Nou ik ben weer terug met volgens dhr Dr C een mooie blastocyt.. kwaliteit 3BB... Helaas krijg je v cryo blasto's geen foto😕 Xx
Hallo dames Ik had een vraag ik krijg maandag mijn eerste tp in dusseldorf hoe hebben jullie het ervaart ik ben best wel zenuwachtig
Stiertje: Dus jouw meisje in je buik was een 3CC? Ik vergelijk eigelijk alles met hoe onze zoon eruit zag en die was al heel ver met deling... Anoniempje: wat spannend zeg! Tp stelt niet zoveel voor vind ik... ik vind de tijd ervoor dat ze je mogelijk kunnen bellen dat de tp niet doorgaat t ergste.... Succes meis! X
@monatoetje kan dat ook het geval zijn dat het niet doorgaat ?? Waarom eigenlijk hebben ze mij niks van gezegd
@mona: onze dochter komt uit een tp van 2 topembryo's. Dus toen ik deze keer hoorde over een 3CC embryo, zakte de moed mij meteen in de schoenen. Maar dus onterecht. Het kan!!
Anoniempje: hoeveel bevruchtingen zitten bij jullie in de scoop? Wij hadden nog maar 1 cryo vandaag dus er zat een kans in dat deze niet goed ontdooide en ik dus geen tp zou krijgen.. Xx
Hoi monatoetje we hebben 6 in de scoop en ze zouden 3 ontdooien en dan 1 tje maandag terugplaatsen Xx
@Mona: succes met broeden weer! En 3BB klinkt als een mooi begin van een brusje voor je zoontje! @Anoniempje66: succes met de tp! Ik vond de tp ook het minst spannend van het hele traject, maar keek er wel altijd erg naar uit. Het aantal bevruchtingen, de angst van het telefoontje dat de embryo's het niet gehaald hadden, vond ik vele malen enger. Begrijp ik goed dat je de poging zelf niet in DD hebt gedaan en cryo's daar hebt? Want uit de embryoscope hoeven de embryo's toch niet ontdooid te worden?
Hallo dames ze hebben vorige maand de punctie gedaan en maandag gaan ze de terugplaatsing doen ik laat alles in DD DOEN ECHO's ect Het is zeer zeker spannend omdat dit ook de eerste keer is Xx
@Anoniempje: ah, nu snap ik hem 😉. Tuurlijk is zo'n hele poging spannend. De tp gaat vrij snel en je staat binnen een kwartier, al bijna weer buiten. En dan begint de meest spannende fase of je zwanger bent of niet en je gedachten die alle kanten op gaan bij alles wat je voelt of juist niet. Veel succes!!