ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @monatoetje ja ik kwam eigenlijk hoestend er bij en ik heb paar dagen keelpijn gehad omdat ze zo'n buisje door me keel hebben gedaan en ik had een rare pijn in mijn onderbuik wat ik niet kon benoemen hoe het voelde maar later in de dag viel het wel mee

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga voor je duimen dat je een mooie embryo terug krijgt!
    Succes!!

X

3. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel monatoetje het beste ook voor toegewenst

Zx

4. lamaris

lamaris Niet meer actief

Ik duim mee!

Heeft er iemand ervaring met vergoeding door UMC van de kosten gemaakt binnen een afgebroken poging? Ik heb de rekeningen binnen, en alles bij elkaar is het ruim 500 euro exclusief de medicijnen. Ik ben bang dat UMC de poging gaat boeken als een volledige poging als ik niet duidelijk uitleg dat de poging vóór de punctie is afgebroken...

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lamaris: ik dacht dat DD op de rekening er altijd bij vermeldde als er geen punctie heeft plaats gevonden. Wat staat er bij jou?

6. lamaris

lamaris Niet meer actief

Er staat niks over een punctie. Ik hoop maar dat ze het snappen daar bij UMC. Heb trouwens nog steeds geen reactie gevraagd op mijn toestemmingsformulier. Ik wacht het maar af...

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lamaris: aan het bedrag zouden ze toch moeten kunnen afleiden dat het geen volledige poging geweest is. Maar soms denken verzekeringen niet zo vanzelfsprekend. Sterkte met dit gedoe. Je hebt genoeg aan je hoofd om je ook nog met gezeur rondom een verzekering te moeten bemoeien. Had je nu al een gesprek gehad in DD. Dacht dat jij dat afgelopen vrijdag had?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: hoe gaat het? Al tekenen dat er iets gebeurt?

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja Mona, bijna testen! Ik hoop het zo meid.

Op mijn factuur na punctie stond heel netjes dat ik geen terugplaatsing gehad heb, het bedrag was ook lager als incl tp.

Hier een hectisch weekje gehad met 2 zieke kindjes en een knetterdrukke man die niet thuis is. Afgelopen donderdag de eerste tekenen van een eisprong en ik baalde zo dat we niets kunnen doen omdat mijn man er dus niet is dat ik de stoute schoenen aangetrokken heb en DD gebeld heb. Er is inmiddels ontdooit, ik ben aan de utro en morgen om 11.20 uur heb ik een terugplaatsing whaaaaaaaaaa!!

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Nou ja, Klaasje, wat goed van je dat je DD gebeld hebt. Hihi, en nu morgen al voor de tp! Super meis! Mijn duimen draaien.
    Ik hoop trouwens dat je kindjes snel opknappen.

@Monatoetje; ook ik ben zeer benieuwd en hoop dat je positief test!!

@ego; morgen naar DD voor het gesprek en echo. Ik ben ook erg benieuwd. Verder halen we L. extra vroeg uit bed (6 uur) zodat ze hopelijk om circa 7.30 uur of vlak erna moe wordt en in de auto gaat slapen. Ze slaapt 's morgens zo ruim 2 uur, vaak ook zelfs 3 uur. Echt een slaapkop.

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb het vrijdag allemaal geregeld, kon ook alleen maar omdat er toen op echo te zien was dat het ei zou gaan springen. Handelen op het juiste moment :D

12. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh klaasje wat goed van je!! Spannend zeg!! Hoeveel cryo's zijn er ontdooit?

Hier gaat alles ok.. merk nog niks... alleen net na grote boodschap op toilet spoortje bloedverlies met afvegen... en dat maakt me dan weer onzeker...

Xx

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Die onzekerheid zal vast blijven Mona, maar idd het zegt natuurlijk helemaal 0,0 niks.

Er zijn er 3 in de embryoscope gegaan, waarvan ik morgen een mooie blijver hoop op te halen. Wel gek om alleen naar een tp te gaan. Man is niet thuis, hij heeft al wel alle papieren moeten tekenen en vooruit mailen incl kopie ID. Wel netjes dat ze dat zo controleren.

