ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    tassie ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ben natuurlijk ook heel benieuwd naar je meisje :)

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow vlinder, hoelaat? Misschien zien we elkaar nog in de wachtkamer;)
    Ik moet al heeeeeeeel vroeg! (Gelukkig!)

3. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet ook heel vroeg... 8 uur:)
    Gelukkig is het voor ons niet zo ver rijden, 50 minuten. Irma (van DD) waarschuwde om op tijd aan te rijden ivm herfstvakantie want vandaag was het blijkbaar ook chaos op de weg... Dus dat doen we dan maar braaf.
    Kunnen we elkaar dan tegenkomen?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Vlinder zet je foto vsn je blasto ff in je album kunnen we spieken ! Hier week na tp getest en dik positief ook dezelfde dsg voor bloedtest geweest in het ziekenhuis en die was ook al dik positief!

Sneeuwmees weekdag overleefd?

Tassie staat je nieuwe aanwisnt in fotoalbum? En jij dus nu nog steeds zo emo ? Dus nog steeds last van dat ontzwangeren dus? Maar de hormonen zullen wel nu uit je lichaam zijn toch ? Dat is meestal vrij direct zeggen ze... Ik hoop zooooo dat ik me weer mezelf voel na de bevalling maar ben er bang voor :( hoe gaatie met jou schildklier nu ?

@lets spannend morgen meid toitoitoi duim voor je!

@mikka beterschap voor je manneke!

5. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mikka, minder drinken kan komen door ziekzijn. Als hij maar plasluiers houdt. Als je kleintje nog zo klein is en koorts heeft zou ik even bellen met de huisarts.

Vlinderr, ik heb nooit kunnen wachten tot de testdatum. Bij beide zwangerschappen op dag 9 na TP positief getest. Mijn cryo was 2 dagen oud. Je pregnyl heb je voor de punctie gespoten, dus dat is er na 10 dagen wel uit. Maar op de testdatum heb je sowieso een betrouwbaar resultaat. Nu nog maar 9 wachtdagen dus! Succes met het infuus morgen.

Succes morgen Lets!

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Mikka; poeh, neen, ik zou niet weten wat je zoontje zou kunnen hebben. Misschien anders bespreken met de ha of CB? De koorts zou toch ergens vandaan moeten komen lijkt mij. Maar voor tandjes is het best wel vroeg.

@Vlinderrr; heel veel succes morgen. Poeh, jullie moeten al vroeg opstaan, zeg! Wie weet zie je Lets wel morgen.

@Lets; heel veel succes morgen, meis!

@Bbibi; hoe gaat het met jou? En met mupske? Ja, het apparaat staat ook op de laatste foto's in het album. Met mijn schildklier gaat het vooralsnog prima. Ik moet nog wel over een paar weken weer opnieuw bloed laten prikken en wanneer dit wederom goed is, dan nog maar eens per half jaar.

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet twintig minuutjes eerder, dus het zou wel kunnen vlinder!! Ik ben degene die niks als zucht in de wachtkamer denk ik haha!

8. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lets ik steek ook een kaarsje voor je aan! Succes morgen!!

Vlinder, jij ook succes! Waarom is dat infuus als ik vragen mag?

Hier lijkt de misselijkheid wat af te nemen gelukkig, maar ben idd ook zo verschrikkelijk moe! Heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk! Werk op een klantenservice en als ik er met mijn kop niet bij ben krijgen we geen tevreden klanten!! Toen ik naar mijn teamleider heen liep zei hij gelijk, volgens mij voel je je niet zo best... Was me dus ook wel aan te zien!! Krijg gelukkig veel begrip op mijn werk!!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: ik heb wel eens vaker gehoord van iemand die een kindje van 3 maanden had die al een tandje kreeg. Wel vroeg, maar het kan. Voel je niets in het mondje als je over het tandvlees heen wrijft? Maar zou bij twijfel zeker even de HA of HAP bellen. Ze zeggen altijd dat je bij kinderen onder de 3 maanden moet bellen bij koorts en die van jou is nog maar net 3 maanden geweest. Dus zou het even overleggen. Zeker bij mogelijk diarree.
    @Tassie: daar was ik weer! Wat een schattig meisje heb je toch. Echt hollands welvaren! En heerlijk zo verwachtingsvol naar de speeltjes boven haar hoofd kijken.
    @Vlinderr: moet je morgen weer naar DD? Krijg je ook een infuus?
    @Lets: nog een nachtje, meid! Hopelijk kom je ons morgen snel weer verblijden met mooi nieuws!
    @Do: fijn dat je een begripvolle baas hebt. Dat is zo onmisbaar als je in zo'n (lichamelijk en geestelijk) zwaar traject zit. Gelukkig ben je minder misselijk.
    @Bbibi: heb weer een werkdag overleefd. Mijn baas is er niet, dus het voelt als vakantie...hihi. Hoe is het met jou? Nog 2,5 week, meid! Gaat snel nu. Heb je je vluchttasje al klaar en de camera opgeladen voor het geval dat de kleine meid zich aan mocht dienen.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ tassie ja gaat goed hoor! En met meisje ook voor zover ik dat kan oordelen ! Vind het alleen wel eng ... Ben sinds donderdsg van de bloedverdunners af! Dus vind het wel spannend of het allemaal wel goed gaat! Pfff...
    Fijn te horen dat het zo goed gaat met je schildklier! Merk je nog steeds qua energie enz dat je je weer veel beter voelt dan tijdens je zws ? En wat een geweldige fotos! Mooi meisje is l.ieke!! :)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ohh ik was al te snel met reageren!

