeuken, miss ook nog voor de bevalling. HEEL FIJN!
    En dan deze zomer een buitenprojectje: mooie tegelpaadjes rondom de boerderij, plus een afgescheiden deel waar ons meiske veilig kan spelen, incl. zandbak enzo.
    Ik kan natuurlijk niet heel veel doen nu (ben trouwens sowieso niet zo'n doet-het-zelfert). Dus ik hou me bezig met het bedenken van hoe de nieuwe kamertjes moeten worden ingericht, het pimpen van oude kastjes en dergelijke. En het invriezen/inmaken van alle groente en fruit uit de moestuin.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik zou zo voor je kunnen invallen als je op vakantie gaat Stiertje :D

5. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje: ja als het t weekend niet echt heeft doorgezet doen we zondag een test.. maar ik ga er vanuit dat t gewoon vrijdag/zaterdag doorzet.. alle mislukte pogingen begonnen namelijk zo.. met oud bloed verlies.. alleen was t verschil dat ik toen hormonen gebruikte en nu niet.. had t zo snel nog niet verwacht..
    Knap dat je t vol houdt zo verbouwen.. ik zou gillend gek worden haha..

Tassie: mijn duimen draaien voor jou!

Zouden jullie DD nu al mailen over t bloedverlies.. ik twijfel of ik komende cyclus dan niet met hormonen zou moeten doen?

X

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Als 't vers bloed is, dus een echte menstruatie, wel melden, want met Progynova moet je al snel in de cyclus beginnen.

7. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje: nee t is nog geen vers bloed...
    Ik heb met Dr C afgesproken dat komende cyclus gewoon weer zonder hormonen zou gaan bij de tp.. maar nu twijfel ik omdat ik al zo snel bloedverlies heb...
    Hoe werkt zo.n gestimuleerde cyclus?

X

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    #3208 Champetter, 25 jun 2015
    Laatst bewerkt: 25 jun 2015
    Heel simpel, volgens schema progynova slikken. Op cd 13 of 14 echo maken van het baarmoederslijmvlies en als dat dik genoeg is starten met utro erbij en ontdooit DD het embryo om het op dag 17 of 19 terug te zetten al nagelang het een dag 3 of dag 5 is.

Progynova kun je, op recept, bij iedere apotheek krijgen. Origineel is het een hormoon pil voor dames in de menopauze.

Edit: Stiertje zei het al, wel op cd1 beginnen met deze pillen

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik moest al op CD 1 beginnen met die pillen. Het is een opbouwend schema: 1x1, 2x1, 3x1, 2x2 en dan vanaf de tp 2x1 tot aan iets van 8 weken zwangerschap of zoiets, weet niet meer. En ik had een echo op CD 13.

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net ff testje gewaagd.. maar zoals verwacht spierwit! Nou laat die ongi maar komen.. en op naar de volgende cyclus!

X

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dikke knuffel Mona, wat een teleurstelling

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Monatoetje; och, meis, wat verdrietig! Knuffel en veel sterkte.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: ach, meis, wat een teleurstelling. Dan inderdaad maar de sluizen open zodat je verder kunt. Bah! Rotnieuws!
    @Stiertje: ik bewonder jullie enorm met al die verbouwingen, daken eraf e.d. Wij hebben 4 weken rotzooi gehad ivm de verbouwing van een hele kleine badkamer en ik was er al helemaal klaar mee. Was overigens ook niet slim om met bijna 35 wkn zwangerschap nog aan een verbouwing te beginnen. Gelukkig zijn jullie er op tijd bij.

14. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik voel me er eigelijk niet heel rot onder.. was ook te mooi om waard te zijn dat het nu gelijk raak zou zijn...
    Merk dat t voor mij nu zo anders voelt als toen we voor ons 1ste kindje bezig waren..
    Blij dat ik nu duidelijkheid heb en gaan vol goede moed verder!
    Onze zoon vandaag gewoon lekker flink geknuffeld..
    Lief dat jullie zo mee leven!

X

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gaan jullie volgende tp weer natuurlijk doen of gestuurde cyclus? Bij een goede, evenwichtige cyclus zou het verschil niet uit moeten maken...

16. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Balen Mona en sterkte meid, hopen dat de volgende gaat lukken.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mona: toch balen joh! Maar fijn dat je er positief in staat.
    Ik zou kiezen voor een gestuurde cyclus, je bent nu al heel vroeg ongesteld aan het worden.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    wat grappig echt de oude garde is hier weer aan het kletsen hihi...

dank voor jullie reacties meiden!

Mona, ach ... dike knuffel meis :(
    is toch altijd weer balen zon witte test en weer een poging voor niets! :(
    had je nu nog wat in de vriezer liggen?

Klaasje ohh met zon lag amh toch overstimulatie? das gek! je had wel weer een mooi aantal zeg wauw!!! gaan ze er de volgernde keer 2 terug plaatsen ipv 1? want jij en je man wilde graag een groot gezin toch? zou weer een tweeling mogelijk zijn en welkom zijn ? (dit klinkt zo vreemd want ik begrijp bij iedereen met een kinderwens zijn kindjes welkom , maar je snapt vast wat ik bedoel..)

stiertje begrijpelijk dat het alweer wat zwaarder wordt! toch alweer over de helft inmiddels! leuk dat je de kleine alweer voelt! gaf mij toch een geruststelling!

@sneeuwmees spiral laten verwijderen ja? ohjee lijkt me toch best pijnlijk... zo lang had je hem nog niet toch? had je er last van? en pfff heavy van je werk... dat blijkt maar dat je echt onmisbaar bent!

@ klaasje zit dat lag amh bij jullie in de fam ja? hmmm wil laag amh ook automatisch zeggen dat je slechtere ei kwaliteit hebt ofniet? en ga jij weer aan dezelfde behandelingen als de vorige keer? dus embryoscoop prednisone intralipid etc?

@ tassie wooooow heb jij je nog in kunnen houden? jij bent megaaaa knap! zou ik echt niet kunnen hoor tot daarna! nu had ik nooit testdrang omdat ik toch nooit wat voelde en wist dat het toch wel weer niet gelukt zou zijn ... maar dan nog!
    ik ga je zo terug pben meis!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    mona ik zie dat je testdag pas 29-06 is...
    kan je niet te vroeg getest hebben?
    en dat het bloed van de innesteling is misschien?

ps klaasje dank voor de tip! ik ga idd gewoon volgend jaar mijn amh laten meten en dan kan ik adhd beslissen hoe wie en wat... en misschien inderdaad de afspraak maken jaarlijks te kunnen laten checken :)

@mikka ohhh begrijpelijk jullie situatie. als je 35 bent heb je geen jaaaaren de tijd meer natuurlijk :(
    alweer een jaar jeetje :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: leuk dat je er ook weer bent. Ik had het spiraal een jaar, maar eigenlijk dat hele jaar door wel gekwakkel mee gehad. Je gebruikt het om een zwangerschap tegen te gaan, maar als je continue wat bloedverlies hebt, is dat op zich al een anticonceptie op zich, want dan heb ik er ook weinig zin in het gezellig te maken. En een eisprong is maar een paar dagen dat je uit moet kijken, maar met dat spiraal had ik de hele maand door een soort van 'last'. Maar ik roep nog maar niet te hard, want wie weet blijven de klachten alsnog ook, ondanks dat het spiraal eruit is. ;)
    En ja, het werk. Het is heel vleiend dat je onmisbaar bent, maar aan de andere kant geeft het ook een druk. Gisteren had ik wel 3 mensen die van alles wilden, zeiden te begrijpen dat ik heel druk was, maar toch min of meer erop aandrongen dat ik hun klusje toch echt gisteren ook af moest hebben. Dus ja, of ze het dan écht begrijpen dat ik te druk ben....:cool:
    @Mona: is het nu doorgezet...? Inderdaad knap dat je je blik al weer op vooruit kan zetten en er goed mee kan dealen. Het was misschien te mooi om waar te zijn gelijk raak... Maar toch, is het weer een teleurstelling waar je even doorheen moet. Maar op naar de volgende ronde dan maar!
    @Tassie: jij nog geen duivels gespot? Wel even langs de drogist vandaag, hè, want morgen verwachten we wel gelijk (hopelijk goed) nieuws!

Deel Deze Pagina