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; hoe is het met jou? Heb je je leidinggevende nog aangesproken? Knuffel, meis!!!

@Monatoetje; Die wachtweken zijn echt killing....vooral inderdaad bij voortijdig bloed. Het kan nog steeds alle kanten opgaan, dus ook nog de goede kant! Ook voor jou een knuffel.

@Klaasje; heel veel succes morgen!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: wow, zo snel al weer een tp! Dat is een leuke verrassing en dan ook nog voor je vakantie, dus! Ook fijn dat DD zo meedenkt voor je vriend. In het Radboud werden tp alleen in aanwezigheid van de man gedaan, dus fijn dat DD in dat opzicht goed meewerkt! Vervelend dat je kindjes ziek zijn. Met een tweeling heb je dat dan helaas ook vaak dubbelop! Hebben ze een virusje?
    @Mona: oh, meid, wat een onzekerheid weer! Ik stelde na de tp altijd het zo lang mogelijk uit om naar de wc te gaan, uit angst iets aan te treffen wat je niet wilde zien. Het nadeel (en voordeel) is inderdaad dat het niets hoeft te zeggen. Zo had ik zelfs helderrood bloedverlies en bleek toch zwanger. Sterkte, meid!
    @Tassie: heb mijn leidinggevende niet meer gesproken. Had me de hele tijd op zitten laden om het te gaan bespreken en toen was ze er niet. Ze is even op kantoor geweest, maar ging toen gelijk in overleg en later de middag was ze ineens vertrokken. Voor niets dus mezelf op zitten fokken en slecht geslapen. Ik ga er nu de energie niet meer insteken. Ik hoef nog maar een dagje tot mijn vakantie en ben dan even 2 wkn van het werk verlost. Daar houd ik me dan maar even aan vast. Na de vakantie zien we dan wel weer. Vergeten doe ik het in ieder geval niet. Jij veel succes morgen! Wordt dus een vroege start voor iedereen! Hopelijk slaapt je dochtertje lekker door in de auto!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: hoe is het nu? Nog meer bloedverlies gehad?
    @Tassie: hopelijk alles goed gegaan met de lange reis en je dochtertje en hoop vooral ook een goede uitgangsecho gehad?

17. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: nee geen bloedverlies meer gehad.. en gister toch een test gewaagd en die lijkt toch licht positief.. heb hem in mijn fotoalbum gezet...

X

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Monatoetje; Ik heb even gespiekt en er is zeker een 2e streep te zien. Wow, meis! Wat spannend. Was vandaag ook de officiële testdag?

@Sneeuwmees; gelijk heb je.....geen energie meer in steken. Straks ga je lekker op vakantie. Daar ben je volgens mij wel erg aan toe. Heerlijk een andere omgeving en bijkomen van alles.

@Klaasje; hoe is het geweest vandaag? Hoe laat moest je? Ik moest om 11 uur en ik zag wel een vrouw alleen zitten, maar weet niet of jij dat was.

@ego; nou, ik ben dus geweest. Het is echt prima gegaan onderweg. L. was echt heerlijk rustig en heeft eerst nog gespeeld in de auto en is daarna gaan slapen. In DD zelf heeft ze gespeeld en rondgekropen en wij waren al snel aan de beurt.
    Dr C. was weer erg aardig en in overleg met hem toch besloten om de blasto terug te laten plaatsen in de natuurlijke cyclus. Ik moet dus ovulatietesten gaan aanschaffen.
    Ik ben zeer benieuwd. Wanneer wordt een blasto eigenlijk ontdooid? Op de dag van de tp of al een dag eerder? Ik ben dat vergeten te vragen.
    Nou nu gaan we lekker even bankhangen......ons meisje ligt in bed (te spelen.....zoals meestal als je haar in bed legt terwijl ze wel echt moe is).

19. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie: Nee zondag is mijn officiele testdag pas 😊
    Een blasto wordt op de morgen vd tp ontdooit..
    Spannend hoor!!
    Wat fijn dat jullie meisje zo lief gespeeld heeft in wachtkamer.. mijn.zoon zou de hele wachtkamer afbreken ben ik bang 😊

X

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe is t bij jouw gegaan vandaag klaasje?

Deel Deze Pagina