Sm wat heerlijk dat je baas er niet is! Kan me voorstellen dst je dan veel prettiger naar je werk gaat! Zeker met zon vreselijke baas als jij hebt waar je je continue door gecomtroleerd voelt! Bahbah!
    Hier alles klaar idd! Al koop ik toch iedere dsg weer iets bij! ( wat totaal niet nodig is maar te leuk en tijdverdrijf ) haha!
    Al kwam ik er wel net achter dat ik toch nog beter 1 dekentje extra kan kopen! Ik heb genoeg hoeslakentjes en lakentjes en slaapzakjes maar deken maar. 1 voor in co-sleeper en 1 voor in ledikant! Denk dat ik die nog maar een bij haal ( stomd dat dat moest van kraamhulp op lijst) .. Vluchtkoffertje staat zo goed als klaar zover ik kon inpakken ! En idd nog hooguit 2,5 week! Dus echt aftellen voor ons hihi :)

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    *zucht* ik wordt moe van mezelf!

Lets succes morgen meis!

Vlinder jij ook succes weer met intralipid infuus! Altijd weer blij als
    Dat weer achter dus rug is!

NTP hoe gaatie met jou meid?

Do fijn zon lieve werkgever zeg :)

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets en Vlinder, veel succes vandaag.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Lets: succes. Ik duim !

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: succes, meid!

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets, ik ben voor je aan het duimen!

Vlinder succes met je infuus.

Do, wanneer mag je voor de follikelmeting?

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; ik denk aan je, meis!

@Vlinderrr; heel veel succes met het infuus!

@Bbibi; Het gaat hard, hè, zo op het laatst.....ik vond dat echt zo gek dat aftellen. Ik ben benieuwd wanneer je meisje zich gaat melden. Hoe gaat het met je man? Heeft hij vrij genomen rondom de bevalling?
    Ik voel mij nog steeds heel wat beter dan tijdens de hele zwangerschap. 's Morgens nog niet veel energie, maar dat komt door de gebroken nachten. Maar lichamelijk ben ik veel sterker, ik kan weer winkelen, wandelen, fietsen en het huishouden doen:). En ik vind het heerlijk, heb echt het gevoel dat ik weer leef. Ik geniet ook echt van het thuis zijn met de kleine meid, ik verveel mij geen moment.

@Do; wat fijn dat ze op je werk begripvol reageren! Dan voel je je toch een stuk ontspannender wanneer je je ziek hebt gemeld. Ik hoop dat je snel opknapt.

@Sneeuwmees; lekker, hoor, werken en tegelijkertijd een vakantiegevoel hebben:D. Natuurlijk is het wel heel erg vervelend dat dat komt doordat je baas er niet is. Wat een narigheid!
    Hoe gaat het met je zoontjes?
    Hihi, ons meisje groeit inderdaad goed en heeft al echte hamsterwangetjes. Zo grappig. Ze ligt nu weer in de box te "spelen" waarbij ze geluidjes maakt. Zo lief klinkt dat. Alleen het muziekje van de boxmobiel.....het lijkt soms net een kermismuziekje.

@Loontje; hoe is het met jouw kinderen?

@Ddees; hoe gaat het met jou en je man?

@Arie; hoe is het met jou en gaat het weer helemaal goed met je man?

@Klaasje; ook voor schiet het al behoorlijk op. Wat mooi dat ze beiden al met hun hoofdje naar beneden liggen. In principe ga je toch voor een "gewone" bevalling? Dat lijkt mij best spannend met een tweeling, maar in ieder geval liggen ze wel goed.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, jullie kunnen goed duimen en kaarsjes aansteken! Lief!
    En het heeft geholpen, (bijna) alles was goed!!

Een kindje van 15 mm, dus meer als verdubbeling van vorige week, en een heel duidelijk kloppend hartje!
    Wij zijn super opgelucht en blij!

Hematoom zit er nog, dus ik moet iig nog een weekje bankhangen..maar ach, wat geeft het! Ik ben toch in de wolken ergens!

19. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen. Ik denk aan je.
    Tassie wat een schatje is het. Ze is al behoorlijk gegroeid.
    Mikka beterschap met je kleine man
    NTP blij dat je je wat beter voelt
    Do ik was ook niet misselijk van de menopur. Moeheid herken ik wel.
    Sneeuwmees kleine kindjes worden zo snel groot. Sterkte met deze fase ;)
    Vlinder sterkte met je wachtweken. De 2e week is nog erger dan de eerste.
    Knorretje wat ga je al hard. Ik ben nog steeds blij dat ik je heb kunnen overtuigen naar DD te gaan.
    Jippiee hoe gaat het met je en het moeder zijn?

Ego: Hier met "onze" dochter nog geen verandering. We weten zo langzamerhand niet meer wat we er mee aan moeten, maar zolang ze geen hulp wil kunnen we niks. Maar wij worden langzaam ook gek. Ik probeer me niet druk te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Soms denk ik wel dat ik dan maar naar een psychiater moet.
    Vanmiddag lekker voetreflex en zo door de regen naar het zwembad. Niet ver maar vergenoeg om nat te worden. (We wonen naast het zwembad)
    Het is niet meer zo pijnlijk om te schrijven. Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar jullie allemaal, jullie voelen als vriendinnen. Kan nog geen afscheid nemen van jullie verhalen en soms kan ik nog advies geven al is het af en toe moeilijk om het bij te benen.

Zwaai naar iedereen

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh wowh Lets wat ben ik blij voor je. Was de hematoom kleiner geworden?

Deel Deze Pagina